Zia Skrevet 5. mars 2010 #1181 Del Skrevet 5. mars 2010 Godt å se at det er flere enn meg som er litt "overtroiske" med tanke på å kjøpe bok før man faktisk er gravid Men det så jo ikke ut til å skade for deg til slutt, så da må det jo være trygt for andre å ta sjansen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1182 Del Skrevet 5. mars 2010 Deilig med helg nå ja Trenger noe dager å slappe av på etter en stressende uke Så bra at boka slo ann hos mannen da Ha en super helg vennen Nå er det deilig å slappe av ja. Ha ei super helg du også!! Godt å se at det er flere enn meg som er litt "overtroiske" med tanke på å kjøpe bok før man faktisk er gravid Men det så jo ikke ut til å skade for deg til slutt, så da må det jo være trygt for andre å ta sjansen og Det gikk bra til slutt ja Håper det klaffer for deg snart, så du slipper å vente så lenge med bokhandelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 6. mars 2010 #1183 Del Skrevet 6. mars 2010 Good helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1184 Del Skrevet 6. mars 2010 Good helg vennen God helg til deg også, og igjen gratulerer så utrolig masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1185 Del Skrevet 6. mars 2010 Da var en fin lørdag så og si over. Jeg slokna på sofaen under Senkveld i går kveld, så jeg måtte bare gå og legge meg. Sto opp en gang i natt for å tisse, og så våkna jeg igjen klokka 10, så jeg fikk meg ei god natts søvn i natt. Det gjorde veldig godt. Stekte egg til frokost i 11-tida, litt rydding her hjemme (mannen som tok initiativ - og det er sånn som så og si aldri skjer ), og så en tur på kafè med venner. I kveld har vi spist en kjempegod kyllingrett som vi ikke har laga før, chips og dip, og sett på tv-serie. I tillegg har jeg funnet fram strikket mitt igjen, og det var flere uker siden sist nå. Jeg har vært så sliten på kveldstid i det siste, at strikking i tillegg til tv har jeg ikke orka Ellers så er formen min fremdeles veldig bra, og jeg har ingenting å klage over. Håper det fortsetter sånn noen uker til fram til jeg kan slappe mer av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mars 2010 #1186 Del Skrevet 7. mars 2010 Høres ut som om du har hatt en super helg så langt Moro å prøve ut nye retter da, særlig hvis de smaker godt Hva strikker du på nå da? Ha en super søndag vennen Synes du bør lage deg en ticker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mars 2010 #1187 Del Skrevet 7. mars 2010 Så fint at formen din er så bra! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn. Håper du har en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1188 Del Skrevet 8. mars 2010 Høres ut som om du har hatt en super helg så langt Moro å prøve ut nye retter da, særlig hvis de smaker godt Hva strikker du på nå da? Ha en super søndag vennen Synes du bør lage deg en ticker jeg.... Hei Lucky Jeg strikker jakke til megselv faktisk. Det er med tykke pinner, så når jeg først strikker så går det nokså fort. Er veldig spent på hvordan den blir. Jeg tør ikke helt å lage meg ticker enda forresten... Har tenkt på det, men tror jeg vil vente til jeg slapper mer av Så fint at formen din er så bra! