honning Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1221 Del Skrevet 15. mars 2010 Kongereka ja Så bra at alt så fint ut med den lille Har ingen boktips dessverre...leser veldig lite bøker Ser ut som om du har hatt en deilig helg Ja det var en utrolig opplevelse. Mannen og jeg har det veldig fint for tida med den lille hemmeligheten vår Jeg fikk plutselig mer tid på meg til å finne boktips, for det var så mange som ikke kunne komme på onsdag at vi utsetter hele bokklubben. Får tenke meg litt mer om Ei venninne av meg fikk ei lita jente i dag! Veldig koselig Gleder meg masse til jeg får sett henne. Kasta opp etter middag i dag jeg forresten.. Var visst litt for sulten før middag, så kvalmen kom mens vi laga middag. Må visst lære meg å spise enda oftere og ikke rekke å bli kvalm mellom måltidene, og håpe at det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. mars 2010 #1222 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei Honning! takk for støv i dagboka mi. Går graviditeten greit? Ble du fort vant med din nye situasjon? Eller er du kanskje ikke vant? Ikke kjekt å være kvalm.. men bedre å være kvalm av hormoner enn av omgangssyka, du får tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. mars 2010 #1223 Del Skrevet 17. mars 2010 Det funket på meg og stappe i meg noe med en gang jeg kjente den luskende kvalmen/uggenheten kom... da gikk det over med en gang. Hadde det heldigvis bare på kveldstid, så jobben gikk strålende greit på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 17. mars 2010 #1224 Del Skrevet 17. mars 2010 Det høres så koselig ut å ha en fin, liten hemmelighet! :rødme: Er det ingen som vet at dere hadde innsetting da dere hadde? Håper formen holder seg nogenlunde bra, du lærer deg sikkert fort å kjenne hvilke tegn som kommer... Skal lese meg opp bedre snart, nå er jeg egentlig bare innom for å legge igjen et livstegn og gi en go'klem til Honningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 17. mars 2010 #1225 Del Skrevet 17. mars 2010 Hihi!! Kongereke... Våres lille knøtt er en minireke. De sa det var helt normalt siden både jeg og LilleMann ikke er noen kjemper akkurat. Det bildet deres kommer til å bli loslitt i kantene!! Vi har tittet og tittet og blir liksom enda ikke mette! Nå gleder jeg meg SÅNN til neste UL! Da er det jo snakk om et lite foster! :dåne: Ha en super onsdag og kos deg med bildet og hemmeligheten deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. mars 2010 #1226 Del Skrevet 17. mars 2010 Godt å høre at du har sett kongereke på UL og at alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1227 Del Skrevet 17. mars 2010 Hei Honning! takk for støv i dagboka mi. Går graviditeten greit? Ble du fort vant med din nye situasjon? Eller er du kanskje ikke vant? Ikke kjekt å være kvalm.. men bedre å være kvalm av hormoner enn av omgangssyka, du får tenke på det Hei Aurelia! Graviditeten går greit ja, men det tar litt tid å bli vant til det syns jeg. At jeg blir litt kvalm iblant har ikke vært noe særs plagsomt egentlig, spesielt siden jeg ikke sitter hele arbeidsdagen kvalm, så jeg syns ikke at det har vært så ille så langt. Absolutt mye bedre å være kvalm av hormoner enn omgangssyka ja!! Det funket på meg og stappe i meg noe med en gang jeg kjente den luskende kvalmen/uggenheten kom... da gikk det over med en gang. Hadde det heldigvis bare på kveldstid, så jobben gikk strålende greit på dagen Ja det kjenner jeg også er et godt triks. Jeg sitter og spiser på kjeks hele arbeidsdagen føles det som, og prøver å være flink til å få i meg litt like før jeg skal dra hjem for dagen, for det har vært på bilturen hjem at det ofte har vært verst. Jobben går heldigvis kjempebra, utenom litt laber i går Det høres så koselig ut å ha en fin, liten hemmelighet! :rødme: Er det ingen som vet at dere hadde innsetting da dere hadde? Håper formen holder seg nogenlunde bra, du lærer deg sikkert fort å kjenne hvilke tegn som kommer... Skal lese meg opp bedre snart, nå er jeg egentlig bare innom for å legge igjen et livstegn og gi en go'klem til Honningen! Hei Blåmor Ingen vet faktisk om at innsettinga var når den var nei, utenom dere Jeg har så sinnsykt lyst å si noe, og gleder meg veldig til påska for å fortelle det til familien min og foreldrene hans. Det har faktisk vært enkelt å holde skjult på en måte, men på den andre sida så har jeg lyst å rope det ut :gjeiper: Stor tilbake til Blåmora! Hihi!! Kongereke... Våres lille knøtt er en minireke. De sa det var helt normalt siden både jeg og LilleMann ikke er noen kjemper akkurat. Det bildet deres kommer til å bli loslitt i kantene!! Vi har tittet og tittet og blir liksom enda ikke mette! Nå gleder jeg meg SÅNN til neste UL! Da er det jo snakk om et lite foster! Ha en super onsdag og kos deg med bildet og hemmeligheten deres! Hehehe, så dere har minireke og vi ei kongereke Morsomt. Bildet kommer nok til å bli ganske slitt ja. Det ligger på spisebordet så vi sitter og ser på det når vi spiser. Ja tenk, på neste UL så er det et lite foster! Det er helt utrolig å tenke på :rødme: Jeg skal til gynekologen når jeg er rett over 12 uker, og lurer på om jeg får UL hos henne, for hun har UL-apparat. Vet ikke om det er vanlig Godt å høre at du har sett kongereke på UL og at alt er bra med deg Var morro å se den lille store reka ja I natt sov jeg veldig dårlig og låg våken i 2-3 timer i strekk. Sovna igjen litt før vekkerklokka ringte... Spiste et par kjeks i natt, var oppe og gikk på do, og låg og vridde og vrei på meg lenge. Heldigvis er det ikke ofte jeg ligger sånn våken på nettene. Men i kveld etter middag så har mannen og jeg ligget og sovet sammen på sofaen i sikkert 1-2 timer, og det var deilig å være uthvilt I dag er jeg 8 uker på vei, og den neste uka så blir reka til et foster Og for min del så oversvømmes visst kroppen med hormoner... Jeg er generelt lite hormonell ellers, så jeg tror og håper ikke det blir for ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mars 2010 #1228 Del Skrevet 18. mars 2010 Innom med en torsdagsklem (uten basilusker, de holder jeg for meg selv) PS: angående UL hos gynekolog, klart du kan spørre, har hun/han ikke tid så får dere jo svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mars 2010 #1229 Del Skrevet 18. mars 2010 8 uker fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mars 2010 #1230 Del Skrevet 18. mars 2010 for 8 uker Glemte det ista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1231 Del Skrevet 18. mars 2010 Innom med en torsdagsklem (uten basilusker, de holder jeg for meg selv) PS: angående UL hos gynekolog, klart du kan spørre, har hun/han ikke tid så får dere jo svar på det Stor torsdagsklem tilbake Jeg tror jeg skal spørre om UL ja. Mannen går og innbiller seg at det blir UL siden gynekologen har mulighet for det, så jeg prøver å si til han at det er ikke sikkert. Jeg vet ikke om det er vanlig at mannen er med på 1.svangerskapskontroll engang, men han har begynt å bli vant til å være med på alt nå og tar det som en selvfølge virker det som 8 uker fantastisk. Ja Bare 4 uker igjen nå for 8 uker Glemte det ista Det er deilig for hver uke som går Bare en dag igjen til helg igjen! De helgene er fantastiske syns jeg, og da har jeg overskudd til mer enn å bare ligge på sofaen hele kvelden etter at arbeidsdagen er over også. Vi har ingen planer for helga som kommer denne gangen heller tror jeg, så vi får ta det som det kommer. Er godt at det ikke skjer så mye med fester og sånn akkurat på denne tida, for da slipper jeg å komme med unnskyldninger eller folk som tror at man er gravid. Jeg har fått nok spørsmål de siste dagene om det ikke snart er min tur, fordi ei venninne fikk unge på mandag. Har nå fått 4 spørsmål om det bare på 3 dager