Gå til innhold

Vi som støtter Paradise-Lene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig reagerer folk på folk som støtter Lene, hun er ikke riktig god i hodet og har akkurat vist skole-bok-eksempel på grov mobbing på TV.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_siljel_*
Skrevet

er folk her noe bedre da? Jeg er en uintelligent taper fordi jeg liker lene..? Jeg syntes ikke mobbing er flott fordi jeg liker ho.. Ho har da vel gjort annen enn å mobbe også?? Det er ikke mobbinga jeg støtter, men lene.. Forstå at det er to forskjellige ting da..

Skrevet
er folk her noe bedre da? ..

Ja.

Jeg er en uintelligent taper fordi jeg liker lene..?

Ja.

Jeg syntes ikke mobbing er flott fordi jeg liker ho

Ja.

Ho har da vel gjort annen enn å mobbe også??

Nei.

Det er ikke mobbinga jeg støtter, men lene.. Forstå at det er to forskjellige ting da..

Nei, støtter du lene så støtter du også mobbing.

Skrevet

Margrethe gikk til topps, må si jeg tviler noe på at Lene vil komme særlig høyt på den lista.

Skrevet

Ja, lene kunne kanskje spart seg for noen av kommentarene. Men hun hadde en grunn til å mislike margrethe og man bør få si meningen sin!

Dessuten fortalte jentene til margrethe at hun bør skjerpe seg på den første pandorasen, men gjorde hun noe med det? nei .

Da er det lov å si fra på en litt mer voldsom måte, synes nå jeg. Men Margrethe kom med noen voldsomme kommentarer hun og! Og hun sa ikke unnskyld til slutt, mens det sa Lene sååeeh.. Margrethe kan bare dra fra paradise. Hun hører til i lærermiljøet!

Skrevet
Selvfølgelig reagerer folk på folk som støtter Lene, hun er ikke riktig god i hodet og har akkurat vist skole-bok-eksempel på grov mobbing på TV.

Hvem er du til å sette standaren for hvem som er "riktig god i hodet" ?

Skrevet
Margrethe gikk til topps, må si jeg tviler noe på at Lene vil komme særlig høyt på den lista.

Hvis hun er heldig kommer hun blandt de siste.

Det tror jeg, hvis hun kommer på lista i det hele tatt da.

Skrevet
Hvem er du til å sette standaren for hvem som er "riktig god i hodet" ?

Jeg er en som fordømmer slik oppførsel, når noen oppfører seg så til de grader horribelt tør jeg påstå det skrangler litt når de rører på hodet.

Skrevet
Hva gir deg rett til å kalle noen for bitch, tror du at du er hevet over resten av samfunnet, sånn at du kan se ned på oss vanlig dødelige og slenge dritt i fjeset på oss når det passer seg. I så fall kan du gjøre et forsøk på å dra den feite cellulitbefengte rævva di opp av godstolen å gjøre noe med den dvaske kroppen din! For som jeg kan se ut fra disse innleggene bunner denne tråden ut i sjalusi mot en dame som ser bedre ut en 70% av jentene i norgesland. Men ikke nok med det, dere kaller Lene en riksbitch for at hun skjeller ut en annen deltager på fest, som tilfeldigvis blir filmet for at det er kameraer der 24/7, som om ikke noen av dere noen gang har skjelt ut noen på en jævla fest! Å det stopper ikke der, jævla brølaper som sitter inne og slenger dritt om folk dere ikke kjenner eller har møtt. Hvem faen er det dere tror dere er! Sitter hjemme i godstolen med skjulte identiteter å sprer møkka som renner ut av den siklende kjeften deres time etter time med hånda langt nede i den feite potetgulposen, sånn at bilringene kan ta et godt tak i go stolen så at du er sikker på at du gror fast og slår rot. For slik idiotisk oppførsel straffer seg å det kan dere ta dere faen på!

Lene er råkul. En skikkelig tøff jente som tørr å si ifra til den blodigla Margrethe. Hun er skikkelig splittet dær inne. Skikkelig blodigle på ALLE gutta. Hopper tils engs og tar av BH'n FØRSTE kvelden med en på 20 år når hun selv snart blir 27...

Så blir det partnerbytte like etter, og da var det bare: Jaja, jeg kjører på med han nå. Tar det man har. hehe.

Så komemr det en ny jente, og da er hun jammen blodigle på henne også. Forsøker virkelig å igle seg inn på de nye som ikke vet hvordan hun har oppført seg før de kom.

PEDOFILE HORE er et godt kallenavn på Margrethe. Hun kunne jo kanskje ventet EN dag før hun hoppet på den yngste dær inne vel?

Og sex med rektor, sjefen. På jobb. Nei slikt gjør man bare ikke.

LENE er skikkelig tøff som sier i fra. Digger henne!

Ja, lene kunne kanskje spart seg for noen av kommentarene. Men hun hadde en grunn til å mislike margrethe og man bør få si meningen sin!

Dessuten fortalte jentene til margrethe at hun bør skjerpe seg på den første pandorasen, men gjorde hun noe med det? nei .

Da er det lov å si fra på en litt mer voldsom måte, synes nå jeg. Men Margrethe kom med noen voldsomme kommentarer hun og! Og hun sa ikke unnskyld til slutt, mens det sa Lene sååeeh.. Margrethe kan bare dra fra paradise. Hun hører til i lærermiljøet!

Jeg må si jeg blir rimelig bekymra når så mange gladelig støtter mobbing. Det var ikke en gang i fylla, jeg tror ikke de sitter drita fulle på pandoras eske, såvidt meg bekjent var verken Lene eller Nanna så veldig fine der. Forøvrig også synd at Nanna og Petter ikke hooka opp, hvem hadde vært pedofil da? I tillegg må det flaueste av det flaue være å bli kasta ut av et realityprogram der det meste er tillatt fordi man ikke klarer oppføre seg. Enhver person med empati burde virkelig vridd seg i stolen når de så det som ble sagt, det er ikke mulig å støtte en slik oppførsel!! Og da bør man kanskje revurdere sitt syn på personen og, dette var ikke noe som skjedde en gang.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Jeg må si jeg blir rimelig bekymra når så mange gladelig støtter mobbing. Det var ikke en gang i fylla, jeg tror ikke de sitter drita fulle på pandoras eske, såvidt meg bekjent var verken Lene eller Nanna så veldig fine der. Forøvrig også synd at Nanna og Petter ikke hooka opp, hvem hadde vært pedofil da? I tillegg må det flaueste av det flaue være å bli kasta ut av et realityprogram der det meste er tillatt fordi man ikke klarer oppføre seg. Enhver person med empati burde virkelig vridd seg i stolen når de så det som ble sagt, det er ikke mulig å støtte en slik oppførsel!! Og da bør man kanskje revurdere sitt syn på personen og, dette var ikke noe som skjedde en gang.

:enig:

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig :)

Skrevet
Kunne ikke vært mer enig :)

Du er enig med deg selv igjen? Det kommer ikke akkurat som noe sjokk.

Skrevet
Du er enig med deg selv igjen? Det kommer ikke akkurat som noe sjokk.

Vel, det ovenstående har vel ikke jeg skrevet. Det er faktisk en bruker, siljel, som er registrert i -08. Så slutt å bruk hersketeknikker! Lene har faktisk venner.

Gjest Gjest_ANDREA_*
Skrevet

en støttetråd for ph Lene? Hva er dette egentlig? Fatter ikke at noen kan ta en leder av en mobbegjeng og fremheve henne som en helt.

Nei, det er vel snakk om patetisk besettelse av en daltager. For dette er sykt sykt sykt feil.

Håper du som skriver så mye fint om denne mobberen og forsvarer henne så varmt får oppleve mobbing. Det er ikke akseptabelt og kan ikke rettferdighetgjøres fordi noen ikke er som mobberen ønsker.

Gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg!

Gjest gutt 20
Skrevet

Jeg er sjokkert over at folk kan si "Jeg skjønner hvorfor lene gjorde det hun gjorde" "Margrethe fikk som fortjent"

Lene var helt like margrethe når hun kom inn! stille og beskjeden! Fy faen så irritert jeg blir på naive folk som kan sitte der å støtte mobbing, for det er akkurat det dere gjør når dere sier at lene hadde rett i det hun gjorde!

Skrevet
Lol, hun bidrar ikke til en dritt, hun sitter bare og rapporterer innlegg hun er uenig i.

Du kan vel starte med å lese over hennes tidligere innlegg i den "stengte" Paradise-tråden, de er samtlige negativt innstilt til Lenes atferd.

Jeg synes at det er viktig at vi holder en saklig tone her på KG, selv om man er uenig på sak (ellers utarter det slik som hos seher.no eller hegnar.no, og det blir utrivelig)

Man skal unngå å kalle meningsmotstanderne sine for negative ord, da har man tapt debatten. Jeg synes heller ikke at man skal gå alt for hardt ut mot deltakerne på Paradise. Man kan være kritisere atferd, men man bør unngå å kommentere ting de ikke kan noe for (slik som utseende osv;) og kalle de negative ting.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Basert på det gørret du har postet tidligere, har vel dette lite for deg å si, den debatten du var inkludert i (før den ble stengt) var alt annet enn saklig.

Det er jeg enig i. Drittslengingen er like tåpelig uansett hvilken side den kommer fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...