DDuck Skrevet 23. mai 2010 #1921 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer så masse med bryllupsdagen i dag Håper dere koser dere og feirer skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. mai 2010 #1922 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer så mye med bryllupsdagen i dag :bryllup: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 #1923 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer med 1 års bryllups dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mai 2010 #1924 Del Skrevet 23. mai 2010 Tenk at det har gått et helt år allerede! :rødme: Håper dere får en fantastisk feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 23. mai 2010 #1925 Del Skrevet 23. mai 2010 gratulerer med bryllupsdagen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. mai 2010 #1926 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer med bryllupsdag! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. mai 2010 #1927 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. mai 2010 #1928 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer med bryllups-dag Håper dere får en fin feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mai 2010 #1929 Del Skrevet 23. mai 2010 Håper dere har en flott feiring av dagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. mai 2010 #1930 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer med bryllupsdagen og graviditeten! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mai 2010 #1931 Del Skrevet 24. mai 2010 Ojojoj! Ett års bryllupsdag allerede! Gratulerer så mye med gårsdagen, regner med dere feiret bra på tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #1932 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei alle sammen!! Så gode dere er som har holdt liv i boka, og for at dere husket på bryllupsdagen vår!! Det var koselig å komme hjem til!!! Ferien har vært helt super. Jeg er blakk og fornøyd, som seg hør og bør. Eneste skåret i gleden var at mannen ble matforgiftet fredag kveld, og kastet opp hele natten. Han kom seg egentlig ikke helt ordentlig før i dag. Så det ble så som så med feiring av bryllupsdagen dessverre. Men men, det kommer jo mange flere!! :rødme: Som om ikke det var nok, ble jeg skikkelig dårlig på turen hjem i dag. Jeg har kastet opp i 15 timer nå, og det er ganske slitsomt kan du si!! Jeg er helt uttørstet, men holder ikke på noen ting, så det er ikke så lett å få gjort noe med. Lurer på om det går litt bedre nå, for nå har jeg ikke kastet opp siden vi landet på Gardermoen.. Jeg tenkte først at jeg hadde blitt smittet av det mannen hadde, menjeg begynte å bli dårlig akkurat under den første dosen med turbulens, så da tenkte jeg at det nok bare var reisesyke. Flyvertinnene mente det kunne være det, helt til hun sa "Ja, hvis ikke du er gravid da?" Så da måtte jeg jo innrømme at jo, det er jeg. Så da var de overbevist om at det var derfor. Jeg skjønte det ikke helt egentlig, er det større sjans for å bli reiseyk når man er gravid, eller tror dere at de henviste til den normale gravide-kvalmen? :klø: I så fall håper jeg den demper seg litt fremover!!!! Jeg kan ikke kaste opp en gang i timen her dag i ukene fremover atlså!!! Da kommer jeg til å skrumpe inn!! Jeg skal til fastlegen i morgen uansett, så jeg kan spørre han litt da. Gleder meg ikke til å skulle tidlig på jobb i morgen altså.. Jeg er helt utslitt etter turen, og mangel på mat.. Jeg skal legge meg tidlig i dag i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mai 2010 #1933 Del Skrevet 24. mai 2010 Velkommen hjem igjen! Fint å høre at dere har hatt det bra på tross av spying Fikk du handlet noe til lillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #1934 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Jeg måtte handle littegrann ja... Men klarte å begrense meg litt. Jeg tror det ble med 2 bodyer til 3 mnd og 3 til 6 mnd. Og noen sokker. Jeg syns det ble så vanskelig å kjøpe noe særlig mer, siden jeg ikke vet kjønnet! Alt er jo rosa eller lyseblått nesten!! Jeg måtte kjøpe en liten hvit body det stod I NY på da. Den var så søøøt... Hadde egentlig tenkt å kjøpe noen det sto "If you think I'm cute, you should see my grandma/grandpa!" på, men siden jeg var så dum og ikke kjøpte dem med en gang da jeg så dem, og aldri fant dem igjen etterpå, ble ikke det noe av.. Jeg hadde tenkt å bruke dem til å formidle budskapet til besteforeldrene da.. Men nå får jeg finne på noe annet. Idéer anyone?? Endret 24. mai 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. mai 2010 #1935 Del Skrevet 24. mai 2010 I begynnelsen av graviditeten, før kvalmen hadde fått "ordentlig tak" ble jeg i hvert fall MYE mer bilsyk enn jeg pleier. Pleier å bli litt småkvalm, men da måtte vi kjøre en omvei for å komme til hytten fordi jeg ikke orket å kjøre de svingete innlandsveiene her i vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. mai 2010 #1936 Del Skrevet 24. mai 2010 Idéer anyone?? Vi gjorde det på den kjedelige måten. Kjøpte en bukett blomster med kort og skrev "Til farmor og farfar!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mai 2010 #1937 Del Skrevet 24. mai 2010 Gi dem et par små sokker eller noe med et kort der det står f.eks: "Hei bestemor. Kan du være så snill å passe på sokkene mine til jeg kommer i januar/februar? Det er så innmari kaldt da og jeg vil ikke fryse på de små beina mine. Hilsen den lille i cypressmagen." eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. mai 2010 #1938 Del Skrevet 24. mai 2010 Velkommen hjem, og gratulerer med vel overstått bryllupsdag. Høres ut som dere hadde en veldig fin tur, oppkast til tross. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. mai 2010 #1939 Del Skrevet 24. mai 2010 Eller kjøpe krus det står verdens beste bestemor/bestefar på. Eller bare si det rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #1940 Del Skrevet 24. mai 2010 Pappa hentet oss på flyplassen tidligere i dag, og jeg hadde veldig lyst til å si det da. Men så syns jeg det er greit å vente til jeg har vært hos legen og vet sånn ca hvor langt jeg er på vei og sånt. Å kjøpe kopper til dem var egentlig en litt kul idé. De holder på å pusse opp kjøkkenet nå nemlig, så det hadde passet med en kombinert gave til innvielse av det nye rommet og overbringing av nyhet. Må se om jeg kan finne noen fine!! Iril: interesant at du sier du ble mer bilsyk enn vanlig!! Da kan det jo ha en sammenheng med meg og kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg