Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 21.39):

Når boken du likte blir filmatisert og filmen blir helt woke. Historiske karakter som var hvite menn blir svarte lesbiske kvinner. Og kritiserer man dette så er man en homofob kvinnehatende rasist. 

Anonymkode: 60c63...fb1

Hvilken film er det der historiske hvite menn blir svarte lesbiske kvinner? 

Anonymkode: 2cdad...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vixella skrev (På 18.5.2023 den 20.39):

Som Alan i Two and a Half men. Han var muligens irriterende også i de første sesongene, men han blir jo helt ufordragelig og motbydelig mot slutten. Da tenker jeg på når Charlie Sheen fremdeles var med i serien, jeg har ikke sett sesongene med Ashton Kutcher. 

Uenig

Anonymkode: baed0...f23

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 22.39):

Når de går inn døra i USA går de rett inn i stua. Har de ikke gang der? (Entrè)

Anonymkode: d7af2...624

Nei, det er vanlig å ikke ha gang.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 10.38):

Spesielt i såpeserier,er folk meget impulsive. Bestemmer seg for å flytte,og så gjør de det dagen etter liksom! Hvem er det som kan pakke et helt flyttelass,reise fra familie,venner og jobb, og ha et nytt sted og bo klart på ett døgn? 😅

Anonymkode: dd8e3...0ab

Og når de flytter har de gjerne bare et par kofferter, en lampe og noen få pappesker stuet bak i bilen.  Ingen har så få ting!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de tar fart og løper inn i en låst dør eller sparker inn en dør. Man må da være veldig sterk for å klare det.

Anonymkode: e6b03...b3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man likte første sesong av serien også ender de etterfølgende sesongene å bli svært annerledes. Karakterer endrer personlighet, viktige karakterer i første sesong blir uviktige i de senere sesongene, temaene i de senere sesongene er noe annet enn i første sesong, osv. 

Anonymkode: 2d138...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noen blir slått i svime. Er ikke mulig slik det blir fremstilt på film. 

Nor noen blir skutt i foten eller andre deler og overlever. De aller fleste er skadet for livet og får sein skader, men i film verden kan de være klar i neste scene etter litt lapping hos lege.

Historiske filmer og serier som ikke klarer få noe som helst riktig til perioden de skal representere. Feil våpen, klær, farger, bruker skinnklær fra 80 tallet på personer fra vikingtiden, romere eller oldtidens Egypt.

Osv osv. Mange irritasjonsmomenter.

Anonymkode: 65dbf...ee6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 21.58):

Hvilken bok/film?

Anonymkode: a15ba...90a

Lille havfrue

Cleopatra

Wheel of time

Nyere Star Trek

Avatar 2

Lightyear

Cowboy bebop

No time to die

Wonder Woman

Thor love and Thunder 

Star Wars episode 7-9

Ghostbusters 2016

She-Hulk atterney at law

Batgirl

Superwoman

Mulan

Willow tv serie

The Witcher blood origin

Ms Marvel

Velma

Plus ca alt som blir produsert for tiden

Anonymkode: 65dbf...ee6

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er hvordan alle våkner om morgenen og har så "daisy fresh" ånde og ligger helt opp i ansiktet på hverandre og puster med noe som burde vært stålånde, og så kysser de og greier. Ingen tannpuss på noen.

Snakker om tannpuss... de fleste gangene jeg ser folk pusse tenner på tv, er det ingen tannkrem involvert. Ingen skumming av tannkrem rundt munn eller munnviker, tannbørsten ser ut til å kun være våt av vann/spytt. Ikke noe tannkrem. Det er kun i noen få unntak at man ser de faktisk bruker tannkrem når de pusser tenner på film/tv, Irriterende!

Anonymkode: 8c90a...470

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det som irriterer meg er hvordan alle våkner om morgenen og har så "daisy fresh" ånde og ligger helt opp i ansiktet på hverandre og puster med noe som burde vært stålånde, og så kysser de og greier. Ingen tannpuss på noen.

Anonymkode: 8c90a...470

Så hvis man skal ha litt morgensex med samboer, som involverer kyssing, så bør man pusse tennene først?

For min del hadde det blitt veldig urealistisk 😅

Endret av FlowahPowah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Når noen blir slått i svime. Er ikke mulig slik det blir fremstilt på film. 

Anonymkode: 65dbf...ee6

Hva er det som ikke stemmer?

Anonymkode: 60c63...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 21.29):

Hva er det som ikke stemmer?

Anonymkode: 60c63...fb1

https://www.todayifoundout.com/index.php/2022/06/can-you-really-knock-someone-out-harmlessly-like-in-the-movies/

Ett slag for slå noen bevisstløs er ikke mulig. Enten skjer ingenting eller personen omkommer. 

Anonymkode: 65dbf...ee6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 15.09):

Når de tar fart og løper inn i en låst dør eller sparker inn en dør. Man må da være veldig sterk for å klare det.

Anonymkode: e6b03...b3f

*Løper ned

Anonymkode: e6b03...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest skrev (På 30.10.2015 den 18.56):

At folk drar til stranda sammen i bikini, men i neste øyeblikk hvis de blir sett i truse og bh..." oh no, I must cover myself "

sånn er det i det virkelige liv også : p skikkelig teit. ligger på utstilling i stringtruse i parken og stranda, mens ellers er det farlig å bli sett i vanlig undertøy 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex i film og serier irriterer meg 🫠:fnise: Mannen humper inn og ut av dama i ett minutt, og så kommer hun i verdens villeste orgasme. De kommer gjerne også samtidig. OG at man har så lyst på hverandre at man river opp klær, jeg hadde blitt sur om en fyr ødela kjolen min. Akuratt som de ikke har ti sekunder å avse til å kle av.. neida, skal rives av og ødelegges. Det er erotikk i å kle av noen og, men det tas ikke med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (16 minutter siden):

sex i film og serier irriterer meg 🫠:fnise: Mannen humper inn og ut av dama i ett minutt, og så kommer hun i verdens villeste orgasme. De kommer gjerne også samtidig. OG at man har så lyst på hverandre at man river opp klær, jeg hadde blitt sur om en fyr ødela kjolen min. Akuratt som de ikke har ti sekunder å avse til å kle av.. neida, skal rives av og ødelegges. Det er erotikk i å kle av noen og, men det tas ikke med. 

ja og samme når de snubler inn døra og river av klær på vei til soverommet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når politi/FBI kommer inn i et hus, gjerne en crime-scene så lyser de heller rundt med lommelykter istedet for bare å skru på lyset.  Elektrisiteten slås  da vel ikke av fordi noen har blitt drept!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 15.09):

Når de tar fart og løper inn i en låst dør eller sparker inn en dør. Man må da være veldig sterk for å klare det.

Anonymkode: e6b03...b3f

Så nettop filmen splash fra 1984. Da hun havfruen er på badet om natta, og Tom hanks (nå husker jeg ikke navnet på rollen) ikke får komme inn på badet så tar han fart og sparker inn døra 😄 

Anonymkode: e6b03...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrker som blir fremstilt som superglamorøse selv om de i virkelighten kanskje dreier seg om å stirre på en pc-skjerm hele dagen. Men man kan jo ikke lage en tv-serie om en fyr som sitter på pcen 12 hele dagen. 

Anonymkode: 60c63...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som hyler sånn når de ser noe skummelt eller sjokkerende. Gjør folk det i virkeligheten? Menn hyler ikke på den måten på film.

Anonymkode: cdf99...93c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...