Gå til innhold

Riktig at pene jenter får være mest i fred?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det høres bra ut det der.

Eneste er...når jeg er ute på byen, ser jeg altfor mange menn vie oppmerksomheten til de som nettopp er mer falske og som ikke ser forbi egen nesetipp. Hadde vært kjekt om det var slik du sier!

Kanskje menn da enten ikke deler din smak vedrørende nesetipper? Eller de rett og slett synes at det er mye koseligere eller artigere nær deres nesetipp enn din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett at det ser ut som at pene jenter får være mest i fred. Jenter som virker sure derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har aldri sett at det ser ut som at pene jenter får være mest i fred. Jenter som virker sure derimot....

Utrolig kjedelig med fyrer som sier "du ser da så sur ut". :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig med fyrer som sier "du ser da så sur ut". :eeeh:

De sier neppe det til jenter med et smil om munnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
De sier neppe det til jenter med et smil om munnen :)

Åhallelujah, jo det kan de faktisk finne på å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhallelujah, jo det kan de faktisk finne på å si.

Ja, men da er det ofte bare et litt merkelig sjekketriks. Har faktisk fått den kommentaren jeg også, selv om jeg vanligvis blir kalt "solstrålen" av både den ene og den andre heromkring (fordi jeg nesten alltid smiler, går jeg ut fra). De som har kommet med slike kommentarer er bare ute etter kontakt, men jeg blir egentlig ikke alt for imponert av denne naggingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhallelujah, jo det kan de faktisk finne på å si.
Imponerende... Tviler på at så mange gidder å snakke med de særlig lenge etter en slik kommentar...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pene jenter får ikke være mest i fred nei :fnise: men tror det kommer veldig an på holdning. er man dødspen, men bare står i et hjørne og venter på at alle andre skal ta initiativ blir man sannsynligvis ikke sett i det hele tatt..

man må jo vise at man er der, og vise hvem man er, og at man er litt hurra :happy:

Jeg tror nok heller menn velger ei dame som er utadvent, blid og sjarmerende, men kanskje ingen supermodell fremfor ei som er dødspen, men bare står i en krok å ser sjenert ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er ikke riktig at pene jenter får være mest i fred.

Jeg er en svært lite pen mann, og jeg lover deg at jeg får være mer i fred enn deg. Så i fred at det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Kanskje en del menn føler seg litt truet av veldig pene jenter? Redd for at de ikke når opp til deres standard på en måte?

Men når jeg tenker meg om så er det jo veldig mange selvgode gutter ute på byen, så tror kanskje ikke det kan være bare det heller. Jeg vet ikke.

Mest sannsynlig er det vel holdningen til jenta som avgjør om man tør/vil ta kontakt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært gutt på sjekkern, så tror jeg at jeg hadde latt disse være i fred:

* sure jenter

* jeg-er-mye-bedre-enn-deg-jenter

* overlegne jenter

* jeg-er-så-pen-at-jeg-trenger-ikke-være-imøtekommende-anstrenge-meg-eller-ta-noe-initiativ-jenter

* jenter med så mye sminke at det smitter av bare du ser på dem

* jenter way-over-my-league

* stygge jenter (sorry), med mindre de er kjempekjekke å være med

* jenter med dårlig hygiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tilfeldig forbipaserende
Hvis jeg hadde vært gutt på sjekkern, så tror jeg at jeg hadde latt disse være i fred:

* sure jenter

* jeg-er-mye-bedre-enn-deg-jenter

* overlegne jenter

* jeg-er-så-pen-at-jeg-trenger-ikke-være-imøtekommende-anstrenge-meg-eller-ta-noe-initiativ-jenter

* jenter med så mye sminke at det smitter av bare du ser på dem

* jenter way-over-my-league

* stygge jenter (sorry), med mindre de er kjempekjekke å være med

* jenter med dårlig hygiene

Du har forstått oss!

Vil bare legge til - Damer med så mye parfyme at man får tårer i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ok, hvilke menn styrer vi unna da?

