Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #301 Del Skrevet 11. august 2009 En ting jeg har lagt merke til er at i noen filmer så kan man se at typiske "kampsport jenter" ikke har noe problem med å gi en sterk mann juling eller slenge han av gårde så han ligger der uten at jenta har fått noen særlige merker, men ei dame har de problemer med å sloss mot. Da varer slosskampen lenger, begge ender opp mer skadet også videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #302 Del Skrevet 12. august 2009 at det alltid må dukke opp en stereotyp engelskmann i løpet av serien, som alltid skal opføre seg så merkelig og kommer med dumme kommentarer senest sett i "harper´s island" (som jeg forøvrig bare orket å se to episoder av pga den dumme handlingen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #303 Del Skrevet 13. august 2009 at det alltid må dukke opp en stereotyp engelskmann i løpet av serien, som alltid skal opføre seg så merkelig og kommer med dumme kommentarer senest sett i "harper´s island" (som jeg forøvrig bare orket å se to episoder av pga den dumme handlingen) Jeg beklager avsporingen, men den dumme engelskmannen ender jo opp med å bli en fantastisk karakter i løpet av serien. Han ble min favoritt, helt klart. Harpers Island, var også en veldig bra serie jeg storkoste meg. Men om man ikke liker splatter/skrekk etc. er dette kanskje ikke den rette serien. Ellers er jeg enig i dette med briter. Britene portreteres alltid som veldig seriøse eller som veldig teite som ikke har peiling på "amerikansk kultur". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #304 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg beklager avsporingen, men den dumme engelskmannen ender jo opp med å bli en fantastisk karakter i løpet av serien. Han ble min favoritt, helt klart. Harpers Island, var også en veldig bra serie jeg storkoste meg. Men om man ikke liker splatter/skrekk etc. er dette kanskje ikke den rette serien. Ellers er jeg enig i dette med briter. Britene portreteres alltid som veldig seriøse eller som veldig teite som ikke har peiling på "amerikansk kultur". Enig Harpers island var utrolig spennende! Ble skikkelig lei meg da engelskmannen døde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. september 2009 #305 Del Skrevet 24. september 2009 Liver denne litt opp igjen!! Jeg vet ikke om det er sånn i virkeligheten, men alltid i politiserier når de skal vise et ark, så har de en mappe utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 24. september 2009 #306 Del Skrevet 24. september 2009 Når helten skal redde noen som holder på å drukne, vrenger han av seg jakka og hopper uti vannet, alltid med skoene på. Det går helt fint å svømme med skoene på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. oktober 2009 #307 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det irriterer meg også at om noen skal ha sex (eller har), så er rommet fylt med stearinlys. Er alltid redd for at det skal bli så villt at de river ned noen lys. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 13. oktober 2009 #308 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hvis en gravid dame ramler ned en trapp er det garantert at fosteret dør. Hvor ofte skjer det i det virkelige liv egentlig? Endret 13. oktober 2009 av strykebrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #309 Del Skrevet 14. april 2014 Gammel, morsom tråd. Hva irriterer deg av typiske ting i amerikanske filmer og TV-serier? Anonymous poster hash: 50ae9...6b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 14. april 2014 #310 Del Skrevet 14. april 2014 Det er sikkert nevnt før siden tråden er på 16 sider, men jeg irriterer meg over at folk aldri drikker opp drikken sin. Hvis de bestiller seg en drink i en bar så tar de en slurk og så skjer det noe som gjør at de må dra. Og så sier de alltid ja takk til kaffe eller te når de er hjemme hos folk, men så drar de med en gang de har fått koppen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #311 Del Skrevet 14. april 2014 Når noen skal snakke om noe som andre ikke skal høre, går de to skritt unna, også er det liksom ingen andre som hører det de sier. Også har de aldri en gang/entre i huset, man åpner ytterdøra også er det bare rett inn til stua! Ja samme her. Og når de skal snakke så går de inn i rommet som er vegg i vegg og kanskje krangler høylydt, og det skal liksom ingen høre. Men jeg digger en episode av New Girl. Der skal de liksom stå i gangen å snakke og de på kjøkkenet skal ikke høre, men så stikker Winston huet ut og opplyser forsiktig at de faktisk kan høre alt som de sier... Det var litt bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #312 Del Skrevet 14. april 2014 At rødvinen har en lei tendens til å se ut som rosévin. Jeg vet det er ulik farge på vin, men når de kommer med et glass som ser ut som utvannet Fun Light, blir