Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Snart ferdig med å pakke, så nå kan kvelden bare komme!!

Det er ikke unormalt at jeg er trøttere enn vanlig forresten?? :klø:

Og sløvere?? Jeg lagde en oversikt over jobb jeg har gjort den siste måneden på jobben i går, som jeg skal sende ut til kollegaene mine. Det ble etter hvert ganske pinlig, for det var SÅ mange feil på den som jeg ikke hadde oppdaget! Og jeg pleier å være ganske oppmerksom på sånt! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos dere masse i New York!! :klem:

Takk, det skal vi!! :nigo: Ha det fint i Norge så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! :goodbye: Regner med det er helt ok å måtte drikke alkoholfrie drinker på ferien når bare nyheten får sunket litt lengre inn! :fnise:

Kos dere masse på tur! :klemmer:

Som sagt, jeg er litt sløv, så jeg hoppet over innlegget ditt da jeg skulle sitere..

Men - ja du har nok helt rett, å drikke alkoholfritt skal gå HELT fint! Det finnes jo så masse gode fruktjuicer og sånt, så det tror jeg ikke blir noe problem! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å være trøttere enn vanlig ja ;)

God tur til The Big Apple :klem:

Det er bra! Jeg prøver å trappe ned på kaffen også, så har bare drukket én kopp i dag. Og nå er jeg helt kake.. :søvn: Men 19.30 er vel litt tidlig å legge seg.. :fnise:

Takk - vi skal ha det bra!! Det har jeg bestemt!! :ler:

**

Men dere - er det helt crazy-banana å kjøpe babyting der borte?? :sjenert: Det er jo så mye billigere der... Jeg kan late som det er en gave til en gravid venninne?? Eller?? :sjenert:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å kjøpe babyting :nigo: Det er jo kjempekoselig, og selv om det er en stund til, så kommer det jo en baby en dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å kjøpe babyting :nigo: Det er jo kjempekoselig, og selv om det er en stund til, så kommer det jo en baby en dag :jepp:

:hoho:

Takk, det var det svaret jeg var ute etter! Så da trenger ikke flere svare på det!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i hvert fall gjort det. Kanskje ikke vogn og sånn, men hadde nok kommet hjem med en god del klær i kofferten ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå..... for en fin ting å si!!! Tusen takk!! Nå ble jeg litt rørt!! :rødme: :grine:

Hormonella :lol: :lol:

:fnise:

Det er lov å kjøpe babyting :lur: Jeg klarte ikke å motstå fristelsen lengre da jeg var 6-7 uker på vei og kjøpte et par bodyer da :fnise: De var jo på salg også så da kunne jeg ikke bare la være :rolleyes:

Og trøtt og sløv ja... det kommer du nok til å være i noen uker :Nikke: Så går det over, men kommer som regel snikende igjen på slutten :Nikke:

Bare tenk på hvor mye energi kroppen egentlig bruker på å lage en helt ny liten kropp som skal bli helt perfekt! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve på det ;)

Det er lov å kjøpe babyting :lur: Jeg klarte ikke å motstå fristelsen lengre da jeg var 6-7 uker på vei og kjøpte et par bodyer da :fnise: De var jo på salg også så da kunne jeg ikke bare la være :rolleyes:

På babyshop.no var det 5 bodyer til 100kr for en stund siden, "oi det var billig!" tenkte jeg og kjøpte.

Jeg skal nå ikke ha barn før om et par år hvert fall :ler:

Men de var da så søte og billige :sjenert:

Cypress, det er bare å handle! :jepp:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt om du blir fristet til å kjøpe noe til den lille. F.eks. en body med I ♥ NY. ;)

God tur, cypress! Kos dere! For en herlig feiring av bryllupsdagen. :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller andre steder :nigo:

Jeg skal vinke til deg fra den rette kysten :fnise:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt klart ikke klart å la være å kjøpe inn litt - du får jo garantert bruk for det :jepp:

God tur (for andre gang tror jeg :fnise:)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur!!! Ha en flott ferie i det big apple..... skrives det ikke sånn :klø:

Gleder meg til å høre om turen og så håper jeg vi får se noen bilder da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med graviditeten! :) Var inne og leste det i går, men kunne ikke kommentere, fordi jeg satt på skolen. Fantastiske nyheter! :) Har det begynt å synke litt inn nå?

Jeg ville såklart kjøpt babyklær i NY! :) Ralph Lauren f.eks. har kjempemye fine babyklær, og mye av det er nesten like billig som HM-klær her! Så det ville jeg benyttet meg av ;)

Goood tur! Håper dere koser dere kjempemasse :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Om enn litt på etterskudd, så GOD TUR!!! :hoppe::bond::bolledeig::nigo:

Kos dere masse med tur og bryllupsdag og fordøying av den fantastiske nyheten!! :rødme:

Jeg gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det når dere kommer tilbake!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå... kan det ikke bli 23-24 snart.. var det ikke da hun kom hjem :klø:

Gleder meg til oppdatering her :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!!! Hva er det jeg har gått glipp av her!!!! Gratulerer så mye med spire i magen!!! Det er så vanvittig fortjent!! Sitter her med tårer i øynene jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...