Pupsilure Skrevet 24. mai 2010 #1941 Skrevet 24. mai 2010 Velkommen hjem Så kjedelig med kvalme Får håpe det gir seg snart! Vi inviterte hele svigerfamilien hit, og etterhvert sa mannen at han hadde et bilde å vise dem. Gav da moren sin ultralydbildet vi tok i uke 9, og svigermor begynte selvfølgelig å gråte med en gang, og alle de andre skjønte det med en gang Og de begynte å gråte de også. Vi trodde at de hadde skjønt det, pga noen kommentarer tidligere og at vi inviterte dem alle over. Men de ble faktisk veldig overrasket, og hadde trodd at de måtte vente flere år.
cypress Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #1942 Skrevet 24. mai 2010 En middag med begge sider er også koselig ja. Sist vi gjorde det, annonserte vi forlovelsen, så det kan hende at de lukter lunta hvis ny felles-invitasjon kommer! (Det kan også hende at vi inviterer dem på besøk alt for skjelden!!!! :gjeiper: )
Devilina Skrevet 24. mai 2010 #1943 Skrevet 24. mai 2010 Velkommen hjem ti moderlandet Kjipt med den spyingen, men det noe man må igjennom.. i alle fall mange av oss. Om det blir mere forsterket at man er gravid vs. reisesyke har jeg ikke peil på... men tror faktisk det, husker da vi skulle kjøre fra Telemark og hjem da jeg var i uke 17, var små uggen og uvel hele turen.. og det er jo 3,5 time, men det gikk bra. Passet bare på å stoppe og få litt luft, ha godt med drikke og så hjalp det med mat på meg da. Rart... når man er kvalm så er det ikke akkurat mat man tenker på, men det stoppet kvalmen på meg.
TuttaV Skrevet 24. mai 2010 #1944 Skrevet 24. mai 2010 Forrige uke var jeg stasjonert på fødepoliklinikken hver dag, og tenkte at... hmm... jeg må sjekke hvordan det står til med cypress og de andre "kg-brudene mine" på -fronten... Og i dag fikk jeg endelig tid. Og nå sitter jeg her og gråter noen gledestårer for dere. For noen fantastiske nyheter!!! Hjertelig, hjertelig til lykke til dere begge! Jeg har ikke ord...
Disco Biscuit Skrevet 25. mai 2010 #1945 Skrevet 25. mai 2010 Hva er det jeg leser (og har gått glipp av )!! Gratulerer så masse med Tenk så herlig
cypress Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #1946 Skrevet 25. mai 2010 I dag tok jeg ny test med ukeindikator. Nå spratt svaret opp veldig fort, og lyste tydelig "PREGNANT 3+". Så det går tydeligvis fremover!! Skal til legen om en liten halvtime, kommer innom og oppdaterer etterpå!
Spatula Skrevet 25. mai 2010 #1949 Skrevet 25. mai 2010 Velkommen hjem Så spennende gleder meg til oppdatering fra legen
cypress Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #1951 Skrevet 25. mai 2010 Tilbake fra legen! Han kunne ikke si noe nærmere om termin og sånt, for han har ikke ultralyd-apparat på kontoret. Så han gikk bare ut fra hva jeg fortalte om ukeindikatoren, så han gjettet at jeg er 5 uker. Termin blir da 25. januar. Men han syns det var bra at jeg skal til gynekologen om et par uker, så kan han si litt om størrelse på dingsen og hvor gammel den da er. Jeg tipper termin blir regulert da. Men vi søkte fødeplass og jeg fikk litt generell informasjon og en bok jeg kan lese litt i og sånn. Han var veldig hyggelig, og sa han gledet seg til å følge meg opp. Det var koselig at han sa! Ellers sa han at jeg bare skal fortsette å trene og leve som før, og ikke bli alt for deprimert dersom dette ikke skal gå bra, i og med at det jo tross alt er ganske vanlig med spontanaborter. Greit at han sier det da, han har jo helt rett. Men jeg håper jo alt går bra selvfølgelig!