det for teit. Et standard sitcom-ektepar består av en relativt smart og oppegående dame, ofte veldig pen. Mannen er mindre smart, gjør dumme ting og kan godt være litt på den lubne/mindre pene siden. Aldri omvendt. Hun er den som har kontrollen i huset, og når han driter seg ut kan hun si "hva var det jeg sa". Folk kan være vannvittig frilynte, men de har likevel sex med BH'en på. Fødsler tar ca. 30 minutter fra begynnelse til slutt. Ungen kommer ut, og ser nesten uten unntak 2-3 uker gammel ut. de kan gjerne ikke bruke en heelt nyfødt baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #313 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Og hører de en skummel og relativt løp-for-helvete-lyd, må de absolutt gå og se hva det er.. Ja og etterfulgt av "HELLOOO! ANYBODY THERE?" Jada bare avslør at du er hjemme liksom . Vil legge til at jeg irriterer meg over serier der de gir små barn sarkastiske og tørrvittige replikker som de er for små til å skjønne bæret av. Så du hører hvor kunstig og innøvd det er hver gang de sier noe. Endret 14. april 2014 av BettyBoop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 14. april 2014 #314 Del Skrevet 14. april 2014 Det at de aldri spiser opp maten sin. Setter seg ned på restaurant eller hjemme,også sitter de der med en tallerken full av mat uten at noe er spist Ser så rart ut,og jeg tenker alltid at det i det minste kunne sett ut som de hadde spist litt av maten før de plutselig må gå. At de har klær på og dyne over seg når de har sex. At de ser perfekte ut samme hva. Har vært på fylla dagen før:klager over fæle de ser ut,men i realiteten så betyr det håret i hestehale og bittelitt mindre sminke. At de alltid skal kysse i regnet,og andre cheesy ting som bare virker helt idiotisk. Irriterer meg også over det som ble sitert over her:pen og smart dame som er sammen med en feit,stygg og smådum fyr som hele tiden driter seg ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. april 2014 #315 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Sikkert nevnt før, men irriterer meg at de klarer å skrive så fort når de skriver meldinger/chatter. Du ser den ene personen skrive, så får vedkommende et langt svar fra den andre 2 sekunder etterpå En annen ting er når noen skal snakke om en annen person som er i rommet; så går de en halv meter bort og hvisker høyt. Som om den andre personen ikke hadde hørt det! Endret 14. april 2014 av Dreamdrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. april 2014 #316 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Dobbelpost. Endret 14. april 2014 av Dreamdrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #317 Del Skrevet 14. april 2014 Småfeil irriterer meg. F. eks en episode i friends da det er en person som driver og kikker over i Monica og Rachels leilighet med sånn teleskop, og så sier Joey at samme personen har titta inn med teleskop inn i deres leilighet også. men hvordan går nå det an når de bor over gangen og har sine vinduer rettet ut mot andre siden av gata, over i et annet bygg. Den personen som bor over gata til Monica og Rachel, kan jo ikke ha innsyn inn i Joey og Chandler sinb leilighet, da må jo den personen eie to leiligheter i to ulike bygg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 14. april 2014 #318 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Som mange har nevnt tidligere her: at de går inn med sko. Ellers syns jeg det er veldig rart at de aldri sier ha det når de snakker i telefonen. De bare legger på. Tror jeg hadde blitt furt om noen jeg snakka med bare la på uten å si i fra og si ha det. Ellers så er det merkelig at unga er så store og fine når de blir født. Og: at de aldri slår på lyset når de går inn i et gammelt bygg hvor det er stor fare for at det er en gal øksemorder. Og at de faktisk går inn også. Og at det skal så veldig, veldig mye til før de ringer politiet. Normale folk hadde jo ringt politiet i 99 % av tilfellene hvor skuespillerne forsøker og løse saken selv. Endret 14. april 2014 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #319 Del Skrevet 14. april 2014 Har sett litt på CSI:NY i det siste. Irriterer meg grønn over at morderen ALLTID glemmer igjen eller mister noe på åstedet. Eller så har de tråkket på noe for hundre år siden, og tilfeldigvis så datt det liksom akkurat i det de myrdet noen.. Blir liksom så veldig tydelig når man ser flere episoder på rad.. Anonymous poster hash: dbde1...541 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #320 Del Skrevet 14. april 2014 Det irriterer meg at alle har så perfekte tenner. Og så irriterer det meg når skuespillerne har botox i panna. Det ser så unaturlig når de ikke har mimikk i ansiktet. I tillegg blir det jo falskt når de skal portrettere normale mennesker i forskjellige tidsepoker. Anonymous poster hash: 1146e...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå