mia83 Skrevet 24. januar 2010 #801 Del Skrevet 24. januar 2010 eneste skjemaet jeg har er det som skal inn til PPT, der skal jeg skriva hva problem de har.. Har ikke skrevet noe særlig, fikk beskjed på fredag at skjemaet på inn i morgen... Så får observere så bare det i morgen.. F er syk stakkar! nå ligg han i sengen å sover, feber og pottetett, jeg skal iallefall ikke bli smitta! Uffda! God bedring til F! Håper du ikke blir smittet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #802 Del Skrevet 24. januar 2010 Kan ikke bli smittet.. Ene assistenten min er hjemme med sykt barn og den andre har feber, blir alene på jobb jeg da... Er jo rett og slett en perfekt start på uka det... åååååå gler meg til fredag allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #803 Del Skrevet 24. januar 2010 Kan ikke bli smittet.. Ene assistenten min er hjemme med sykt barn og den andre har feber, blir alene på jobb jeg da... Er jo rett og slett en perfekt start på uka det... åååååå gler meg til fredag allerede.. Er du sjef? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #804 Del Skrevet 24. januar 2010 Er pedagogisk leder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #805 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det slitsomt? Mye papirarbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. januar 2010 #806 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjenner så alt for godt igjen dette med sykdom altså. Vi var to stykker på torsdag og det var ikke noe srlig det heller. Har du observert disse barna tidligere ift foreldresamtaler? I så fall så sender du med de skjemaene på disse observasjonene. I tillegg kan du observere hvilke lyder barna har problemer med, hvilke ord de ikke kan, er det noen ord de kan veldig bra osv. Ettersom du er alene i morgen og skal observere så er det jo veldig viktig at du får hjelp, for dette er jo kjempeviktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #807 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det slitsomt? Mye papirarbeid? Til tider det både slitsomt og mye papirarbeid.. Har mange dyktige medarbeidere så er det mye enklere, har hatt begge deler.. Men av alt så er det givendes! jeg kan sitte å klage i dag om at det blir travelt i morgen, men når jeg kommer på jobb å får klemmer av barna så er allting glemt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #808 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjenner så alt for godt igjen dette med sykdom altså. Vi var to stykker på torsdag og det var ikke noe srlig det heller. Har du observert disse barna tidligere ift foreldresamtaler? I så fall så sender du med de skjemaene på disse observasjonene. I tillegg kan du observere hvilke lyder barna har problemer med, hvilke ord de ikke kan, er det noen ord de kan veldig bra osv. Ettersom du er alene i morgen og skal observere så er det jo veldig viktig at du får hjelp, for dette er jo kjempeviktig! Begge barna er ganske nye (eller dvs de begynte i august ) så har ikke fått gjort noe skriftelig observasjoner, men ja jeg tok det opp på foreldresamtalen, men da gikk det bare på at at de har dårlig språk, ikke noe mer spesifikt enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #809 Del Skrevet 24. januar 2010 Til tider det både slitsomt og mye papirarbeid.. Har mange dyktige medarbeidere så er det mye enklere, har hatt begge deler.. Men av alt så er det givendes! jeg kan sitte å klage i dag om at det blir travelt i morgen, men når jeg kommer på jobb å får klemmer av barna så er allting glemt... Skjønner det. Er jo ofte sånn. Det går greit når man kommer seg på jobb liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #810 Del Skrevet 24. januar 2010 Er som regel greitt når man først kommer på jobb ja, men skulle virkelig ønsket å jobbet 80%, det er drømmen Og jeg ser heller ikke for meg at jeg i barnehage i 40 år til.. Så kommer nok til å skifte om 5-6 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. januar 2010 #811 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er så deilig å bare være på jobb fire dager i uken. Å ha hjemmekontor en dag i uka er fantastisk. Har man lyst til å ha fri den dagen så jobber man bare de andre dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #812 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja du har det jo luksus du Frigg, hvor lenge får du ha det slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #813 Del Skrevet 24. januar 2010 Er som regel greitt når man først kommer på jobb ja, men skulle virkelig ønsket å jobbet 80%, det er drømmen Og jeg ser heller ikke for meg at jeg i barnehage i 40 år til.. Så kommer nok til å skifte om 5-6 år.. Har du tenkt over hva du vil drive med da da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #814 Del Skrevet 24. januar 2010 Enten med barneskolebarn eller ungdommer tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. januar 2010 #815 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja du har det jo luksus du Frigg, hvor lenge får du ha det slik?? Det blir vel slik til det kommer en førskolelærer til på avdelingen. Og hvis det blir slik som eieren vil, så skal jo småbarnsavdelingene utvides fra 16 til 20 barn om et par måneder. Og da MÅ jeg ha en førskolelærer til sammen med meg. Men det kan hende at jeg forsetter med å ha en dag med hjemmekontor da ogs. FÅr gjort unna så mye mer da. SYnes alle ped.ledere skulle ha hatt det jeg Det lønner seg jo ettersom jeg jobber like lange vakter som assistentene de dagene jeg er der og de dagene jeg har hjemmekontor så er det en annen assistent der, så vi dekker jo opp mye mer av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #816 Del Skrevet 24. januar 2010 Enten med barneskolebarn eller ungdommer tror jeg.. På en skole altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 25. januar 2010 #817 Del Skrevet 25. januar 2010 *kikker innom* Håper du har det bra og at F ikke har klart å smitte deg! Vet lite om barnehagearbeid, vet bare at det var knallgøy å gå i barnehage en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #818 Del Skrevet 25. januar 2010 syke mannfolk er et h******* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 25. januar 2010 #819 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Synes ingen klager så mye som mannfolk når de er syke. Trodde de skulle leke tøffe, jeg. Endret 25. januar 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #820 Del Skrevet 25. januar 2010 Min er iallefall ikke tøff når det komme til å være syk... han er såååååååååååå dårlig!! for all del det er ikke kjekt å ha feber, men da legger man seg da, ser en film og tar livet med ro. Det er ikke verdens undergang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå