Gå til innhold

Aurelias Drøm


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Gjest Lhinn

:goodbye:

innom og oppdaterer meg og sender over en :klem:

Helt iorden å være litt sjalu iblandt!

håper du føler deg litt bedre idag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fullt lov til å være sjalu på de gravide. Det kjenner jeg meg godt igjen i! :)

Gratulerer med vel overstått sykkelritt. Det er jo knallbra! Tror jeg vet hvor du sykla på lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sjalu så det holder selv, tenkt saker man ikke bør tenke om, andre men det er så frustrerende når man har så lyst så de som ikke har tenkt tanker en gang de får det til :klø: Underlig hvordan verden funker ....

en od :klem: iallfall!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Idag er IKM... og første feriedag ;) Har ikke fått TR enda, ikke veldige antydninger heller.. Bare litt spotting igår og har hatt PMS den siste uka.. Ingen murring eller noe. Pluss jeg er litt forkjølet og halvveis slakk.. typisk at jeg blir det når det er ferie.

Fikk en knøttlite håp om at TR ikke kom nå.. men jeg hadde jo knapt :sengekos: denne PP og sambo hoppa som vanlig av. Så det håpet er virkelig knøttlite, mer som en ønskedrøm at magi skal oppstå ;)

NÅ regner det og tordner! LItt deilig også etter sol og varme i mange dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Aurelia :vinke:

Aha, ingen TR og IKM.. Spennenede :duskedame: Så lenge tanta holder seg vekk er det håp :) Skjedd mye blandt "oss" prøvere om dagen.. Både *netta* og Poizki har lykktes. Artig :strix: Men desto mer føler jeg på: hva med meg?? *dumme meg* :sjenert:

Været er så som så ja, men for noen flotte uker vi har hatt de to siste ukene.

Lenge mellom hver gang det er såå varmt og fint sammenhengende.

Håper det er våres tur snart oxo!!

:kose: i tordenværet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei Aurelia :vinke:

Aha, ingen TR og IKM.. Spennenede :duskedame: Så lenge tanta holder seg vekk er det håp :) Skjedd mye blandt "oss" prøvere om dagen.. Både *netta* og Poizki har lykktes. Artig :strix: Men desto mer føler jeg på: hva med meg?? *dumme meg* :sjenert:

Været er så som så ja, men for noen flotte uker vi har hatt de to siste ukene.

Lenge mellom hver gang det er såå varmt og fint sammenhengende.

Håper det er våres tur snart oxo!!

:kose: i tordenværet

Ja vet.. man får litt den tanken.. kunne det bare være MEG ;) helt naturlig tenker jeg. Men unner de andre det, er kjempeglad på deres vegne. Tenk så fint de må ha det nå ;)

..........

En "fantastisk nyhet" herfra da... sambo sa til meg at han nøt det og bare kunne slappe av i ferien nå, bare oss to uten masse planer, for han mistenkte at dette kunne bli den siste ferien alene og rolig på leeeeenge. Han sa ikke noe om baby, men forstod det var det han mente.. Kanskje formaningen min om 2010 baby har sklidd igjennom allikevel...

:heiajente: for at han snart går "all the way" med meg og spiren er på plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet.. man får litt den tanken.. kunne det bare være MEG ;) helt naturlig tenker jeg. Men unner de andre det, er kjempeglad på deres vegne. Tenk så fint de må ha det nå ;)

..........

En "fantastisk nyhet" herfra da... sambo sa til meg at han nøt det og bare kunne slappe av i ferien nå, bare oss to uten masse planer, for han mistenkte at dette kunne bli den siste ferien alene og rolig på leeeeenge. Han sa ikke noe om baby, men forstod det var det han mente.. Kanskje formaningen min om 2010 baby har sklidd igjennom allikevel...

:heiajente: for at han snart går "all the way" med meg og spiren er på plass..

jaja, for all del.. Unner alle som er så heldige selvfølgelig alt det beste :)

Så bra at sambo er på gli! :duskedame: Det må være en deilig følelse..

Da skal du se det blir 2010 bebis på deg :strix:

Herigården er sambo med heldigvis, men ingen tegn til klaff av den grunn. Har TR feeling, men.. (ikke at jeg venter på henne), men tør liksom ikke håpe på alternativet :sjenert:

Jaja, blir et spennende døgn her. Og lykke til videre med sambo og 2010-prosjektet :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at samboeren er på gli:D Ikke TR enda? Det er positivt!! Besteveninnen min ble mor på den måten, hoppe av i svingen altså!Kjenner ei til som ble det!!Så mulighetene er der!!Du må oppdatere oss snart!!! :) *Sprer lykkeønskinger til Aurelia* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet.. man får litt den tanken.. kunne det bare være MEG ;) helt naturlig tenker jeg. Men unner de andre det, er kjempeglad på deres vegne. Tenk så fint de må ha det nå ;)

..........

Jeg kjenner den følelsen der..Når Thumbalina ble gravid på første forsøk syns jeg egentlig at det var bloooodig urettferdig! "hvorfor kan ikke alle ha det så lettvint liksom" Men man tenker jo sine tanker, uavhengig av at man samtidig blir KJEMPEglad på andres vegne..Merkelig saker, men sånn er det bare, og sånn må det være lov å tenke..

Det er ingen som forventer at du skal hoppe i taket når du så inderlig ønsker at det var deg også!

Fått tanta på besøk eller?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tante her nei... småspotta minilite før idag, men nå er det helt rent og pent... blir litt forvirra jeg. Har lagt om kostholdet mitt kraftig siste uken da, kutta ut sukker og hvete i stor grad.. spiser så sunt nå atte. Kan det ha påvirket hormonbalansen mon tro?

Følte NESTEN for å ta en test tidligere idag, men bare nesten.. jeg har absolutt ikke troen på jeg er er gravid, nemlig.. så vi venter og ser.. tanta dukker vel opp før jeg får sagt a... tenker jeg ;)

ellers koser jeg med ferie ;) sambo og jeg tar godt vare på hverandre, endelig tid og overskudd.. ;)

symptomer denne PP:

veldig ømme brystvorter i PMS tiden (var en uke idag)

ustabilt humør/irritert i PMS

null spotting før på IKM dag (før spotta jeg brunlig i uka før..)

så ting har vært annerledes denne måneden.. samt at TR har kommet akkurat på dagen før, men er forsinket nå. Kjenner ingen murring i mage/rygg enda.

åhhhhhhhhhh jeg har ikke engang lov å håpe at det er klaff. forbudt! *forbereder seg på tantebesøk*

-lurer forresten på om at det faktum at jeg har kuttet ut sukker linder pmssmerter/mensensmerter.. tror jeg leste noe om at sukker forverret det. og jeg har kuttet det ut ;)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende! Tenk om du virkelig er gravid da :)

Kan jo hende kostholdet spiller inn litt, men jeg tror ikke det skal ha såå mye å si så lenge du spiser sundt ;) Ikke det at jeg har peiling på sånt egentlig da :fnise:

Så bra at det virker som om sambo er mer klar for barn nå da!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky: Begynner faktisk å bli litt spennende nå... satt i sofaen i kjole, og dro ned trusa for å kikke etter spor.. hihi. Men ikke noe enda nei. Synes det er GØY at tanta er forsinket... :) nyter hver time.

MCA: Tror IKM var i går... så det er jo ikke så mye om å gjøre enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! :hoppe: Tenk om det er din tur nå, det hadde vært koselig!

Koselig at din kjære begynner å komme på gli, kanskje han må bli klar før han aner ordet av det. :lur:

Krysser fingrene for deg, Aurelia! :duskedame:

Gode :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR enda... lå i senga litt nå og begynte å dagdrømme at jeg er gravid..klarer jo ikke styre tankene, de begynner å planlegge.. uffda! ;)

Dag 33 i syklus idag.. og jeg har 29 dager (hatt tre sykluser etter pilleslutt, alle med 29 dager presis). hjeeeeeellllppppppp

*blir litt stresset under overflaten* mest god stress... ;) ;)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå begynner "fantomsymptomene" og komme gitt..

De siste dagene har jeg:

vært trett, sovet middag på sofaen 1-2 ganger daglig... (og har ferie!)

følt meg noe uvel med konstant vondt i hodet

tett i nesen siden IKM omtrent

alltid sulten, småspist hele dagen

reagerte voldsomt på at det luktet så vondt når jeg var ute og gikk i byen igår

følte sterkt behov for EGG...

men det behøver såklart IKKE å bety noe da.. men kan gjøre det.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva med å ta en test? Så får du svar:)? Også hvis TR av en eller annen merkelig grunn har tenkt seg på besøk så kommer a kanskje fortere også, så får du ikke en enda lengre syklus? Lykke til hvertfal!! Jeg trur du er :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg gjør det ja, mca... hvis jeg tør *skjelve skjelve*

Og jeg aaaaner ikke hvordan jeg skal si det til sambo. tror ikke jeg vil gjøre et stort nummer av det... men fortelle det pent og pyntelig med et smil om munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test.. og hjertebank...

er jo to muligheter da, enten tester jeg for tidlig for meg, eller så er tanta bare forsinket og dukker snarlig opp.

Får bare vente og se da.. orker ikke ta en ny test før om noen dager tror jeg, men blir gruelig spennende nå. Tar på disse testene altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...