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn. Håper du har en flott søndag! Hei Happy Feet! Jeg burde visst ikke ha sagt det, for i går var min første dag med småkvalme og litt brekninger. Men det var ikke så helt ille, og om det ikke blir så mye verre enn det så skal jeg ikke klage. Det vil si, jeg klager nok litt her hjemme uansett når jeg brekker meg og sånn Søndagen var fin, og jeg starta faktisk dagen i går med å gå meg en tur. Jeg var litt for tidlig ute, for sola varma ikke noe særs når jeg var ute. Senere dro vi til svigers på middag, og så var det sameiemøte med nabolaget, og på kvelden så fikk vi besøk av ei venninne og såg film. Veldig koselig Ja tenk nå er det mandag igjen. Heldigvis var ikke arbeidsdagen i dag så helt for travel, men mer enn nok å gjøre likevel da. Skulle gjerne ha vært mye roligere syns jeg, for nå har vi hatt det travelt på jobb lenge. Neste mandag skal vi faktisk på ultralyd. Det er helt rart å tenke på og er helt uvirkelig. De ULene jeg har vært på til nå så har jeg bare sett endoen inni der (som ikke akkurat er noe spennende syn ), og neste uke får vi forhåpentligvis se et lite hjerte som banker Ellers vurderer jeg å kjøpe meg en ny bh eller to snart. De jeg har begynner jo å bli for små Mannen har ikke noe imot det da og bare syns at det er gøy. Bombe det Jeg bare lurer på om puppene kommer til å vokse noe særs mer med det første, eller om de har vokst det de skal på ei stund. Tror jeg avventer handelen litt til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. mars 2010 #1189 Del Skrevet 9. mars 2010 Blir nok en mer spennende ul denne gangen ja Ul av endo og syster er ikke akkurat det mest spennende nei Rart med menn og bryster altså...rart de aldri klager hvis det blir stort der oppe, men kommer det noen kilo noe annet sted, ja da skal det vekk Håper du finner deg noen bh'er som sitter godt Ha en fin tirsdag, håper denne arbeidsdagen blir litt roligere for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. mars 2010 #1190 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei Honning Hvordan er formen din om dagen? Så du hadde hatt et snev av kvalme.. Har det blitt bedre? Jeg har hatt et par skikkelig kvalme dager, kanskje det er nå det "hugger til" for mange..? Satser på at det gir seg fort. Synes selv at jeg også hadde fått stoooore pupper, men bh'n er ikke helt enig her Og så håper jeg at du koser deg med graviditeten.. Jeg vet selv hvor bekymret man kan bli av alt mulig. Tullete, men ikke så rart.. Man vil jo så gjerne at det skal gå bra! Gøy med UL! Håper det blir en fin opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1191 Del Skrevet 9. mars 2010 Blir nok en mer spennende ul denne gangen ja Ul av endo og syster er ikke akkurat det mest spennende nei Rart med menn og bryster altså...rart de aldri klager hvis det blir stort der oppe, men kommer det noen kilo noe annet sted, ja da skal det vekk Håper du finner deg noen bh'er som sitter godt Ha en fin tirsdag, håper denne arbeidsdagen blir litt roligere for deg da Dette bør bli en mer spennende UL ja Menn og bryster er noe for seg selv ja. Hehe. Merker at mannen har blitt mer forsiktig nå da, for de er ganske ømme :gjeiper: Denne arbeidsdagen har ikke vært så ille heldigvis nei. Det er generelt travelt for tida, og det er bra at tida går fort, men jeg savner å kjede meg på jobb merker jeg Hei Honning Hvordan er formen din om dagen? Så du hadde hatt et snev av kvalme.. Har det blitt bedre? Jeg har hatt et par skikkelig kvalme dager, kanskje det er nå det "hugger til" for mange..? Satser på at det gir seg fort. Synes selv at jeg også hadde fått stoooore pupper, men bh'n er ikke helt enig her Og så håper jeg at du koser deg med graviditeten.. Jeg vet selv hvor bekymret man kan bli av alt mulig. Tullete, men ikke så rart.. Man vil jo så gjerne at det skal gå bra! Gøy med UL! Håper det blir en fin opplevelse Hei siebaeo! Formen min er stort sett ganske bra for tida. Kvalmen begynte bare for et par dager siden, og i dag og i går på jobb så har det gått veldig bra. Har vært mer kvalm på kveldstid faktisk, og det kan gjerne fortsette sånn, for jeg har lite lyst å være kvalm på jobb. Jeg har lest at kvalmen ofte kommer rundt disse tider og avtar ca til uke 12-13. Noen uker med kvalme overlever vi når vi vet hva resultatet blir Jeg koser meg med graviditeten, og har veldig lyst å fortelle noe til noen, så jeg syns selv at vi har vært flinke som ikke har sagt et ord til noen Men jeg merker at jeg bekymrer meg også da. Mannen og jeg har lest om sjansene for spontanabort, og det står forskjellig fra sted til sted, men vi prøver begge å ikke fokusere på det og heller tenke at vi får håpe at alt går bra og telle ukene. Håper du også har noen fine dager Skal ut en liten tur nå jeg, og så til ei venninne som har starta permisjonen sin nettopp (ungen har ikke kommet enda). Hadde egentlig tenkt å oppdatere litt mer her, men det blei plutselig ikke tid for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 9. mars 2010 #1192 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg er bare nyskjerrig, hvor mange uker er du på vei nå? Vi må jo være ganske likt, jeg hadde siste mens i begynnelsen av februar Jeg har ikke blitt kvalm enda, men er jo enda tidlig Skjønner godt at du vil si det til noen, jeg klør skikkelig etter å rope det ut Har jo sagt det til noen venninner, men de har alle visst at vi har prøvd lenge, og er alle gravide selv så da har jeg dem å lene meg litt på, uansett hvordan det går Her har også brystene gjort sin fremtreden her!(har ikke så mye fra før, så denne delen av graviditeten liker jeg godt ) Mannen her i huset er også veldig forsiktig men samtidig har han veldig lyst å ta litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1193 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er bare nyskjerrig, hvor mange uker er du på vei nå? Vi må jo være ganske likt, jeg hadde siste mens i begynnelsen av februar Jeg har ikke blitt kvalm enda, men er jo enda tidlig Skjønner godt at du vil si det til noen, jeg klør skikkelig etter å rope det ut Har jo sagt det til noen venninner, men de har alle visst at vi har prøvd lenge, og er alle gravide selv så da har jeg dem å lene meg litt på, uansett hvordan det går Her har også brystene gjort sin fremtreden her!(har ikke så mye fra før, så denne delen av graviditeten liker jeg godt ) Mannen her i huset er også veldig forsiktig men samtidig har han veldig lyst å ta litt Hei frkhøne! Jeg er 7 uker på vei i dag faktisk! Jeg hadde siste blødning før jul, men det blir feil å regne ut ifra pga prøverør Så jeg ligger litt foran deg, men er jo egentlig ikke så veldig mye. Jeg har også vurdert å fortelle det til noen venninner, for om det går galt så kommer jeg nok til å si det uansett, men vi har blitt enige om å vente, så da får jeg være like flink som kjære I går stakk kjære og jeg ut og gikk en tur faktisk. Det er så skjelden at jeg får han med på det, at jeg måtte benytte sjansen. Og etterpå var jeg på besøk. Det var koselig. To dager igjen til helg, det var oppe i 10 plussgrader på vei hjem fra jobb, og jeg skal bare slappe av i kveld (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 #1194 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Hurra for 7 uker!!! Du må skaffe deg en ticker Endret 10. mars 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1195 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei Devilina! Plutselig så var jeg 7 uker ja, og jeg håper at de neste 5 ukene går veldig kjapt. Jeg har egentlig lyst på en 12-ukers-ticker jeg, som ser fram til når jeg er 12 uker på vei, og når jeg er ferdig med den, så vil jeg ha en vanlig ticker 12-ukers-tickere er vel kanskje ikke mulig å få tak i? :gjeiper: Nå har vi hvilt og småsovet på sofaen. Det var deilig Og så må jeg forresten fortelle om en drøm jeg hadde i natt. Jeg drømte at jeg var Gaby i Frustrerte Fruer (kan ikke akkurat si at jeg er lik henne