Gå til innhold

Vi som støtter Paradise-Lene


Gjest Lene for president

Anbefalte innlegg

Lene reagerer på en uakseptabel måte. Man kan forsøke å skylde på mange ting som alkohol, stemning, setting eller at hun er fra Nord-Norge. Men galt er det uannsett. Og må jo si at jeg synes det er rart at man kan gjøre mer om man er fra nord-Norge enn ellers i landet...

Og dette gjelder ikke bare en enkelt episode, men flere utover en lengre tidsperiode. Har noe annet skylden for en sammenhengende mobbing over lengre tid? Kan dere gi meg grunnene så kan vi alle gjøre det samme....? Jeg er jo vestlending, kan jo skylde på det... Hallo? Våkn opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående Lene sin pedofil-kommentar:

La meg ta dere gjennom et eksempel: Dere skriver at Margrethe ikke er en god rollemodel, osv, siden hun ble tiltrukket av en gutt som var 6 år yngre.

Ok, da må nok store deler av mine venner og familie også være pedofile... Mitt søskenbarn er gift med en mann som er 13 år eldre, min søster er gift med en 5 år eldre mann, min mor er 1 år eldre enn min far, min vennine er sammen med en som er 3 år eldre og min samboer er 2 måneder eldre....

Er vi alle pedofile da? Dere forsvarer jo at Lene mente at en 26 og 20 åring var pedofili....?

Jeg vil nå heller si at de bruker et svært alvorlig tema som forsvar for et annet alvorlig tema. Forstod du ikke? La meg klargjøre for dere: Hvis dere bruker pedofili som en grunn for noe det ikke er så medfører det at du bruker noe alvorlig helt feil. Og dere prøver å rettferdiggjøre mobbing med det. Ennå verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde æ vært emo, suicidal eller hadd kordan som helst anna psykisk lidelse så hadde nu faktisk æ satt pris på å bli satt på plass i stedet for at psykologen bare sitt å nikke og spør "hva mener du om dette?" og generelt oppfører seg helt passivt i stedet for å bare gå rett i de å si det som det er :)

Du er tydeligvis like "kjøttskaille" som oss andre her og Lene selv, om ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis like "kjøttskaille" som oss andre her og Lene selv, om ikke mer.

Æ lika nu Lene, ho e nu den likaste i paradiset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også lene, har likt henne fra dag 1.

Men jeg ble ikke særlig imponert i denne uken da, hun tapte seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg syns folk er utrolig barnslige når de snakker dritt om Lene. dere veit ikke åssen deres situasjon var, og dere kan ikke stole på åssen tv3 fremstiller det! jeg syns Lene har gjot en fantastisk flott figur i programmet ellers! denne episoden som ble vist var drøy, men menneskelig! så nå får dere faenmeg gi dere! stå på Lene!!

DU motbyder meg! Uansett hvordan man vrir og vender på det som skjedde i ph, så er det ikke mulig å få et annet syn!

Det er av hendelser som dette som gjør at regler og lover i det norske lovverket blir til. Ufattelig at ikke Lene ble sent ut!

Men jeg bare fryder meg egentlig:D for jeg vet at uansett hva Lene sier og gjør i ettertid så kommer hun til å få det vanskelig med bl.a, jobb og venner mm:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Lene sin pedofil-kommentar:

La meg ta dere gjennom et eksempel: Dere skriver at Margrethe ikke er en god rollemodel, osv, siden hun ble tiltrukket av en gutt som var 6 år yngre.

Ok, da må nok store deler av mine venner og familie også være pedofile... Mitt søskenbarn er gift med en mann som er 13 år eldre, min søster er gift med en 5 år eldre mann, min mor er 1 år eldre enn min far, min vennine er sammen med en som er 3 år eldre og min samboer er 2 måneder eldre....

Er vi alle pedofile da? Dere forsvarer jo at Lene mente at en 26 og 20 åring var pedofili....?

Jeg vil nå heller si at de bruker et svært alvorlig tema som forsvar for et annet alvorlig tema. Forstod du ikke? La meg klargjøre for dere: Hvis dere bruker pedofili som en grunn for noe det ikke er så medfører det at du bruker noe alvorlig helt feil. Og dere prøver å rettferdiggjøre mobbing med det. Ennå verre...

Word! Blir med en gang lytte ører når ord som "pedofili" blir tatt opp. Er bare de trangsynte(VELDIG mildt sagt) som kan si at det Lene gjorde var riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns folk er utrolig barnslige når de snakker dritt om Lene. dere veit ikke åssen deres situasjon var, og dere kan ikke stole på åssen tv3 fremstiller det! jeg syns Lene har gjot en fantastisk flott figur i programmet ellers! denne episoden som ble vist var drøy, men menneskelig! så nå får dere faenmeg gi dere! stå på Lene!!

Og en ting til! Husker du hvordan Lene var i starten? Innesluttet og stille, så veldig lite av henne de første episodene som gikk. Tror faktisk hun bare hadde to setninger i de to første episodene som ble lagt til.

Dette sier meg 2 ting. Sjalusi og Maktmisbruk! I den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lært av tråden:

I det sterkt troende landet vi bor i skal det være like kriterier for å bli lærer som for å bli prest. Man skal enten være gift eller leve i sølibat. Å kysse offentlig er fy fy, for da er man en dårlig rollemodell for barn - og det kan lede dem inn i fristelsen, og gjøre dem til noen uanstendige hedninger. Hvordan skulle Norge blitt om folk hadde fulgt hjertet og lystene sine og drakk hver helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle vært en poll med denne herre Lene. Tipper søylen hadde vært lengst der hun blir misslikt. :ler:

Ut med hun, og vis hun vinner PH - til helvete med hele tv3! Hun sku blitt kastet ut med engang mobingen begynte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt 20

Jeg vil si litt om Mirakel:) Først skal jeg bare si hva det er.

Et mirakel er en uforklarlig eller uforståelig hendelse...

Jeg blandt mange andre syntes at Lene var en utrolig søt jente. Hun virket fornuftig i avgjørelsene sine, holdt seg vekk fra det såkalte "spillet" og levde livet:) Det at hun begynte å engansjere seg i spillet var helt forventet, men at hun skulle vise seg å være Hades svar på utvisningen fra himmelen hadde hun klart seg fint uten.

Som noen har nevnt før, at Lene har vært et bra forbilde så sier jeg meg enig:)

Et forbilde om hvordan man absolutt ikke skal forholde seg til andre mennesker!

Jeg kan ikke begripe og fatte hvordan en slik oppførsel er mulig å bli praktisert av et menneske på tv. Når skoler, arbeidsplasser og stort sett alle settinger strever med mobbing! Da er det umulig at Lene ikke har fått med seg hvor mye skader det kan gjøre!

Jeg klarer ikke å tenke meg hvordan Margrethe følte seg under pandoras eske når Triana kom inn å begynte å peke med fingeren, men har en følelse på at forskjellen sjelen føler gjennom skjærsilden, ikke var så veldig stor.

Mobbing = når en eller flere utsetter et menneske for fysisk eller psykisk vold som terging, plaging eller erting. Man kan nesten putte tortur inn her også!

Hvor mange i verden er det som helt ærlig kan si at de kunne latt dette skje med seg selv? Kanskje noen, men hvor mange vil si at de kunne latt dette skje med nærmeste familie, bestevenn, kjæreste, avdøde?

De som forsvarer handlingene til Lene sier at de kunne latt dette skje!

Har du lyst til å se et mirakel, se på personen som stiller seg ved siden av mobbeofferet og sier stopp! Enda bedre, vær mirakle selv!

Det er i grunn og bunn utrolig trist at det å hjelpe et mobbeoffer er et mirakel når miraklet burde være mobbingen i seg selv!

Med dette spør jeg til dere som er enige i handlingene til lene. Hvor "populær, kul, morsom, artig eller akseptert" tror du at du er når folk inser at DU som mobber hindrer et mirakel fra å skje? Det samme gjelder hvis mobbingen i seg selv var et mirakel.

Jeg tenker meg at du føler deg ganske liten da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det jeg eller alle andre her som har misforstått??? Jeg syntes så tydelig at jeg gikk inn i en tråd som het "Vi som støtter Paradise-Lene"... Hmmm...

Jeg syntes ihvertfall lene er fantastisk. Ja ho dreit seg ut, men hvem har ikke gjort det??? Jeg har ihvertfall gjort det. Ho har jo skjønt selv at ho skulle sagt det på en annen måte, men når det koker over så tenker man vel som regel ikke så veldig langt..

Jeg håper ihvertfall at Lene vinner hele greia.

Og om noen skulle lure, så er jeg IKKE lene, IKKE enn venn av lene, jeg bor IKKE på samme plassen som lene, og jeg er heller ikke gal. Så har vi det på det rene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ihvertfall lene er fantastisk.

Det sier i så fall mer om deg enn om Lene. Dessverre finnes det uintelligente tapere som deg her i landet, som synes at mobbing er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg eller alle andre her som har misforstått??? Jeg syntes så tydelig at jeg gikk inn i en tråd som het "Vi som støtter Paradise-Lene"... Hmmm...

Jeg syntes ihvertfall lene er fantastisk. Ja ho dreit seg ut, men hvem har ikke gjort det??? Jeg har ihvertfall gjort det. Ho har jo skjønt selv at ho skulle sagt det på en annen måte, men når det koker over så tenker man vel som regel ikke så veldig langt..

Jeg håper ihvertfall at Lene vinner hele greia.

Og om noen skulle lure, så er jeg IKKE lene, IKKE enn venn av lene, jeg bor IKKE på samme plassen som lene, og jeg er heller ikke gal. Så har vi det på det rene.

Signeres.

Tror det er mange der ute som egentlig støtter Lene, men ikke tør å si det høyt i fare for represalier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...