ferdig Skrevet 18. januar 2020 #3181 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) 1. Folk detter som melkekasser i full storm men heltene kan slå på hverandre i 15 minutter uten å få neseblod en gang. Og om det skytes detter vanlige folk bare ei kule sneier de og dør momentant, helten kan få 5 kuler i seg men fremdeles ha tid til å både hylle sin mor, rope ut sin kjærlighet og han/hun hoster seg sakte inn i døden. 2. Swat teamet står klare til å bryte ned døren hvor en super farlig skurk mest sannsynlig ligger gjemt, de klarer brekke ned døren og de to første inn i huset er da "heltene" med lite annet enn skuddsikker vest, dressjakke og en liten 9mm pistol, dette da mens Swat teamet med fult utstyr står bak og venter. 3. Biljakten pågår og i hvert kryss omtrent er det andre biler som må ta brekkslædd for ikke å bli påkjørt, hvor mange på veien trur du hadde tenkt om det kom 2 biler hoppende inn i et kryss att " nei, nå er det så nære før jeg koliderer så jeg tenker jeg drar litt i brekket jeg". Endret 18. januar 2020 av ferdig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. januar 2020 #3182 Del Skrevet 18. januar 2020 Når det er mange mennesker i et møte, så kommer en inn og sier at "jeg må snakke litt med *den andre personen vi kjenner*", da må alle de andre på møtet forlate rommet i stedet for de to som skulle snakke fortrolig sammen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 23. januar 2020 #3183 Del Skrevet 23. januar 2020 De finner alltid ting som er verdifulle for dem, etter at huset deres har brent ned. Til og med bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3184 Del Skrevet 23. januar 2020 På 29.8.2018 den 20.59, Aragorn ll Elessar skrev: Eller når en karakter bare plutselig forsvinner uten noen forklaring. F.eks en karakter går opp trappa og kommer aldri ned igjen. hvilken film skjedde dette i igjen? Anonymkode: d7af2...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. januar 2020 #3185 Del Skrevet 23. januar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvilken film skjedde dette i igjen? Anonymkode: d7af2...624 Det er noe som skjer i tv serier ikke filmer. 2 eksempler er Married With Children og Family Matters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 31. januar 2020 #3186 Del Skrevet 31. januar 2020 Alltid denne kyssingen i regnet i romantiske filmer. Dette skal da liksom være romantisk og "åh, de bare må ha hverandre", men jeg tenker bare at det må være kjipt å bli gjennomvåt og tror ikke det hadde vært særlig romantisk i virkeligheten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3187 Del Skrevet 31. januar 2020 Når 30+ åringer skal forestille tenåringer. Anonymkode: 2940d...45e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølle Skrevet 31. januar 2020 #3188 Del Skrevet 31. januar 2020 Når hun våkner om morgenen ny sminket og hår som ser ut som du nettopp har kommet ut av frisørsalongen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3189 Del Skrevet 6. februar 2020 På 31.1.2020 den 17.47, Elaine Marley skrev: Alltid denne kyssingen i regnet i romantiske filmer. Dette skal da liksom være romantisk og "åh, de bare må ha hverandre", men jeg tenker bare at det må være kjipt å bli gjennomvåt og tror ikke det hadde vært særlig romantisk i virkeligheten. Nei det er kaldt, kjipt, vått, og litt som å kysse en kald fisk eller noe fordi lepper blir kalde og våte. Anonymkode: 8820b...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #3190 Del Skrevet 7. februar 2020 Folk i 20-30 årene som spiller tenåringer Anonymkode: cf037...5cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3191 Del Skrevet 8. februar 2020 Hun i the Holiday bare reiste fra hunden sin. Kanskje ikke irriterende men litt rart. Anonymkode: e6b03...b3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 8. februar 2020 #3192 Del Skrevet 8. februar 2020 Hjelpes meg, så kjedelig Grey's er blitt, med alle disse stereotyp-legeserie figurene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3193 Del Skrevet 17. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En "stalker" følger etter en person, og denne personen har låst seg inne i en leilighet. Folk som skal beskytte denne personen gir gjentatte ganger streng beskjed om at denne personen ikke skal låse opp døren for noen som helst. Beskytterne stikker ut en liten tur, og kort tid senere banker det på døren. Personen som blir forfulgt velger likevel å åpne døren! Utenfor står den ene beskytteren og hun som blir forfulgt blir kjeftet huden full fordi hun valgte å åpne døren. Igjen gir "beskytteren" streng beskjed om å ALDRI åpne den forbanna inngangsdøren for NOEN som helst. Beskytteren stikker ut igjen for å hente ett eller annet, men kort tid senere banker det på døren igjen. Likevel velger den forbanna tullingen å åpne døren igjen! Og der står selvfølgelig den "stalkeren" som fulgte etter henne. Nesten så hun fortjener å bli skremt livet av, og jagd rundt hele leiligheten av denne "stalkeren" hennes. Anonymkode: 2cecb...72b Ser jeg slike filmer/serier så tenker jeg bare: «Bare drep h*n! Så jævla dumme personer fortjener ikke å leve»😂 Anonymkode: c4308...f25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #3194 Del Skrevet 18. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: En "stalker" følger etter en person, og denne personen har låst seg inne i en leilighet. Folk som skal beskytte denne personen gir gjentatte ganger streng beskjed om at denne personen ikke skal låse opp døren for noen som helst. Beskytterne stikker ut en liten tur, og kort tid senere banker det på døren. Personen som blir forfulgt velger likevel å åpne døren! Utenfor står den ene beskytteren og hun som blir forfulgt blir kjeftet huden full fordi hun valgte å åpne døren. Igjen gir "beskytteren" streng beskjed om å ALDRI åpne den forbanna inngangsdøren for NOEN som helst. Beskytteren stikker ut igjen for å hente ett eller annet, men kort tid senere banker det på døren igjen. Likevel velger den forbanna tullingen å åpne døren igjen! Og der står selvfølgelig den "stalkeren" som fulgte etter henne. Nesten så hun fortjener å bli skremt livet av, og jagd rundt hele leiligheten av denne "stalkeren" hennes. Anonymkode: 2cecb...72b hvilken film var dette igjen Anonymkode: d7af2...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. februar 2020 #3195 Del Skrevet 18. februar 2020 På 8.2.2020 den 20.50, AnonymBruker skrev: Hun i the Holiday bare reiste fra hunden sin. Kanskje ikke irriterende men litt rart. Anonymkode: e6b03...b3f Hun skulle jo bytte hus da, så hunden ble jo passet av hun andre som skulle bo der i ferien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. februar 2020 #3196 Del Skrevet 27. februar 2020 Det er kanskje litt utenfor temaet, men det gjelder tv. Jeg er så lei fargen petrol på tv. Synes jeg ser det i mange serier. Det virker som noen har forelsket seg i fargen. Jeg så det først i A.P. Bio og måtte rett og slett slutte å se serien, for alt var i sjatteringer av grønt og petrol. Nå er det også litt i enkeltepisoder av Perfect Harmony og jeg tror jeg blir sprø. Skal til å se episode to av The Witcher og "forsidebildet" er også av jenter i samme fargen. Tror jeg går amok, altså!!!! 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 27. februar 2020 #3197 Del Skrevet 27. februar 2020 På 18.1.2020 den 11.41, sofie777 skrev: Når det er mange mennesker i et møte, så kommer en inn og sier at "jeg må snakke litt med *den andre personen vi kjenner*", da må alle de andre på møtet forlate rommet i stedet for de to som skulle snakke fortrolig sammen. Haha! Det har jeg også lagt merke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. februar 2020 #3198 Del Skrevet 27. februar 2020 31 minutter siden, sofie777 skrev: Det er kanskje litt utenfor temaet, men det gjelder tv. Jeg er så lei fargen petrol på tv. Synes jeg ser det i mange serier. Det virker som noen har forelsket seg i fargen. Jeg så det først i A.P. Bio og måtte rett og slett slutte å se serien, for alt var i sjatteringer av grønt og petrol. Nå er det også litt i enkeltepisoder av Perfect Harmony og jeg tror jeg blir sprø. Skal til å se episode to av The Witcher og "forsidebildet" er også av jenter i samme fargen. Tror jeg går amok, altså!!!! 😝 Nevnte forsidebilde (vet at dette er en slags uniform, men det er det jeg så akkurat nå) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3199 Del Skrevet 27. februar 2020 At nesten alle karakterer er hvite. Anonymkode: 8b64b...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. mars 2020 #3200 Del Skrevet 3. mars 2020 På 27.2.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev: At nesten alle karakterer er hvite. Anonymkode: 8b64b...5ba Ikke alltid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå