Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at kvinners vold mot menn blir sett på som humor.

Anonymkode: 8b64b...5ba

Det blir det ofte dessverre i det virkelige liv også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 (og da er deMulig jeg har skrevet dette før, men husker ikke. 

Agenten står "eye to eye" med bad guyen, som har drept 3000stk, kan skyte for å drepe, eller for å fange. Velger å bare holde siktet i 5sek.. På de 5sek rekker bad guyen å hoppe i selvmord (og hopper han i selvmord, kan du banne på at han egentlig sitter på mye viktig info de trenger) eller stikke av... Ref The Blacklist.. Så irriterende!

Anonymkode: 9ba9b...d35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som irriterer meg, mer en undring. I en del serier, for eksempel Friends, snakkes det blant venner ganske åpent om sex. Er det vanlig at man snakker sammen på denne måten? For meg ville det være helt rart.

Anonymkode: f6b3d...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe som irriterer meg, mer en undring. I en del serier, for eksempel Friends, snakkes det blant venner ganske åpent om sex. Er det vanlig at man snakker sammen på denne måten? For meg ville det være helt rart.

Anonymkode: f6b3d...d44

Syns ikke de snakker så åpent om det i friends. Sex og singelliv derimot...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de snakker i tlf så legger de bare på uten å si hadet. Dette synest jeg er unormalt. 🤷‍♀️

Og at de pleier å baksnakke hverandre osv, det hadde blitt sååå mye drama i det virkelige liv om man gjordet det samme som i filmer og serier🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av actionserier, hvor helten kun har en pistol og bad guysa har automatvåpen. Helten dreper en, men tar ikke med seg automatvåpenet. Wtf?!  Av og til tar han våpenet til fienden, men altfor ofte lar dem våpnene ligge igjen. Hadde det vært meg, hadde jeg tatt med våpenet, og all ammo jeg kunne kommet over :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Maleficenta said:

Syns ikke de snakker så åpent om det i friends. Sex og singelliv derimot...

Sex og singelliv har jeg aldri sett, så det kan jeg ikke uttale meg om. Jeg tenker på Ross som ikke har hatt sex på flere måneder, kvinners syv erogene soner, at man deler fantasier (prinsesse Leia), som noen eksempler. Det er mulig at jeg bare er å anse som prippen på området, og at det er normalt når man er så mye sammen, men jeg kan ikke se for meg å dele sånt.

Anonymkode: f6b3d...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex og singelliv har jeg aldri sett, så det kan jeg ikke uttale meg om. Jeg tenker på Ross som ikke har hatt sex på flere måneder, kvinners syv erogene soner, at man deler fantasier (prinsesse Leia), som noen eksempler. Det er mulig at jeg bare er å anse som prippen på området, og at det er normalt når man er så mye sammen, men jeg kan ikke se for meg å dele sånt.

Anonymkode: f6b3d...d44

Åja slik ja. Men vennene i friends er jo unaturlig close og da. De er sammen heeeeelee tiden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Åja slik ja. Men vennene i friends er jo unaturlig close og da. De er sammen heeeeelee tiden 

Sånn er det jo i alle slike serier som handler om en gruppe venner. Synes speiselt det er merkelig at Ross og Monica er sammen helle tiden. 

Anonymkode: 8b64b...5ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det jo i alle slike serier som handler om en gruppe venner. Synes speiselt det er merkelig at Ross og Monica er sammen helle tiden. 

Anonymkode: 8b64b...5ba

Ja det syns jeg og er litt merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurken fanger helten. Skurken skal drepe helten. I stedet for å sette en kule i helten så finner de på en sinnssvakt tidskrevende metode, og lar helten ligge alene for å vente på døden. Helten kommer seg unna.

Bruk pistolen, FFS.

OK, dette er kanskje bare James Bond og MacGyver, men ERDETMULIG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de er skikkelig slitne og har vondt i hodet eller noe, så skal de ta en tablett.

Her skjer følgende; 

1: De ser lengtende på pillen i hånda

2: De åpner munnen

3: De KLASKER hånda i munnen og KASTER hodet BAKOVER i en helvetes fart..!!

Aldri sett noen gjøre dette. Vi er mennesker, ikke fugler! Vi har jo muligheten til å omså stå på hodet og SVELGE 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Guile skrev:

Skurken fanger helten. Skurken skal drepe helten. I stedet for å sette en kule i helten så finner de på en sinnssvakt tidskrevende metode, og lar helten ligge alene for å vente på døden. Helten kommer seg unna.

Bruk pistolen, FFS.

OK, dette er kanskje bare James Bond og MacGyver, men ERDETMULIG!!!!

Eller så bruker skurken en evighet til å fortelle om sin onde plan og gir helten tid til å komme seg løs fra tauet eller hva det nå er han er bundet fast med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg har nevnt dette før. Men jeg husker ikke og gidder ikke gå igjennom alle 140 sidene.

 

Men det at det spesielt i amerikanske serier framstilles som det å være singel er den største tragedie som et menneske kan oppnå. Om man går noen dager uten et stevnemøte så er det en gidigende tragedie. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Kanskje jeg har nevnt dette før. Men jeg husker ikke og gidder ikke gå igjennom alle 140 sidene.

 

Men det at det spesielt i amerikanske serier framstilles som det å være singel er den største tragedie som et menneske kan oppnå. Om man går noen dager uten et stevnemøte så er det en gidigende tragedie. 

Enig. Og så er fredag alltid datenight og har man ikke en date så sitter man hjemme og koper og surmuler istedet for å gå ut med venner eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dokumentarserier feks hvor en ekspert skal si noe, så rett før eksperten slipper til viser dem ofte at eksperten skriver noe ned på papir med kommentatorstemmen i bakgrunnen.

Lurer på hva dem skriver ned i det øyeblikket, bare rablerier? 

Anonymkode: 84037...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke film eller serie men reklame.  I reklamer for tannbørster  og tannkrem bruker de aldri tannkrem.  Man ser godt at de pusser med tørre tannbørster.  Blir like dumt som at du skulle reklamert for hudkrem og latet som som du smurte deg inn med noe.  Hvorfor?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...