Gå til innhold

Vi som støtter Paradise-Lene

Fremhevede innlegg

Skrevet
For å si det sånn, 12 åringene ser også PH, de synes også som dere at Lene er ond, men de synes også at Margrethe ikke er en voksenperson de kunne forholdt seg til. Som lærer er du rollemodell vet du lille venn.

Herlig forsøk på litt god gammeldags hersketeknikk!! :tommel:

:ironi:

Ja vi vet du liker å kalle alle andre jenter for horer Lene, det har vi sett gjentatte ganger.

Fei for egen dør først Lene.....

(Jeg tror jeg vet hvorfor du kaller deg Nattens rytter også, har nok sett dine egne bevegelser på fanget til Mads på kveldstid.)

:skratte:

Hva gir deg rett til å kalle noen for bitch, tror du at du er hevet over resten av samfunnet, sånn at du kan se ned på oss vanlig dødelige og slenge dritt i fjeset på oss når det passer seg. I så fall kan du gjøre et forsøk på å dra den feite cellulitbefengte rævva di opp av godstolen å gjøre noe med den dvaske kroppen din! For som jeg kan se ut fra disse innleggene bunner denne tråden ut i sjalusi mot en dame som ser bedre ut en 70% av jentene i norgesland. Men ikke nok med det, dere kaller Lene en riksbitch for at hun skjeller ut en annen deltager på fest, som tilfeldigvis blir filmet for at det er kameraer der 24/7, som om ikke noen av dere noen gang har skjelt ut noen på en jævla fest! Å det stopper ikke der, jævla brølaper som sitter inne og slenger dritt om folk dere ikke kjenner eller har møtt. Hvem faen er det dere tror dere er! Sitter hjemme i godstolen med skjulte identiteter å sprer møkka som renner ut av den siklende kjeften deres time etter time med hånda langt nede i den feite potetgulposen, sånn at bilringene kan ta et godt tak i go stolen så at du er sikker på at du gror fast og slår rot. For slik idiotisk oppførsel straffer seg å det kan dere ta dere faen på!

:hakeslepp: Rooooolig nå!!! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spør du heller fem barn over 10. trinn vil du finne ut at fellesjentenes oppførsel er lite empatisk. Barn under 10. har enda ikke utviklet gode nok empatiske ferdigheter til å forstå dette.

Sånn sett er det fascinerende å se at fellesjentene oppfører seg som småguttene i "Fluenes herre": fullstendig blottet for empati og forståelse for at det de gjør er galt. De mangler rett og slett en voksenperson som kan rettlede dem.

Det er da revnende likegyldig om du mener at fem barn under 10.trinn ikke har utviklet gode nok empatiske evner til å forstå at fellesjentene oppførsel er lite empatisk. Om det nå var sånn som du sier(noe det ikke er) så har det da ingen verdens ting med det faktum at Margrethe faktisk er lærer og at Margrethe faktisk får det ille i yrkeslivet fordi hun har stilt opp på PH.

Skrevet
Det er da revnende likegyldig om du mener at fem barn under 10.trinn ikke har utviklet gode nok empatiske evner til å forstå at fellesjentene oppførsel er lite empatisk. Om det nå var sånn som du sier(noe det ikke er) så har det da ingen verdens ting med det faktum at Margrethe faktisk er lærer og at Margrethe faktisk får det ille i yrkeslivet fordi hun har stilt opp på PH.

So what? Hun skader kun seg selv. Hun jobber ikke aktivt for å skade andre.

Gjest Kirsebaer
Skrevet (endret)

sfgfdf

Endret av Kirsebaer
Skrevet (endret)
Skal du slenge dritt, ha ihvertfall faktaene dine riktig.

Yeah, TV3 benekter at det er klippet sammen da. Det er lett å benekte alt i ettertid.

På tide å omskolere seg, Margrethe?

Endret av Scorpina
Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet (endret)
Yeah, TV3 benekter at det er klippet sammen da. Det er lett å benekte alt i ettertid.

På tide å omskolere seg, Margrethe?

TV3 måtte kutte M sin kommentar om at det ikke var en rektor hun hadde hatt sex med fordi stemmene til en av de andre deltakerne ble fanget opp av hennes mikrofon og skapte støy.

Endret av Scorpina
Skrevet

Lene er råkul. En skikkelig tøff jente som tørr å si ifra til den blodigla Margrethe. Hun er skikkelig splittet dær inne. Skikkelig blodigle på ALLE gutta. Hopper tils engs og tar av BH'n FØRSTE kvelden med en på 20 år når hun selv snart blir 27...

Så blir det partnerbytte like etter, og da var det bare: Jaja, jeg kjører på med han nå. Tar det man har. hehe.

Så komemr det en ny jente, og da er hun jammen blodigle på henne også. Forsøker virkelig å igle seg inn på de nye som ikke vet hvordan hun har oppført seg før de kom.

PEDOFILE HORE er et godt kallenavn på Margrethe. Hun kunne jo kanskje ventet EN dag før hun hoppet på den yngste dær inne vel?

Og sex med rektor, sjefen. På jobb. Nei slikt gjør man bare ikke.

LENE er skikkelig tøff som sier i fra. Digger henne!

Skrevet
Lene er råkul. En skikkelig tøff jente som tørr å si ifra til den blodigla Margrethe. Hun er skikkelig splittet dær inne. Skikkelig blodigle på ALLE gutta. Hopper tils engs og tar av BH'n FØRSTE kvelden med en på 20 år når hun selv snart blir 27...

Så blir det partnerbytte like etter, og da var det bare: Jaja, jeg kjører på med han nå. Tar det man har. hehe.

Så komemr det en ny jente, og da er hun jammen blodigle på henne også. Forsøker virkelig å igle seg inn på de nye som ikke vet hvordan hun har oppført seg før de kom.

PEDOFILE HORE er et godt kallenavn på Margrethe. Hun kunne jo kanskje ventet EN dag før hun hoppet på den yngste dær inne vel?

Ja gud, hvem vet hva som hadde skjedd om hun ikke hadde fått sminke og kles tips fra Lene.

Du snakker som om M virkelig har gått inn for å irritere Lene & co fra føste stund, og planla å alliere seg med Camilla som hun bare VISSTE skulle komme inn senere.

Skrevet

Nå er ikke akkurat Lene hverken sminke eller moteguru nummer en da. :lol:

Hun kler seg helt greit, men sminke seg har hun da virkelig ikke lært.

Skrevet
Dette er en tråd for oss som liker Line :) Søringene har sin egen hetsetråd, så ingen drittslenging her :kjefte:

Hallo berta!!! Jeg er ingen søring, derimot trønder. Men liker ikke Lene forde ;)

(tror nok ikke det er bare søringer som misliker henne etter hennes uttallige smarte uttalelser på tv gitt..)

Men huff! Nå gikk jeg til det skrittet å blande meg inn i disse debattene om Lene, som jeg egentlig føler meg litt for god for. Dette er vel bare nok en barnslig tråd startet av en, tja, hva skal jeg si?? Fjortis!??

BRUK TIA DERES MERE FORNUFTIG SMARTE JENTER!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå får du bestemme deg da ?

Er du sur fordi du mener hun er pedofil, eller fordi du mener hun burde ventet lengre ??

Pedofile mennesker som har forgrepet seg på barn får ikke kjeft fordi de ikke ventet med å forgripe seg før de ble bedre kjent med barnet.

Skrevet

:popcorn:

Hahahahaha, jeg tror jeg ler meg ihjel! :ler: :ler: :popcorn:

Gjest Ingen drittslenging
Skrevet
Dette er en tråd for oss som liker Line :) Søringene har sin egen hetsetråd, så ingen drittslenging her :kjefte:

Men kanskje svare med samme mynt? Denne Lene virker ekstremt umoden. Jeg skal ikke synke på hennes nivå og kritisere klesstilen hennes, hvordan hun egler seg innpå unge menn, hennes ekstreme atferd, hennes ekstreme behov for å bli sett, samt et mulig aggresjonsproblem som tydeligvis forverres ved bruk av alkohol.

En skikkelig fin og hyggelig dame dette altså...blæ.

Skrevet

Kan du forklare meg hva en pedofil er????

Også villed et vært interessant å vite hvor gammel du var..

Skrevet
Det er vel så og si samtlige som deltar i denne tråden, både deg selv og meg inkludert.

nesj, jeg overanalyserer ikke på den måten du gjør, ikke slenger jeg dritt om noen jeg ikke kjenner

Skrevet
nesj, jeg overanalyserer ikke på den måten du gjør, ikke slenger jeg dritt om noen jeg ikke kjenner

Det gjør da heller ikke jeg, men deltar ja det gjør jeg;)

Skrevet

Det er jo litt ironisk at samtlige som støtter Lene, faktisk støtter mobbingen fra hennes side når hun går ut selv og ber om unnskyldning og sier hun gikk for langt ;)

Skrevet

Det går skal bra i kveld, Lene! Heier på deg! Ikke la Magga knekke deg, ho er bare ei Mægge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...