Gå til innhold

Aurelias Drøm

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

dautrøtt, irritabel og engestelig i kveld... kom bittelitt rødt blod på dopapiret..

slik jeg ser det kan blod bety tre ting på dette tidspunkt:

-tanta kommer

-ufarlig spotting/blødning som følge av graviditet

-blødning som følge av at kroppen støtet ut embryo

men hvordan skal jeg vite hva det betyr....??? :tristbla: vet jo at hvis blodet vedvarer i 3-4 dager med samme intensitet som tanta pleier, så er det jo den..

åhhhhhhhhhhhhhhhhhh .....*sutre*

Føler meg ikke helt i toppform nå uansett... blæhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dagens lille undring: Hvorfor lager de toalettpapir med rød/rosa mønster i... slik at når jeg bruker det så får jeg angst hver gang... eeeeEERR det blod eller? Må kanskje investere i ensfarget igjen (som vi igrunn alltid pleier å ha)

hehe...

Innom for å trøste litt :kose:

Det dopapiret har jeg også irritert meg over! :fnise:

Håper det bare er spotting hos deg, og det trenger ikke nødvendigvis å være negativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne med varme :klemmer: og en god :kose::)

Du er nok klar for ny omgang snart om det er tanta eller ikke, om det er kroppen som støter fra seg så må du bare tenlke på at da er det dobbelt så stor sjangs for at du blir :gravid: neste el :hoppe:

Eller håper jeg du kan nyte ferien fordi om du er i vet ikke land .. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å trøste litt :kose:

Det dopapiret har jeg også irritert meg over! :fnise:

Håper det bare er spotting hos deg, og det trenger ikke nødvendigvis å være negativt...

Nei, har prøvd å tenke positivt.. (selv om negativt er mye lettere??!!) hehe

Inne med varme :klemmer: og en god :kose::)

Du er nok klar for ny omgang snart om det er tanta eller ikke, om det er kroppen som støter fra seg så må du bare tenlke på at da er det dobbelt så stor sjangs for at du blir :gravid: neste el :hoppe:

Eller håper jeg du kan nyte ferien fordi om du er i vet ikke land .. :)

takk for varme klemmer :) så bra å høre at du er så positiv, det smitter..

Nyter ikke heeelt ferien, må si det.. føler at tankene mine ikke er helt tilstede. Men har det godt, deilig med ferie altså... hehe.

....

Dag 7 etter IKM: 3. negative test :tristbla: (First Signal denne gang).. ganske så blendahvit. ingen tegn til tanta da jeg tok testen med engang jeg stod opp, men like etter var det jaggu litt friskt blod på papiret igjen.

Tanta har ikke kommet for fullt enda, bare litt blod med halvt døgns mellomrom to ganger... har litt mensenlignende smerter i magen, og kjenner det i korsryggen.

Så jeg må nok bare se hvordan det utvikler seg utover dagen....

Som ei venninne sa... det er ingenting å gjøre med noe av det, det er bare å smile, la ting skje, og leve videre.. prøve på nytt osv. osv.. De tingene som skjer nå, hva enn det er, er naturlig ting.. :)

Og når det gjelder mitt håp om at jeg er :gravid: , det har nok svunnet en del nå.. (men kan aldri vite..)

edit: har nå bestillt billigtester og basaltermometer.. skal prøve å tempe for å finne EL neste PP

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lurt og tempe ;) Det er den eneste måten du kan være sikker på at el har vært :jepp: Jeg synes det er den beste metoden iallfall :hoppe:

Håper at det funker og vips så er du :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lurt og tempe ;) Det er den eneste måten du kan være sikker på at el har vært :jepp: Jeg synes det er den beste metoden iallfall :hoppe:

Håper at det funker og vips så er du :gravid:

Får nå se om jeg trenger det da... ;) status lik her, føler meg trøtt, rar i magen og har brunlig utflod. Ikke mensen. Leser på nett at det er veldig vanlig med brunlig utflod og småblødning i uke 5-7 f.eks... Tok terminkalkulator, og jeg står da som 5+1 uker gravid..

