Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Hvordan og hvor ofte vasker dere kjøkkenvifta??

Vi har da bodd her i 2 år og 7 mnd og har aldri vasket\ renset den... og herregud mi tid var det jeg tenkte når jeg tok den ned i dag, hvordan i alle dager skal jeg få den rein????

De delene du kan ha i vann legger du i kummen med litt vann, zalo og salmiakk ;)

Viftene bør egentlig vaskes flere ganger i året for å gjøre det lettere for seg selv, men hvem gjør det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud å starte å rydde et rom tar fader meg si tid, startet på gjesterommet kl 10 og ser ikke enden en gang... Det har seg nok fordi F (og pittlitt jeg) bruker det som roterom, når vi rydder så kaster vi ting inn der. Lurer jo bare oss selv, men nå får jeg besøk av en 4 stk (kjenner kun ei, ho har med seg tre venniner..) neste helg så da må jo rommet være klart... Tror det 4-5 søppelsekker med papp og annet dritt...

åååååååååå jeg hater å rydde slik!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aaaaaaaaaaaaaaldri ferdig, herregud så drit vi samler på!!!!

Nå har jeg satt F og i gang, vi finner så masse rart at det blir masse mimring.. Siden begge foreldrene våres er skilt og barndomhjemmet er solgt så har vi masse barndoms ting. Eneste minuset er at vi ikke har noe lagring, men en god del må vi bare beholde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kjenner til den der. Kontoret vårt er slik. Dagen etter at vi har ryddet der, så er det nesten like rotete igjen :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er laaangt fra ferdig å rydde, men vi orket rett og slett ikke mer.. Nå har vi åpnet ei flaske rødvin, og jeg merker godt at jeg ikke vant til å drikke... 1 glass rødvin og jeg er susen :fnise:

F har vært i helt fantastisk humør i dag!!! :hjerte:

Er bare fantastisk rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: En liten hilsen til deg fra Island! :) Håper du har hatt en fin helg til tross for ryddingen! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F ville ikke ha vin, så da har jeg ei heil flaske rødvin aaaaaaaaaaaall by my self :tommelsmil:

:skaal:

Det hørtes ut til og bli interessant. :fnise:

Lykke til med videre rydding av rommet, vi hadde og et slikt rom, nå er det blitt barnerom.

Sant og si skulle jeg ønske vi hadde et roterom også. :sjenert:

Bare jeg slapp og rydde det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en smule bedugget av den vinflasken, men gøy var det :nigo:

Er enda ikke ferdig å rydde, orkr rett og slett ikke!! Lenge leve latskapen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Høres ut som du har noen bra dager igjen Janne! Det er godt å lese :)

Kanskje F er litt våryr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallefall vært ei utrolig flott helg!!

Våryr ja, her har det regnet i to dager så nå er klink is overalt! men i dag begynte det jammen å snø igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

I Oslo er det sol og vårstemning ihvertfall ;) Uansett, solen er jo mye lengre oppe, sikkert det som påvirker humøret :)

Håper alt er bra med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt bra her i gården :nigo:

Fysio igjen i morgen, håper inderlig han klarer å løsne noe denne gangen, blir sprø av smertene. De er der ikke hele tiden, og det værste går vekk med smertestillende...

Hvem i alle dager fann opp hybelkaniner??????? :kjefte:

Prøver virkelig å rydde å gjør ting i stand til helgen, men de forsvinner jo ikke!!

I helgen kommer vennine H, hun som jeg skal være forlover for. Hun har med seg tre venniner. Jeg vet hvem de er, men kjenner de ikke.. F blir sendt vekk til å besøke søstra.. Gruer meg litt til at det kommer så mange som jeg ikke kjenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag du gitt, og straks helg :hoppe:

Var til fysio igjen i går.. går heldigvis litt fremover nå :hoppe:

Noen dager er bedre enn andre nå.. mens andre dager er helt forjævlige.. skal til legen på mandag, er snakk om at de vil ha meg på MR.. fysio trur at kanskje ene skiva i nakken har sklidd ut i sammenstøtet.. så da er det bare å krysse fingrene for at det ikke har skjedd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom å sier :hallo:

Alle jentene er på plass.. kom i går, gikk å trakset rundt i 7 timer :hakeslepp: Drakk litt vin i går, og la oss i 1-2 tiden...jeg sover på sofan og har ikke sovet så kjempe godt, men, men.. er snakk om en natt med lite søvn, regner med det går bra.. I dag skal vi på brudekjole prøving... vi er 5 stk som skal i dusjen og vi må reise 9.30.. tror jeg hopper i dusjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke så mye av nye KG enda.. Når jeg går innpå "mine innlegg" og skal se i dagbøkene deres så kommer jeg automatisk innpå første side, irriterende!! hvorfor forandrer de ting hele tiden egentlig??

Vel... var ute i går, ble litt vel mye alkohol, så formen i dag er ikke så bra.. Har merket de siste gangene når jeg har drukket så får jeg ikke ned hvilepulsen dagen etter, syns det er ganske ekkelt, kan det kanskje være fylleangst?? heldigvis er jeg ikke så ofte ute, sist jeg var ute var jo i november...

Nei nå er det potetgull og tv resten av dagen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...