Gå til innhold

Aurelias Drøm


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Thanks.... True blood hjalp faktisk, I snapped easilyt out of it..

Og idag er jeg tilbake til 29 dagers syklus... med tantebesøk! Formen er fin, bare skikkelig sliten i kroppen. Kanskje jeg må se litt True Blood idag. Har forresten beisa terrassen idag! ;) Iallfall begynt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag er det TRUE BLOOD virkelig.... I am a living dead...

trodde jeg fikk mensen tirsdag såvidt, men har vært veldig lite og kun spotting. Idag kom det skikkelig, jeg føler jeg revner opp av og til. au au au au... hjelper heller ikke at jeg våkna fyllesyk idag etter jobbfest. Godt det er helg, sier nå bare jeg! og at jeg har varmeputa mi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

liten pause herfra nå... nå nærmer det seg visst IKM igjen.. jeg er veldig relaxed med dette med baby nå igrunn, har ikke tenkt så mye på det i det siste.

Men i kveld tenker jeg på det.. og har følgende symptomer:

*skikkelig ekkel metallsmak i munnen

*blødde når jeg pussa tennene

vet jo det kan være symptomer på graviditet...noen som vet om dette er vanlig ellers i syklus også. f.eks symbol på tantebesøk?

Ellers trøtt og verker noe i korsrygg, samt humørsvingniner.. og utenom det har jeg det fint, takk ;) hehe

Håper alle har det bra, beklager at jeg ikke har vært og oppdatert meg hos dere på ei stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurelia!

Det er godt å høre at du er avslappa til hele greia for tida. Men det er som du sier umulig å ikke kjenne litt etter på symptomer Når er IKM hos deg?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.. vet ikke helt jeg... Fertilityfriend sier 15, altså om en uke, det er CD 33 og 12 DPO (altså i følge temping og fertilityfriend) så mulig det stemmer.. jeg tipper det kommer noe før, for jeg tror 29-30 dager er mer sannsynlig sykluslenge, 33 er kun gjennomsnitt (og en syklus gikk jo på 37 dager)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... ser det er en stund siden jeg var innom her.. det står Day 1 på tickeren din... ble det noen :kosteskaft: eller trenger vi ikke å legge vekk :popcorn: helt enda? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tanta kom idag! har heldigvis ikke veldig vondt, men er veeeldig trøtt og skal jobbe litt overtid her hjemme nå! Og masse motgang på jobb.. heldigvis skinner sola, ellers hadde det vært FOR kjipt.

*spise litt kjeks og drikke litt brus for å trøste seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Status lik her i gården.

Har akkurat hatt mensen nå, iallfall blødd blødd litt.. Men;

jeg har noen skikkelige stikk i siden av magen, som knip/stikk. vondt når jeg hoster og nyser, brå bevegelser osv. Har lest om ligamentstrekk nå. Noen som har hatt dette før? Kan det være mageknip, gallestein, uvi..? kan jeg være gravid? Håper liksom på det siste da.. Eller kanskje det bare er sterke mensmurringer som ikke er helt over enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei Honning! ;) takk for det!

særdeles lite aktiv her i prøvedagboka... ble litt mye, jeg ble litt hekta på syklus og graviditet osv.

Har hatt ei veldig god jul, og nå er hverdagen igjen med jobb og trening osv osv.. har det veldig bra!

Sambo begynner å åpne mer og mer opp for å bli gravide nå, han sa noe om at vi skulle "øve" oss i jula (altså ikke hoppe av i svingen). Men det har ikke hendt enda.

Jeg håper og tror at kanskje til sommeren skal jeg bli gravid, vhvis ikke før ;) Gleder meg!

(og håper for guds skyld at jeg er fruktbar... fikk litt mareritt om jeg aldri skulle få egne barn her forleden.. det hadde vært utroooolig sårt og kjipt, kjenner jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg her igjen :) Jeg forstår godt at du holder deg unna da, for man begynner alt for mye å stresse og tenke for mye av å være her inne. Har egentlig lyst å ta en pause jeg også, men akkurat i disse tider så sliter jeg med å holde meg unna.. :sjenert:

Uansett veldig bra at din kjære begynner å bli klar for barn nå da! :nigo: Tenk om du blir gravid innen sommeren :rødme:

Ha ei fin helg videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG... her lurer den grævla heksa og har kastet et fryktelig PMS-trolleri over meg.. grr.. har ikke kontroll på hormonene, det er helt fryktelig! *fnis*

latter og tårer om hverandre, helt uten grunn... svææært liten tålegrense for alt av lyd og bevegelser. Også MÅÅÅ jeg få viljen min hele veien, ellers sutrer jeg som en unge. Tror jeg er litt vanskelig å ha i hus akkurat nå.

Og så er jeg oppblåst, gulpete og trøøøøøttt.... you gotta love it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Så linken din når jeg var inne i treningsdagboka di - og måtte bare innom en tur! Jeg er nemlig i fasen hvor jeg gleder meg veeeeldig til å starte prøvingen. Håper på å få med min kjære aktivt fra mai :)

Håper det klaffer for dere om ikke så altfor lenge! Jeg har ikke lest hele boka di, men ut ifra det jeg leste har dere ikke stressa veldig mye frem til nå... Håper også at det ordner seg uten stress!

Vi får stå på med trening og en sunn livsstil så vi er godt forberedt til :gravid:

Lykke til Aurelia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...