Gå til innhold

Vi som støtter Paradise-Lene


Gjest Lene for president

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa

Hvor er det Lene skal bli president?..

Men jeg ser jo den at med den kjeften hennes så klarer vel hun å avskaffe monarkiet og bli president i Norge..Dumme meg..

Ser det for meg,Lene på slottet; Hææær e d iiingen som kan å klæ sæ så d e bare å dra t h****** førr nu e d Æ som bestæmme å æ bestæmme at æ e president nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men nå jobber ikke Lene i skolen. Margrethe gjør. Helvete for Margrethe begynner når hun er tilbake på jobb det. PH var blåbær i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er ikke hva jeg som voksen skjønner og gjør på fritiden min. Poenget er at hva mine elever får med seg av hva jeg gjør i stor grad påvirker hvordan de oppfatter meg som igjen påvirker hva de lærer på skolen. Man får ikke respekt av å ha adjunkt som tittel, respekt er noe man gjør seg fortjent til. Og man velger i høyeste grad selv om elevene skal ha respekt for deg eller ei. En klasse med en lærer som elevene ikke har respekt for(og nei de har faktisk ikke respekt for den læreren som stiller opp på PH og blir utsyket av da andre deltakerne, drikker seg dritings, står å gjør grimaser, viser frem puppene sine mens hun sitter på en annen deltaker å kliner osv) fører til at hele klassen lider faglig.

Hvis du lider så fryktelig av det så får du la være å se på da, lille fjols. Det er altså en fryktelig faglig lidelse for deg å se på PH, så da går jeg ut ifra at din IQ nå er omtrent på størrelse med skoene dine, etter å ha sett hele 26 episoder. Og alle elevene dine har plutselig mistet alle hjernecellene sine, stakkar. Og dessuten, hvis du er adjunkt så beviser det bare at du ikke hadde brains nok til å bli lektor. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det Lene skal bli president?..

Men jeg ser jo den at med den kjeften hennes så klarer vel hun å avskaffe monarkiet og bli president i Norge..Dumme meg..

Ser det for meg,Lene på slottet; Hææær e d iiingen som kan å klæ sæ så d e bare å dra t h****** førr nu e d Æ som bestæmme å æ bestæmme at æ e president nuh!

Hahahhahaah :ler::ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lider så fryktelig av det så får du la være å se på da, lille fjols. Det er altså en fryktelig faglig lidelse for deg å se på PH, så da går jeg ut ifra at din IQ nå er omtrent på størrelse med skoene dine, etter å ha sett hele 26 episoder. Og alle elevene dine har plutselig mistet alle hjernecellene sine, stakkar. Og dessuten, hvis du er adjunkt så beviser det bare at du ikke hadde brains nok til å bli lektor. :ler:

Vet du, jeg elsker å se PH jeg. Det er ingen faglig lidelse for meg. Men jeg synes oppriktig synd på både Lene og Margrethe når de nå er tilbake i den reelle verden. Elevene mine har ikke plutselig mistet alle hjernecellene sine, så du trenger ikke bekymre deg. Jeg er adjunkt med opprykk fordi de mastermulighetene som er ikke interesserer meg. Det er ikke hardere hjernemessig å bli lektor. :opplyser:

Men kanskje du skal konsentrere deg om å slutte å slenge usakelig dritt til andre, så fremstår du og som en litt mer reflektert person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhahahahaha

Hva gir deg rett til å kalle noen for bitch, tror du at du er hevet over resten av samfunnet, sånn at du kan se ned på oss vanlig dødelige og slenge dritt i fjeset på oss når det passer seg. I så fall kan du gjøre et forsøk på å dra den feite cellulitbefengte rævva di opp av godstolen å gjøre noe med den dvaske kroppen din! For som jeg kan se ut fra disse innleggene bunner denne tråden ut i sjalusi mot en dame som ser bedre ut en 70% av jentene i norgesland. Men ikke nok med det, dere kaller Lene en riksbitch for at hun skjeller ut en annen deltager på fest, som tilfeldigvis blir filmet for at det er kameraer der 24/7, som om ikke noen av dere noen gang har skjelt ut noen på en jævla fest! Å det stopper ikke der, jævla brølaper som sitter inne og slenger dritt om folk dere ikke kjenner eller har møtt. Hvem faen er det dere tror dere er! Sitter hjemme i godstolen med skjulte identiteter å sprer møkka som renner ut av den siklende kjeften deres time etter time med hånda langt nede i den feite potetgulposen, sånn at bilringene kan ta et godt tak i go stolen så at du er sikker på at du gror fast og slår rot. For slik idiotisk oppførsel straffer seg å det kan dere ta dere faen på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gir deg rett til å kalle noen for bitch, tror du at du er hevet over resten av samfunnet, sånn at du kan se ned på oss vanlig dødelige og slenge dritt i fjeset på oss når det passer seg. I så fall kan du gjøre et forsøk på å dra den feite cellulitbefengte rævva di opp av godstolen å gjøre noe med den dvaske kroppen din! For som jeg kan se ut fra disse innleggene bunner denne tråden ut i sjalusi mot en dame som ser bedre ut en 70% av jentene i norgesland. Men ikke nok med det, dere kaller Lene en riksbitch for at hun skjeller ut en annen deltager på fest, som tilfeldigvis blir filmet for at det er kameraer der 24/7, som om ikke noen av dere noen gang har skjelt ut noen på en jævla fest! Å det stopper ikke der, jævla brølaper som sitter inne og slenger dritt om folk dere ikke kjenner eller har møtt. Hvem faen er det dere tror dere er! Sitter hjemme i godstolen med skjulte identiteter å sprer møkka som renner ut av den siklende kjeften deres time etter time med hånda langt nede i den feite potetgulposen, sånn at bilringene kan ta et godt tak i go stolen så at du er sikker på at du gror fast og slår rot. For slik idiotisk oppførsel straffer seg å det kan dere ta dere faen på!

Ekte nordlending skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir deg rett til å kalle noen for bitch, tror du at du er hevet over resten av samfunnet, sånn at du kan se ned på oss vanlig dødelige og slenge dritt i fjeset på oss når det passer seg. I så fall kan du gjøre et forsøk på å dra den feite cellulitbefengte rævva di opp av godstolen å gjøre noe med den dvaske kroppen din! For som jeg kan se ut fra disse innleggene bunner denne tråden ut i sjalusi mot en dame som ser bedre ut en 70% av jentene i norgesland. Men ikke nok med det, dere kaller Lene en riksbitch for at hun skjeller ut en annen deltager på fest, som tilfeldigvis blir filmet for at det er kameraer der 24/7, som om ikke noen av dere noen gang har skjelt ut noen på en jævla fest! Å det stopper ikke der, jævla brølaper som sitter inne og slenger dritt om folk dere ikke kjenner eller har møtt. Hvem faen er det dere tror dere er! Sitter hjemme i godstolen med skjulte identiteter å sprer møkka som renner ut av den siklende kjeften deres time etter time med hånda langt nede i den feite potetgulposen, sånn at bilringene kan ta et godt tak i go stolen så at du er sikker på at du gror fast og slår rot. For slik idiotisk oppførsel straffer seg å det kan dere ta dere faen på!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir deg rett til å kalle noen for bitch, tror du at du er hevet over resten av samfunnet, sånn at du kan se ned på oss vanlig dødelige og slenge dritt i fjeset på oss når det passer seg. I så fall kan du gjøre et forsøk på å dra den feite cellulitbefengte rævva di opp av godstolen å gjøre noe med den dvaske kroppen din! For som jeg kan se ut fra disse innleggene bunner denne tråden ut i sjalusi mot en dame som ser bedre ut en 70% av jentene i norgesland. Men ikke nok med det, dere kaller Lene en riksbitch for at hun skjeller ut en annen deltager på fest, som tilfeldigvis blir filmet for at det er kameraer der 24/7, som om ikke noen av dere noen gang har skjelt ut noen på en jævla fest! Å det stopper ikke der, jævla brølaper som sitter inne og slenger dritt om folk dere ikke kjenner eller har møtt. Hvem faen er det dere tror dere er! Sitter hjemme i godstolen med skjulte identiteter å sprer møkka som renner ut av den siklende kjeften deres time etter time med hånda langt nede i den feite potetgulposen, sånn at bilringene kan ta et godt tak i go stolen så at du er sikker på at du gror fast og slår rot. For slik idiotisk oppførsel straffer seg å det kan dere ta dere faen på!

