TanteBrun Skrevet 17. mai 2009 #1 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Jeg kan ikke tro at jeg ikke visste om kvinneguiden før sent i fjor. Jeg som lissom alltid har vært tidlig ute og blant de første med det meste når det gjelder data og Internet og internetsamfunn og chat slikt... Da jeg chattet på nettet i begynnelsen for over ti år siden var det ”fullt” og heng på serveren når det passerte 30 påloggede... og det sier jo litt om utviklingen... vel, en liten digresjon var dette... Og så jeg har fått lyst til å skrive litt her inne da... Har stadig skrivekløe, så det skal vel ikke være noe problem å skrive noe her Få ut noen tanker om litt av hvert... Jeg er en tenker og en grubler, så for mange innestengte tanker er ikke bra. Tittelen på dagboken ja.. Frodig er et vidt begrep og egentlig et definisjonsspørsmål. Dette sier ordboken: frodig --> 1.grøderik, blomstrende, fruktbar, kraftig --> 2.sunn; yppig --> 3.livlig [bokmålsordboka, noe forkortet] + + + mye, mye mer mener nå jeg. - kompleks, allsidig, humørfylt, og ikke minst FARGERIK Men det oppsummerer meg ganske bra. Jeg er frodig på alle mulige måter, både psykisk og fysisk. Et frodig, kompleks hunkjønn full av motsigelser; Lykkelig < > ulykkelig. Arbeidsom <-> lat. Høyt opp <-> langt nede. Osv osv... Jeg er et menneske. Endret 14. februar 2010 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 19. mai 2009 Egentlig skulle jeg hatt hundreogørten forskjellige dagbøker 1. Generell dagbok 2. Shoppingdagbok 3. Prøverdagbok 4. Treningsdagbok 5. Slankedagbok 6. Studiedagbok 7. Blogg 8. Skråblikk Alle disse områdene berører jeg om dagen - er det rart en blir tullerusk...? Det er jo i prinsippet altfor mange baller å holde orden på, så jeg burde vel kanskje legge fra meg noen av de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. mai 2009 #3 Del Skrevet 19. mai 2009 Like greit å samle alt på et sted! i dagbokverden - det finnes flere av oss med mange baller i luften, så vi får holde styr på hverandre som best vi kan! Blir moro å følge deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2009 Like greit å samle alt på et sted! i dagbokverden - det finnes flere av oss med mange baller i luften, så vi får holde styr på hverandre som best vi kan! Blir moro å følge deg videre! Tusen takk : Jeg trenger noen til å holde meg i ørene, men de er vanskelige å få tak i..!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Litt mer om meg selv er kanskje på sin plass.. Jeg er en frodig kvinne som blir 'førtis' om en stund. Jeg er for øyeblikket student/jobbsøker. Er samboer i en fin by i en fin leilighet. Hobbyer er stil, form og farge. Jeg er kreativ og liker å leke med farger, klær, stil, søm, kunst og ikke minst ord. Liker å skrive og leke mer ord. Ikke så rart jeg studerer grafisk design.... Ang skrivekløene mine: Shoppingdagbok - hmmm... den kan fort bli gløedende varm... Studiedagbok - vel, jeg studerer jo, og et sted må jeg jo få ut eventuelle frustrasjoner... Prøverdagbok - men i sannhetens navn er det litt feil, da jeg ikke får bestemt meg og vi ikke gjør noe aktivt for det. Men vi snakker en del om det. ..jeg blir jo ikke akkurat yngre.. ..og.... jeg synes vel kanskje at jeg har blitt for gammel egentlig... men egentlig ikke heller... Slankedagbok - trenger å halvere meg selv. Men jeg stritter i mot når det forventes... *trassig trettenåring* Treningsdagbok - vel, den kan bli ganske mangelfull... Skråblikk - jeg føler at det meste kan og bør sees med et skråblikk. Om ikke annet for å sette ting i perspektiv. For meg som er en tenker og en grubler og som har lett for å la ting gå inn på meg, er dette en måte å kanalisere vanskelige og opprivende ting på. Alle disse blir med andre ord en genrell dagbok Endret 19. mai 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 19. mai 2009 #6 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei Hei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei Hei!!! Hei og tittei til deg som titter inn i min foreløpig lille dagbokverden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Laaaaaaaaaaaaaaaaang dag med møter med fin avslutning med hyggelig vennetreff og middag. Utrolig slitsomt, men også utrooolig givende dag. Og så kommer jeg hjem til mannen som helt tydelig har bestilt pizza til middag idag (kokken var jo ikke der... ehh, meg..), og så har han satt den varme pizzaesken rett på bordet!!! Gjett om det synes...!! I'll deal with it tomorow.... Natta.. Endret 15. juni 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 20. mai 2009 Hmmm, natta ja.... Fikk det for meg at jeg skulle prøve å få link lagt til u signaturen min, men det fikk jeg visst ikke til... Vel - jeg får ta det i morgen også... Nå - natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 22. mai 2009 Altså... Facebook... Der er ikke jeg. Vil ikke heller. Liker ikke helt hvordan det funker osv.. Men jeg får stadige spørsmål om hvorfor ikke, eller når jeg har tenkt meg inn dit, osv. Vel, har tanken slått meg, men nå er det blitt prinsipp. Jeg vil ikke. Hvorfor er det så vanskelig å forstå...