Gå til innhold

Det glade hjertet, lever lengst!


Hjertestein

Anbefalte innlegg

Håper dere får en strålende tur :sol: Er litt misunnelig må jeg si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde jeg hadde så god tid jeg, men jeg har vist ikke det. Typen til min søster kom innom jobben med en stor koffert, så no skal jeg pakke og lage middag. Hjemmelaget kjøttkaker :sikle: Så kjører vi kl 18, pluss minus. Weee :hoppe:

Jeg har vondt i magen og er nervøs. Satser på at det går bra :jepp:

Skal selvfølgelig holde dere oppdatert, med mindre det ikke er internett da. Takk for meld Idnar :kose:

Takk Gossip :nigo:

Kos dere, så snakkes vi. Take care!!!!! :)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er hjemme igjen :sur:

Har hatt det helt suuupert!! Skal fortelle alt, har bare litt å gjøre no :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Har savnet deg!! :kose: Idnar hadde ikke skrevet i dagboka si på en uke! :hakeslepp: Og da fant jeg ut at det var så stille fordi du ikke var her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei Hexagon :kose: Så søt du er :fnise: Du må sende meg navnet ditt så skal jeg finne deg på facebook, så kan du se bildene fra turen. Når de kommer ut :);)

Jeg må bare fortelle noe morsomt noe. Da vi var på hotelrommet, så tok vi på sånn der "do not disturb" skilt. Hahaha. Vi skulle jo hygge oss litt da. Jeg går ikke på noe p-piller eller noe, så vi må bruke kondom. Da vi var ferdig med kosen, gjorde vi som vi pleide. Så kom natten og vi gikk og la oss. Om morgenen vil jeg forte meg for jeg ville være mest mulig på stranden, så vi løøp alltid ut døren. Når vi kom tilbake så fikk vi den koselige velkomsten fra stuepiken. Hun hadde skikkelig pyntet gardinene og hadde laget en kjempe fin sløyfe, og oppå sengen hadde hun formet det ene håndkle som et hjerte og pyntet med en ekte rose. Vi ble driit gla og ble helt i hunde. Så ser vi ned på gulvet ved siden av sengen. Der ligger selvfølgelig kondompapiret. E hadde ikke kastet papiret i bosset :skratte:

Vi fikk aldri mer sånn fin overraskelse :fnise:

Flyturen var veldig skummel, og jeg gråt litt både fra og til. Er bare kjempe gla for at vi overlevde og ikke styrtet. Da vi var på vei hjem igår flydde vi over jobben min, det var litt morro. Jeg skal på seinvakt i dag, og gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Hjertestein

Der ser du, du kom både frem og tilbake uten at flyet ramla ned :jepp:

Ha en fin fredag Hjertestein :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

:vinke:

lenge siden jeg har vært inne hos deg nå... :sjenert:

men hørtes jo ut som dere fikk en herlig ferie da :) og veldig koselig med sånn overaskelse selvom det kun var den ene dagen da ;)

jeg er også sånn når jeg er i syden, at jeg MÅ tidlig ut og få lagt meg til rette på stranda eller ved bassenget..må jo få litt farge på kroppen når man først har mulighet til det :lur:

ha en fin dag i dag :)

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hjertestein! :)

Lenge siden jeg har vært her inne nå.. Koselig å se du har hatt en fin tur i syden da! :) Og det stuepiken gjorde var litt morsomt... hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...