som person, eller av utseende heller for den saks skyld), og at jeg ikke fikk sove ei natt, sto opp og løp ut i morgenkåpa, fikk tak på en drosje og ba hun sjåføren om å kjøre meg til nærmeste døgnåpne leketøysbutikk for å kjøpe en gave. Vi begynte å kjøre, men så fant sjåføren ut at det var 7 timer å kjøre, så da tenkte jeg litt på det og fant ut at jeg heller fikk ta det neste dag... Rar drøm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. mars 2010 #1196 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Utrolig bra drøm! Jeg drømmer noe innmari om dagen jeg og. Men med et litt annet fokus tydeligvis.. Siste: drømte at vi satt en gjeng rundt et bort og skulle spise. Jeg var KJEMPESULTEN! Så så jeg til min skrekk at det jeg trodde var reker i stede var sverdfisk! (som vi ikke kan spise..) Hauger med sverdfisk var det! Småpanikk. Jeg kunne ikke si til noen at det var krise for ingen skulle jo vite. :klø: Men så så jeg en STOOOOR hamburger som lå på benken! Det var sikkert 20 cm høy Grep den begjærlig. Men så måtte jeg spørre jenta som stod like ved og spise pommes frites om hun viste om noen hadde "holdt den av".."Vet ikke, men jeg kan gå og sjekke" sa hun. "Ja, men ikke GI DEN BORT da, om det ikke er holdt av!" Sa jeg litt febrilsk. Litt etter kom hun tilbake med tomt burgerpapir som det falt litt salat ut av... :slåss: Tror du jeg var sulten da jeg våknet eller?? Jeg er forresten 7+1 eller 2 i følge mine beregninger 6+6 i følge siste dag mens. Tett løp her.. Hyggelig! Endret 10. mars 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 #1197 Del Skrevet 10. mars 2010 Tror nok ikke det finnes nei... eller kanskje.. er noen sånne ticker sider man kan lage en egen ticker på, men litt usikker hvilken side etc.. mener jeg bare så det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. mars 2010 #1198 Del Skrevet 10. mars 2010 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #1199 Del Skrevet 11. mars 2010 Utrolig bra drøm! Jeg drømmer noe innmari om dagen jeg og. Men med et litt annet fokus tydeligvis.. Siste: drømte at vi satt en gjeng rundt et bort og skulle spise. Jeg var KJEMPESULTEN! Så så jeg til min skrekk at det jeg trodde var reker i stede var sverdfisk! (som vi ikke kan spise..) Hauger med sverdfisk var det! Småpanikk. Jeg kunne ikke si til noen at det var krise for ingen skulle jo vite. :klø: Men så så jeg en STOOOOR hamburger som lå på benken! Det var sikkert 20 cm høy Grep den begjærlig. Men så måtte jeg spørre jenta som stod like ved og spise pommes frites om hun viste om noen hadde "holdt den av".."Vet ikke, men jeg kan gå og sjekke" sa hun. "Ja, men ikke GI DEN BORT da, om det ikke er holdt av!" Sa jeg litt febrilsk. Litt etter kom hun tilbake med tomt burgerpapir som det falt litt salat ut av... :slåss: Tror du jeg var sulten da jeg våknet eller?? Jeg er forresten 7+1 eller 2 i følge mine beregninger 6+6 i følge siste dag mens. Tett løp her.. Hyggelig! Haha, sulten for tida du eller Så morsomt. Her er det tett løp ja. Ikke mange dagene som skiller oss Tror nok ikke det finnes nei... eller kanskje.. er noen sånne ticker sider man kan lage en egen ticker på, men litt usikker hvilken side etc.. mener jeg bare så det en gang Får se om jeg leter etter en sånn ticker en dag 7 uker Ja!! I morgen er det faktisk fredag igjen Deilig at det har vært flere dager med sol og plussgrader nå, så våren kan komme I kveld skal jeg være med kjære på quiz. Laget hans sliter med geografispørsmål, og da var jeg plutselig god nok Er morro med quiz da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. mars 2010 #1200 Del Skrevet 11. mars 2010 Håper du har hatt en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå