Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

God kveld honning :klem:

Hvordan går det med deg? Er du allerede 8 uker? Tiden går så fort.... :)

Hei Invicta :klem:

Her går det bare bra. Håper ting går bra for deg også for tida. Ja tenk, jeg er faktisk 8 uker allerede.

Har du bloggen fremdeles :sjenert: , finner den ikke..

Kos deg i helgen vennen :hug:

Nå har du visst funnet bloggen min forsto jeg :) Helga gikk bra. Mye styr, men deilig mat i går kveld, og så dro de tidlig i dag så jeg har fått unnagjort litt rydding, klesvask, mopping og avslapping i fred og ro :nigo:

Så herlig å lese at du allerede er over 8 uker! :strix:

Ønsker deg en flott helg og håper at du ikke blir helt utslitt av besøket. ;) (kjente jeg ble litt sliten bare av å lese om det :fnise: )

:klemmer:

Hei Happy Feet!

Ja, nå gleder jeg meg bare til jeg kan fortelle det til noen, og håper at de neste ukene går bra også ;)

Jeg var litt utslitt av besøket i går og hadde vondt i hodet, men fikk sovet godt i natt og har tatt ting i mitt eget tempo i dag :)

Håper at helgen er og blir roligere og bedre enn forventet. Kos dere masse med den lille hemmeligheten :hjerte:

Helga gikk greit, men litt slitsomt er det syns jeg :fnise:

Stor :klem:

Mannen spurte meg i dag om hvor mye jeg hadde lagt på meg, og jeg sa at jeg ikke hadde lagt på meg noe enda så trodde han meg ikke :ler: Jeg har større pupper, er større rundt magen og litt bredere over hoftene kommenterte han. Og ja, det stemmer jo det, selv om jeg ikke hadde merka det med hoftene selv. Hihi. Men, jeg får ikke igjen glidelåsen på dongeribuksene mine lenger. Håper ikke at folk ser det, for jeg vil holde det hemmelig noen uker til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om man har blitt litt større betyr det ikke at man har lagt på seg, jeg gjorde ikke det før uke 16-17... og har kun bare lagt på meg 2kg hittil ;)

Men vokste fort ut av bukser, merket at det strammet fort.... så var deilig å starte med mamma klær tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare kroppen som former seg litt annerledes og jobber med å gjøre plass til den lille vakre :hjerte:

Godt helgen var fin ;)

Håper mandagen har vært fin også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man har blitt litt større betyr det ikke at man har lagt på seg, jeg gjorde ikke det før uke 16-17... og har kun bare lagt på meg 2kg hittil ;)

Men vokste fort ut av bukser, merket at det strammet fort.... så var deilig å starte med mamma klær tidlig ;)

Det er bra gjort å ikke legge på seg før i uke 16-17. Håper jeg slipper å legge på meg for mye selv også. Om ikke mange ukene skal jeg hvertfall igang og trene igjen :)

Hvor tidlig starta du med mammaklær? Jeg har nesten ikke bukser som passer for tida, og kan fint bruke et par stykker som jeg skifter på, men har lite lyst å kjøpe meg nye bukser som ikke er mammabukser også, for det er jo teit å kjøpe seg nye bukser som bare varer i en måned eller noe :gjeiper:

Blogg? :sjenert:

Oj, hadde ikke du tilgang? Tror jeg har gitt deg tilgang nå. Har vært litt kluss med bloggen min etter at KG fikk nytt utseende, så jeg håper at den fungerer som den skal igjen nå :)

Er nok bare kroppen som former seg litt annerledes og jobber med å gjøre plass til den lille vakre :hjerte:

Godt helgen var fin ;)

Håper mandagen har vært fin også :kose:

Det er nok det som skjer ja, og jeg bare koser meg med litt ekstra flesk på magen siden jeg vet hva det kommer av :ler:

Mandagen har vært fin, men travelt på jobb. Da er det godt å komme hjem til min beste venn for tida; sofaen :nigo:

innom og rocker litt ;):skya:

Koselig med litt rocking her inne :nigo:

Vi har faktisk vært flinke og lagt ut litt ting på finn.no de siste dagene, og jeg skal legge ut en ting til i kveld. Ting som ikke er i bruk likevel og som vi kan få litt penger for. I tillegg så har mannen lyst på ny forsterker, og da må han ha solgt den vi har før han får lov til å kjøpe ny (jeg har begynt å lære meg hvordan det skal gjøres, for ellers så samler han bare opp ting uten å bli kvitt det igjen ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte med mammabukser i uke 14, men svigerinna mi begynte i uke 8. Fikk ikke tak i noen før, så måtte labbe rundt i joggebukser inntil jeg fikk tak i noen.