Devilina Skrevet 25. mai 2010 #1955 Skrevet 25. mai 2010 du... bra dato da... eller den 26 januar liker jeg bedre men hadde jo vært enda mere knall om det blir en bebis på din bursdag. DA snakker vi bursdagsgave da jeg er selv en fødselsgave til min mamma
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2010 #1956 Skrevet 25. mai 2010 Så hyggelig med legebesøk! Blir spennende å høre hva gynekologen sier også, med regulering av termin og det hele! Og ikke minst er det fortsatt utrolig festlig at du bare skulle ta en rutine-test, og plutselig endte som gravid!
cypress Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1957 Skrevet 26. mai 2010 Velkommen hjem ti moderlandet Kjipt med den spyingen, men det noe man må igjennom.. i alle fall mange av oss. Om det blir mere forsterket at man er gravid vs. reisesyke har jeg ikke peil på... men tror faktisk det, husker da vi skulle kjøre fra Telemark og hjem da jeg var i uke 17, var små uggen og uvel hele turen.. og det er jo 3,5 time, men det gikk bra. Passet bare på å stoppe og få litt luft, ha godt med drikke og så hjalp det med mat på meg da. Rart... når man er kvalm så er det ikke akkurat mat man tenker på, men det stoppet kvalmen på meg. Spyingen har heldigvis gitt seg nå, og jeg føler meg ganske grei. Jeg har egentlig alltid vært litt uggen om morgenen før jeg har fått i meg noe mat, så det merker jeg ingen forskjell på før og nå. Men mat hjelper ja, det er jeg helt enig i! Forrige uke var jeg stasjonert på fødepoliklinikken hver dag, og tenkte at... hmm... jeg må sjekke hvordan det står til med cypress og de andre "kg-brudene mine" på -fronten... Og i dag fikk jeg endelig tid. Og nå sitter jeg her og gråter noen gledestårer for dere. For noen fantastiske nyheter!!! Hjertelig, hjertelig til lykke til dere begge! Jeg har ikke ord... Så koselig at du tenkte på meg/oss!! Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd selv og! Hva er det jeg leser (og har gått glipp av )!! Gratulerer så masse med Tenk så herlig Ja, ikke sant det er herlig! Jeg begynner å venne meg litt til tanken nå, og det er en veldig fin tanke!! :rødme:
cypress Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1958 Skrevet 26. mai 2010 du... bra dato da... eller den 26 januar liker jeg bedre men hadde jo vært enda mere knall om det blir en bebis på din bursdag. DA snakker vi bursdagsgave da jeg er selv en fødselsgave til min mamma Å, er du?? Det snakket jeg faktisk med legen om, at terminen er jo veldig nære min egen bursdag. Legen syns det var en veldig ifn tid å føde på, for da er det ikke så varmt og slitsomt å gå høygravid. En venninne av meg syns det var en fin tid, for da har jeg noen måneder på meg å få igjen litt av figuren på, før bikinisesongen begynner igjen. Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg like mye om det nå som før, men.. Så hyggelig med legebesøk! Blir spennende å høre hva gynekologen sier også, med regulering av termin og det hele! Og ikke minst er det fortsatt utrolig festlig at du bare skulle ta en rutine-test, og plutselig endte som gravid! Ja, det er faktskt ganske moro! Jeg har jo så mange ganger spilt for meg scenen i hodet der jeg endelig fikk en positiv test, og det var ikke sånn jeg så det for meg. Men dette var minst like gøy!! Jeg hadde jo INGEN forventninger!! Så da den andre streken dukket opp ble jeg bare helt kald og tenkte "nå må jeg ha gjort noe feil med testen, og holdt den for lenge i urinen!" Sykt altså.. Men veldig, veldig gøy!!
Pupsilure Skrevet 26. mai 2010 #1959 Skrevet 26. mai 2010 Det øyeblikket der hadde jeg spilt inni hodet mitt mange ganger også Men det ble ikke som forventet hos meg heller. Hvor har du søkt fødeplass? Hvis du vil si det da
cypress Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1960 Skrevet 26. mai 2010 Ullevål. Syns det virker så greit med det pasienthotellet, og at mannen kan overnatte sammen med oss i stedet for å reise hjem. Det var fastlegen min enig i. Hvor skal du?? :klø:
Fremhevede innlegg