Gjest ph Skrevet 9. juli 2009 #301 Skrevet 9. juli 2009 jeg håper det skjer noe mer mellom jon og line sofie.de er såå søte sammen:) jon er sikkelig intressert i line sofie. han har prøvd i ukesvis.kanskje ho endelig begynner å like jon litt mer enn bare en venn
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #302 Skrevet 9. juli 2009 stakkars line marie.får litt vondt av ho=/ gleager er sikkelig player. han virka litt intressert i line marie og de kyssa men med en gang en "deilig" jente sjekka inn så dumpa han lina marie å begynte å kline med maria.
Spoven Skrevet 9. juli 2009 #303 Skrevet 9. juli 2009 *skuffa* Ronnie var da ikke så fæl som de skulle ha ham til?
Gjest Gjest_sunshine_* Skrevet 9. juli 2009 #304 Skrevet 9. juli 2009 er ikke mange som tørr å gå imot gleager og jon nei.gud hjelpe oss alle hvis de ikke skulle få vilja si! trist at ronny måtte dra:(
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #305 Skrevet 9. juli 2009 *skuffa* Ronnie var da ikke så fæl som de skulle ha ham til? nei han var ikke det.kan ikke akkurat si at gleager og de er noe særlig bedre da. hadde vært kult om ho nye hadde valgt ronnie.da tror jeg gleager og de hadde blitt lange i maska gitt.hehe.mads og frederik er bare rare
Gjest hepp Skrevet 9. juli 2009 #306 Skrevet 9. juli 2009 Hjelp, det er en bruker i denne tråden som bruker forskjellige nick og diskuterer med seg selv. Ganske tydelig på grunn av skrivestilen. Må ha ganske lite å finne på! Det er vi flere som har lagt merke til, gitt! Haha, sant. Har lagt merke til det jeg også. Til hvem enn du er: du er meget lett å kjenne igjen.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #307 Skrevet 9. juli 2009 Hjelp, det er en bruker i denne tråden som bruker forskjellige nick og diskuterer med seg selv. Ganske tydelig på grunn av skrivestilen. Må ha ganske lite å finne på! er MANGE der ute som ikke har så mye å finne på
Gjest jente14 Skrevet 9. juli 2009 #308 Skrevet 9. juli 2009 aww line sofie og jon er utrolig skjønne sammen. lurer på om de kommer til å ha sex der inne? gleager har noe ikke problemer med å ha sex på tv:P LOL
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #309 Skrevet 10. juli 2009 hvem av guttene på paradise hotel syns dere er de kjekkeste?ut av de som er der nå og de som har sjekka ut? jeg syns Gleager,Ronnie, Benjamin og Abbi.og litt Jon.han er søt.
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 11. juli 2009 #311 Skrevet 11. juli 2009 hvem av guttene på paradise hotel syns dere er de kjekkeste?ut av de som er der nå og de som har sjekka ut? jeg syns Gleager,Ronnie, Benjamin og Abbi.og litt Jon.han er søt. Gleager er jo superkjekk da, og Ronnie ser også bra ut. Og Jon er veldig søt ettersom man oppdager hvor god personlighet han har. De andre er ikke så veldig kjekke, synes jeg.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 11. juli 2009 #312 Skrevet 11. juli 2009 jeg tipper Pernille kommer inn igjen på Mandag. Da blir det sikkert kaos !!!
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 11. juli 2009 #313 Skrevet 11. juli 2009 Gleager er jo superkjekk da, og Ronnie ser også bra ut. Og Jon er veldig søt ettersom man oppdager hvor god personlighet han har. De andre er ikke så veldig kjekke, synes jeg. jeg synes Benjamin og Gleager, Benjamin er super skjønn med de mørke øyenbrynene,, men Gleager er pen på alle måter
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #314 Skrevet 11. juli 2009 jeg tipper Pernille kommer inn igjen på Mandag. Da blir det sikkert kaos !!! tror du det? haha det hadde vært konge om ho kom inn igjen:P
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 11. juli 2009 #315 Skrevet 11. juli 2009 hadde Ronnie ikke vært så DUM i begynnelsen kunne han ha kommet langt i spillet.men han dreit seg heftig ut og det har jon og de andre tatt til sin fordel ved å si til de nye hvor mye Ronnie dreit seg i starten. hvis pernille kommer tilbake syns jeg nesten litt bad for gleager. pernille tror gleager kommer til å ta ho imot med åpne armer og være overlykkelig for at hun kom igjen men så ser ho gleager er sammen med maria.huff a meg.DRAMA.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #317 Skrevet 14. juli 2009 han nye gutten(husker ikke hva han nå het) men han så jo ganske bra ut.endelig en gutt som ser kjekk ut som sjekker inn.det har jeg venta lenge på.
Gjest Spirit Skrevet 14. juli 2009 #318 Skrevet 14. juli 2009 PERNILLE! Nå blir det action. :D JA!!! Jeg GLEDER meg til i kveld!!!!
Gjest paradise fan Skrevet 14. juli 2009 #319 Skrevet 14. juli 2009 PERNILLE! Nå blir det action. :D oh yeah! har hatt en liten følelse på at ho kom tilbake.de vil ha drama vetu. hadde ikke blitt fult så mye drama hvis f.eks Reka kom tilbake. men få ut Martin!makan til sleip og manipulerendes fyr skal man lete lenge etter.blir bare irritert når jeg ser han
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 14. juli 2009 #320 Skrevet 14. juli 2009 han nye gutten(husker ikke hva han nå het) men han så jo ganske bra ut.endelig en gutt som ser kjekk ut som sjekker inn.det har jeg venta lenge på. Er han bifil? Han begynte jo å nusse på Gleager og skulle klemme hm ørten ganger, og G.på sin side hadde visst ikke noe imot det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå