Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg henger fortsatt med ;)

Når det gjelder fødeavdelingen så blir jeg nesten litt fasinert/ irritert av det hele. Spesielt på enkelte av de tafatte mannfolka som er med :overrasket: Og litt småirritert på de som nekter å høre på hva jordmoren har å si.. Nå har ikke jeg vært i den situasjonen selv da, men jizes!

Ha en strålende helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart jeg følger med videre! :strix:

Skrevet

Jeg er med på flyttelasset :bolledeig:

Skrevet

Jeg er med.

Og så skulle jeg si noe annet, men det har jeg glemt.

Skrevet

Det er klart! Kan jo ikke slutte å følge med nå som det blir så spennende framover!! :nigo:

Noen helgeplaner eller?

:klemmer:

Planene for helgen er som følger:

I dag: slappe av hjemme alene, og prøve å komme meg ovenpå søvnmessig. Mannen skal på fest med jobben, så jeg har leiligheten for meg selv. Det blir deilig!

:klemmer: tilbake!

Jeg henger fortsatt med ;)

Når det gjelder fødeavdelingen så blir jeg nesten litt fasinert/ irritert av det hele. Spesielt på enkelte av de tafatte mannfolka som er med :overrasket: Og litt småirritert på de som nekter å høre på hva jordmoren har å si.. Nå har ikke jeg vært i den situasjonen selv da, men jizes!

Ha en strålende helg!

Haha, jeg har faktisk aldri sett et helt program, men jeg skjønner jo nå at jeg kanskje burde se i alle fall én episode. Det høres jo ganske underholdende ut i det minste!

Ha en flott helg du og!! :)

Såklart jeg følger med videre! :strix:

Det høres bra ut!! :tommelopp:

Jeg er med på flyttelasset :bolledeig:

:strix: Så bra!!

Skrevet

Jeg er med.

Og så skulle jeg si noe annet, men det har jeg glemt.

Du får si fra hvis du kommer på det da. :fnise:

Skrevet

Planene for helgen er som følger:

I dag: slappe av hjemme alene, og prøve å komme meg ovenpå søvnmessig. Mannen skal på fest med jobben, så jeg har leiligheten for meg selv. Det blir deilig!

:klemmer: tilbake!

Hvor sløv går det an å bli?? Jeg hadde jo tenkt å skrive litt om resten av helgen også da, men det glemte jeg... :klaske:

Lørdag: Grand Prix-fest. På med paljettene! :strix: Og så må jeg late som jeg drikker for første gang, det blir jo festlig. :rolleyes:

Søndag: visninger og deretter middag hos svigermor.

Skrevet

Du får si fra hvis du kommer på det da. :fnise:

Ja, skal det. Men jeg tror egentlig ikke det var noe likevel. Trøttehodet mitt bare dikter opp ting.

Lørdag: Grand Prix-fest. På med paljettene! :strix: Og så må jeg late som jeg drikker for første gang, det blir jo festlig. :rolleyes:

Jeg tror Dinedama har noen tips på det der. Ellers finnes det jo alkoholfrie viner man kan tømme over på andre flasker..

Skrevet

Dinedama the tipsmaster :fnise:

Funker jo fint å helle alkoholfri vin over på vanlige vinflasker med skrukork :Nikke:

Eller evt ha en flaske blandevann og en vodkaflaske med rent vann på og blande i vei :lol: Det gjorde jeg :Nikke:

Kjøpte sånn is-te pulver som jeg blandet til sterk is-te, så hadde jeg på "vodka" slik at folk så det :fnise:

Alle trodde jeg drakk :fnise:

Skrevet

Håper du får en flott helg :)

:klemmer:

Skrevet

Oi! Side 100! Bra prøverboka ikke rakk å bli så lang før den måtte flyttes, det hadde bare vært deprimerende.. :fnise: Må ha en liten fest (alkoholfri, selvsagt! ;) )før det blir for sent..

:danse::danser::hoppe:

Skrevet

Smarte triks Dinedama!! Hørte en annen lur en her også; ha med øl som man åpner så alle ser det. Så går man på do og heller ut alt, og fyller på vann. Så kan man drikke "øl" hele kvelden uten andre problemer enn at det antagelig smaker dritt.. :ler: Funker selvfølgelig bare hvis man drikker rett fra boksen/flaska da..

Skrevet

:danser: side 100 :danser:

Smart det der med ølboksen!! :jepp:

Skrevet

Blir så irritert over den drikke kulturen vår jeg... folk må liksom drikke.. eller så er man jo helt klart gravid.

Men håper du finne en eller anne smart løsning. Jeg sa jeg ikke var helt i form og gikk på medisiner, noe som også stemte da... men hadde jo et bøllefrø i magen også, men ble ikke noe mere spørsmål enn det faktisk. Bare at det var bra og fornuftig at jeg ikke blandet alkohol med medisin etc ;)

Skrevet

Jeg vet! Det er utrolig irriterende!!

På fest med venner skal jeg alltids klare meg, men jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre når vi skal ha sommerfest med jobben! Det skal være på en restaurant, og da er det jo ikke mulig å late som jeg drikke noe annet. Enten må jeg droppe det, eller finne på en sykdom og medisinbruk slik som du, Devilina.

Skrevet

Sånt mas med alkohol er så teit.. At folk ikke vet bedre.

Uansett, jeg vil gjerne følge deg videre! Og, kos deg masse i helgen :klem:

Gjest Smaragd
Skrevet

Gratulerer så mye Cypress! :klemmer:

*kjempemisunnelig* :rødme:

.

Skrevet

Sånt mas med alkohol er så teit.. At folk ikke vet bedre.

Uansett, jeg vil gjerne følge deg videre! Og, kos deg masse i helgen :klem:

Hurra for at du er med videre!! :hoppe:

Gratulerer så mye Cypress! :klemmer:

*kjempemisunnelig* :rødme:

.

Tusen takk!!! :strix: Men du, jeg er helt sikker på at dere snart lykkes igjen, og at spiren den gangen bestemmer seg for å sitte helt til det er en perfekt liten bebiss klar inni magen din. Jeg har lest i boka di skjønner du, selv om jeg ikke tror jeg har kommentert noe der enda... :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg vil også ha en sånn liste som jeg har sett så mange har... :sjenert: La den i første innlegget i boka også, men der er det vel neppe noen som ser... To overstykninger allerede!!! :hoppe: Jeg var ikke klar over at hjertet har begynt å slå alt før jeg fant den listen nå, så nå ble jeg glad!!!! :strix:

Unnfangelsen finner sted omkring: 2. mai 2010

Hjertet begynner å slå: 27. mai 2010

Embryoet beveger seg: 20. juni 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 27. juni 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 27. juni 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 11. juli 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 18. juli 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. juli 2010

Fosteret svelger og tisser: 8. august 2010

Tid for ultralyd: 15. august 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. august 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 5. september 2010