Her var det jammen meg mye bristende logikk! "cellulittbefengte ræva di..."?

"sjalusi mot en dame som ser bedre ut enn 70% av den norske befolkningen.."? Egentlig kan jeg vel bare sitere hele innlegget ditt...

"tilfeldigvis filmet..." :lol: De er der for å bli filmet altså. De går med microfoner og har kamera på seg døgnet rundt. Det er ingen tilfeldigheter her. Hun har ikke hatt uflaks ute på byen akkurat.

For ordens skyld synes jeg 1) At Lene er pen(på avstand dog, på nærintervjuene ser man at øyeeplene sitter feil i åpningen og det er ikke vakkert), 2) at hun viser frem noen bra sider, 3) At fylleutbruddet mot Margrethe er noe av det verste jeg har sett.

Også lurer jeg, hva i alle dager er det jeg skal være sjalu på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir deg rett til å kalle noen for bitch, tror du at du er hevet over resten av samfunnet, sånn at du kan se ned på oss vanlig dødelige og slenge dritt i fjeset på oss når det passer seg. I så fall kan du gjøre et forsøk på å dra den feite cellulitbefengte rævva di opp av godstolen å gjøre noe med den dvaske kroppen din! For som jeg kan se ut fra disse innleggene bunner denne tråden ut i sjalusi mot en dame som ser bedre ut en 70% av jentene i norgesland. Men ikke nok med det, dere kaller Lene en riksbitch for at hun skjeller ut en annen deltager på fest, som tilfeldigvis blir filmet for at det er kameraer der 24/7, som om ikke noen av dere noen gang har skjelt ut noen på en jævla fest! Å det stopper ikke der, jævla brølaper som sitter inne og slenger dritt om folk dere ikke kjenner eller har møtt. Hvem faen er det dere tror dere er! Sitter hjemme i godstolen med skjulte identiteter å sprer møkka som renner ut av den siklende kjeften deres time etter time med hånda langt nede i den feite potetgulposen, sånn at bilringene kan ta et godt tak i go stolen så at du er sikker på at du gror fast og slår rot. For slik idiotisk oppførsel straffer seg å det kan dere ta dere faen på!

Slenge dritt? Hoho, vi ser nå hvem som har det beste grepet rundt møkkaspaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOOSTED - Dragonfly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er Margrethe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har mottoet carpe diem og er fra Bergen. Hørt slikt!!!!!

Så slem du er!

Hadde akkurat denne diskusjonen på den andre tråden. Les de andre innleggende mine. Jeeez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tom_*

Usakelig er dere uansett. Nasjonal TV ja, nei det er merkelig når man er med i et realityshow. Hva sier ordet reality TV dere, virkelighets TV. Skal man da veie sine ord før man snakker, eller skal man si det man mener og føler om en person slik som du og jeg og mange andre har gjort både i fylla og i edru tilstand uten at det blir en stor mobb som skal ta deg? For å si det sånn ingen hadde brydd seg hvis det ikke hadde vært på TV, men skjedd en eller annen plass ute på byen et sted i norgesland. Det er fakta. Om du treffer Lene ute på gata så har ikke du guts nok til å si hva du mener om hun. Det er også fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men at Margrethes seksuelle utskeielser hindrer henne i å være god rollemodell for våre barn er det helt knyst om.

Dette kan da fint diskuteres, men slik handlinger på PH skader iallfall ikke de andre deltakerne på hotellet. Så jeg tviler på at Lene og co følte seg mobbet eller traksert fordi M klinte med bh-en av under dyna.

M oppfører seg ikke ondsinnet overfor andre i serien. Det gjør Lene (og andre). Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst jenter. Det er flere fra Bergen på KG bare fordi jeg er her i fra betyr ikke det at jeg er M. Og hvis dere leser de andre innleggene mine vil dere se at jeg ikke er M sitt største fan heller. Men det Lene gjorde mot henne var kvalm å se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan da fint diskuteres, men slik handlinger på PH skader iallfall ikke de andre deltakerne på hotellet. Så jeg tviler på at Lene og co følte seg mobbet eller traksert fordi M klinte med bh-en av under dyna.

M oppfører seg ikke ondsinnet overfor andre i serien. Det gjør Lene (og andre). Så enkelt er det.

Det er da ikke noe å diskutere. Dette kan du fint finne ut av ved å spørre fem barn over 4.trinn på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usakelig er dere uansett. Nasjonal TV ja, nei det er merkelig når man er med i et realityshow. Hva sier ordet reality TV dere, virkelighets TV. Skal man da veie sine ord før man snakker, eller skal man si det man mener og føler om en person slik som du og jeg og mange andre har gjort både i fylla og i edru tilstand uten at det blir en stor mobb som skal ta deg? For å si det sånn ingen hadde brydd seg hvis det ikke hadde vært på TV, men skjedd en eller annen plass ute på byen et sted i norgesland. Det er fakta. Om du treffer Lene ute på gata så har ikke du guts nok til å si hva du mener om hun. Det er også fakta.

Men er man utstyrt med normal intelligens så forstår man før man blir med på sånt at man er ferdig sosialt i det øyeblikket man kommer ut.

Om jeg treffer Lene et eller annet sted så har jeg anstendighet nok til å la være å utbasunere inntrykket jeg har av henne via tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da ikke noe å diskutere. Dette kan du fint finne ut av ved å spørre fem barn over 4.trinn på gata.

Spør du heller fem barn over 10. trinn vil du finne ut at fellesjentenes oppførsel er lite empatisk. Barn under 10. har enda ikke utviklet gode nok empatiske ferdigheter til å forstå dette.

Sånn sett er det fascinerende å se at fellesjentene oppfører seg som småguttene i "Fluenes herre": fullstendig blottet for empati og forståelse for at det de gjør er galt. De mangler rett og slett en voksenperson som kan rettlede dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene er bare helt forjævlig grusom, DET er liksom ikke så jævelig mye å diskutere. Slike mennesker er som kviser på samfunnets rumpe - bare å klemme litt på de til de sprekker og forsvinner ut i intet. Men det er jo synd på henne, hele livet ødelagt pga noe så idiotisk. Og at det aldri ringte en bjelle for henne der inne og hun skjønnte at dette hadde gått for langt er helt villt! Alle kan klikke og si ting man ikke mener, men hun fortsatte på'an igjen neste dag. Utrolig trist og tafatt dame. Blir så deilig når hun blir lempa ut derfra og hjem til kebab-campingvogna i finnmark. Fysj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene er bare helt forjævlig grusom, DET er liksom ikke så jævelig mye å diskutere. Slike mennesker er som kviser på samfunnets rumpe - bare å klemme litt på de til de sprekker og forsvinner ut i intet. Men det er jo synd på henne, hele livet ødelagt pga noe så idiotisk. Og at det aldri ringte en bjelle for henne der inne og hun skjønnte at dette hadde gått for langt er helt villt! Alle kan klikke og si ting man ikke mener, men hun fortsatte på'an igjen neste dag. Utrolig trist og tafatt dame. Blir så deilig når hun blir lempa ut derfra og hjem til kebab-campingvogna i finnmark. Fysj

Margrete skulle bare virke kul inne på paradise,tv3 har IKKE klippet dette til.. Men i ettertid så klart hu angrer og vil legge skylda på tv3.. Herregud for ei kjerring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Lene ryker ut, jenta har bein i nesa, skulle vært flere av sånne. Men det er bare sånn vi nordlendinger er, vi sier det rett fra levra, og de som ikke tåler det.. Ja, synd for dem.- Margrethe er ekkel, blæsh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...