Mammatight fra H&M er en drøm og gå med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig starta du med mammaklær? Jeg har nesten ikke bukser som passer for tida, og kan fint bruke et par stykker som jeg skifter på, men har lite lyst å kjøpe meg nye bukser som ikke er mammabukser også, for det er jo teit å kjøpe seg nye bukser som bare varer i en måned eller noe :gjeiper:

...

Det er nok det som skjer ja, og jeg bare koser meg med litt ekstra flesk på magen siden jeg vet hva det kommer av :ler:

Mandagen har vært fin, men travelt på jobb. Da er det godt å komme hjem til min beste venn for tida; sofaen :nigo:

Hei Honning :)

Innom og ser hvordan det går her :) Høres ut som det går bra! Og kjenner meg igjen i det du forteller. Bukser er et problem! Jeg har nok en skybert innabords for jeg er så oppblåst innimellom at jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei..:sjenert: Utrolig ubehagelig og litt kinkig å skjule. Har også fått litt ekstra på magen og det gjør det jo ikke noe "bedre" :fnise: Alle har sagt til meg at når jeg blir gravid kommer det sikkert ikke til å synes før etter en god stund, men jeg lurer litt på om ikke det er feil. Når jeg er mett eller oppblåst til vanlig synes det GODT. Trolig fordi jeg er ganske slank i utgangspunktet. Derfor tenker jeg at litt ekstra der inne fort vil kunne vise seg.. Er det sånn for deg og?

:klem: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med mammabukser i uke 14, men svigerinna mi begynte i uke 8. Fikk ikke tak i noen før, så måtte labbe rundt i joggebukser inntil jeg fikk tak i noen.

Mammatight fra H&M er en drøm og gå med :nigo:

Tusen takk for tips om mammatight fra H&M, det skal jeg notere meg! Jeg venter nok noen uker til med å handle sånt (føler uansett at jeg vil vente til uke 12) :nigo:

Hei Honning :)

Innom og ser hvordan det går her :) Høres ut som det går bra! Og kjenner meg igjen i det du forteller. Bukser er et problem! Jeg har nok en skybert innabords for jeg er så oppblåst innimellom at jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei..:sjenert: Utrolig ubehagelig og litt kinkig å skjule. Har også fått litt ekstra på magen og det gjør det jo ikke noe "bedre" :fnise: Alle har sagt til meg at når jeg blir gravid kommer det sikkert ikke til å synes før etter en god stund, men jeg lurer litt på om ikke det er feil. Når jeg er mett eller oppblåst til vanlig synes det GODT. Trolig fordi jeg er ganske slank i utgangspunktet. Derfor tenker jeg at litt ekstra der inne fort vil kunne vise seg.. Er det sånn for deg og?

:klem: fra meg :)

Hei Siebaeo!

Lenge siden jeg har vært innom hos deg også nå merka jeg. Kommer innom i kveld, jeg lover! ;) Få minutter igjen på jobb her, så jeg får bruke den tida på KG. Hehe.

Jeg er helt enig med deg og tror at det vises mye kjappere når man er slank. Ei venninne av meg sa det samme til meg for noen uker siden; "når du blir gravid så kommer det nok til å synes ganske kjapt siden du er ganske tynn", og jeg tror nok at det stemmer ja. Har man ikke noe særs mage fra før, så vises ting veldig kjapt.

:klem: tilbake :)

3 arbeidsdager igjen til påskeferie og sydentur nå!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har signaturene også forsvunnet i endringen av utseende på KG :klø: ?

Nå ser det ut som at jeg har fått fiksa bloggen min igjen hvertfall. Plutselig så var den åpen for alle, så jeg syns ikke de har gjort noen god jobb denne gangen! Si fra om jeg har glemt å gi tilgang til noen igjen, for det er godt mulig at jeg har glemt noen uten at det var med vilje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av signaturer og tickere er borte...forferdelig rotete opplegg de har laget nå synes jeg :ler: Tror de som har laget det nye designet har glemt at vi er vanemennesker... savner "opp" knappen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av signaturer og tickere er borte...forferdelig rotete opplegg de har laget nå synes jeg :ler: Tror de som har laget det nye designet har glemt at vi er vanemennesker... savner "opp" knappen :sukk:

Rotete opplegg ja. Får vel kanskje lage meg ny signatur igjen da. Virker som at mange er misfornøyde med det nye designet. De forstår ikke at vi er vanemennesker nei :ler:

Jeg tror ikke at jeg har bloggtilgang... Hvis du vil gi det til meg, da :sjenert:

Du fikk PM ;)

1 arbeidsdag igjen til påskeferie!! :hoppe:

Gleder meg utrolig masse til ferie nå, for det har vært 3 hektiske måneder på jobb nå etter jul, så denne ferien føler jeg er veldig fortjent om jeg skal si det selv :fnise:

Jeg har ikke begynt å pakke enda, men har vært flink med klesvasken hvertfall, så det meste er vaska nå. I tillegg så har jeg lada batteriet til fotoapparatet og lagt over lydbøker til ipoden, så slipper jeg å styre med det i siste liten.

Får begynne å skrive pakkeliste i morgen, og prøve shortser for å se hva som passer. Jeg prøvte på bikinier tidligere i uka, og der var det et par stykker som var for små nå etter at puppene har blitt større. Hadde heldigvis en som jeg kan bruke :)

I kveld har jeg vært på apoteket og kjøpt meg ny ladning med folat (forhåpentligvis siste ladning på lenge), og et par urinprøveglass. Etter hva jeg har lest her inne så må jeg ha med urinprøve når jeg skal til gynekologen om 3 uker. De sa ingenting om det da jeg bestilte timen, så jeg hadde aldri kommet på det om jeg ikke hadde lest det her. For dere som har greie på dette; er det viktig at det er morgenurinen som brukes, eller har det ikke noe å si? Jeg skal ikke til gyn før kl 17 på ettermiddagen.

Får vente litt til, så skal jeg gå og legge meg. Føler ikke at jeg kan legge meg før klokka er ni :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia!

Jeg måtte kjøpe meg mammabukser i uke 8, da var alle mine vanlige bukser for trange og det var vondt å bruke de... Jeg har nå kjøpt meg litt av hvert for gravide og man kan trygt si at jeg og kroppen min har bedre dager enn da jeg tvang meg nedi buksene mine...

Lurer på om jeg noen gang vi passe i mine bukser igjen... :sjenert:

Kom egentlig innom for å ønske deg GLA PÅSK!! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med 8 uker !! :) Håper tiden fyker avgårde nå , så kan du begynne å fortelle folk :hjerter:

:klemmer:

Tusen takk for det, Sunny :klemmer:

Håper ventetida di snart er over nå! Vi skal fortelle det til familien om få dager :hjerte:

heia!

Jeg måtte kjøpe meg mammabukser i uke 8, da var alle mine vanlige bukser for trange og det var vondt å bruke de... Jeg har nå kjøpt meg litt av hvert for gravide og man kan trygt si at jeg og kroppen min har bedre dager enn da jeg tvang meg nedi buksene mine...

Lurer på om jeg noen gang vi passe i mine bukser igjen... :sjenert:

Kom egentlig innom for å ønske deg GLA PÅSK!! ;)

:klem:

Hei SøsterLiten!

Det hørtes lurt ut å kjøpe mammabukser tidlig merker jeg nå. Jeg har et par bukser som ikke strammer sånn. Egentlig er de gamle og jeg syns ikke de er fine nok til å gå på jobben med, men får bare holde ut litt til med de. Men det hadde kanskje ikke vært så dumt å kjøpt en mammatights nå før påska :)

Jeg lurer også veldig på om jeg kommer til å passe i buksene mine igjen noen gang :gjeiper:

Ha en flott påske du også!! :klem:

God påske og godt tur til :sol:

Tusen takk for det, vennen :klemmer:

God påske til deg også!!

Nå er det påskeferie!! Jeg føler ikke helt at jeg klarer å slappe av enda, og må jobbe bittelitt i morgen bare for å sjekke at jeg ikke har glemt noe før påsken. Det er vanskelig å legge fra seg jobben merker jeg :sjenert: Men så er det utrolig deilig når jeg klarer å gjøre det!

I kveld har vi vært hos svigers og spist pizza, så vi slapp å lage middag i dag :nigo: I tillegg så har jeg begynt å skrive liste over ting å ha med på tur, og skal bare vaske en maskin til med klær i morgen og noen bher.

Skal prøve å få oppdatert meg i dagbøkene i morgen, og etter det blir det ei stund til jeg kommer innom KG igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for påskeferie (når du endelig klarar å ta deg heilt fri :tunge1:)! :hoppe:

God påske, og god tur til sørligare breddegrader! :sol:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...