Miss I.W. Skrevet 9. juli 2009 #241 Del Skrevet 9. juli 2009 Oi, her var det spennende, Aurelia! Jeg kjenner så godt til de følelsene dine! Jeg å trodde jeg var punklig og så plutselig gikk jeg ei hel helg over. Testet og testet, og fikk bare negative svar. Så neste gang jeg gikk flere dager over IKM tenkte jeg ikke på det en gang, men fire dager over MÅTTE jeg bare finne ut av det. Testet utrolig nok positiv, men det var en veldig svak strek. Jeg følte meg ikke gravid og syntes ikke jeg hadde noen symptomer. I ettertid burde jeg kanskje ha ant noe siden puppene mine var så ømme at jeg vurdere BH om natta! Jeg håper du har en god nyhet til kjæresten din snart! Masse lykke til! Krysser fingrene for at det ikke er den j.... som driver å lurer deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 9. juli 2009 Oi, her var det spennende, Aurelia! Jeg kjenner så godt til de følelsene dine! Jeg å trodde jeg var punklig og så plutselig gikk jeg ei hel helg over. Testet og testet, og fikk bare negative svar. Så neste gang jeg gikk flere dager over IKM tenkte jeg ikke på det en gang, men fire dager over MÅTTE jeg bare finne ut av det. Testet utrolig nok positiv, men det var en veldig svak strek. Jeg følte meg ikke gravid og syntes ikke jeg hadde noen symptomer. I ettertid burde jeg kanskje ha ant noe siden puppene mine var så ømme at jeg vurdere BH om natta! Jeg håper du har en god nyhet til kjæresten din snart! Masse lykke til! Krysser fingrene for at det ikke er den j.... som driver å lurer deg! Jeg tror det er stor fare for at jeg blir *piiiip* sur på den jækla hekse hvis hun kommer nå med så dårlig nytt... grrrr.... greit nok at hun kommer, men hun får nå se og komme presis. Ikke sånn erta berte, nå skal jeg plage deg eggggstra mye...*pjuk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 9. juli 2009 hyppige oppdateringer her i dagboka mi... Kjenner endel murring på høyre side nå.. som sting liksom.. nede i mage helt ned mot underliv, og også i høyre korsrygg. Håper nesten at det er ordentlige tantesmerter og at hun endelig dukker opp og slutter med lureriet. Hvis du skal komme tante, så kom nå!!!!!! før jeg blir helt hissig altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #244 Del Skrevet 9. juli 2009 Her må jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 9. juli 2009 #245 Del Skrevet 9. juli 2009 Her var det spennende nå!! Du må ta en test i morgen tidlig!! Jeg trur du er gravid når du har hatt så presise sykluser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) dag morges: Negativ test 2 (clearblue med fargeindikator) *trøtt og matt*.....hva er det som skjer?Er heksa forsinket?Virker ikke den iditiotiske, forbanna testen?Er jeg gravid, men fremdeles for tidlig for testing? (sen EL)Er jeg gravid,men ingen tester funker for meg?Eller burdejeg kanskje teste en digital test eller noe? Begynner litt å tro at jeg ikke er gravid, når den dumme testen viser det.. nå orker jeg ikke flere tester med det aller første iallfall. Formen idag: trøtt, mørbanka kropp (trente igår..), varm, tørst, murring i mage Endret 10. juli 2009 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. juli 2009 #247 Del Skrevet 10. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 10. juli 2009 #248 Del Skrevet 10. juli 2009 Uff.Så kjedelig!! Men, så lenge TR ikke kommer er det håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. juli 2009 #249 Del Skrevet 10. juli 2009 Å så dumt med negativ test!! Her hadde jeg håpa på gode nyheter i dag... Så lenge TR ikke har kommet enda er det hvertfall håp ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 10. juli 2009 thanks.. I need it! Uff.Så kjedelig!! Men, så lenge TR ikke kommer er det håp hehe.. Håp er jo en god sak... men jeg hadde jo så gjerne ville hatt avklaring. Å så dumt med negativ test!! Her hadde jeg håpa på gode nyheter i dag... Så lenge TR ikke har kommet enda er det hvertfall håp ja Ja, det var litt kjedelig.. men "pytt sann" ... Jeg føler ikke at jeg har noen grunn til å klage... er kanskje gravid og alt.. hehe.. har ferie og dagene er gode. Men jeg klarer ikke nyte dem så godt, når jeg er sånn på vent. Idag føler jeg meg veldig tung, VELDIG rastløs, verker i magen og har mest lyst å grine... egentlig tydelige tantetegn, kanskje hun kommer snart da allikevel. Trusa mi er iallfall gullende ren enda... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 10. juli 2009 #251 Del Skrevet 10. juli 2009 Så kjedelig at det ikke er enten eller.. Kroppen må jo gi oss stakkars kvinner tydelig tegn, enten mens eller positiv test!! Krysser fingrene for at en av delene skjer i helga, og vi håper jo alle at det selvfølgelig blir positiv test som "vinner" denne runden Ha en fin dag frøken, midt i alle tanker og styr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 10. juli 2009 Så kjedelig at det ikke er enten eller.. Kroppen må jo gi oss stakkars kvinner tydelig tegn, enten mens eller positiv test!! Krysser fingrene for at en av delene skjer i helga, og vi håper jo alle at det selvfølgelig blir positiv test som "vinner" denne runden Ha en fin dag frøken, midt i alle tanker og styr!! tusen takk for kryssede fingre, det kan komme godt med.. ..... Trøtt idag, måtte hvilke litt middag.. herlig og nå har jeg googla litt mer om dette med å teste sent positivt..flere som ikke har fått positiv test før 1 og 2 uker over IKM.. og noen flere måneder.. Så dersom jeg er gravid, får jeg bare belage meg på at det kan bli litt venting.. Får bare håpe det blir kortest mulig Jeg må jo nesten nyte ferien min også nå, og leve som normalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Oppdatering på form og status:Intet nytt.. dvs ingen ny test eller tante. Bittelitt spotting idag også.Ingen murringer eller noe.. men av og til litt stram i magen, og kjent noe i korsrygg. Muligens innbillning/gangsperrIkke sååå tørst idag..Godt humør (det kom seg heldigvis) og veldig emosjonell. Sett på "so you think you can dance" nå og det kom masse gladtårer på den gode stemningen og fine dansene.. hehe.Føler meg egentlig verken gravid eller mensenklar.. bare på vent. hehe. Føler meg lykkelig og forventningsfull... plutselig så kommer det slike som danser inni hodet mitt: mens de roper: ohhhh my g.... du er kanskje gravid!!! ooohhh my g...!!!!!! (og jeg stryker og holder mye på magen min.. koser med den, bare sånn i tilfelle... ) Endret 10. juli 2009 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. juli 2009 #254 Del Skrevet 10. juli 2009 Du er ikke kanskje, du skal være gravid! Får bare vente og følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 10. juli 2009 Du er ikke kanskje, du skal være gravid! Får bare vente og følge med bra du heier på meg.. ... litt stiv i nakken ikveld, og smørte meg inn med noe musclebalm greier.. så tenker jeg plutselig: men vent nå litt, er det ikke slik at dette ikke er bra for gravide. Og joda, bak på stod det at gravide bør avtale bruk med lege. Ikke at jeg ble redd da, men jeg er jo IKKE vant til å ta hensyn til noe foster /baby.. og iallfall ikke engang når det ikke er påvist.. (Men jeg slutta med påføringen da, og skal ikke bruke det mer før jeg blir 100% ugravid igjen) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. juli 2009 #256 Del Skrevet 10. juli 2009 Innom og heier litt jeg også Skal du ta noen flere tester snart, eller vente noen dager til sånn i tilfelle? Er alt for nervepirrende når mensen er forsinka altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #257 Del Skrevet 11. juli 2009 Innom og heier litt jeg også Skal du ta noen flere tester snart, eller vente noen dager til sånn i tilfelle? Er alt for nervepirrende når mensen er forsinka altså! Ikke noen flere med det aller første.. siden de to første nå har vært blendahvite (skuff skuff).. trodde kanskje jeg i det minste skulle fått tolke litt, men neida: blankt avslag.. hehe. Så jeg får se når det blir. ... Har forresten ikke en eneste test i hus, må visst handle inn. litt kjedelig at de er ganske dyre (og litt bra, ellers hadde jeg kanskje testa hver dag). Føler at det er likesågreit å vente.. men plutselig føler jeg for det. skal kjøpe inn et par tester. ny rekord i tidlig oppvåkning idag: 05.30... også i ferien da! Men er jo faktisk et symptom.. våkna av måtte på do/vondt i magen.. trodde nesten av tanta var her, men pjuh... nei!! Fikk ikke sove igjen, lå bare og kjente etter på kroppens signaler.. magen føles litt stram, som om det er knyttet et litt stramt tau rundt og magen liksom ikke får plass... så nå sitter jeg her og nipper litt nyinnkjøpt, deilig Pukka-te...ganske trøtt enda.. (med fuktmaske i ansiktet tom, følte meg så dautrøtt når jeg våkna..) hehe. freshening up.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 11. juli 2009 #258 Del Skrevet 11. juli 2009 Tenk at det første jeg må gjøre når jeg kommer på jobb er å sjekke her inne hos deg..Fortsatt alt for spennende, kan tenke meg det er 1000ganger verre for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 11. juli 2009 Tenk at det første jeg må gjøre når jeg kommer på jobb er å sjekke her inne hos deg..Fortsatt alt for spennende, kan tenke meg det er 1000ganger verre for deg fortsatt like spennende... men begynner på en måte å venne meg litt til situasjonen slik den er nå. smiler og har det godt.. mens jeg venter. kjøpt en test nå, den får ligge og godgjøre seg litt. dagens lille undring: Hvorfor lager de toalettpapir med rød/rosa mønster i... slik at når jeg bruker det så får jeg angst hver gang... eeeeEERR det blod eller? Må kanskje investere i ensfarget igjen (som vi igrunn alltid pleier å ha) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2009 #260 Del Skrevet 11. juli 2009 Uff så trasig med negative tester og manglende tantebesøk da Håper tanta holder seg langt borte fremover og at testene blir mer positive Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå