Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (12 minutter siden):

bridgerton er britisk. Alle er perfekte der og utenom de som ikke skal være det

Det er de da ikke. I den siste sesongen, om dronningen, så skal hun være veldig pen. Det er hun ikke, hverken den unge eller den gamle utgaven. Men det er likevel den beste sesongen så langt.

Skuespillere trenger ikke være pene, det er viktigere at de er gode. Men det irriterer når rollefigurer som skal være pene, blir gitt til skuespillere som ikke er det. Da får de gjøre om på manus, slik at penheten ikke er viktig for historien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (4 timer siden):

Det er de da ikke. I den siste sesongen, om dronningen, så skal hun være veldig pen. Det er hun ikke, hverken den unge eller den gamle utgaven. Men det er likevel den beste sesongen så langt.

Skuespillere trenger ikke være pene, det er viktigere at de er gode. Men det irriterer når rollefigurer som skal være pene, blir gitt til skuespillere som ikke er det. Da får de gjøre om på manus, slik at penheten ikke er viktig for historien.

å? jeg syns hun er kjempepen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (3 timer siden):

å? jeg syns hun er kjempepen. 

Virkelig? Eller tuller du med meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (Akkurat nå):

Virkelig? Eller tuller du med meg? 

ja hva er det som ikke er pent med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildet over er de som spiller dronningen som ung og eldre. Flotte damer begge to

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hulderen skrev (7 timer siden):

Enig med deg. 

Anonymkode: 6639c...220

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, Hulderen said:

Synes som oftest det er motsatt, folk som skal være mindre pene spilles som regel av pene skuespillere som sminkes "ned". Og hun som spiller Charlotte er da forøvrig vakker. 

Anonymkode: d11bd...071

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

bildet over er de som spiller dronningen som ung og eldre. Flotte damer begge to

Angela basset burde de siktet på. 

Anonymkode: 6639c...220

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Sean Bean alltid dør.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- alle svarer i tlf etter max ett ring 

- når noen ser noe på tv som omhandler seg selv skrur de alltid av tv

- i en biljakt finner girer de opp og trykker på gassen uendelig uten å ta igjen eller rykke fra den andre, uansett hvor forskjellige kjøretøy de har

- i en menneskejakt kan offeret sprinte som bare det, men jegeren kan alltid bare gå rolig og avskjære dem

- i en jakt er det alltid mulig å løpe igjennom et random smug og alltid overaske og dytte over ende byttet

Anonymkode: eb18f...18c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

- alle svarer i tlf etter max ett ring 

Og åpner døra ett sekund etter noen ringer på, som om de sto klare rett på innsiden 😅 og hvis de mot formodning ikke åpner straks, betyr det mest sannsynlig at de er døde. Men dette er mer komisk enn irriterende egentlig, for det hadde jo heller ikke vært underholdende å se på at noen venter et minutt på at døren åpnes. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

- når noen ser noe på tv som omhandler seg selv skrur de alltid av tv

Jeg ser oftere at noen ringer og sier: "Skru på Channel 5 straks" og så begynner den saken de er veldig interessert i akkurat når de slår på

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuespillere som oppfører seg som om vi ser på barne-TV. Spesielt i USA er helt jævlige å se på som f. eks: "Nei, men er du her?" Snakker til kameraet som om skuespilleren ikke vet at vi er "der"? Det er så barnehagementalitet som irriterer vettet av meg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den ene prøver å forklare hva som er på gang, og den andre nekter å høre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk skal absolutt ned i den mørke kjelleren selv om den skumle musikken starter. 😅

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Intervence skrev (På 11.5.2023 den 23.40):

Skuespillere som oppfører seg som om vi ser på barne-TV. Spesielt i USA er helt jævlige å se på som f. eks: "Nei, men er du her?" Snakker til kameraet som om skuespilleren ikke vet at vi er "der"? Det er så barnehagementalitet som irriterer vettet av meg!

det er vel nettopp i barneprogrammer at de gjør sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

det er vel nettopp i barneprogrammer at de gjør sånt?

Ja, men det er ikke barneprogrammer jeg ser på akkurat. Det er programmer rettet mot voksne. 

Men, igjen. De er ille med det der i USA. De tror de er så morsomme.

Endret av Intervence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (1 minutt siden):

Ja, men det er ikke barneprogrammer jeg ser på akkurat. Det er programmer rettet mot voksne. 

Men, igjen. De er ille med det der i USA. De tror de er så morsomme.

hvilke programmer er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

hvilke programmer er dette?

Husker ikke i farten. Husker bare at det slike ting irriterte meg noe så sinnsykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...