Planen fremover er å ta det mest mulig med ro med tanke på blødninger osv.. og ta en ny test f.eks onsdag-torsdag neste uke.. (dersom jeg ikke begynner å blø skikkelig mensen da)...

Nå har jeg forresten vært og trent med sambo, dusjen neste... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjettekonkurranse:

HVIS jeg skulle være så heldig å være gravid, når tror dere jeg vil teste positivt?

Premien blir... hrrrmmm... et dikt fra meg... hihi..

Ingen premiegaranti, for ingenting er jo sikkert her i gården.

Nå bærer det avgårde på italiensk restaurant og deretter kino og Hangover, med kjære...gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg på en liten tur noen dager... kanskje jeg oppdaterer underveis, ellers er jeg sikkert tilbake i midten av uken :)

Ser ikke så voldsomt lovende ut akkurat nå, med masse mensvondter og litt blod... Tanta er veeeeeldig truende og skummel nå, en liten terrorist er hun *skjelve*

vi sees! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten ut som tanta er kommet... det er iallfall blod! *sukk* Tar det med godt mot da.. selv om jeg har vondt. Har ballongmage full av luft, føler meg passe uvel... blæhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjedelig!

Den derre :kosteskaft: kan bare se å komme til rett tid til hun forsvinner i 9mnd! Enn å holde på å lure og stresse ei stakkars jente på denne måten! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn
edit: har nå bestillt billigtester og basaltermometer.. skal prøve å tempe for å finne EL neste PP

Hei!

så dumt at tanta kom til slutt, veldig unødvendig av henne å tulle slik med deg!! jeg lurte på hva din sambo synes om at du bestiller tester og termometer jeg :sjenert: siden han liksom ikke er helt med på prøvingen enda mener jeg...? uansett, skulle ønske jeg var like smart som deg og sluttet med pilla lenge før prøvinga var ordentlig igang! :jepp:

Håper du har det fint på ferie!!

stor :klem: fra linn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei, så koselig med hilsen fra deg :)

Har hatt en fin ferie til nå, men idag bare regnet det og humøret mitt ble skikkelig blæææhhh... :tristbla: heldigvis kom det seg (og været og) og nå har jeg det fint, med kun litt lite energi.

Viste faktisk sambo termometer og prøver.. og fortalte at jeg bestilte dem fordi jeg hadde hatt 8 dager på overtid nå, osv osv.. og måtte ha dem i tilfelle. Han bare lo (som han alltig gjør.. mr godt humør..) og sa noe om at 8 dager på overtid.. det var jo ikke noe å bry seg med og han kunne ikke skjønne at jeg skulle bli stressa av det. Og han sa noe om at det var bra jeg ikke kom og fortale ham om det.. (eller jeg følte iallfall det).

Han er enda ikke helt klar, dvs han er ikke helt med i senga.. men han virker temmelig åpen mentalt nå.. Kanskje ikke så lenge igjen. Han godtar at jeg "prøver" og håper.. hehe.

Håper alt står bra til med deg også Lhinn!

(sambo og jeg var i leketøysbutikk idag, og sambo sa (ut av det blå) at han ønsket seg en sønn)... med tanke på leker og at de skulle ha det gøy sammen. *smelt*

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt" å lese at det er fler som har mangler litt engeri i dag :fnise: Har vært en veldig energiløs dag for min del også...

Virker jo som om sambon din begynner å komme på gli da ;) Moro!

Temper du denne syklusen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt" å lese at det er fler som har mangler litt engeri i dag :fnise: Har vært en veldig energiløs dag for min del også...

Virker jo som om sambon din begynner å komme på gli da ;) Moro!

Temper du denne syklusen eller?

Ehh jeg temper... dvs jeg glemmer det hver bidige morgen, og av 4-5 dager nå har jeg bare resultater på en dag!!! Skjerpings... Skal prøve å huske det i morgen, men er så vanskelig nå som det er ferie, ingen rutine og jeg ikke er inni dette her.

steg energien på kvelden da? Bedre her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å tempe når det er ferie nei... ;)

Energien steg på kvelden ja! Var ute å gikk tur i over en time jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...