Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Er det bare meg eller er det flere som ikke får kjøpe noe fra The Store? De siste gangene jeg har vært inne i The Store har det kun vært mulig å kjøpe dagstilbudene og det som er på salg, pluss noen ytterst få sett. Resten av sakene mangler kjøpsknapp og er tydeligvis ikke mulig å kjøpe. Veldig morsomt når man har simpoints igjen som man gjerne vil benytte :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det flere som ikke får kjøpe noe fra The Store? De siste gangene jeg har vært inne i The Store har det kun vært mulig å kjøpe dagstilbudene og det som er på salg, pluss noen ytterst få sett. Resten av sakene mangler kjøpsknapp og er tydeligvis ikke mulig å kjøpe. Veldig morsomt når man har simpoints igjen som man gjerne vil benytte :glare:

Jeg har ikke noe problemer med det, har du prøvd å gå inn på selve varen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har ikke noe problemer med det, har du prøvd å gå inn på selve varen? :)

Ja, funker ikke det heller. Kan forresten ikke kjøpe noe fra salgsseksjonen heller. Det er kun ting jeg allerede har som har en knapp under seg ("last ned"). Ingen kjøpsknapp på enkeltting, bare på hele sett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, funker ikke det heller. Kan forresten ikke kjøpe noe fra salgsseksjonen heller. Det er kun ting jeg allerede har som har en knapp under seg ("last ned"). Ingen kjøpsknapp på enkeltting, bare på hele sett :(

Hmm, rart. Vet liksom ikke hva det kan være heller, da jeg får det til helt greit :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen her inne som lager møbler og sånne ting til TSR? Kjedelig desperat etter noen fine møbler og pynt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det ikke sånn at simmene gifter seg og får barn selv om man ikke spiller på de? Husker at det var sånn på 2-en, men nå har jeg spilt en stund sims3 og ser at hvis jeg kun spiller på den ene i en søskenflokk på fem, så har de andre fire forblitt single og barnløse til de dør.. Er det noe jeg kan gjøre for at de skal skape familie på egenhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at simmene gifter seg og får barn selv om man ikke spiller på de? Husker at det var sånn på 2-en, men nå har jeg spilt en stund sims3 og ser at hvis jeg kun spiller på den ene i en søskenflokk på fem, så har de andre fire forblitt single og barnløse til de dør.. Er det noe jeg kan gjøre for at de skal skape familie på egenhånd?

last ned og installer en story progression mod. Du kan google hvordan du gjør det. Bare husk at det kan få spillet til å kjøre treigere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Constanse bodde alene, og med en juksekode flyttet Billy inn. Men jeg får de ikke til å bli gift. Står bare romantisk interesse... De har fått barn! Hva skjer?



Anonymous poster hash: 85ded...6dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På øyparadis, når simmen skal utforske en undervannshule, blir den teleportert rett tilbake til land. Hvordan fikser jeg dette??

Anonymous poster hash: 79dc8...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen? :/Anonymous poster hash: 7f6d6...464

Få dem til å krangle og avslutt forholdet. Få en av dem til å be om unnskyldning så kan de begynne på nytt. Hadde samme problem selv.

Anonymous poster hash: 79dc8...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På øyparadis, når simmen skal utforske en undervannshule, blir den teleportert rett tilbake til land. Hvordan fikser jeg dette??

Anonymous poster hash: 79dc8...964

kan ikke fikses :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kan ikke fikses :/

Jo jeg fant løsningen :D Det virket for meg iallefall.

en må skrive inn 2 juksekoder og redigere tomten. For så å plukke opp undervannshulen. (gikk ikke an å sette den ned igjen så trykket esc og plukket noen flasker og satte dem ned igjen :P ) men det funket.

http://sims3.crinrict.com/en/2013/06/sim-resets-when-exploring-a-underwater-cave.html

Anonymous poster hash: 79dc8...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg? Jeg vil avinstallere og installere alle spillene på nytt, jeg har gått litt bananas med å laste ned fra TSR så spillet hakker noe helt sykt. Dette har skjedd før også, og det eneste som hjelper er å installere alt på nytt. Problemet er at jeg har lagd et perfekt hus og en sim jeg virkelig liker, klarer aldri det igjen, ikke likt hvert fall :P Er det noe måte å få lagra huset og simmen på dataen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesten min er møkkete og det er sånn "grønn stank" etter den. Hvordan vasker jeg den eller går det over av seg selv? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesten min er møkkete og det er sånn "grønn stank" etter den. Hvordan vasker jeg den eller går det over av seg selv? :-)

Børst og rens hovene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...