Gå til innhold

Vi som støtter Paradise-Lene


Gjest Lene for president

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Elise_*

Dere skal kanskje lage en støttetråd for mobbern som lager hverdagen til et helvette for min 12 år gamle sønn?

Sørgelig å lese at støtten går til mobberen fordi de skal være smarte, pene eller hva det nå er. Må ærlig innrømme at jeg gråtkvalt når jeg fant noe sånt inne på KG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MåneSkygge
Dere skal kanskje lage en støttetråd for mobbern som lager hverdagen til et helvette for min 12 år gamle sønn?

Sørgelig å lese at støtten går til mobberen fordi de skal være smarte, pene eller hva det nå er. Må ærlig innrømme at jeg gråtkvalt når jeg fant noe sånt inne på KG..

Tror ikke det er så mange som egentlig forsvarer det Lene har gjort. De fleste mistet vel all respekt for henne og de andre der inne da det ble vist. Personlig tror jeg de som sier de støtter henne gjør det mest for å provpsere. Ellers så er de i alle fall nødt til å mangle empati.

Trist at sønnen din blir mobbet, ingen skulle være nødt til å oppleve sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en støttetråd for ph Lene? Hva er dette egentlig? Fatter ikke at noen kan ta en leder av en mobbegjeng og fremheve henne som en helt.

Nei, det er vel snakk om patetisk besettelse av en daltager. For dette er sykt sykt sykt feil.

Håper du som skriver så mye fint om denne mobberen og forsvarer henne så varmt får oppleve mobbing. Det er ikke akseptabelt og kan ikke rettferdighetgjøres fordi noen ikke er som mobberen ønsker.

Gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg!

Men synes du at man bør henge ut din sønns mobber som det verste mennesket som har betrådt planeten siden Hitler og Stalin da? Man må se reaksjon i forhold til handling, utover det så fordømme jeg selvsagt enhver form for mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fint at Lene har venner. Er det noe hun kommer til å trenge vel hjemme, så er det nettopp venner. Hun har misbrukt sin gyldne mulighet til å bli allment populær. Og møter sikkert ikke bare blide og velvillige mennesker, i tiden som kommer.

Venn defineres ikke av at en støtter alt du gjør. En venn skal også være den som forteller deg at buksesmekken er åpen, sånn at du slipper å gå rundt til spott og spe med åpen pisseluke.

Å være en venn er en god egenskap. Å støtte og bifalle plaging, utfrysning og psykisk terrorisering av mennesker, kun fordi en ikke liker dem, det er ingen positiv egenskap. De to tingene henger ikke sammen. En venn står ved din side, også når du gjør noe ufordragelig, og støtter deg, men ikke dine handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar ikke poenget du? Hvor mye respekt hadde du hatt for læreren din etter at du hadde sett hun ligge å kline i sengen med en mann sittende på han mens han dro av læreren din bh`n?

For å si det sånn, 12 åringene ser også PH, de synes også som dere at Lene er ond, men de synes også at Margrethe ikke er en voksenperson de kunne forholdt seg til. Som lærer er du rollemodell vet du lille venn.

Hvis nå Lene mot alles formodning skulle bli noe innenfor psykologi, skal ikke hun også være en rollemodell? Og må innrømme at enkeltes syn på lærere er litt likt som et nonneyrket må ha vært for mange herrens år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Elise_*
Men synes du at man bør henge ut din sønns mobber som det verste mennesket som har betrådt planeten siden Hitler og Stalin da? Man må se reaksjon i forhold til handling, utover det så fordømme jeg selvsagt enhver form for mobbing.

Nei for all del, det er viktig å skåne mobberen!?

Er det mulig..Du hadde sikkert funnet mye fint å si om både Hitler og Stalin du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaarsang
Nei for all del, det er viktig å skåne mobberen!?

Er det mulig..Du hadde sikkert funnet mye fint å si om både Hitler og Stalin du!

Jeg synes mange av dere overreagerer. Lene har ikke tatt livet av noen. Hun har mobbet, det er ikke bra. Hun har bedt om unnskyldning og den er godtatt av offeret. Dere må ikke koke suppe på spiker.

Endret av Vaarsang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange av dere overreagerer. Lene har ikke tatt livet av noen. Hun har mobbet, det er ikke bra. Hun har bedt om unnskyldning og den er godtatt av offeret. Dere må ikke koke suppe på spiker.

Hvis du var en av de få som var dumme nok til å tro på den tomme unnskyldninga hennes så synes jeg synd på deg. Lene sa selv at hun ikke angret på noen ting og at hun sto for det hun hadde sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Lene ryker ut, jenta har bein i nesa, skulle vært flere av sånne. Men det er bare sånn vi nordlendinger er, vi sier det rett fra levra, og de som ikke tåler det.. Ja, synd for dem.- Margrethe er ekkel, blæsh.

Men i forhold til "logikken" din ovenfor så må jo dere godta at vi er like ærlige og sier vårt om Lene...? Eller er det bare dere som skal få si hva dere mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra nord!

lene har virkelig drete på draget, makan til oppførsel må du helt ned på barneskolen for å finne. lykke til videre i fremtiden lene.!hehe..=)med slik oppførsel kommer du ikke langt. kanskje hun var dronning og tøff inne på paradise hotel akkurat i den tida da hun rakket ned på margrethe , men utenfor sitter ett helt land lamslått etter kommentarene fra en nordlandstrompet av en drama queen!!

håper hun skammer seg skikkelig når hun ser seg selv på tv.

p.s : di kommentarene der det står : " lene er dronning " er det enten lene selv som har skreve eller så er det en eller annen fjortis som er like kokt i hode som lene !

mohahaha!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene tar ikke fem øre for å rakke ned på andres intelligens, men har vist seg som den som er tjukkest i huet av alle der inne. Jeg tror den uka som "dronning" der inne gikk til huet på a, og hun føler at hun kan herske over andre som det passer a. Derfor klikker det helt når hun skjønner at Mads ikke lar seg behandle som slaven hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lene tar ikke fem øre for å rakke ned på andres intelligens, men har vist seg som den som er tjukkest i huet av alle der inne. Jeg tror den uka som "dronning" der inne gikk til huet på a, og hun føler at hun kan herske over andre som det passer a. Derfor klikker det helt når hun skjønner at Mads ikke lar seg behandle som slaven hennes.

Enig! Synes dama bare blir værre og værre som tida går. De første ukene virket ho skikkelig allrigth, men nå bare er hu helt på jorde..... ho tåler det ikke tru jeg og sku vært ute som lengst før hele hue på og klikker helt.. og det er det veldig godt i gang med allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere lene-tilhengere forklare meg hvorfor margrethe er en pedohore som går på en 20åring, men at ikke lene er det som går på mats som er 22?

Og : vil nå si lene er VEL så løssluppen som margrethe (faktisk mer). Lene spredte da beina første kvelden hun også. (Om ikke de hadde sex, så var de nå GODT på vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lene er bare ei luremus. Hun liker å få gutter til å tro at de skal få sex, men når det kommer til stykket så feiger a ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene er bare ei luremus. Hun liker å få gutter til å tro at de skal få sex, men når det kommer til stykket så feiger a ut.

Mads er ikke verdt 5 flate ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene har sagt unnskyld på nytt, og denne gangen mente hun det. Var fint å se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene har sagt unnskyld på nytt, og denne gangen mente hun det. Var fint å se. :)

Ja, det var veldig ålreit gjort av henne. :) Men det skulle egentlig bare mangle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...