Gå til innhold

Det glade hjertet, lever lengst!


Hjertestein

Anbefalte innlegg

Da kan du heller kjøpe massevis av fakeklær i tyrkia i stedenfor!!! ;)

Du blir nok sikkert bedåååååårende skjønn med striper i håret!!! :kose: bare pass på at det ikke blir for lyst før du reiser til tyrkia! Jo lysere du er i håret der, jo mer oppmerksomhet får du! Man ønsker seg ikke alltid så mye oppmerksomhet når man er på ferie med typen.. :fnise:

Hvor lenge blir dere vekkreist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal være i 2 uker :hoppe:

Ang dette hår prosjektet mitt... Hvordan skal jeg si det på en mild måte? DET GÅR IKKE!!!!! Kan ikke se stripene :ler: Herregud. Jeg må gjøre det på nytt imorgen da. Eller så er det bare jeg som ikke ser det. Må vente til jobben imorgen og se om noen merker det.. Æsj asså!! Hadde det vel sikkert for lite i da. Jeg er jo ganske mørk liksom :sjenert:

:sur:

Men.. Er det bra å shoppe i Tyrkia? Klær altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i allefall myyyyye fake merkeklær! Billig. Helt greie liksom. Kjøpte en dieseljakke der i 2004 når vi var der. Den er forsatt like fin. Betalte vel en hundrings for den eller noe.

Ellers så har de mye partyklær. Og jeg var innom en bikinibutikk. Der fikk jeg sydd til en bikini sånn at den skulle passe helt perfekt :) Uten å betale noe ekstra! De tok det med en gang!

Men jeg vet ikke helt hvordan kvaliteten er på resten av klærene de har der, asså..

Og skinnbutikker er det masse av!!!! :ler: Og ikke minst gullsmeder!! Billig og kjempemasse kvalitetsgull. Jeg reiste med foreldrene mine og mamma har dilla på gull og sånn og hun var/er veldig fornøyd. Mamma sin venninne var der med familien sin, så når damene (les mamma og venninnen) gikk i gullsmeder, gikk vi mannfolkene ( :fnise: ) på bar! Det vi ikke visste var at damene fikk drinker i massevis i gullsmedene! De spør alltid hva du vil ha å drikke også kommer det en "løpegutt" med det man ønsker!!! :ler: Den servicen får man over alt! Og man trenger ikke å betale for drikken. Det kan være en fordel om man ikke utnytter det, altså...

Prøv tyrkisk eplete, forresten! Den er digg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ikke ble noe særlig striper :sukk: Det har skjedd med meg noen ganger også :kose: Men kanskje de kommer frem når du er i sola?

Dere er så heldige som skal dra nå! :hoppe: Hvem passer vofsen?

Jeg skal forresten være borte i to uker. (hvis jeg drar da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen 2 uker er da ikke mye, Hexagon. Da måå du ta jobben. Det er jo supert. Du får nok fri også, og da kan du sooooole deg og kose deg :jepp::sol:

Vet dere hva jeg så idag? :tristbla: Blir så trist. Jeg satt på bussen på vei til jobb, så kjørte vi forbi en katt som lå påkjørt i veien. Den pustet, men veldig dårlig pusting. Så lå den helt strak. Fy faen så jævlig. Jeg gråt på bussen :( Men så kom bussen rundt en liten sving, så så jeg ikke noe mer til katten, men jeg så det var en dame som stoppet bilen, hun parkerte liksom på siden forran mange andre biler, også gikk hun fort mot katten. Jogget liksom. Men vet ikke om hun skulle til katten, jeg håper det :sukk: Er helt gruuusomt. Hvorfor gjør mennesker slikt?!? Hvordan kan de kjøre på noe som lever, også bare stikke av?!? :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med den katten! :tristbla: Håper damen som stoppet fikk hjulpet katten uansett hvordan det gikk..hvis du skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes noen som er så egoistiske at de tenker "de er bare dyr". Det de ikke har forstått er at dyr har like mye følelser som oss!

Når du først har kjørt på noe levende skal du stoppe og passe på at ting går bra, gjør det ikke det må du tilkalle hjelp, eller ringe noen som vet hva du skal gjøre. En vetrinær eller noe.. Makan! Noen mennesker tenker bare ikke altså.

Brukte du h&m striper? De skal være ganske bra, men du må ofte ta de to ganger eller veldig mange striper for at det skal snynes ordentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inwe, jeg vet. Er helt grusomt at enkelte mennesker gjør slike ting. Tenker ikke på det stakkars dyret som ligger der og lider. Nei, vil ikke tenke på det!!

Hva pakker man med når man skal til syden? :klø:

Lager en liten huskeliste, bare til å føye på ting vis dere ser noe viktig som mangler..

Pass, biletter og visakort <--- De viktigste tingene!

Truser :fnise: og sokker

Bikini, som jeg ikke finner :lete:

Topper

Gensre

Shorts

Bukse

Capri

Jakke

Leggings

Kjole

Shampoo

Såpe

Hudkrem, kropp og fjes

Hårbørste

Deodorant

Alovera krem

Mobillader

Veske

Håndkler

Sko

Håndsprit

Intimservietter

Tannkost og tannkrem

KAMERA!!

Baterier

Og sikkert noe mer..

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Solkrem!!!

* Barberhøvel el annen hårfjerning.

* Og så ville jeg tatt med en god bok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Solkrem!!!

* Barberhøvel el annen hårfjerning.

* Og så ville jeg tatt med en god bok

Jaa, barberting og solkrem. Solkrem må jeg kjøpe imorgen :jepp:

Også må jeg huske sexting. Glidemiddel og kondomer :ler: Jeg går ikke på noe p-piller eller noe :fnise:

Ja, no striper jeg håret på nytt. Denne gangen trenger jeg ikke hjelp. Jeg er driit sliten i armen, etter å holde den oppe for å pikke ut mat der bak. Er sliitsomt å gjøre dette aleine. Stå å holde et pitelite speil slik at jeg ser hvor jeg skal pikke ut hår bakpå hode. :sukk:

Håper det blir fint da, vis ikke sliter jeg :ler: Får sette opp håret imorgen vis det ikke blir noe bra da, så får jeg kjøpe nyy hårfarge. Men satser på at jeg slipper det :)

Forresten, jeg leser ikke bøker. Men kan ha med blader og sånt. Kansje jeg kan ha med en bok jeg har. Sjef i ditt eget liv, eller noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du har fått med det meste! :)

Men jeg ville kanskje hatt med en ryggsekk til å ta med badetøy, håndklær og ting og tang hvis dere skal på utflukter! Enten det eller en litt stor veske. Ryggsekk er bedre, for da kan typen din bære den og du slipper å bære noe! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, luuring, Idnar. Veldig smart tips. Jeg har ikke ryggsekk, men vis jeg husker det skal jeg låne en fra jobben :) Eller kjøpe i Tyrkia :jepp:

Jeg har en stor veske jeg tenkte å ta med. Tror jeg kommer til å være lenge våken idag, jeg ha vist ikke fått gjort så mye :sjenert:

Men er bare smått igjen, rydding og pakking. Pakking tar jo ikke så lang tid. Er jo bare å brette. Men jeg har ikke noe stor koffert. FUCK!!!Tror E skulle pakke i en sånn stor tur sekk, så han hr plass til litt av mitt. Kansje jeg finner en koffert i Tyrkia :)

Håret mitt ble fint, tror jeg. No kan jo ikke jeg se skikkelig, siden det ikke er dagslys her, også er det ikke lett å se bak, men tror stripene ble bra. Skulle vært litt færre striper, da hadde man sett det litt bedre.. Men men, da har jeg lært det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra håret ble vellykket! :)

De har masse ryggsekker og kofferter i tyrkia! Vi måtte kjøpe koffert før vi reiste hjem! Hadde shoppet så mye der nede! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, så bra. Da skal jeg kjøpe koffert der ihvertfall :nigo:

Prutet du? Hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj fuck, jeg har ikke litt plass i kofferten min engang. Shit.. No sliter jeg litt. WREL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var der hadde jeg nettop gjennomgått en stor operasjon. Derfor må jeg innrømme at jeg ikke shoppet så mye (men min mor tok heeeeelt av!! :ler: ) så pruting var ikke helt det jeg konsentrerte meg om! Faktisk så betalte jeg ingenting selv. Var bare med, jeg :fnise:

Men jeg mener å huske at hun prutet en god del! ;)

For et par år siden var jeg på Mallorca med min kjære. Vi fikk beskjed på bussen på vei til hotellet at man skulle prute en del, spesiellt på markeder. Hadde egentlig aldri drevet med sånt, men fy så gøy det var! :fnise:

Jeg gikk og prutet over alt! Bestemte meg for at hvis jeg ikke fikk det til den prisen jeg hadde satt på det, så gad jeg ikke kjøpe det!

Begynnte derfor på ca halv pris! Det holdt på å klikke for selgerene, men jeg sto på mitt. Gikk opp en euros eller to om gangen og var sta som et esel!

R var helt sjokkert! :ler: Kjøpte et kjempefint perlesett (smykke, armbånd og røedobber) til 18 euros! Damen ville ha 30! :nigo: Fant ingen lignende sett til under 25 euros andre steder! ;)

Et annet sted fant jeg et kult belte. Det bare måtte jeg ha! Jeg fornermet damen som skulle selge det når jeg sa at det absolutt ikke var verdt den prisen! At jeg ville hatt to belter hvis jeg skulle betale det! Det var snakk om 15 euros! :fnise: Hun kjeftet meg huden full og ba meg stikke derifra. Vi gikk videre. Etter en stund var vi tilbake der og jeg snakket med mannen hennes :fnise: Han bare: Du kan få det for 9 euros! Jeg skulle jo ha det, så jeg var fornøyd!

Bare pass på å være bestemt! Gå hvis de er vanskelig! Det husker jeg hjalp i tyrkia! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe :ler: Såpass ja. Nei,men da skal jeg være skikkelig bestemt. Jeg håper jeg får shoppet masse da. Elsker nye klær. No ordnet det seg med koffert. Typen til min søster stikker innom jobben min imorgen tidlig med kofferten hennes. Den er mye større. :danse: Så no holder jeg på å rydde her før jeg skal legge meg. Jeg skal lage hjemmelaget kjøttkaker imorgen, før vi drar. Ville lage en god middag til oss, og til han som skal kjøre, før vi må reise i mange timer. Så er det så snilt av han som skal kjøre helt til gardemoen, at han fortjener litt middag. Men jeg skulle få gå hjem tildigere fra jobben imorgen, så det er bra :)

Jeg har skikkelig sommerfugler, håper jeg får sove i natt jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj fuck, jeg har ikke litt plass i kofferten min engang. Shit.. No sliter jeg litt. WREL!!

Den er lei! Leste i en annen sin bok at hun måtte ta på seg flere lag med klær! :hoho: De skulle reise på ferie også hadde hun pakket lett. Han hadde gått igjennom kofferten hennes og tatt utav mye av klærene hennes, så når hun kom fram, så hadde hun bare med seg noen få klesplagg! Nå skulle hun ut å reise igjen, så da hadde hun tenkt å ta på flere lag med klær, i tilfelle det skulle skje igjen!

Kanskje det kunne vært noe for deg?

Ellers så må du ta utav noe!

Eller ha med en stor veske som håndbagasje, med klær i! <- bin there, done that!!! :finse:

Når jeg og R skulle til Mallorca måtte han ta med en del ting for meg på vei ned der! Når vi kom ned hadde han tatt med seg posen min med klær pluss en kjempesvær sparegris jeg hadde fått! :ler: Den lå i en pose vedsidenav den posen med klær han skulle ta med for meg! :fnise: Også hadde han ikke sett oppi posen før han pakket den i kofferten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg og R skulle til Mallorca måtte han ta med en del ting for meg på vei ned der! Når vi kom ned hadde han tatt med seg posen min med klær pluss en kjempesvær sparegris jeg hadde fått! :ler: Den lå i en pose vedsidenav den posen med klær han skulle ta med for meg! :fnise: Også hadde han ikke sett oppi posen før han pakket den i kofferten!

Haha, det er akkurat slik E og hadde gjort :ler: Mannfolk :fnise:

Nei, no skal jeg legge meg :hoppe:

Vi snakkes imorgen før jeg drar, skal ikke reise før 18 :D

:kose::klemmer:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...