faktisk, så jeg begynner å bli trent i det å svare "vi venter litt til tenker jeg" Litt småkvalm her, så jeg får legge bort pcen litt og legge meg ned og bare glo på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mars 2010 #1232 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Stor torsdagsklem tilbake Jeg tror jeg skal spørre om UL ja. Mannen går og innbiller seg at det blir UL siden gynekologen har mulighet for det, så jeg prøver å si til han at det er ikke sikkert. Jeg vet ikke om det er vanlig at mannen er med på 1.svangerskapskontroll engang, men han har begynt å bli vant til å være med på alt nå og tar det som en selvfølge virker det som Ja Bare 4 uker igjen nå Det er deilig for hver uke som går Bare en dag igjen til helg igjen! De helgene er fantastiske syns jeg, og da har jeg overskudd til mer enn å bare ligge på sofaen hele kvelden etter at arbeidsdagen er over også. Vi har ingen planer for helga som kommer denne gangen heller tror jeg, så vi får ta det som det kommer. Er godt at det ikke skjer så mye med fester og sånn akkurat på denne tida, for da slipper jeg å komme med unnskyldninger eller folk som tror at man er gravid. Jeg har fått nok spørsmål de siste dagene om det ikke snart er min tur, fordi ei venninne fikk unge på mandag. Har nå fått 4 spørsmål om det bare på 3 dager faktisk, så jeg begynner å bli trent i det å svare "vi venter litt til tenker jeg" Litt småkvalm her, så jeg får legge bort pcen litt og legge meg ned og bare glo på tv Om fire uker er forhåpentlig vis jeg i gang med spraying også Magic week , du i uke 12 og jeg igang med prosessen. Kos deg med tv-sløving Endret 18. mars 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1233 Del Skrevet 18. mars 2010 Om fire uker er forhåpentlig vis jeg i gang med spraying også Magic week , du i uke 12 og jeg igang med prosessen. Kos deg med tv-sløving Da blir det magic week ja! Jeg har blitt ekstremt flink til tv-sløving de siste par ukene. Hihi Akkurat nå skulle jeg ha vært innom bloggen min og skrevet litt... Men jeg får vente til den fungerer igjen. Såg i dagboka di pusilus at de jobber med saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. mars 2010 #1234 Del Skrevet 18. mars 2010 Har du blogg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1235 Del Skrevet 19. mars 2010 Har du blogg...? Ja, sendte deg en PM jeg Endelig fredag og helg. Hadde sett frem til nok ei rolig helg uten planer, men nå får vi plutselig besøk av familie på 4 hele helga. Og jeg som ikke har noe energi for tida, og de ungene som ikke akkurat er rolige... Kjenner at det blir litt slitsomt, selv om de er gode venner av oss. Nå får jeg bare rydde bort UL-bilde, regninger fra fertilitetsklinikken, og alle tegn på at vi har barn på vei Og etterpå skal jeg legge meg på sofaen og lade opp God helg alle sammen!! Blir nok lite tid på KG for meg i helga, så jeg får prøve å oppdatere meg rundt omkring om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. mars 2010 #1236 Del Skrevet 19. mars 2010 Takker for PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 19. mars 2010 #1237 Del Skrevet 19. mars 2010 God kveld honning Hvordan går det med deg? Er du allerede 8 uker? Tiden går så fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mars 2010 #1238 Del Skrevet 19. mars 2010 Har du bloggen fremdeles , finner den ikke.. Kos deg i helgen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. mars 2010 #1239 Del Skrevet 20. mars 2010 Så herlig å lese at du allerede er over 8 uker! Ønsker deg en flott helg og håper at du ikke blir helt utslitt av besøket. (kjente jeg ble litt sliten bare av å lese om det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 20. mars 2010 #1240 Del Skrevet 20. mars 2010 Håper at helgen er og blir roligere og bedre enn forventet. Kos dere masse med den lille hemmeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå