Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

1. Folk detter som melkekasser i full storm men heltene kan slå på hverandre i 15 minutter uten å få neseblod en gang. Og om det skytes detter vanlige folk bare ei kule sneier de og dør momentant, helten kan få 5 kuler i seg men fremdeles ha tid til å både hylle sin mor, rope ut sin kjærlighet og han/hun hoster seg sakte inn i døden.

2. Swat teamet står klare til å bryte ned døren hvor en super farlig skurk mest sannsynlig ligger gjemt, de klarer brekke ned døren og de to første inn i huset er da "heltene" med lite annet enn skuddsikker vest, dressjakke og en liten 9mm pistol, dette da mens Swat teamet med fult utstyr står bak og venter.

3. Biljakten pågår og i hvert kryss omtrent er det andre biler som må ta brekkslædd for ikke å bli påkjørt, hvor mange på veien trur du hadde tenkt om det kom 2 biler hoppende inn i et kryss att " nei, nå er det så nære før jeg koliderer så jeg tenker jeg drar litt i brekket jeg".

Endret av ferdig
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det er mange mennesker i et møte, så kommer en inn og sier at "jeg må snakke litt med *den andre personen vi kjenner*", da må alle de andre på møtet forlate rommet i stedet for de to som skulle snakke fortrolig sammen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2018 den 20.59, Aragorn ll Elessar skrev:

Eller når en karakter bare plutselig forsvinner uten noen forklaring. F.eks en karakter går opp trappa og kommer aldri ned igjen.

hvilken film skjedde dette i igjen?

Anonymkode: d7af2...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvilken film skjedde dette i igjen?

Anonymkode: d7af2...624

Det er noe som skjer i tv serier ikke filmer. 2 eksempler er Married With Children og Family Matters 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Alltid denne kyssingen i regnet i romantiske filmer. Dette skal da liksom være romantisk og "åh, de bare må ha hverandre", men jeg tenker bare at det må være kjipt å bli gjennomvåt og tror ikke det hadde vært særlig romantisk i virkeligheten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hun våkner om morgenen ny sminket og hår som ser ut som du nettopp har kommet ut av frisørsalongen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2020 den 17.47, Elaine Marley skrev:

Alltid denne kyssingen i regnet i romantiske filmer. Dette skal da liksom være romantisk og "åh, de bare må ha hverandre", men jeg tenker bare at det må være kjipt å bli gjennomvåt og tror ikke det hadde vært særlig romantisk i virkeligheten.

Nei det er kaldt, kjipt, vått, og litt som å kysse en kald fisk eller noe fordi lepper blir kalde og våte. 

Anonymkode: 8820b...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i the Holiday bare reiste fra hunden sin. Kanskje ikke irriterende men litt rart.

Anonymkode: e6b03...b3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En "stalker" følger etter en person, og denne personen har låst seg inne i en leilighet. Folk som skal beskytte denne personen gir gjentatte ganger streng beskjed om at denne personen ikke skal låse opp døren for noen som helst.  

Beskytterne stikker ut en liten tur, og kort tid senere banker det på døren. Personen som blir forfulgt velger likevel å åpne døren! Utenfor står den ene beskytteren og hun som blir forfulgt blir kjeftet huden full fordi hun valgte å åpne døren. Igjen gir "beskytteren" streng beskjed om å ALDRI åpne den forbanna inngangsdøren for NOEN som helst. Beskytteren stikker ut igjen for å hente ett eller annet, men kort tid senere banker det på døren igjen. Likevel velger den forbanna tullingen å åpne døren igjen! Og der står selvfølgelig den "stalkeren" som fulgte etter henne. Nesten så hun fortjener å bli skremt livet av, og jagd rundt hele leiligheten av denne "stalkeren" hennes.                                                        

Anonymkode: 2cecb...72b

Ser jeg slike filmer/serier så tenker jeg bare: «Bare drep h*n! Så jævla dumme personer fortjener ikke å leve»😂

Anonymkode: c4308...f25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En "stalker" følger etter en person, og denne personen har låst seg inne i en leilighet. Folk som skal beskytte denne personen gir gjentatte ganger streng beskjed om at denne personen ikke skal låse opp døren for noen som helst.  

Beskytterne stikker ut en liten tur, og kort tid senere banker det på døren. Personen som blir forfulgt velger likevel å åpne døren! Utenfor står den ene beskytteren og hun som blir forfulgt blir kjeftet huden full fordi hun valgte å åpne døren. Igjen gir "beskytteren" streng beskjed om å ALDRI åpne den forbanna inngangsdøren for NOEN som helst. Beskytteren stikker ut igjen for å hente ett eller annet, men kort tid senere banker det på døren igjen. Likevel velger den forbanna tullingen å åpne døren igjen! Og der står selvfølgelig den "stalkeren" som fulgte etter henne. Nesten så hun fortjener å bli skremt livet av, og jagd rundt hele leiligheten av denne "stalkeren" hennes.                                                        

Anonymkode: 2cecb...72b

hvilken film var dette igjen

Anonymkode: d7af2...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2020 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Hun i the Holiday bare reiste fra hunden sin. Kanskje ikke irriterende men litt rart.

Anonymkode: e6b03...b3f

Hun skulle jo bytte hus da, så hunden ble jo passet av hun andre som skulle bo der i ferien. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er kanskje litt utenfor temaet, men det gjelder tv. Jeg er så lei fargen petrol på tv. Synes jeg ser det i mange serier. Det virker som noen har forelsket seg i fargen. Jeg så det først i A.P. Bio og måtte rett og slett slutte å se serien, for alt var i sjatteringer av grønt og petrol. Nå er det også litt i enkeltepisoder av Perfect Harmony og jeg tror jeg blir sprø. Skal til å se episode to av The Witcher og "forsidebildet" er også av jenter i samme fargen. Tror jeg går amok, altså!!!! 😝

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.1.2020 den 11.41, sofie777 skrev:

Når det er mange mennesker i et møte, så kommer en inn og sier at "jeg må snakke litt med *den andre personen vi kjenner*", da må alle de andre på møtet forlate rommet i stedet for de to som skulle snakke fortrolig sammen.

Haha! Det har jeg også lagt merke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, sofie777 skrev:

Det er kanskje litt utenfor temaet, men det gjelder tv. Jeg er så lei fargen petrol på tv. Synes jeg ser det i mange serier. Det virker som noen har forelsket seg i fargen. Jeg så det først i A.P. Bio og måtte rett og slett slutte å se serien, for alt var i sjatteringer av grønt og petrol. Nå er det også litt i enkeltepisoder av Perfect Harmony og jeg tror jeg blir sprø. Skal til å se episode to av The Witcher og "forsidebildet" er også av jenter i samme fargen. Tror jeg går amok, altså!!!! 😝

Nevnte forsidebilde (vet at dette er en slags uniform, men det er det jeg så akkurat nå)

Petrol petrol petrol.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev:

At nesten alle karakterer er hvite.

Anonymkode: 8b64b...5ba

Ikke alltid

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...