Synes det er trist med søte jenter som vil tekkes alle slags mannfolk jeg :( Som er fornøyd uansett, så lenge de får positive tilbakemeldinger på at de er søt, sexy osv. Pjuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært gutt på sjekkern, så tror jeg at jeg hadde latt disse være i fred:

* sure jenter

* jeg-er-mye-bedre-enn-deg-jenter

* overlegne jenter

* jeg-er-så-pen-at-jeg-trenger-ikke-være-imøtekommende-anstrenge-meg-eller-ta-noe-initiativ-jenter

* jenter med så mye sminke at det smitter av bare du ser på dem

* jenter way-over-my-league

* stygge jenter (sorry), med mindre de er kjempekjekke å være med

* jenter med dårlig hygiene

* Og jenter som betror seg om alt tidligere partnere gjorde i senga, og naturtro beskrivelser av diagnosene de siste ti gynekologene stilte.

* Jenter med "jeg får hvem jeg vil, så da kan jeg behandle deg som dritt, og godtar du ikke det, kan jeg knipse med fingrene, slik at din etterfølger kommer løpende" attitude. Det er jo virkelig hva enhver mann drømmer å bygge en felles framtid og avle unger sammen med...

* Jenter som tror de kan synge, fordi enkelte typer har lygekryssbekreftet under avhør, i håp om å komme i nikkersen på tuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så for å snu problemstillingen: Hva gjør du for å virke tilnærmelig - selv for en helt vanlig type som meg? Hva snakker vi om, og hva gjør du for å holde på min interesse (rent bortsett fra å se vellykket og flott ut)?

Hm..hva snakker vi om? Det kommer vel an på setting og person? Men det som intriserer meg vil jeg nok ta frem, sånn som musikk, trening, turer i skog og mark, utdanning, livet, døden, hvor snåle vi mennesker er osv osv. Klær og sminke ville jeg nok ikke snakket om ;)

Du da, hva ville du snakket om?

Tilnærmelig..jeg er høflig, behandler alle med respekt, men har kanskje nesa litt for høyt i sky. Jeg vet ikke. Det er vel en comfortsone det også, at jeg beskytter meg for andre.

Hva gjør DU for å virke tilnærmelig?

Jeg ser nok vellykket og flott ut, og er det på mange måter også, mens jeg på enkelte områder slett ikke er det. Og det legger jeg heller ikke skjul på i møte med andre. Jeg klarer ikke skuespill, men ser jo at andre bedriver dette hele tiden, så egentlig burde jeg bli mye flinkere til å pynte på sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så ofte på sjekker'n, men sånn på generell basis vil jeg si at det skal langt mer til enn et vakkert eksteriør til for at jeg skal bli skikkelig interessert. I praksis dreier det seg om tre ting:

1. Hvor tilnærmelig du er.

2. Hvordan jeg oppfatter deg som person.

3. Hvilken respons du gir.

Utseende betyr nok en del, men det langt ifra avgjørende. Om du er pakket inn i glanspapir eller gråpapir spiller ingen rolle dersom det som finnes inni er like lite interessant og fascinerende som en påskegudstjeneste. Jeg har bedre ting å gjøre enn å kaste bort tid og energi på mennesker som ikke gir meg noe av substans og glede tilbake. Noen troféjeger er jeg ikke, og jeg har heller ikke noe behov for å bruke andre kun for at jeg skal føle meg attraktiv og vellykket. Til det bruker jeg faktisk helt andre måleenheter. Jeg akter heller ikke å være den pågående nissen som kun brukes til å bygge opp utilnærmelige kvinners ego og bekreftelsesbehov på byen.

Samtidig er jeg også en realist: Jeg er verken Brad Pitt eller George Clooney (eller hvem pokkern som går for å være mannlige sexsymboler i disse dager), men jeg trives med den jeg er og vet godt hvor mine styrker og svakheter ligger. Jeg forstår dersom jeg ikke er fjong nok for "10-erne" i denne tråden, men det bekymrer meg egentlig heller ikke nevneverdig.

Så for å snu problemstillingen: Hva gjør du for å virke tilnærmelig - selv for en helt vanlig type som meg? Hva snakker vi om, og hva gjør du for å holde på min interesse (rent bortsett fra å se vellykket og flott ut)?

Gjør faktisk ingenting, livet er for kort til å måtte holde på andres interesse, ting som er riktig faller gjerne naturlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...