Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 5.9.2020 den 0.08, Cyndaquil skrev:

At de ikke har dyner i senga si. Bare pledd

Det er ikke så vanlig med dyner i andre land. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 0.08, Cyndaquil skrev:

At de ikke har dyner i senga si. Bare pledd

I usa bruker de ikke dyner slik vi gjør i Norge og Europa, broren min ble sammen med ei amerikansk dame og hun fikk litt sjokk over alle dynene hjemme hos oss første gang hun var her i landet, de bruker liksom bare laken eller pledd  eller pledd i laken. 

Anonymkode: 8820b...4c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I usa bruker de ikke dyner slik vi gjør i Norge og Europa, broren min ble sammen med ei amerikansk dame og hun fikk litt sjokk over alle dynene hjemme hos oss første gang hun var her i landet, de bruker liksom bare laken eller pledd  eller pledd i laken. 

Seriøst? Rart å se for seg.  Blir ikke det kaldt også?   Er jo så deilig å legge seg under en god dyne om natten sommer som vinter. Tror ikke jeg hadde sovet bra med bare et pledd.  Men alt er jo vaner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange steder i Europa hvor de ikke bruker dyne heller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

En annen ting som irriterer meg på TV og film er alle dyrelydene de legger på. Er det en hund med i bildet: "Voff, Voff!", selv om munnen til hunden ikke har åpnet seg. Ser du en katt er det alltid "Mjau!", selv om de fleste som har katt vet at katter mjauer relativt sjeldent. Det verste er likevel hestene.. Hester bruker vrinsking som et kallesignal, og du hører det som oftest når en hest er adskilt fra flokken eller i forbindelse med foring. Men på film? Masse hester som kommer rasende i full galopp med ryttere og stridsutrustning: "Vrinsk, vrinsk!"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinnfolk med våpen uten unntak må svaie hoftene fra side til side mens de sikter på noen.

Anonymkode: 88336...054

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig lyst til å følge med på noen TV-programmer hvor karakterene skal prompe hele tiden liksom??  

Anonymkode: 2cecb...72b

Hvorfor måtte de gjøre det hele tiden?

Anonymkode: 88336...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2020 den 17.00, Elaine Marley skrev:

Lurer egentlig på om det er mer normalt i USA, men som nordmann er det ganske merkelig at de ved høytider så er de ikke med familien. Noen ganger feirer de ikke engang. Det er jul, men så må de fikse ditt og datt. Om det er tenåringer så er gjerne foreldrene borte osv. Bare synes det er litt rart. Eventuelt så er vi som nordmenn litt sære siden "alle" skal være med familien.

Jeg mistenker at dette er for å holde karakterene samlet. Litt merkelig at ingen i Friends feks feiret Thanksgiving med familien. 

Anonymkode: 5f024...558

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert over alle som drar på den lokale baren for å bøtte innpå med whisky- helt mutters alene. Glass på glass sklir ned mens de alltid blir veldig godt kjent med bartenderen. Sist observert i «Virgin River». I enkelte filmer ser det ikke ut til at noen sjekker hvor mange glass de kjøper; flaska står liketil på bardisken og det er fritt fram; spesielt der skuespilleren er sviktet, har kjærlighetssorg, mistet jobben etc.

Så er det måltidene. De spiser ufattelig sakte. Det er dytting på salatbladene og ertene, det brukes flere minutter på å brette en pizza slice, skjære en bit av biffen, styre rundt med spisepinnene i take away-boksen etc. Christ, det må da for pokker gå an å ta seg en matbit!! 
Hederlig unntak: «Miranda» i «Sexand the city» spiste faktisk godt av en pizza i en av episodene. Stående applaus! 👏😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At når de visser kvinner som går på so for å tisse så reiser disse kvinnene seg opp og tar på trusen uten å tørke seg.

Anonymkode: c565c...d7e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater at de aldri sier hadet når de avslutter samtaler og at de aldri spiser. Og at når de har sex så blir de liggende i senga. Vet ikke om det bare er meg men jeg må på toalettet rett etter. Eller lar de alt renne ut i senga?😂😂😂

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBrukern skrev:

Hater at de aldri sier hadet når de avslutter samtaler og at de aldri spiser. Og at når de har sex så blir de liggende i senga. Vet ikke om det bare er meg men jeg må på toalettet rett etter. Eller lar de alt renne ut i senga?😂😂😂

Det er aldri noe søl etter sex i filmer. De kan ha seg rett før de skal ut på noe etter de har ordna seg og kledd på finstasen og de har dårlig tid. Ikke no stress 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

At når de visser kvinner som går på so for å tisse så reiser disse kvinnene seg opp og tar på trusen uten å tørke seg.

Anonymkode: c565c...d7e

Ja når de har bæsja og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med it-sikkerhet, og får fysisk vondt når de skal "Hacke" ting, og når selv banker og andre institusjoner med høyt fokus på sikkerhet tillater at de bruker navnet til konen som passord... 

Anonymkode: d23c4...353

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 11.21, Cyndaquil skrev:

Seriøst? Rart å se for seg.  Blir ikke det kaldt også?   Er jo så deilig å legge seg under en god dyne om natten sommer som vinter. Tror ikke jeg hadde sovet bra med bare et pledd.  Men alt er jo vaner 

Jeg har vært en del i USA, og passer alltid på at hotellene/leilighetene faktisk har dyner før jeg bestiller oppholdet. Det er ikke så vanskelig å finne nå til dags, var vanskeligere før. Er forresten sikker på at jeg har sett dyner hos f eks Kardashians og Real Housewives av diverse slag. Så jeg tror det muligens er mer vanlig der borte nå. De laken/teppegreiene er jo skikkelig dritt å sove i🙄

Anonymkode: 8b830...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de lager mat i filmer står de alltid å kutter gulerøtter i skiver, uten unntak.  Tror amerikanere spiser veldig mye gulrot til middag. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...