Gå til innhold

Det glade hjertet, lever lengst!


Hjertestein

Anbefalte innlegg

Så deilig! Hvor skal dere da?

Skal du ha noen form for eksamen i dag?

Du får ha lykke til, uansett hva du skal!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syden ja :hoppe: Blir tyrkia, gleder meg som en unge :hoppe:

Men hva betyr dette: "VISUM: Norske statsborgere må ha visum ved

innreise til Tyrkia, som utstedes ved en egen

visumdisk på ankomstflyplassen."

Det betyr at man kjøper/henter visummet på gardemoen når vi skal fly, eller :klø: Eller skal man kjøpe det i Tyrkia? Jeg skjønte ikke jeg :sjenert:

Jeg har hatt en lang, tung og forferdelig natt. Jeg har ikke sovet, også har jeg vært på jobb. No skal jeg sove leeenge middag :jepp: Jeg er nemmelig livredd for fly. Vet ikke hvordan dette skal gå, jeg er bombesikker på at vi kommer til å styrte. Også sier alle "det er tryggere å fly enn å kjøre bil" Jada jeg vet det. Større fare å kræsje enn å styrte. Men skal jeg velge mellom de 2, så vil jeg heller kræsje. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kansje jeg skal skaffe meg en pille som kan ta nerver, eller drikke litt vin. Fly og tannlege = :grine:

Ps: Man blir tydeligvis avhengi av kvinneguiden. Da jeg var på jobb idag, måtte jeg stikke innom her å lese i smug :ler: No er det ingen vei tilbake, jeg har allerede registrert meg. Kansje det finnes noe AK - Anonyme Kvinneguide'holiker ;)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KGholiker, du! Det hørtes ut som meg! :sjenert:

Det med visum er jeg ikke sikker på, asså! Tror jeg ville startet opp en egen tråd her på kg eller ringt reisebyrået! ;)

Tyrkia er bare helt kjempeherrrrrrrrlig!!! :) :) :)

Det går nok kjempebra på flyturen! :troest: Kanskje du kan ta deg en liten bayer før du går inn på flyet! :fnise: Bare tenk så gøyt det blir når dere kommer frem!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idnar, hva betyr bayer? :ler:

Jeg klarer ikke glede meg såå mye som jeg skulle ønske. Jeg får ikke sove om nettene og sånt, for jeg er så redd for å fly :sukk: Jeg skal uansett drikke før vi flyr. Sa det til E at jeg kom til å drikke på flyplassen og sånt :sjenert:

Nei fy faen så jævlig. Tenk om det styrter da? Åh herregud så skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bayer betyr nøyaktig det som du sa selv! Å å ta deg et par drinker! ;):fnise:

Det kommer nok til å gå kjempefint!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, vet dere hva som nettopp skjedde? :sukk:

Jeg skal ikke legge skylden på noe (les: Idnar) men jeg så en liten edderkopp løøøpe bortover gulvet. Da så jeg for meg Idnar sitt vesen sveve over meg mens hun visket "drep den, Hjerte, drep den", mens hun sto og viftet med racket'en sin. Jeg tok selvangivelses avisen og la den over edderkoppen, så klappet jeg hardt med hånden. :ler:

Igår hadde jeg en flott dag med min søster, vi var ute og koste oss :) Idag har jeg latskapen på besøk. Sitter og prøver å finne ut hva jeg skal ha til middag, det er slettes ikke lett. Tenkte meg å handle no, slik at jeg er ferdig med det. Jeg driver å forbereder meg til Tyrkia turen. Det er vist flott vær der og alt. Er ca 20-25 grader så det er nice. Håper bare jeg får solt meg, jeg :sjenert: eg nekter å dra til syden og ikke få sole meg. Jeg sa til E isted at vis det ikke er sol og varmt, så må jeg ta solarium før vi drar hjem. Jeg kommer ikke hjem hvit ihvertfall :nei:

Og jeg gruer meg mye mer til flyturen enn jeg tror. Jeg er vis litt vanskelig å ha med å gjøre om dagene og jeg sover dårlig om nettene. Alt jeg tenker på er denne flyturen :sukk: Alle sier jo det er så trygt å fly, at det er større sjans å kræsje med bil og bla bla bla. Så sier de "hvor ofte er det fly ulykker da?" Det er jo ikke så ofte, så da er det jo egentlig større sjans for at det virkelig skjer en ulykke når jeg skal dra. Også tenker jeg at det faktis kommer til å skje noe, fordi jeg er så redd for det. Jeg bruker all energien min på det, og da.. NEI!!! :cry3:

Jeg gleder meg bare til å komme fra. Gjett om jeg skal kose med meg E da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Hallo, titter innom jeg også.

God tur til Tyrkia. Jeg har vært der 3 ganger, i Alanya. Hvor skal dere?

Eneste er at tyrkerne kan være ganske innpåslitne og masete. Men der er bare være uhøflig og overse dem. det lærer dere fort. Kan ikke gå noe sted der uten at de omtrent drar deg inn i bodene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: temar :) Koselig med besøk =)

Vi skal til Antalia tror jeg. Eller Alania. Blander de. Men tror det var Antalia. Vis det var det det het :ler: Er til Inckum :klø: Vis jeg ikke tar helt feil :) Har hørt at e er innpåslitne ja. De er vist fæle med å låse døren når vi kommer inn i en butikk og sånt, og vis man viser at vi er interessert i en ting, så slutter ikke de å mase før man har kjøpt det :ler: Hmm. Skumle greier, men satser på at det går bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøv å slutt å tenk på flyturen. DEt værste med å være redd noe er jo å grue seg til at set skal skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, Inwe. Ihvertfall til jeg kommer på flyplassen, eller på vei til flyplassen :ler: Så på bloggen din at du har hatt så fin bursdag, gøye bilder og all ting :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så heldig som skal på tur!! :)

Vet du hva, jeg skal kanskje jobbe to uker i hellas i sommer :hakeslepp: :hakeslepp: Får reise, hotell og mat betalt. Og får lønn. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vet dere hva som nettopp skjedde?

Jeg skal ikke legge skylden på noe (les: Idnar) men jeg så en liten edderkopp løøøpe bortover gulvet. Da så jeg for meg Idnar sitt vesen sveve over meg mens hun visket "drep den, Hjerte, drep den", mens hun sto og viftet med racket'en sin. Jeg tok selvangivelses avisen og la den over edderkoppen, så klappet jeg hardt med hånden.

:5: Flinkis!!! Bedre at dyret er drept enn at du sitter å ser på det hele resten av dagen!!! ;)

Vi skal til Antalia tror jeg. Eller Alania. Blander de. Men tror det var Antalia. Vis det var det det het :ler: Er til Inckum :klø: Vis jeg ikke tar helt feil :) Har hørt at e er innpåslitne ja. De er vist fæle med å låse døren når vi kommer inn i en butikk og sånt, og vis man viser at vi er interessert i en ting, så slutter ikke de å mase før man har kjøpt det :ler: Hmm. Skumle greier, men satser på at det går bra :jepp:

Tror flyplasen er i antalya og at man ferierer i alanya. Der var jaffal vi! Kjempefint! Og ja, de kan være innpåsliten, men det gjelder å bare overse hvis de sier noe dritt til deg (når du overser de) Ellers så er de et vennlig folk og tyrkia i seg selv er jo bare herlig! Sikkert ganske varmt der nå.. Når vi var der (slutten av juli) var det helt hinsides varmt! :sol: Men er det ikke det man ønsker seg når man reiser? ;)

Må bare anbefale (hvis dere skal til alanya) å komme dere opp på borgen som er midt i byen (skiller de to strendene). Der er der en fantastisk utsikt over hele byen! Kjempefint! :) Man går opp selv (hvis man er like sprek som meg :ler: ) eller kan man ta taxi.

Og når vi var der var vi med på en utflukt (busstur) til noen grotter. Ganske stilig å gå inni. Så var vi et sted å spiste middag. Resturanten var uti en elv. De hadde laget noen flytebryggegreier som man var på. Kjempekoselig! :jepp: Turen ble arrangert av reisebyrået (husker ikke hvilkent, men jeg tror nok de fleste har noenlunde samme greiene)

Vet du hva, jeg skal kanskje jobbe to uker i hellas i sommer :hakeslepp: Får reise, hotell og mat betalt. Og får lønn. :nigo:

Hvor i hellas, da? Høres ut som en fin sommerjobb!!! :)

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idnar: Jeg skal kanskje til Samos. Skal være reiseleder for funksjonshemmede mennesker. Har ikke bestemt meg for om jeg sier ja enda..... Men har veldig lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når vi var der var vi med på en utflukt (busstur) til noen grotter. Ganske stilig å gå inni. Så var vi et sted å spiste middag. Resturanten var uti en elv. De hadde laget noen flytebryggegreier som man var på. Kjempekoselig! :jepp: Turen ble arrangert av reisebyrået (husker ikke hvilkent, men jeg tror nok de fleste har noenlunde samme greiene)

Hvor i hellas, da? Høres ut som en fin sommerjobb!!! :)

Der har vi vært også.

I grottene er det godt og kjølig :jepp:

Var også og spiste i elven ( dim chai, eller noe sånt), det var ganske spesielt, men ene i reisefølget vårt ble matforgiftet der. Han la på sykehuset i 2 døgn :S

Men det er flere restauranter nedover elven, så det skal kanskje mye til at dere havner på den samme som oss.

Anbefaler Tyrkisk bad en av de første dagene, det skal hjelpe mot å bli solbrent;)

Dere sitter i badstue, boblebad, eukalyptusdamp, gjørmebad osv. Avsluttes med en god skrubb og massage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idnar: Jeg skal kanskje til Samos. Skal være reiseleder for funksjonshemmede mennesker. Har ikke bestemt meg for om jeg sier ja enda..... Men har veldig lyst!

Jeg hadde ikke stusset på det engang!!! :fnise:

Høres jo ut som den perfekte sommerjobben!

Der har vi vært også.

I grottene er det godt og kjølig :jepp:

Var også og spiste i elven ( dim chai, eller noe sånt), det var ganske spesielt, men ene i reisefølget vårt ble matforgiftet der. Han la på sykehuset i 2 døgn :S

Men det er flere restauranter nedover elven, så det skal kanskje mye til at dere havner på den samme som oss.

Anbefaler Tyrkisk bad en av de første dagene, det skal hjelpe mot å bli solbrent;)

Dere sitter i badstue, boblebad, eukalyptusdamp, gjørmebad osv. Avsluttes med en god skrubb og massage :)

Jeg har også hørt at tyrkisk bad er tingen! :) Jeg kunne ikke være med på det når vi reiste, men min mor og en venninne var der og stooooorkoste seg! Det gjorde vi andre også..på pub! :fnise::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heei dere :vinke: Her var det mye prating ja :ler: Koselig det :kose:

Du må ta jobben Hexa, tenk så spennende da. Så kan kjæresten din komme på ferie :) Er det lang jobb eller bare noen uker?

Vi skal ikke til Alanya, Idnar. Vi skal til Incekum. Er 1,5 time fra flyplassen. Finkornstrender og greier. Er vist kjent for en av de fineste strengene ved middelhavet. Ikke at det sier meg så mye da, men :ler: Men jeg skal definitivt undersøke utflukter og sånt,det er jo helt fantastisk. Må oppleve litt når man drar :jepp: Jeg har skikkelig noja for flyturen. Gikk på senteret isted og bannet for meg selv :sjenert: Jeg skal farge håret mitt. Eller stripe det. Jeg har mørkt hår fra før, og skal stripe det litt lysere enn den min vanlige hårfarge er. Er faktisk veldig mange som tror jeg har farget håret mitt, så sier de alltid "GU' ER DU SÅ MØRK?!". Hehe

Men om det skjer i dag vet jeg ikke. Jeg er så trøtt. Har lyst å sove litt jeg. Men da vet jeg at jeg år problemer med å sove i natt.. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN!! Jeg må ha en pause. No er jeg siiiinna. ARG! Ser det ut som jeg har øyner i nakken? Jeg får da ikke til å pirke ut hår bak på hode :sukk: Driver å holder speil slik at jeg kan se, men det er ikke så lett liksom. Alt blir jo motsatt. Og jeg blir sliten i armene. Treffer ikke hullene :sukk: Dette var vanskeli altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Striper du håret eller??? :fnise:

SHUT IT!! :ler:

Jeg fikk hjelp fra hun som bor over :sjenert: Så no er det ingen vei tilbake, er veldig spent no. Hååååper bare det blir fint. Ellers farger jeg hele håret svart. Det har jeg kled veldig godt. Jeg kjøpte nye klær idag, gu så mye fint de har på cubus, jeg er helt forelsket. Jeg MÅ shoppe mer der når jeg får lønn. Eller vent litt; Da er jo jeg i TYRKIA :bolledeig:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...