Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg hatt en litt sånn bankende/stikkende følelse nede på venstre side i magen i store deler av kvelden.. Håper det er normalt, og ikke noe som er gæli... : :sukk:

Skrevet

Helt normalt :kose:

Ligamentsmerter kaller de det :Nikke: Båndene på livmoren og livmoren strekker seg og det kan være litt smertefullt, men helt normalt :)

Skrevet

Helt normalt :kose:

Ligamentsmerter kaller de det :Nikke: Båndene på livmoren og livmoren strekker seg og det kan være litt smertefullt, men helt normalt :)

Å, det var bra du sa!! Da skal jeg ikke tenke mer på det.. :)

Takk! :klemmer:

Huff, jeg ble helt satt ut av å lese om pusen til Devilina ja... :tristbla: Så utrolig tragisk... Mulig jeg er überhormonell som sitter og snufser over en katt jeg aldri har møtt altså, men det var da virkelig en trist hendelse...

Skrevet

Høres ut som dere hadde en kjempefin tur! :) Synd at dere ble dårlig begge to da... Rart det der med ekstra reisesyke som gravid, det har jeg aldri hørt om før... Håper du slipper unna så mye mer spying ;)

Skjønner at du synes det er vanskelig å ikke si noe til foreldrene dine! Jeg funderer allerede på hvordan vi skal fortelle det også :gjeiper: Har tenkt på det med felles middag, men ser for meg at mamma ikke hadde vært komfortabel med det, hun er en ganske privat person som ikke liker å miste "masken"/vise så mye følelser overfor andre enn de aller nærmeste, og kan tenke meg svigerfar hadde gått i taket og stjelt showet sånn at mamma og pappa kanskje hadde følt seg litt i bakgrunnen... Men jeg har jo kjempegodt forhold til svigers også, så føler samtidig det hadde vært rettferdig at de skulle få vite det samtidig...

Har også tenkt litt på å dra hjem til de hver for seg med en t-skjorte til hver med "verdens beste mormor/morfar/farmor/farfar", og be de ta dem på seg med bind for øynene, og så snu de mot hverandre så de kan se teksten på hverandres t-skjorte :fnise: Evt din svigermor kan se seg i speilet hvis hun er enslig...

Det med babysokker er jo også ett litt søtt forslag :) Kjære mener jeg ikke kommer til å greie å holde kjeft og kommer til å hive meg på tlf med en gang jeg står der med positiv test :ler: Men vi får nå se... Mange som sier de hadde trodd det var vanskelig å holde på det som sier at det var lettere enn de hadde trodd når de først ble gravide... Virker jo egentlig koseligst å si det ansikt til ansikt, så man kan se gledesreaksjonen :)

Lykke til på fest i morgen da, det går nok fint ;) Jeg er enig i at det er ganske teit at man "må" drikke for ikke å få mistanke mot seg (eller late som da ;) ), men tror jeg ville godt for det med vodkaen, virker som det alternativet som smaker best i allefall :gjeiper: Har hørt at alkoholfri vin ikke er noe særlig, og øl på vannflaske hørtes heller ikke noe særlig ut :ler: Tviler på at noen kommer bort å lukter på flasken liksom ;) Men hvis du "alltid" drikker vin bør du kanskje heller gå for alkoholfri vin da...

God helg! :klemmer:

Skrevet

Jeg snufser også over pusen :grine:

Skrevet

Mange lure tips for å skjule at man ikke drikker alkohol her. :jepp: Eneste som er litt dumt er om noen vil smake, eller ha litt "vodka" av deg. :fnise:

Men er enig i det at det er tåpelig at det forventes at man drikker. Har vært sjåfør noen ganger i vinter, og da har jeg tenkt at jeg bør drikke neste gang, for at de ikke skal tro jeg er gravid.

Kos deg i kveld, cypress. :klemmer:

Skrevet

I dag kastet jeg plutselig opp, helt plutselig!! Uten å være kvalm mer enn 15 sekunder først! Er der normalt det da??!!? Jeg lå bare i sengenpå magen og leste. Så kjente jeg plutselig at jeg fikk noe voldsom syreutvikling, og satte meg opp for å prøve å få det til å gå over. Dét gjorde det ikke, så siden mannen satt på do da, måtte jeg bruke vasken på kjøkkenet... Jeg hadde ikke spist noe enda da, så det var bare eplejuice. Og så gikk d over. Merkelige greier!!

Skrevet

Er jeg rar som synes det nesten er litt spennende at du kastet opp? :fnise: Det er jo det ultimate gravid-tegnet, så det blir liksom en del av opplevelsen :fnise:

Mener å ha hørt fra gravide at det kan komme gansk brått på, men jeg har jo ingen erfaring med det :vetikke:

Og forresten; GRATTIS MED TICKER!! Så morsomt at du endelig kunne flytte boka di, og få ny ticker :hoppe: Vel fortjent! :klem:

Skrevet

Jeg har aldri opplevd det selv, men tror det er ganske vanlig :klem: Godt du rakk å komme deg inn på kjøkkenet da! Jeg er sånn at når jeg må kaste opp, da kommer det akkurat der jeg står, har ingen sjanse til å bevege meg mot en do, blir helt lammet nærmest.

Skrevet

Helt normalt, er sånn jeg også. Derfor endte jeg opp med å alltid bære rundt på en bøtte jeg kunne spy i. Skikkelig sjarmerende.. :fnise:

Skrevet

Lekkert Iril - blir som en bjellesau nesten - bøtta rundt halsen :skratte:

Skrevet

Jeg tror jeg er like rar, for.....; Gratulerer med spying :fnise:

Skrevet

Zia og SpotyShorty: dere trenger hjelp!!!

:fnise:

Jadda, så er første dag med kvalme over.. Jeg var ganske uggen i noen timer etter jeg kastet opp, og det var ikke så praktisk siden vi var på visningsrunde. Men det gikk over utover dagen. Bra var det, for vi hadde avtalt besøk til svigermor.

Håper ikke jeg blir kvalm igjen i morgen altså. Det er ikke med i min plan at folka på jobben skal klare å skjønne det riktig enda...

Skrevet

Helt normalt, er sånn jeg også. Derfor endte jeg opp med å alltid bære rundt på en bøtte jeg kunne spy i. Skikkelig sjarmerende.. :fnise:

Godt å høre at vi er flere i samme båt! :)

Skrevet

God morgen! Håper denne morgenen går bedre enn den forrige.. :klemmer:

Skrevet

Jeg er med videre vettu. :) Uffa, at du skal være så plaget med kvalme allerede da, stakkars. *trøste*

Skrevet

Hvordan går det med kvalmen i dag?

Skrevet

:grine::tristbla:

Jeg er ikke gravid lenger.....

Begynte å blø i går kveld, og har vært hos legen nå...

Har det ikke så bra nå.

Skrevet

Å nei!! :cry3:

Kjære snille deg, vet ikke hva jeg skal si.. :klemmer::troest::trist:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...