Gå til innhold

Det glade hjertet, lever lengst!


Hjertestein

Anbefalte innlegg

Hei, og velkomen til min verden! Jeg ønsker å starte en dagbok, som skal handle om alt og ingenting. Vi alle er mennesker har ting man ønsker å få ut, som kansje er vanskelig å få ut i ord. Derfor er det godt med en slik dagbok. Det er av og til lettere og skrive det man har på hjertet, enn å bare fortelle det slik som det er, i ord.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Så gøy med besøk :bolledeig:

Jeg holder på å se paradise hotel, og syntes det er skikkelig spennende. Skal se torsdagens episode no, og lurer feelt på hvem sm ryker ut. Er sint for at Nanna måtte dra, det skulle vært bitchen selv som sku dra!!! LENE!! :sur: Jaja

Har sjokoladekake i kjøleskapet, som jeg kjøpte før idag. Men no vil jeg ikke spise, for jeg får dårlig samvittighet :ler: Typsik meg. Kjenner jeg meg selv rett, så sier jeg "ok, dette er siste gang, heretter, skal jeg ikke kjøpe meg kake og snop og drit". Ehh yeah right :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innom å hilser på deg og :nigo:

:hoppe: Så kjekt :)

Idag er det skikkelig fina vær, og jeg holder meg inne. Jaja. Enkelte ganger må man bare det. Jeg må lese på noe greier, jeg skal ha en samtale på mandag, pluss jeg må gjøre litt husarbeid. Skal på jobb imorgen. Kansje jeg skal gå hjem etter jobb? Gå in til sentrum, også ta bussen videre. :klø: Får litt bedre samvittighet da ja :ler:

Middagen idag blir rester fra igår, og sjokolae kake til desert :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!!! :kose:

Ha en superduper kveld!!! Kommer innom i morgen å hilser på litt mer ;)

Nå er planen å ligge på sofan å slappe av heeele kvelden :fnise: DEILIG!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare hilse på når du vil. Dagboken løper ingen vei :fnise: Er kjekt å få besøk her inne. :sjenert:

Ikke alltid like greit å være ny her, merker at alle har sine egne gjenger her. Men jeg passer godt inn i de alle :ler:

Så du var syk i dagboken din - god bedring :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ogja, man sklir raskt inn i de fleste "gjengene" her i kg, det gjelder bare å tørre å brøyte seg frem og si :goodbye: her er jeg!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei!

Her skal jeg følge med på boken din vettu :)

;)

:fnise: Alltid kjekt med folk her :) Velkommen skal du være :skravle:

:ler:

Jaja, filmen på tvnorge er så teit. Men er så morsomt når den ungen sier "ass-håååååål" :skratte:

Jeg skal på jobb imorgen tidlig, og jeg gleder meg :hoppe: Tenkte å stelle meg, legge meg under dynen og se ferdig en film jeg ikke har sett ferdig. Tror den het en ekte mann. Jeg klarer å spå litt på hva som kommer til å skje de neste timene..

Jeg går no å drikker masse vann, for jeg er skikkelig tørst, og veldig dehydrert. Tror det var mye salt i middagen idag. Så steller jeg meg, og gjør kalr sengen. Og setter på filmen der jeg har komt. Når jeg endelig har funnet en god stilling å lige i, så må jeg på do. Pga jeg har drukket så mye vann før jeg la meg. Og slik kommer det til å være utover natten. Lite søvn, fordi jeg må på do å tisse hele tiden :sur: Men jeg må drikke, det kjenner jeg. Men får satse påa t jeg er så dehydrert at kroppen kun tar det opp i kroppen min og at vannet blir der, til imorgen tidlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en hyggelig helg så langt, Hjertestein :) Så bra at du gleder deg til jobb :jepp:

Jeg gleder meg til å ha fri fra jobb, for en gang skyld. Har nesten aldri fridager lenger :sukk: Tenkte å dra til plantasjen og kjøpe noen blomster i morgen. Pynte opp litt på verandaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Hexa :) Deilig med fri da :jepp: Også gøy med å shoppe blomster, det er alltid like gøyt. Jeg gleder meg til jeg skal kjøpe - en eller annen gang! Pynte på verandaen og gjøre det koselig i hagen, slik som Idnar har gjort :jepp:

Er på jobb, og koser meg :) Var kjempe godt med kaffekoppen :sikle:

:kaffekopp:

Endret av Hjertestein♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til oss dagbok skrivere ;)

Thanks :fnise:

Helsikken, dette er så typsik meg :klask: Jeg skal ha en veldig viktig vurdering imorgen, og jeg burde lest. Lest masse. Jeg har ikke lest et ord. Vet dere hva jeg har gjort på? Jo, jeg har funnet ut at jeg og E skal til syden om 2 uker. Mhm. Det gikk vist 4 timer på det. tuller ikke. Fy søren for en slabbedask jeg er :doink:

Jaja, no legger jeg meg under dynen, skrur av dataen og leser på det jeg har skrevet så får jeg bare gjøre det beste ut av det imorgen.

Men, uansett om det går til helvete, så drar vi til syden i 2 uker på all inclusive :bolledeig::sol:

:natti:

Endret av Hjertestein♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Innom og hilser på deg jeg også :vinke:

så deilig med syden tur så snart da, og i tilleg all inclusove, ekstra stas :jepp: selv bruker jeg/ vi fryktelig lang tid med å bestille sånne ting selv...gjerne flere dager..med liste over hvilke steder man liker. er ikke måte på til tider..hehe.. :fnise:

og sånn tissing på natta er ekstremt kjedelig! selv må jeg alltid gå en tur på do når jeg ligger å prøver å sovne..har gjerne da alt vært på do for 5 min. siden..men så fort jeg slukker lyset og prøver og sovne vil lissom kroppen at jeg skal gå og sjekke en siste gang at jeg er ferdig med do besøket for natten..hehe

lykke til i morgen! går nok så bra så :Nikke:

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...