Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2009 #1001 Del Skrevet 19. oktober 2009 Goodness, det var en rosa rettetang!!!! :dåne: Og utrolig kjedelig at dere har hatt det kjipt, når London egentlig er så stas! Memo to self: aldri dra på tur med en en hel flokk! Håper du får en fin dag i dag ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. oktober 2009 #1002 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så dumt at turen skulle bli sånn Jeg kan levende forestille meg at det må ha vært en prøvelse ja, 11 jenter :dåne: Kjedelig at du har en sånn dårlig opplevelse, men du fikk jo gjort noen gode kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #1003 Del Skrevet 19. oktober 2009 Åh så kjipt :dåne: Får håpe du slapp å betale noe for turen da Regner med du alikvel fikknoe fint utav turen så helt bortkastet var den vel ike? :jepp:Hvis du ikke har trålt igjennom hele London før da Neida, helt bortkastet ble det ikke, jeg hadde det hyggelig med de jentene jeg tilbragt mest tid med, men vi ble litt splittet, og det var så dumt... Jaja, vi skværet opp på slutten da. Men jeg tror det kommer til å gå litt tid før noen foreslår en ny tur.. Ååh, så stressende å være på tur med 11 jenter som oppfører seg sånn da. :dåne: Jeg hadde nok droppet en sånn tur jeg, hadde det kun vært en flokk med jenter, orker ikke sånt drama. Men kult at du fikk handlet deg litt stasj da! Liker den rettetanga veeeeeldig godt! Ja, jeg gleeeder meg til å prøve rettetanga!! GHD har jo fått så bra omtale over alt, så jeg har store forhåpninger! Heldigvis er kontakten sånn at den funker i Norge også, så jeg slipper å styre med adapter og sånn. Goodness, det var en rosa rettetang!!!! :dåne: Og utrolig kjedelig at dere har hatt det kjipt, når London egentlig er så stas! Memo to self: aldri dra på tur med en en hel flokk! Håper du får en fin dag i dag ihvertfall! Må ha råsa rettetang vet du - og så støtter man kampen mot brystkreft i samme slengen!! Dagen i dag er fin så langt takk!! Så dumt at turen skulle bli sånn Jeg kan levende forestille meg at det må ha vært en prøvelse ja, 11 jenter :dåne: Kjedelig at du har en sånn dårlig opplevelse, men du fikk jo gjort noen gode kjøp! 11 jenter er en prøvelse ja. Jeg fortalte et par historier til jutta på jobben her, og de ble helt himmelfalne.. Det der ville ALDRI skjedd med gutter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #1004 Del Skrevet 19. oktober 2009 Litt -prat: Jeg tok jo blodprøver forrige uke, og venter nå på beskjed fra legen om jeg har hatt EL eller ikke. Hvis jeg ikke hører noe fra han ila dagen i dag, ringer jeg i morgen. Streng tatt er vel IKM om noen få dager også (litt usikker på når), men det avhenger jo av om jeg har hatt EL i det hele tatt. Det jeg vel prøver å si, er at det er litt spennende om dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 #1005 Del Skrevet 19. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2009 #1006 Del Skrevet 19. oktober 2009 Spennende! Jeg ønsker meg også rettetang nå som jeg har fått ny sveis, men tror jeg hadde svimt av hvis jeg måtte hatt en så rosa en, så får jeg heller støtte brystkreft på annen måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #1007 Del Skrevet 19. oktober 2009 Neferet: Hvis min nye er skikkelig god, har jeg en gammel en - sort - du kan få. Den fungerer egentlig helt bra, jeg bare er nerd som ville ha den nye fordi "alle" sier den er så fantastisk god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. oktober 2009 #1008 Del Skrevet 19. oktober 2009 *noterer ned* Kjære Julenisse, jeg vil RÅSA rettetang til jul .....synd turen ble sånn Cypress..vi jenter kan være utrolig teite mange ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2009 #1009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjempefin rettetang, og GHD er helt fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2009 #1010 Del Skrevet 19. oktober 2009 Neferet: Hvis min nye er skikkelig god, har jeg en gammel en - sort - du kan få. Den fungerer egentlig helt bra, jeg bare er nerd som ville ha den nye fordi "alle" sier den er så fantastisk god... Oooooo! *krysser fingre for at den nye er skikkelig god* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. oktober 2009 #1011 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ser du allerede er med i det gode selskap igjen Men jeg fant ingen bilder? :klø: Er Miso treig? Oioi, nå har noen byttet nick... Men hvem??? Edit: Fant ut av det! Men du! Leste du i boka mi hvorfor jeg endra navn? For jeg hadde ingen anelse om at det er det du sa!! *skamme seg, så Finlands jente jeg er!* Men jeg ba kjære google Får man kjøpt det her?? Også kjøpte jeg to Simpsons-is-skrapere som jeg skal gi til Mannen og Søster: Homer . Haha.. Nå blir de sikkert glade! Hadde kjære hatt bil måtte jeg kjøpt den! Han digger Simpsons Og den råsa rettetangen din var superfænsi! Jeg vil også ha! Selv om jeg aldri bruker Jeg kan begynne om jeg får en så kul en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. oktober 2009 #1012 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva sa legen? Kjedelig at turen ble litt småkjip da. Jenter kan være ganske håpløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1013 Del Skrevet 21. oktober 2009 Oooooo! *krysser fingre for at den nye er skikkelig god* Jeg tuller ikke altså, hvis den nye er god kan du helt seriøst få min gamle hvis du vil ha! Jeg har ikke fått tid til å teste den enda, skal prøve å få gjort det i kveld... Hva sa legen? Kjedelig at turen ble litt småkjip da. Jenter kan være ganske håpløse. Jeg fikk ikke ringt legen i går, for da var jeg på kurs med jobben hele dagen. Men jeg ringte akkurat nå og snakket med en sykepleier e.l. og hun sa at "prøvene ser bra ut", men hun skulle få legen til å ringe meg opp igjen, så kan han fortelle nærmere. Så det er fortsatt litt usikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2009 #1014 Del Skrevet 21. oktober 2009 "Ser bra ut", det høres jo lovende ut! Håper legen ringer fortere enn fortest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1015 Del Skrevet 21. oktober 2009 Forresten, hvis jeg teller 28 dagers syklus, var egentlig IKM i går. Har ikke sett eller kjent noe til tanta, så hva som skjer inne i kroppen her er ikke godt å si. Jeg lå og lurte litt på før jeg sto opp i dag, om jeg skulle ta en test, men bestemte meg for å la det være. Jeg fant ut at hvis jeg gjør det - og den mot formodning skulle være positiv - ville jeg ikke fått gjort en eneste ting på jobben resten av uka, og det har jeg IKKE tid til! Så jeg venter med å teste til lørdag, hvis ikke noe har skjedd før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1016 Del Skrevet 21. oktober 2009 "Ser bra ut", det høres jo lovende ut! Håper legen ringer fortere enn fortest! Ja, det håper jeg og!! Jeg kommer selvfølgelig tilbake med oppdatering så snart det er noe nytt i saken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. oktober 2009 #1017 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ahh kjedelig med London da... typisk jenter.. baksnakking er kjipt :gjeiper: Stilig den rosa rettetangen da Spennende med manglende TR......... KRYSSER FINGRENE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. oktober 2009 #1018 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, det håper jeg og!! Jeg kommer selvfølgelig tilbake med oppdatering så snart det er noe nytt i saken... Sånn som når det skjer noe stort, og det kommer en melding om at "vi avbryter programmet for en ekstra nyhetssending" Jeg krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1019 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå ringte legen! Han hadde bare fått resultatet fra den ene blodprøven da, så jeg var nok litt tidlig ute. Med kun resultatet fra den første var han usikker på om jeg har hatt eggløsning, men hvis den andre prøven viser en stigning i progesteronen har jeg hatt eggløsning. Så han ba meg ringe tilbake til uken (! Var ikke det veldig lenge til??) Slik jeg tolker dette er det slik at hvis jeg får mensen nå, så betyr det at jeg har hatt EL - og at jeg ikke er gravid. Da begynner jeg bare på en ny Pergo-kur. Hvis jeg ikke får mensen, betyr det enten at jeg ikke har hatt EL eller at jeg er gravid.. hvis jeg har skjønt dette riktig da.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. oktober 2009 #1020 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tuller ikke altså, hvis den nye er god kan du helt seriøst få min gamle hvis du vil ha! Jeg har ikke fått tid til å teste den enda, skal prøve å få gjort det i kveld... Jeg sier ikke nei til et sånt tilbud altså! Særlig ikke siden håret mitt nå har funnet ut at det har skjedd noe med det, og det ikke på noe som helst vis vil se ut som det egentlig er tenkt... Krysser alt jeg har for at den andre prøven er bra og at du ikke får mensen fordi du er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg