cypress Skrevet 11. august 2009 Forfatter #481 Del Skrevet 11. august 2009 Trinemor: Ja, bak Aker Brygge! Er du på facebook? I så fall kan du bli venner med meg og flere andre der og så kan du snoke på bilder, og kanskje du kjenner igjen noen! Telefonnummer kan også utveksles (på PM/Facebook). Første gang jeg skulle treffe noen fra KG var det sånn for meg og. Jeg hadde litt mistanke da jeg gikk forbi første gangen, og andre gangen måtte jeg bare gå bort og spørre. Heldigvis var det riktig.. (hvis du leser det - det var deg Jack Sparrow! Vil du også være med denne gang forresten?? Jaaaaa!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. august 2009 #482 Del Skrevet 11. august 2009 trinemor; vi møtes utenfor, jeg hater å gå rundt og leite etter folk inne, uansett om jeg kjenner dem eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. august 2009 Forfatter #483 Del Skrevet 11. august 2009 trinemor; vi møtes utenfor, jeg hater å gå rundt og leite etter folk inne, uansett om jeg kjenner dem eller ei Veldig lurt i grunn, særlig på Yayas. Det er noe rart med å gå blant palmer og babmusstokker og lete etter folk.. Og plutselig slukker de lyset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. august 2009 #484 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jaa, facebook går ann ja! Og mobilnummer, selvfølgelig man har slikt nå ja! Utenfor er et fiiint sted å møtes, litt mindre 'awkward' slik. Slukke lyset?? What?? Men jeg er jo mørkeredd jo.....! ! Endret 11. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #485 Del Skrevet 11. august 2009 Trinemor: Ja, bak Aker Brygge! Er du på facebook? I så fall kan du bli venner med meg og flere andre der og så kan du snoke på bilder, og kanskje du kjenner igjen noen! Telefonnummer kan også utveksles (på PM/Facebook). Første gang jeg skulle treffe noen fra KG var det sånn for meg og. Jeg hadde litt mistanke da jeg gikk forbi første gangen, og andre gangen måtte jeg bare gå bort og spørre. Heldigvis var det riktig.. (hvis du leser det - det var deg Jack Sparrow! Vil du også være med denne gang forresten?? Jaaaaa!) Ja! Vil være med! Men når er dere skal møtes? For jeg jobber til 17:30, og vet ikke om jeg tørr komme etterslengende hvis dere skal møtes før det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. august 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 11. august 2009 Ja! Vil være med! Men når er dere skal møtes? For jeg jobber til 17:30, og vet ikke om jeg tørr komme etterslengende hvis dere skal møtes før det! Nå ble jeg forvirret av at du skrev forskjellig tidspunkt her og i din bok! :klø: Jeg foreslo å møtes kl 17, men det er ikke så mange som har svart på om det passer..? Jobber du langt fra Vika da? Når kan du være der? Hvis det ikke tar timesvis for deg å komme dit kan vi helt sikkert vente med å bestille mat til du kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. august 2009 #487 Del Skrevet 11. august 2009 17-tiden passer ypperlig for meg, jeg blir antagelig i oslo hele dagen, blir med mannen inn når han drar på jobb, så gjerne ikke for seint, men 17:30 er absolutt innenfor rammene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. august 2009 #488 Del Skrevet 11. august 2009 Så koselig å lese om legebesøket ditt! Også så hyggelig med treff, hadde vært koselig om jeg fikk møtt noen KG folk en gang Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. august 2009 Forfatter #489 Del Skrevet 11. august 2009 I dag har jeg vært megaflink på jobben! Men nå skal jeg hjem!! Edward kaller! Det vil si - hva skjer med Edward i bok 2 av Twilight (har ikke lært meg navnet..) egentlig? NB! spolier følger!!! Hakke sett'n siden side 50 eller noe? :klø: Kommer'n ikke tilbake eller?? Jeg liker Jacob også, men Eddy er best! Strømkabelen til hjemme-pcen sa POFFF!!! i går, så der jeg dataløs om dagen... Snakkes i morgen snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. august 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 11. august 2009 Så koselig å lese om legebesøket ditt! Også så hyggelig med treff, hadde vært koselig om jeg fikk møtt noen KG folk en gang Ha en fin kveld! Bare å bli med hvis du bor i området!! (men jeg litt på følelsen av at du ikke gjør det?? Stemmer det?) Ha en fin kveld du og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. august 2009 #491 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Ang. Twilight bok 2: (som heter New Moon. ) Slapp av du cypress, bare kom deg igjennom bok to du!! Og jeg likte ikke Jacob igjen (likte han i 1'ern) før..kanskje siste boka....! *kremt* Jeg vil ikke være en skikkelig festbrems eller sær her; men går vel greit om man ikke bestiller mat håper jeg...? For jeg er ikke noe sto fan av thailandsk mat...pluss at jeg lever på sparebluss når lønna kommer den 20. ... Ferie uten lønn vettu. Endret 11. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #492 Del Skrevet 11. august 2009 Nå ble jeg forvirret av at du skrev forskjellig tidspunkt her og i din bok! :klø: Jeg foreslo å møtes kl 17, men det er ikke så mange som har svart på om det passer..? Jobber du langt fra Vika da? Når kan du være der? Hvis det ikke tar timesvis for deg å komme dit kan vi helt sikkert vente med å bestille mat til du kommer! Ja jeg vet! Men leste feil da jeg skrev i min bok, men så nå at jeg slutter 17:30! Tror jeg bruker ca 30 min med trikken til Aker Brygge, så kan sikkert rekke det til 18! Hvis det er lite å gjøre så kan jeg håpe på å få gå litt tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. august 2009 #493 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg må nok ta tog i 2 timer for å komme til Oslo Også har jeg ikke noe penger engang! Ikke at jeg mener at alle inne her er gamle, men jeg føler så mange er så mye eldre enn meg :klø: Ikke at det gjør noe altså! Jeg liker å henge med folk som er noen år eldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. august 2009 #494 Del Skrevet 11. august 2009 17, 17.30, alt passer for min del! Gleder meg! Men assaaaa... skal dere bare snakke om Twilight el?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. august 2009 #495 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg må nok ta tog i 2 timer for å komme til Oslo Også har jeg ikke noe penger engang! Du og jeg får ha vårt eget lille treff når jeg skal oppholde meg et par uker hos svigers. Kan vi møtes på Cc martn Men assaaaa... skal dere bare snakke om Twilight el?? :gjeiper: Jeg skal gjøre mitt ypperste for at samtalene inneholder endel gode ordtrix og mye grovt prat iallefall! Endret 11. august 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #496 Del Skrevet 11. august 2009 Hei! Jeg vil også være med på treff på cc-martn! Jeg har nemlig også slekt der! Da er vi tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. august 2009 #497 Del Skrevet 11. august 2009 Du og jeg får ha vårt eget lille treff når jeg skal oppholde meg et par uker hos svigers. Kan vi møtes på Cc martn Hei! Jeg vil også være med på treff på cc-martn! Jeg har nemlig også slekt der! Da er vi tre! Tør jeg det da?! Også kan vi dra på Peppes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2009 #498 Del Skrevet 11. august 2009 jeg må ta tog i 20 timer jeg... Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. august 2009 #499 Del Skrevet 11. august 2009 jeg må ta tog i 20 timer jeg... Oslo.. Endelig slår jeg noen! Da må du jammen bo langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. august 2009 #500 Del Skrevet 11. august 2009 Passer fiiint for meg (og lille nøtteliten) kl 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg