Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

:opplyser: Jeg skal gjøre mitt ypperste for at samtalene inneholder endel gode ordtrix og mye grovt prat iallefall! :fnise:

Godt! *lettet* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang. Twilight bok 2: (som heter New Moon. ;) ) Slapp av du cypress, bare kom deg igjennom bok to du!! ;)

Og jeg likte ikke Jacob igjen (likte han i 1'ern) før..kanskje siste boka....!

*kremt* Jeg vil ikke være en skikkelig festbrems eller sær her; men går vel greit om man ikke bestiller mat håper jeg...? For jeg er ikke noe sto fan av thailandsk mat...pluss at jeg lever på sparebluss når lønna kommer den 20. ... :fnise: Ferie uten lønn vettu. :ler:

Oi, beklager, jeg har ikke fått med meg at du ikke liker maten!! Det går helt sikkert greit om du ikke spiser. Tviler på at servitørene er sære på det. Spesielt hvis alle vi andre spiser.

Kan vi ikke bare møtes kl 17 da, så kan jo de som må komme litt senere bare gjøre det? Går greit det vel?

Og Shorty: Jeg lover å ikke (bare) snakke om Twilight! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Kan vi ikke bare møtes kl 17 da, så kan jo de som må komme litt senere bare gjøre det? Går greit det vel?

God plan! :jepp:

Gleder meg!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager, jeg har ikke fått med meg at du ikke liker maten!! Det går helt sikkert greit om du ikke spiser. Tviler på at servitørene er sære på det. Spesielt hvis alle vi andre spiser.

Og Shorty: Jeg lover å ikke (bare) snakke om Twilight! :opplyser:

Men kjære vene, det kunne jo ikke du vite! ;) Er bare jeg som er sær..! :ler: kan sikkert finne meg noe godt å drikke jeg. :lur::fnise:

Og Shorty: Lover å ikke bare snakke om Twilight. Vi skal nok snakke om House of Night også! :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall fått sett filmen :fnise: Gleder meg til å treffe dere alle :hoppe:

Ellers da Cypress, har jo bare blitt treff-planlegging her inne hos deg, koselig det da, men tenkte mer på jobb, og baby-laging og div jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære vene, det kunne jo ikke du vite! ;) Er bare jeg som er sær..! :ler: kan sikkert finne meg noe godt å drikke jeg. :lur::fnise:

Og Shorty: Lover å ikke bare snakke om Twilight. Vi skal nok snakke om House of Night også! :lur::ler:

Ja, eller så har de sikkert en god dessert du kan spise! :ler:

Jeg har iallefall fått sett filmen :fnise: Gleder meg til å treffe dere alle :hoppe:

Ellers da Cypress, har jo bare blitt treff-planlegging her inne hos deg, koselig det da, men tenkte mer på jobb, og baby-laging og div jeg :)

:sukk: Utenom treff-planer er det lite nytt. Ingenting skjer på jobb-fronten. Håper snart å høre noe fra de jobbene jeg søkte på som meldte om behandling av søknadene i august! Nå er vi jo snart halvveis i måneden! Men akkurat nå er det ikke så ille på nåværende jobb. Dritt-sjefen er fortsatt på ferie, men han kommer tilbake i morgen, så da blir det vel tilbake til utgangspunktet. Men jeg har fått litt mer å gjøre, så da peser de meg ikke så mye som før. Det var jo det som var hovedproblemet - at jeg ikke brakte inn nok cash til sjefene. Men akkurat nå gjør jeg det. Håper det holder seg sånn!!

På babylagings-fronten går jeg nå og venter på innkalling til gynekologen. Jeg var og leverte henvisningen min på mandag, og de sa de skulle sende innkalling i posten. Håper ikke det tar for lang tid før den kommer! Tror ikke jeg gir dem mer enn en uke før jeg ringer og maser! :ler: Og så venter jeg på resultatene fra blodprøvene jeg tok på mandag. De skal visst også komme i posten. Jeg skjønner sikkert ingenting av dem, men jeg skulle visst passe på å ha dem med til gynekologen, sånn at han har alt han trenger for at han kan gjøre jobben sin. Fornøyd med at fastlegen satte i gang den prosessen nå, slik at jeg slipper å bruke masse tid på å bare vente. Bedre å vente på to ting samtidig! :)

:ler:

Jeg har jo bare møtt Ansjoni & Cypress jo! Haha, gjett om jeg kommer til å grue meg på jobb hvis jeg skal være med!

Duh, det gåkke an å grue seg til å møte oss vel... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Det hjalp tydeligvis å syte litt over at det ikke skjer noe på jobbfronten, for nå fikk jeg innkalling til et nytt intervju!! :strix:

Jeg vet jeg egentlig er litt underkvalifisert, og det sa mannen da han ringte også, men de var tydligvis interessert allikevel! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med intervju da, er det lenge til du skal dit? Sånn så jeg vet når jeg skal krysse fingre og tær og ønske lykke til osv?

Får håper at det ordner seg, og at morgendagen med sjefen tilbake ikke blir så ille, for ikke å snakke om prøvingen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neste tirsdag!! Trenger masse kryssing!!! Hadde vært fint om det var min tur nå!!! Litt gøy også at dette er et sted som vi ofte har som motpart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Det hjalp tydeligvis å syte litt over at det ikke skjer noe på jobbfronten, for nå fikk jeg innkalling til et nytt intervju!! :strix:

Så spennende! Gratulerer :)

Skal krysse for deg jeg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med intervju! :hoppe: Jeg skal krysse fingre og tær, men ikke bena :lur:

Jeg har egentlig litt lyst til å være med på yayas :sjenert: Men jeg er ganske sjenert, og vet ikke om jeg tør. Selv om jeg syntes yayas er en veldig koselig restaurant. :nigo: Og jeg har også sett twilight filmen :nigo::fnise: :fnise: Er vel egentlig litt redd for at jeg kjenner noen av dere fra før jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så utrolig spennende med intervju!! :hoppe: Skal krysse alt jeg har jeg også, så skal du se du sjarmerer deg langt forbi det faktum at du kanskje er bittelitt underkvalifisert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med intervju! :hoppe: Jeg skal krysse fingre og tær, men ikke bena :lur:

Jeg har egentlig litt lyst til å være med på yayas :sjenert: Men jeg er ganske sjenert, og vet ikke om jeg tør. Selv om jeg syntes yayas er en veldig koselig restaurant. :nigo: Og jeg har også sett twilight filmen :nigo::fnise: :fnise: Er vel egentlig litt redd for at jeg kjenner noen av dere fra før jeg da.

Skjønner godt at det kjennes litt skummelt, men det er det faktisk ikke! Husker jeg tenkte før første gang at det verste som kan skje er at jeg har det kjipt og kjeder meg én kveld i mitt liv, og aldri trenger å treffe disse jentene mer i mitt liv. Da har man ikke fått noen flere venner, men heller ikke noen færre!

Er du redd for at du skal ha skrevet noe du ikke vil at kjentfolk skal vite om? Sannsynligvis gjelder det oss alle... For min egen del er det langt fra alle jeg kjenner som vet at vi prøver å få barn for eksempel. Eller at jeg søker meg ny jobb. Så hvis noen skulle dukke opp som jeg egentlig ikke ville fortalt hemmeligheter til, kan jeg love deg at jeg ville løpt hjem etter treffet og lest alt vedkommende hadde skrevet, for å "ha noe på" henne og! :fnise:

Syns du skal bli med jeg! Det blir hyggelig! Jeg lover!! :jepp:

Og takk på forhånd for all kryssing av fingre og tær! Ben kan dere vente med å krysse til tirsdag kl 13 (da er dere sikkert på jobb e.l. allikevel, så da må det være greit å krysse beina!)

Lurer litt på hva jeg skal si på jobben som unnskyldnign for at jeg må forsvinne midt på dagen.. Tannlegen kanskje? Legen var jeg jo faktisk hos på mandag, så greit å ikke bruke den igjen - da tror de vel at jeg er alvorlig syk eller gravid eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal krysse fingrene på tirsdag. Kan krysse beina også jeg. Og håret.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal krysse fingrene på tirsdag. Kan krysse beina også jeg. Og håret.

Jeg visste jeg kunne stole på deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da blir jeg med :hoppe: Overbevisende innlegg du skrev, Cypress :jepp: Og jeg kom på at jeg har jo slettet meg så ofte, og byttet navn (eller, byttet om bokstaver :ler: ) så det ligger ikke så mye snusk på mine innlegg :lur: :lur: :lur:

Jeg har ferie den uka, men er egentlig støttekontakt på torsdager, men er ikke sikker på om ordningen er igang igjen til da. Håper jeg får sjansen til å komme! Gleder meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa for Lupsipure som blir med! :hoppe: (Trinemor har bestemt det slik. :fnise: ) Men er som deg jeg og, er litt sjenert av meg. Fryktsom, som Manden pleier å si. :ler:

Cypress: Ja, kanskje en dessert er litt bedre en noe å drikke, er jo etter EL for meg dette treffet! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...