Gå til innhold

TanteBrun med en og annen tanke


TanteBrun

Anbefalte innlegg

Hurra for 1000 innlegg :hoppe:

De problemene med at du får logget deg inn, men ikke kommer videre har jeg hatt på kg lenge nå jeg. Godt å høre at det ikke bare er meg.

Ha en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg så også noen tråder om vanskelig pålogging, så jeg har vel vært ganske heldig som ikke har hatt noen andre problemer enn akkurat da :)

Er det blitt bedre etter oppgraderingen da, Ulva?

Ha en fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også store problemer med forumet hine dagen, fikk opp feilmelding som sa det var noe gæli med en eller annen server.....Men det varte heldigvis kun en dag, kanskje da forumet ble oppgradert? Har ikke fått med meg at det skulle være en oppdatering. :flau:

Ha en fortsatt fin helg Tante Brun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jo, takk som spør, :) det går vel greit her. Det er i grunnen ingenting som skjer om dagen og i tillegg til skrivesperre blir det lite om dagen. Besøker andre dagbøker, det er lissom litt viktigere.

Vet jeg er kjedelig, men... :vetikke:

Det nærmer seg våren, så da blir det kanskje litt mer aktivitet. Jeg går nærmest i hi om vinteren og med all den :snø: som har lavet ned har jeg krøpet lenger og lenger inn i hulen. Og jo lenger inn jo mørkere blir det. :bond:

Men nå om dagen er det masse :sol: så da tiner vel kroppen og hjernen litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg så savnet i min egen dagbok altså? :hug:

Ikke at aktiviteten har vært den største ellers på KG heller altså, men det går vel i perioder det her og som med så mye annet.

Får prøve å skjerpe meg litt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg synes versjonen etter oppgraderingen er litt slitsom... :sjenert:

Sikkert fordi det er uvant, men allikevel... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...