Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Hei hønni :klemmer:

Tenkte jeg ville deg her inne etterhvert :lur:

Masse lykke til kjære du!! Håper det klaffer fort for dere!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LYKKE til,Cypress!! Vi rakk ikke å begynne å prøve en gang vi :fnise:

Krysser alt for en bryllupsreisebaby!! :Nikke:

Nei, heldiggrisene!! Gratulerer så mye til dere!! :strix:

Håper alt står bra til med deg!

Jeg tenkte ikke å gå inn på oversiktene en gang jeg, trykket bare på nicket ditt, og "se medlemmets tråder"... Vips, der var du! :jepp:

:lur:

:klaske: Åååå jaaa, det var smart! :tommelopp:

Hei hønni :klemmer:

Tenkte jeg ville deg her inne etterhvert :lur:

Masse lykke til kjære du!! Håper det klaffer fort for dere!!! :klem:

:vinker: Ja, her er jeg!! :fnise:

Jeg håper også dette skal klaffe fort!!!! Litt sykt at en av grunnene til at jeg vil det skal gå fort-fort er at jeg gleeeeder meg til å slippe å gå på denne møkkajobben.. Så her får vi barn for alle de riktige grunnene!! :roll: Men men, tror nok en liten plugg hadde vært koselig og altså - det er ikke BARE for å få permisjon vi gjør dette!! :fnise:

:klemmer: tilbake!

Lykke til med prøvingen!!!

Tusen takk!! Lykke til du og!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hihi, det går vel an å ha flere grunner til å begynne å prøve! :ler:

Jeg må forresten også sende deg en PM.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom og hilse på enda en "fersk" prøver :fnise:

Jeg prøver også, men har ingen egen prøvebok enda...

Min siste pille ble tatt 21. mai og jeg venter fortsatt på TR som skulle ha kommet i begynnelsen av forrige uke (hvis syklus er som når jeg gikk på pilla)..

Har ikke tatt noen test enda, men regner med det bare er kroppen som ikke har stabilisert seg etter mange års pillebruk...

Blir iallefall spennende å følge deg!! :jepp:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søtnosen :klemmer:

der var boka di ja :jepp: bra den er på plass nå!! krysser fingrene for at det klaffer for dere snart :klem:

kanskje jeg skal en sånn bok etterhvert... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det går vel an å ha flere grunner til å begynne å prøve! :ler:

Jeg må forresten også sende deg en PM.... :)

Ja, det må være lov å ha flere grunner.. :fnise:

PM mottat og besvart og mottatt og besvart... etc.. :ler:

Der var du jo... Håper det klaffer fort som svint :)

Hei søte deg! Ja, det hadde vært spennende!! Nå skal jo du bli "mamma" snart og!! Til verdens søteste voffs!! :strix:

Måtte innom og hilse på enda en "fersk" prøver :fnise:

Jeg prøver også, men har ingen egen prøvebok enda...

Min siste pille ble tatt 21. mai og jeg venter fortsatt på TR som skulle ha kommet i begynnelsen av forrige uke (hvis syklus er som når jeg gikk på pilla)..

Har ikke tatt noen test enda, men regner med det bare er kroppen som ikke har stabilisert seg etter mange års pillebruk...

Blir iallefall spennende å følge deg!! :jepp:

Oi, ja da er vi i ganske samme situasjon!! Så moro! Jeg har heller ikke fått noen mens enda, men regner også med at det er pillene som påvirker fortsatt. Gikk på dem i ca 10 år, så det er vel ikke så rart om det henger seg opp litt..

Lag deg en bok du og da, så får jeg fulgt med!! :jepp::tommelopp:

Hei søtnosen :klemmer:

der var boka di ja :jepp: bra den er på plass nå!! krysser fingrene for at det klaffer for dere snart :klem:

kanskje jeg skal en sånn bok etterhvert... :sjenert:

Ja, her er jeg! Koselig at du stikker innom!! :klemmer:

Og ja! Lag bok du og!! Nå er jo katta ute av sekken uansett!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke å gå inn på oversiktene en gang jeg, trykket bare på nicket ditt, og "se medlemmets tråder"... Vips, der var du! :jepp:

:lur:

Du er smart du ;) Jeg leita på Generell dagbok, jeg da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!

Denne har jeg ikke fått med. Er det dette som er den nye boka?

Da er vi i gang med prøving begge to :nigo:

Og begge med PCO.. eller jeg har PCOS :)

Synes det er så rart at fastlegen din sa at det hadde gått over... det gjør jo ikke akkurat det sånn uten videre....

Blir spennende å følge med her ja :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg kan klare å følge med i denne boka uten å spore altfor mye inn på de samme tankene selv... :sjenert:

Men shit au, nå er du på Mine innlegg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte deg! Ja, det hadde vært spennende!! Nå skal jo du bli "mamma" snart og!! Til verdens søteste voffs!! :strix:

Ja, men jeg trengte ikke å prøve så mye. Ikke var jeg "gravid" så lenge heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja da er vi i ganske samme situasjon!! Så moro! Jeg har heller ikke fått noen mens enda, men regner også med at det er pillene som påvirker fortsatt. Gikk på dem i ca 10 år, så det er vel ikke så rart om det henger seg opp litt..

Lag deg en bok du og da, så får jeg fulgt med!! :jepp::tommelopp:

Kanskje jeg skal gjøre det :klø:

Litt greit for å ha noe å følge med på selv også om jeg skulle f.eks lure når sist jeg hadde TR o.l.

Skal se om jeg får det ordnet i løpet av uken :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klem:

må bare si meg enig med deg, at vi absolutt får barn for de rette grunnen!! syns absolutt permisjon er en enestående grunn jeg :fnise:

håper du har det bra og nyter sola :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag er jeg ikke så glad i sola faktisk! Jeg har fått et lite sår på øyet av en linse, og er helt rød og irritert. :sur: Det er vondt å få sterkt lys på øyet, så legen har beordret solbrillebruk. Men samtidig får jeg ikke lov å bruke linser, så det er litt prblematisk.. Jeg kan ikke bruke både briller og solbriller samtidig!! Så nå har jeg dratt PC-skjermen helt inntil, så jeg skal klare å se hva jeg skriver uten briller. Ser smart ut. :ler: Har vært hos legen og fått dråper og salve da, så skal nok bli bra i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEEEEEEEIIII!!!! :bolledeig: :bolledeig:

Du har jo laget en sånn "verdens koseligste nyhet-dagbok" jo :hoppe: Håper det klaffer fort fort for dere :Nikke:

Ååååh nå ble jeg glad :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...