Gå til innhold

Aurelias Drøm


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Hei og hopp!! ;)

..

MIdt i EL her.. tror jeg da. Midt i syklus, og masse EL utflod. Har tempet nå endel dager, men vet ikke helt normalen.. Fikk et ganske godt dropp en dag da, men stoler ikke helt på hva info jeg får utifra det enda. Må nok gå en hel syklus før man kan se sammenhengene.

Ellers er formen fin.. begynt å jobbe igjen, helt greit. LIker hverdagen også ;) Kjipt at jeg ikke var gravid sist ja, jeg begynte jo å håpe litt.. Var dårlig gjort å lure meg slik, men det var vel mest meg selv som lurte meg til å tro det. Vil jo så gjerne.

Åhhhh jeg gleder meg til den dagen jeg blir gravid!!! (men sambo hopper fremdeles av..."nå tør jeg ikke mer" PYSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurelia :vinke:

Takker og bukker for hilsen i min dagbok og måtte jo innom å snuse litt her også :ler:

Kjedelig at du ble "lurt" på den måten sist, men krysser fingrene for at det blir resultat i denne PP!!

Følger spent med videre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å kikke litt i dagbøkene og hilse på.. men er så trøtt. Tror jaggu jeg begynner å bli pms også, passelig lett irritert og humøret er litt ustbilt ja. Og sa jeg jeg er trøtt og så har jeg vondt i nakken...*klage klage*

Men utenom det har jeg det bra altså ;) snart legge meg nå.. deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supertrøtt idag også... og begynner å føle meg skikkelig PMS. Rart det, hvordan både kropp, energi og humør klapper sammen. grrrrrrrr........

Er mest trøtt/utslitt akkurat nå... fått ny sykkel (idag!!) og orker ikke teste den. Da er det gale da.

Ellers er jeg godt inne i Fertilityfriend nå.. temper hver dag, og fikk tom opp antatt EL i charten.. så nå følger jeg godt med og får god oversikt. Det er gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare du som er trøtt og sliten Aurelia... :Gjesp:

Helt skutt for tiden jeg, så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det!

:tommelsmil: for oversikt!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvem som helst kan jo bli trøtt og sliten etter en mnd med gråvær! Jeg merker i alle fall at det blir litt grå dager når været er så grått så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt idag også... men med litt god suppe innabords og hjemme fra jobb, kom det seg ;) Og skal til naprapat i morgen og knekke litt opp, mistenker jeg har litt låsninger i skuldre osv (som gjør meg ekstra trøtt)..

Nå skal sambo og jeg ut på litt lang sykkeltur sammen.. teste syklene våre (vi har like ;)) Jeg kom meg forresten ut igår også da, måtte jo teste ut vidunderet (og var fornøyd). Hehe.. tror jeg tom sa til sambo at jeg ikke kunne bli gravid nå, for da ble det vanskelig å sykle til neste sommer... hihi. (han sa han trodde nå ikke DET ville hindre meg å bli gravid...hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du som er trøtt og sliten Aurelia... :Gjesp:

Helt skutt for tiden jeg, så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det!

:tommelsmil: for oversikt!!

:klem:

Slitsomt å begynne på jobb igjen, gitt...og med PMS. Men livet er godt, det er ikke det ;) Håper formen din er stigende nå fremover!

Hei Aurelia!

Hatt en fin sommer? Håper du er mer opplagt i dag!! :klem:

Noe mer opplagt ja... hatt en fin sommer, men stort sett vært hjemme. slappet mye av, men angret litt på at vi ikke fant på noe mer aktivt og reiste vekk litt. får bli til vinteren heller ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann ;) Har tenkt tanken med reising å sllikt selv men så tenk på alle penga man sparer :hoppe: Håper du er klar for ny pp og :duskedame: heiing for klaffen :) Begynner allerede jeg ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann ;) Har tenkt tanken med reising å sllikt selv men så tenk på alle penga man sparer :hoppe: Håper du er klar for ny pp og :duskedame: heiing for klaffen :) Begynner allerede jeg ;):)

Bare innom for å ønske deg en:

RIKTIG GOD HELG

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Åh det var koselig å komme hjem til to fine meldinger idagboka mi..*klem*

Fredag....me love it!!!!!!!!!!!!!! ;) lengta fryktelig etter helg de siste dagene. hehe.

God helg til dere også!! Takk for heiing også, tror det trengs..

Føler meg temmelig irritabel.. tåler ikke lyd, berøring, stress, varme... ingenting.. hehe. da freser jeg som en sint pusekatt.... ;) vet ikke når IKM er, siden det sist gang gikk 8 dager lengre. Fertilityfriend sier 16.08, mens etter vanlig syklus kun er om 3 dager. Har begynt å spotte knøttlite... kanskje jeg får tantebesøk rett over helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Håper du har hatt en fin helg!!

jeg kjenner til det der å være irritabel... Stakkar mannen min som må leve med meg!! Men jeg prøver iallefall å ta meg i det, og er veldig rask til å prøve å gjøre det godt igjen :jepp:

Har tanta kommet enda?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har hatt ei fin helg, Aurelia! Og ikke minst at tanta holder seg langt unna deg ;) *krysser fingrene*

Henger meg på med Honning , heier på deg :duskedame:

Ha en kjempefin uke !! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Håper du har hatt en fin helg!!

jeg kjenner til det der å være irritabel... Stakkar mannen min som må leve med meg!! Men jeg prøver iallefall å ta meg i det, og er veldig rask til å prøve å gjøre det godt igjen :jepp:

Har tanta kommet enda?

:klem:

Nope, no tante enda.. Dersom Fertilityfriend har rett er jeg 9 DPO nå, og må kanskje vente et par dager til? Kjenner iallfall masse tantesymptomer, så hun er nok ikke så langt unna.

Håper du har hatt ei fin helg, Aurelia! Og ikke minst at tanta holder seg langt unna deg ;) *krysser fingrene*

Hatt ei kjempefin helg ja... vært aktivt.. rydda i boden (kasta idag), sykla 2 turer, vært på byen osv osv.. elsker helg ;)

Henger meg på med Honning , heier på deg :duskedame:

Ha en kjempefin uke !! :klem:

Takk for heiing;) og for fin hilsen.. Ja til en super uke ;)

---

Trøtt idag igjen.. men godt humør (ikke såå irritert idag, takk og lov). Har ikke noe tro på at jeg er gravid denne PP, men har et veldig rolig forhold til akkurat det. Har ikke hastverk, vi er jo ikke engang ordentlig prøvere. Så vi får nå se da.. hva som skjer i fremtida. Ingen vet jo det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og DER fikk jeg et skikkelig stikk av misunnelse... tidligere omtalt gravid "perfekt" kollega 5 mnd på vei.. venter jente leste jeg nå... Ble bare såå misunnelig, nesten litt sint, kjenner jeg. Sint på sambo, meg selv.. føler meg misfornøyd. Men HAR det jo absolutt ikke så verst som det er... kanskje det er hormonene?

Får gå og se en episode True Blood med sambo så glemmer vel jeg fort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...