cypress Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1401 Del Skrevet 11. desember 2009 Herm i vei! I går fortsatte juleforberedelsene i heimen. Jeg lagde peppermyntekonfekt, trillet ut over hundre små kuler. Jeg har lagd dem mange ganger før, de er skikkelig gode. Deretter lagde mannen gløgg til oss, og så koste vi oss! Gleder meg veldig til jul nå. Og det gjør jo ingenting at livet generelt er veldig bra om dagen heller! Gleder meg til å begynne i ny jobb, og har det bra på hjemmebane om dagen. Dessuten mottok jeg i går dom i den saken jeg var i retten med i forrige uke, og resultatet er utrolig bra for min klient. Og det er veldig gøy!! Klienten ble dritglad da jeg ringte han og fortalte det! Det var bra for selvtilliten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. desember 2009 #1402 Del Skrevet 11. desember 2009 Bare velstand jo, så koselig! Når er det dere skal på Bagatelle? Vet mannen fremdeles ingenting? Har du lyst til å dele oppskriften på den peppermyntekonfekten forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2009 #1403 Del Skrevet 11. desember 2009 Jaa, kan du dele oppskrift? Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1404 Del Skrevet 11. desember 2009 Peppermyntekonfekt 250 g melis 1 knivsodd tragant (kan kjøpes på apoteket) ca. 1 eggehvite ca. 2-3 dråper peppermynteolje (fås også på apoteket) mørk kokesjokolade eller mokkabønner Sikt melis og tragant. Ha i pisket eggehvite og peppermynteolje. Deigen kan kjevles ut og deles i spisser, som dyppes i smeltet kokesjokolade, eller trill ut til kuler og legg litt sjokolade i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1405 Del Skrevet 11. desember 2009 Bagatelle skjer i morgen!! Mannen er fremdeles helt uvitende. Han har bare fått beskjed om å ta på seg slips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. desember 2009 #1406 Del Skrevet 11. desember 2009 Gratulerer med dom i deres favør!! Jeg følger med her, skjønner du, selv om jeg ikke skriver alltid Fint å høre at du har det bra, på hjemmebane og at du gleder deg til ny jobb! Kjempespennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. desember 2009 #1407 Del Skrevet 11. desember 2009 God helg snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. desember 2009 #1408 Del Skrevet 11. desember 2009 Så supert at alt er så fint. Blir nok morsomt å overraske mannen i morgen. Kos deg masse i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2009 #1409 Del Skrevet 11. desember 2009 Takk for oppskrift, det må prøves! :happy: Kos dere masse i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. desember 2009 #1410 Del Skrevet 11. desember 2009 Blir morsomt å høre reaksjonen til mannen din på overraskelsen i morgen Tipper dere får det kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 14. desember 2009 #1411 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvordan gikk det på Bagatelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. desember 2009 #1412 Del Skrevet 14. desember 2009 Venter spent på referart fra daten og maten og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1413 Del Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer med dom i deres favør!! Jeg følger med her, skjønner du, selv om jeg ikke skriver alltid Fint å høre at du har det bra, på hjemmebane og at du gleder deg til ny jobb! Kjempespennende!!! Hyggelig at du følger med!! Jeg er dårlig på å gjøre det samme hos deg innser jeg, men jeg er faktisk innom bloggen din innimellom! Skal stikke innom dagboka di etterpå jeg! God helg snupp Takk! Håper din helg var bra! Så supert at alt er så fint. Blir nok morsomt å overraske mannen i morgen. Kos deg masse i helgen. Ja, det var veldig moro å overraske han!! Takk for oppskrift, det må prøves! :happy: Kos dere masse i morgen! Bare hyggelig! Håper du liker dem da, de er en stor hit her i familien i hvert fall!! Blir morsomt å høre reaksjonen til mannen din på overraskelsen i morgen Tipper dere får det kjempekoselig Ja, det var kjempekoslig!! :rødme: Hvordan gikk det på Bagatelle? Lager et eget innlegg om det jeg... Ellers kommer nok smileypolitiet og tar meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1414 Del Skrevet 14. desember 2009 Venter spent på referart fra daten og maten og alt Det er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1415 Del Skrevet 14. desember 2009 :dåne: :dåne: :dåne: Bagatelle var helt fantastisk! Vi gikk "likegreit" for hva de kalte Creation-menyen, hvilket innebar intet mindre enn 10 retter, med tilhørende vinmeny. Vi spiste både østers, kamskjell, reinsdyr, kongekrabbe, krepsehale, gåselever og tiramisu etc.. :rødme: Alt var helt utrolig godt! Vi hadde bord kl 20 og omtrent rullet ut derfra litt før kl 1, slik at hele seansen tok nesten 5 timer. Sykt. Og regningen tør jeg nesten ikke tenke på en gang... Mannen ble veldig overrasket og glad!! Han hadde ikke skjønt noen ting, så jeg er fornøyd med at jeg klarte å holde det hemmelig så lenge. Så nå har jeg mye goodwill å gå på! Vi snakket om at vi kunne jo prøve å få til å gå ut sånn en gang i året kanskje, men da sa jeg at vi må i hvert fall betale annenhver gang.. Det var han enig i da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 14. desember 2009 #1416 Del Skrevet 14. desember 2009 Hørtes herlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. desember 2009 #1417 Del Skrevet 14. desember 2009 Det hørtes fantastisk ut, så mye god mat! 5 timer a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. desember 2009 #1418 Del Skrevet 14. desember 2009 Det må jeg si Er jo ikke litt nyskjerrig på regninga engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1419 Del Skrevet 14. desember 2009 6000 kr!!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 14. desember 2009 #1420 Del Skrevet 14. desember 2009 Så fint at det ble en suksess. Høres vanvittig koselig og godt ut, og myyye. Skjønner at det tok lang tid, må jo nesten det for i det hele tatt å rekke OG klare det. Men prisen da... :dåne: Har en slektning som elsker å gå på Bagatelle, og som har snakket og skrytt av ti-rettersmenyen. Vel, det blir det jo en stopp på nå.. Vel, det er jo et par andre fine restauranter igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg