cypress Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1901 Del Skrevet 12. mai 2010 Snart ferdig med å pakke, så nå kan kvelden bare komme!! Det er ikke unormalt at jeg er trøttere enn vanlig forresten?? :klø: Og sløvere?? Jeg lagde en oversikt over jobb jeg har gjort den siste måneden på jobben i går, som jeg skal sende ut til kollegaene mine. Det ble etter hvert ganske pinlig, for det var SÅ mange feil på den som jeg ikke hadde oppdaget! Og jeg pleier å være ganske oppmerksom på sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1902 Del Skrevet 12. mai 2010 Kos dere masse i New York!! Takk, det skal vi!! Ha det fint i Norge så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. mai 2010 #1903 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er helt vanlig å være trøttere enn vanlig ja God tur til The Big Apple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1904 Del Skrevet 12. mai 2010 God tur! Regner med det er helt ok å måtte drikke alkoholfrie drinker på ferien når bare nyheten får sunket litt lengre inn! Kos dere masse på tur! Som sagt, jeg er litt sløv, så jeg hoppet over innlegget ditt da jeg skulle sitere.. Men - ja du har nok helt rett, å drikke alkoholfritt skal gå HELT fint! Det finnes jo så masse gode fruktjuicer og sånt, så det tror jeg ikke blir noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1905 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Det er helt vanlig å være trøttere enn vanlig ja God tur til The Big Apple Det er bra! Jeg prøver å trappe ned på kaffen også, så har bare drukket én kopp i dag. Og nå er jeg helt kake.. :søvn: Men 19.30 er vel litt tidlig å legge seg.. Takk - vi skal ha det bra!! Det har jeg bestemt!! ** Men dere - er det helt crazy-banana å kjøpe babyting der borte?? Det er jo så mye billigere der... Jeg kan late som det er en gave til en gravid venninne?? Eller?? Endret 12. mai 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. mai 2010 #1906 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er bare å kjøpe babyting Det er jo kjempekoselig, og selv om det er en stund til, så kommer det jo en baby en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1907 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er bare å kjøpe babyting Det er jo kjempekoselig, og selv om det er en stund til, så kommer det jo en baby en dag Takk, det var det svaret jeg var ute etter! Så da trenger ikke flere svare på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. mai 2010 #1908 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg hadde i hvert fall gjort det. Kanskje ikke vogn og sånn, men hadde nok kommet hjem med en god del klær i kofferten ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mai 2010 #1909 Del Skrevet 12. mai 2010 Ååååå..... for en fin ting å si!!! Tusen takk!! Nå ble jeg litt rørt!! :rødme: Hormonella :lol: Det er lov å kjøpe babyting Jeg klarte ikke å motstå fristelsen lengre da jeg var 6-7 uker på vei og kjøpte et par bodyer da De var jo på salg også så da kunne jeg ikke bare la være Og trøtt og sløv ja... det kommer du nok til å være i noen uker Så går det over, men kommer som regel snikende igjen på slutten Bare tenk på hvor mye energi kroppen egentlig bruker på å lage en helt ny liten kropp som skal bli helt perfekt! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. mai 2010 #1910 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Takk, det skal vi!! Ha det fint i Norge så lenge!! Skal prøve på det Det er lov å kjøpe babyting Jeg klarte ikke å motstå fristelsen lengre da jeg var 6-7 uker på vei og kjøpte et par bodyer da De var jo på salg også så da kunne jeg ikke bare la være På babyshop.no var det 5 bodyer til 100kr for en stund siden, "oi det var billig!" tenkte jeg og kjøpte. Jeg skal nå ikke ha barn før om et par år hvert fall Men de var da så søte og billige Cypress, det er bare å handle! Endret 12. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. mai 2010 #1911 Del Skrevet 12. mai 2010 Skjønner godt om du blir fristet til å kjøpe noe til den lille. F.eks. en body med I ♥ NY. God tur, cypress! Kos dere! For en herlig feiring av bryllupsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. mai 2010 #1912 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Takk, det skal vi!! Ha det fint i Norge så lenge!! ...eller andre steder Jeg skal vinke til deg fra den rette kysten Endret 12. mai 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 12. mai 2010 #1913 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg hadde helt klart ikke klart å la være å kjøpe inn litt - du får jo garantert bruk for det God tur (for andre gang tror jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. mai 2010 #1914 Del Skrevet 13. mai 2010 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 #1915 Del Skrevet 13. mai 2010 God tur!!! Ha en flott ferie i det big apple..... skrives det ikke sånn :klø: Gleder meg til å høre om turen og så håper jeg vi får se noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. mai 2010 #1916 Del Skrevet 13. mai 2010 GOD TUR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. mai 2010 #1917 Del Skrevet 13. mai 2010 Gratulerer så mye med graviditeten! Var inne og leste det i går, men kunne ikke kommentere, fordi jeg satt på skolen. Fantastiske nyheter! Har det begynt å synke litt inn nå? Jeg ville såklart kjøpt babyklær i NY! Ralph Lauren f.eks. har kjempemye fine babyklær, og mye av det er nesten like billig som HM-klær her! Så det ville jeg benyttet meg av Goood tur! Håper dere koser dere kjempemasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mai 2010 #1918 Del Skrevet 14. mai 2010 Om enn litt på etterskudd, så GOD TUR!!! Kos dere masse med tur og bryllupsdag og fordøying av den fantastiske nyheten!! :rødme: Jeg gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det når dere kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mai 2010 #1919 Del Skrevet 18. mai 2010 åååååå... kan det ikke bli 23-24 snart.. var det ikke da hun kom hjem :klø: Gleder meg til oppdatering her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. mai 2010 #1920 Del Skrevet 18. mai 2010 Oioioi!!! Hva er det jeg har gått glipp av her!!!! Gratulerer så mye med spire i magen!!! Det er så vanvittig fortjent!! Sitter her med tårer i øynene jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg