Lille Milli Skrevet 25. mai 2009 #101 Skrevet 25. mai 2009 Fikk diagnosen Asperger Syndrom med ADHD som tillegg.. Føler meg lettet altså!!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #102 Skrevet 9. november 2009 Fikk diagnosen Asperger Syndrom med ADHD som tillegg.. Føler meg lettet altså!! Det forstår jeg. For det gjør det jo lettere å vite hvorfor man føler, tenker og handler som man gjør, og den forståelsen kan hjelpe til med å endre adferd så livet blir enklere. Håper alt går bra for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå