janne84 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #981 Del Skrevet 14. februar 2010 Avatar er jo bare en ny versjon av Pocahontas.. Men jeg liker også Avatar. :rødme: Har lyst å se den 3D jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #982 Del Skrevet 14. februar 2010 Laks med pesto og pasta? 4 laksefileter (den 4-pakningen man kjøper på Rema 1000) 1 glass Barilla pesto 1 hakket chili 1 (jeg bruker 2, men elsker hvitløk!) båt med hvitløk 2 ss smør Hell dette over laksen i en ildfast form. Deler laksen i to når jeg tror den er ferdig, steker veldig på gefylen, men blir alltid saftig Server med fersk pasta og en god salat. Sist gang hadde jeg salat, tomat, avocado, paprika og en pakke med fetaost/oliven/hvitløk/krydder/olje Veldig enkelt, godt og sunt! Ser veldig godt ut, men F liker ikke laks, men kan vel kanskje bruke torskefilet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #983 Del Skrevet 14. februar 2010 håper det går bra med deg Går bedre for hver dag som går Hvordan står det til "down under"? Må si at han derre reisefølget ditt er litt pen å se på :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #984 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvordan er formen i dag Janne? Bedre enn i går iallefall Står til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #985 Del Skrevet 14. februar 2010 Huff da,leit å lese at du har krasjet Takk Står til med lille junior? merker du noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #986 Del Skrevet 14. februar 2010 Formen er bedre enn i går, merker at det "strekker og sliter" litt på siden i nakken og litt hodeverk.. Tingen er at jeg ikke har vært flink nok(?) til å ta smertestillende.. Jeg prøver å unngå det for jeg er redd for at jeg skal ta så mye at de tilslutt ikke vil fungere.. Men nå sier "alle" at det er bedre at jeg tar det, for da slapper musklene av istedenfor at jeg går å spenner meg.. Ellers startet ikke dagen så veldig bra.. Fikk melding i dag tidlig at naboen hjemme døde i natt, han ble kun 40 år gammel. Har gått rundt han og familien siden jeg var født, han var trener min når jeg spilte fotball og han er god kompis med onkel.. Han skulle operere fordi han hadde infeksjon, men blødningene under operasjonen ble for store, så han døde hal to i natt. Tilbake sitter ei nydelig kone og to barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2010 #987 Del Skrevet 15. februar 2010 Det var trist. 40 år, herregud, det er ingen alder! Håper der er greit med deg oppi alt du har å slite med om dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #988 Del Skrevet 17. februar 2010 Uff så forferdelig!! 40 år er jo ingenting!! Høres ut til at du har nok å tenke på nå for tida... til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 17. februar 2010 #989 Del Skrevet 17. februar 2010 Det var trist Janne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #990 Del Skrevet 18. februar 2010 Lite aktivitet på meg her.. All tid går til å ordne med forsikring og f*** skap!!! Bilen blir mest sannsynlig vraka, for store skader. Så nå er det å bli enige, de sa 25.000 og det er totalt uaktuelt, får jo ikke noe bil for de pengene.. Jeg betalte 50.000 for den, og nå virker det som de gjør ting litt "hippson haps" og ikke etter boka, så jeg står her rådvill og har ingen aning på hva jeg skal gjøre... Venter på ny tlf. fra takstmannen, så da skal jeg gi litt kjeft, for onkel har nemlig en kompis som er takstmann, så nå vet jeg hvordan gangen i en sak er, og de har virkelig ikke fulgt den! Ellers så er jeg enda 50% sm, blir det ut neste uke. Skal begynne med fysio og styr. Nakken er enda ikke bra, skal prøve meg i varmtvannbasseng i dag, satser på at det gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 18. februar 2010 #991 Del Skrevet 18. februar 2010 Fy for dårlig kundeservice! Bra du har litt kontakter i familien som kan fortelle deg hvordan det egentlig skal foregå! Stå på ditt og kos deg i varmtvannbasseng, det hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #992 Del Skrevet 20. februar 2010 Er i dag blir den stolte(?) eiger av en Skoda fabia 2002 modell eneste minuset er at jeg er 90.000 kr fattigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. februar 2010 #993 Del Skrevet 20. februar 2010 Stas med ny bil da Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #994 Del Skrevet 21. februar 2010 Flere enn meg som har problem med KG i dag?????????? Har prøvd i hele dag, men har ikke fått meg innpå sida før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 21. februar 2010 #995 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Du har absolutt ikke vært alene om det! Hva har du gjort i dag, da? Regner ikke med du har gjort det samme som meg: Prøvd å komme meg på kg hele dagen. Endret 21. februar 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #996 Del Skrevet 22. februar 2010 Jo det er faktisk det jeg har gjort Satt til å med F på saken, så han sjekket ut, men var ikke snakk om å få seg innpå.. Litt for hektet på kg kanskje Nå er det straks fysio, gruer meg litt.. Håper virkelig han klarer å få nakken på gli igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. februar 2010 #997 Del Skrevet 22. februar 2010 Håper det går bra! *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2010 #998 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Grattis med ny bil!! <-- sikker på at det der lignet på deg. Hvordan gikk det hos fysioen? Det er nok ikke godt med en gang, men det hjelper sikkert. Ta vare på deg selv, jannemor! Endret 22. februar 2010 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2010 #999 Del Skrevet 22. februar 2010 Gikk det greit i dag? Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1000 Del Skrevet 24. februar 2010 Lite oppdateringer fra meg, men er ikke så mye som skjer.. Våknet med feber søndags morning og er potte tett forkjøla. Feberen har gitt seg, men snørrer bare fosser i vei (det er vel greitt for dere å vite?? ) Fysio var et rent h*******, var ufattelig vondt, men det sies at vondt skal vondt fordrives, så vi satser på at det er sant... Eller får jeg "nye" bilen i morgen ettermiddag, må bare i banken først å hente 90.000.. Eneste jeg tenker på er hvor mye jeg kunne gjort for de pengene, jeg kunne shoppet masse, jeg kunne reist i en del mnd å bare nyte livet, men neida de skal jeg bruke på en bil... Er litt nedenfor om dagene, merker at jeg ikke får trent, og da trøstespier jeg - det hjelper virkelig ikke på selvfølelsen, føler at jeg bare eser ut for hver dag som går, og det trenger jeg virkelig ikke!!! og det er sikkert jeg for trent før om en mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå