Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Han sier jeg må ligge med baken høyt i 20 minutter etter hver :sengekos:

Her er det vel noe han/dere har misforstått..? :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det vel noe han/dere har misforstått..? :sjenert:

:fnise:

:skratte:

Du assa.... Jeg er relativt sikker på at vi gjør det riktig... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenta :vinke:

nå er det altfor lenge siden jeg har vært her, beklager det!

Håper at alt står bra til og at du får en fin dag :klemmer: Lover å bli flinkere til å snike meg innom fremover :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ble en bra jobbtur?! Hvordan gikk det med promillen og ærligheten??

Er små søte bemerkninger som den fra mannen din som utgjør hele forskjellen! Men det skader jo ikke å prøve? Ikke noe i veien for å ha tyngdekraften på sin side. Han ba deg jo tross alt ikke om å stå på hodet!... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse på tur med jobben i helgen :klem :

Takk!! Det var veldig gøy!!

Hei jenta :vinke:

nå er det altfor lenge siden jeg har vært her, beklager det!

Håper at alt står bra til og at du får en fin dag :klemmer: Lover å bli flinkere til å snike meg innom fremover :hug :

Det går så bra søta! Jeg har nesten ikke vært her selv i det siste, så du er helt klart tilgitt!! :klemmer:

:lete:

Her er jeg!! Mye å gjøre på jobben bare! :)

Håper du har hatt en fin tur med jobben! :klem:

:jepp: Veldig bra!!

Håper det ble en bra jobbtur?! Hvordan gikk det med promillen og ærligheten??

Er små søte bemerkninger som den fra mannen din som utgjør hele forskjellen! Men det skader jo ikke å prøve? Ikke noe i veien for å ha tyngdekraften på sin side. Han ba deg jo tross alt ikke om å stå på hodet!... ;)

:ler: Jeg klarte å holde meg veldig bra i skinnet faktisk! Det var rett og slett bare en veldig morsom tur!

Nei, det kan umulig skade å ha tyngdekraften på sin side! Nå er det bare en uke igjen til GU, det blir bra!! Fortsatt ingen mens...

:lete: KG er så stille uten cypress.. :fnise:

...Har jeg forresten lagt deg til på facebook?? Jeg husker ikke...! :ler: *pinlig!*

Å, så søt du er da!!

Jada, vi er Face-buddies!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig, nå husker jeg! (beklager, smertestillende slår visst inn på hjernen min også. :fnise: ) Har jo sett de irriterende nydelige bryllupsbildene dine opptil flere ganger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:kline:

Ja selvfølgelig, nå husker jeg! (beklager, smertestillende slår visst inn på hjernen min også. :fnise: ) Har jo sett de irriterende nydelige bryllupsbildene dine opptil flere ganger! :fnise:

:ler: Takk.. tror jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg at jeg hadde kjempestore muskler i lårene. Sånt fint store altså, skikkelig definerte, men ikke klumpete.

Så i dag skal jeg på trening!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Takk.. tror jeg... ;)

Det var et kompliment ja. :ler: Skulle bare ønske mine bilder var like flotte! :fnise: Men jeg kan ihvertfall briske meg med bryllupsbilder tatt på glattcella i tillegg jeg da. hehehe :lur:

Kult at drømmer et motiverende da! Må ha noen sånne drømmer jeg og.. :fnise:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også sånne drømmer! I natt drømte jeg at jeg spiste en hel Nugattiboks med skje rett fra boksen.. :ler:

Ha en fin treningsøkt! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nugatti :sikle:

Redbird: Jeg syns deres bryllupsbilder var skikkelig morsome :jepp: Veldig fine :Nikke: For jeg tror det er dine jeg har sett... :sjenert: Det var ihvertfall fra et fengsel.. :Nikke:

Og :kose: på Cypressgurien :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg hadde kjempestore muskler i lårene. Sånt fint store altså, skikkelig definerte, men ikke klumpete.

For en fantastisk bra inspirasjonsmåte!!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama er spion!!!! :hakeslepp::fnise:

Har jeg deg på FB da....? :klø: Hvis ikke så syns jeg jaggu du skal legge meg til. Drive å spionere sånn'a. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det spinninglår eller knebøylår?

:gjeiper:

Jammen bra med sånne drømmer innimellom, ikke noe tvil om hva underbevisstheten vil si noen ganger :ler:

(Jeg drømte at bloggen min var rosa... hmm... *tolke* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...