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Oi... Jeg kan knapt tro hva jeg nettopp har gjort... Jeg har søkt og lett og lest om alternativ befrukting... Og jeg sitter her, lettere sjokkert, men også spent. Kanskje dette vil funke ....? Vi kan, det vet vi, men det ville seg ikke akkurat da. ..og så må jeg snakke med ham om det... Edit: litt vel personlig... Endret 15. juni 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 27. mai 2009 Hmmm, har skrivekløe, men er tom i hodet. så da blir det bare nbøkdsbnhsilrdkjbn jjfkcklthg lidrhb ri hviblb............................. Bortsett fra det har jeg kjøpt klær for 1500 kroner i dag, en brun kjole og en grønn topp, og det på toppen av en turkis jakke til 400 kroner og undertøy til 500 forrige uke. Og så har jeg tenkt å kjøpe en turkis kjole i morgen til 500.... Og så ønsker jeg meg denne: http://www.asos.com/Guess/Guess-Crystal-Be...-1&clr=Gold Jeg er gal. Men å, så herlig gal ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 27. mai 2009 Åja - treningsdagboken... Vel, hmhm, ja.... Kanskje jeg skal redigere bort det... Nei, ikke enda, se an litt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 28. mai 2009 #14 Del Skrevet 28. mai 2009 Galskap, kanskje....men det er jo bare helt fantastisk å shoppe hvis man finner noe man virkelig liker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 7. juni 2009 Tiden går så fort...!!!! Laaaaaaaaaang og deilig og varm og solrik pinseferie på hytta i skjærgården og deretter rett i masse møtevirksomhet krydret med eksamen. Blir ikks så mye tid til så mye annet da... Var i grunnen godt å lade batteriene i forkant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 7. juni 2009 Galskap, kanskje....men det er jo bare helt fantastisk å shoppe hvis man finner noe man virkelig liker!!!! Hmm, ja.. problemet er vet bare det at jeg stadig vekk finner noe jeg virkelig liker. Og jeg vet veeeeeeeeeeeldig godt hva jeg liker og ikke loiker... Ikke minst, jeg har ultrasvart belte i shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 7. juni 2009 Nå skal jeg vaske meg selv og leiligheten, så er jeg snart tilbake for å titte litt på hva andre i div forum har gjort for spennende ting. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. juni 2009 #18 Del Skrevet 7. juni 2009 TanteBrun Deg måtte jeg bare titte innom når jeg så brukernavn og tilltell på dagbok. Me like som dagbokskriver. Det er kjempegøy og man blir kjent med masse herlige mennensker. Jeg også hadde prisipp angående Facebook, og kjenner igjen det der med masing fra alle som er der. Så lot jeg meg overtale da Men bruker den med fornuft og synes det er kjekt å se de jeg har snakket med her lenge Stikk gjerne innom Ulvas verden om du har lyst og la deg ikke skremme av tittelen fotballtråd. Egentlig snakker vi masse om andre ting og litt om fotball Ha en superduper søndag videre TanteBrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 7. juni 2009 TanteBrun Deg måtte jeg bare titte innom når jeg så brukernavn og tilltell på dagbok. Me like som dagbokskriver. Det er kjempegøy og man blir kjent med masse herlige mennensker. Jeg også hadde prisipp angående Facebook, og kjenner igjen det der med masing fra alle som er der. Så lot jeg meg overtale da Men bruker den med fornuft og synes det er kjekt å se de jeg har snakket med her lenge Stikk gjerne innom Ulvas verden om du har lyst og la deg ikke skremme av tittelen fotballtråd. Egentlig snakker vi masse om andre ting og litt om fotball Ha en superduper søndag videre TanteBrun Hei og tusen takk! Jeg har da også blitt fristet til å være på Facebook, særlig når jeg får hilsner og etterlysninger fra venner jeg ikke har sett på 15-20 år via andre venner jeg har mere kontakt med i det daglige. Men det er lissom ikke nok til å ville inn dit. Jeg er tross alt en privat person, og jeg liker anonymiteten min. Jeg stikker gjerne innom din verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 8. juni 2009 #20 Del Skrevet 8. juni 2009 *innom og snikleser* Velkommen med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå