Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi. Et hel måned med stipend, nesten :fnise:

Men hørtes fantastisk ut. Og må være godt å gå ut og feire seg selv ordentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Har alltid mistenkt at det er dyrt på Bagatelle, men at det var såpass til pris da :dåne:

Går greit en gang eller to i året, men kanskje ikke det man velger som stamsted :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du prisen på forhånd eller ble det litt sånn anstrengt smil og "jeg tar det på kort jeg..." der og da. Det hender det nemlig at jeg har gjort, lat som ingenting og :dåne: etterpå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg hadde regnet med at jeg måtte ut med 3-4000 kr, så det ble litt anstrengt smil da det viste seg å bli nesten det dobbelte ja.. Men mannen var så fornøyd med overraskelsen at han sa han skulle betale mellomlegget mellom det jeg hadde trodd det skulle bli, og hva det faktisk ble... Så det var snilt av han da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!!!! Det var prisen sin det... husker da jeg var ute med sjefen og noen kollegaer av han da jeg jobbet i Oslo. Vi var på en eller annen fancy resturant vi også... vin til 3500 liksom.. steike! 5 personer spiste og drakk for nesten 20000 :sjokk: er glad ikke jeg satt med den regningen gitt :fnise: Var 5 retter vi fikk da.. utrolig at god mat skal være så dyrt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var once in a lifetime da. Vil ikke at dere skal tro at dette er noe vil pleier å gjøre altså!

Nå er det nesten litt koselig å sitte på kontoret. Utenfor snør det littegrann, og jeg har ikke noe som jeg må stresse med å gjøre. Koser meg med en kaffe og pepperkake. Livet er ikke så værst!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet vi :Nikke:

Det hørtes veldig koselig ut! Og det er ikke akkurat ofte man blir servert så mange, herlige retter! Så det var nok en koselig stund som dere alltid kommer til å huske :)

Hadde jeg hatt råd ville jeg også gjort det, for som sagt, det er ikke ofte man får slik mat servert. Var vel ikke vanlig middagsstund :fnise:

Så godt med en rolig og koselig dag på jobb :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det Cypress :) Det er utrlig koselig å unne seg noe sånt innimellom, og ja, bagatelle blir jo Once in a Lifetime :jepp: Hmmm, spent på om mr.hellstrøm åpner noe liknende jeg :klø:

Ja, det er så utrolig koselig ute med snøen, håper den blir liggende til jul :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å høre jenter. :klemmer:

Ja, det hadde vært koselig med en hvit jul i år!! Det trenger ikke være så mye snø for at jeg blir fornøyd, bare nok til at det er hvitt! :jepp::kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste du prisen på forhånd eller ble det litt sånn anstrengt smil og "jeg tar det på kort jeg..." der og da. Det hender det nemlig at jeg har gjort, lat som ingenting og :dåne: etterpå! :ler:

:ler: Den har jeg tatt også.

Vellykket besøk på Bagatelle skjønner jeg. :) Noen ganger må man jo unne seg sånne spesielle ting/opplevelser.

Høres ut som du har en fin dag på kontoret. Litt som meg, bare bytt ut kaffen og pepperkaka med repsils. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker skikkelig at jeg er i oppsigelsestid her nå. Jeg får ingen nye saker fra sjefen, og det passer meg i grunn utmerket!! Nå har jeg akkurat passe lite å gjøre sånn at jeg rekker å være masse på tulle-nettsider og bare kose meg! :nigo:

Men jeg gleder meg veldig til juleferie allikevel altså. Det skal bli kjempedeilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette jo strengt tatt er en prøverdagbok, passer det seg vel at jeg skriver litt om sånne ting her også.. Det skjer jo ikke så mye spennende om dagen, det er vel derfor jeg ikke har så mye å rapportere om. Men nå begynner vi vel å nærme oss eggløsning igjen tror jeg. Jeg tror den komme litt tidligere enn tickeren viser, for nå er den justert etter sykluslengden forrige måned, da jeg hadde pausemåned fra Pergo. Måneden før, da jeg tok Pergo, var kortere. Siden jeg har tatt der nå også, tipper jeg at syklusen blir litt kortene igjen. Men dette er i grunn bare helt ukvalifisert gjetting da, jeg har jo ikke egentlig greie på dette..

Mannen og jeg har i hvertfall begynt å gjøre hva man må gjøre for at det skal klaffe annen hver dag nå. Så får vi se da. Jeg stresser veldig lite med dette. Gidder ikke ta el-tester eller noe. Kommer det så kommer det. Funker det ikke verken denne måneden eller neste, skal jeg tilbake til legen for å snakke om vi skal gjøre noen flere tiltak for å få det til å klaffe. Da har jeg hatt 4 reelle prøveperioder. Det er jo ikke så mange. Men kanskje det ikke er så bra å gå på for mange Pergo-kurer? :klø: Da er det vel blitt februar, og 9-10 måneder siden jeg sluttet på prevensjon. Det er forsåvidt en stund. Men for min del er det ikke så hast. Mannen derimot, han begynner jo å bli "gammel", så han tror jeg kanskje stresser litt mer med akkurat det. Men han sier ikke så mye om det. Det hadde i hvert fall vært hyggelig med en positiv test før han blir 42!!

Ellers er det intet nytt å melde om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er veldig flink som har et så avslappet forhold til det :Nikke:

Jeg er kontroll-freak, så må liksom vite om/når jeg har EL, og alt slik. Blir bare rastløs av å ikke vite.

Dessuten synes jeg alt at jeg er "gammel" - vil helst ikke bli særlig mye eldre før spiren sitter - er jo greit å komme i gang når man har passert 3-tallet.

Men all ære til deg som er så avslappet :pls:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...