honning Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1121 Del Skrevet 17. februar 2010 Søte mannen Har ikke sett sånn før, men den var jo kjempefin da Tenk så herlig for den lille å ligge å høre på musikk da :rødme: Nyyyyt den rosa skyen din du vennen, er sååå fortjent Ja den var veldig fin. Var dyr da, så det blir nok bare med tanken GRATULERER! :strix: :skya: Tusen tusen takk Line!! Til fredag har første "problem" dukket opp. Jeg skal på ost, kjeks og vin sammen med venninner, og har sagt fra om at jeg kan kjøre for ellers sliter jeg med å komme meg hjem Men så sa hun ene etterpå at hun er syk, og om hun blir frisk og blir med så kjører hun... Nå vet jeg enda ikke hvordan formen hennes blir på fredag, men jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det om hun kjører... Tømme over litt alkoholfri vin i ei vanlig vinflaske kanskje..? Og så kommer det til osten... Jeg har lest at jeg kan spise det meste som er laga av pasteurisert melk, og de fleste harde oster er det hvertfall. Så jeg tok nettopp turen til meny og kikka i ostedisken for å lese på de, og på veldig mange oster så stod det ikke noen ting om det i det hele tatt. De vanlige smøreostene til tine såg ok ut å spise også. Så planen er å ta med favorittosten min, og så se om de andre ser ut som at de kan være ok å spise. Jeg kan jo ikke sitte og lese på pakken på alle ostene, for da er jeg hvertfall avslørt :gjeiper: Jeg finner nok en løsning på det og gleder meg veldig uansett. Om noen har tips så må dere gjerne komme med de Er lenge siden jeg har sett venninnene mine hjemme nå, så det blir kjempekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 17. februar 2010 #1122 Del Skrevet 17. februar 2010 GRATULERER :strix: Jeg visste det!!! Du er gravid!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1123 Del Skrevet 17. februar 2010 GRATULERER :strix: Jeg visste det!!! Du er gravid!!! :rødme: Tusen hjertelig takk, Invicta Ja tenk at jeg er gravid, det er helt merkelig å tenke på, og jeg må minne megselv på det med jevne mellomrom merker jeg. Prøver å ikke glede meg for mye før 8 uker til har gått, men går jo inn for at alt skal gå bra Håper tida går fort og at dere koser dere med hverandre mens dere venter Nå får jeg pakke litt for å dra hjem til foreldrene mine rett etter jobb i morgen Og så er det leggetid etterpå. Det spørs hvor mye jeg får tid til å være på KG de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. februar 2010 #1124 Del Skrevet 17. februar 2010 GRATULERER SÅ MASSE!!!!! Hvor langt er du ca? Når det gjelder oster så kan du spise alle de derre tine ostene som krydder, naturell, urter, pepper, hvitløk etc etc... gulost, brunost. Er mere sånne roquefort, blåmuggsoster etc du skal holde deg unna. Regner med at hun som skal ha ost og vin kvelden tar oster som alle liker Når det gjelder vin så kan du jo bare si at du skal opp tidlig på et eller annet viktig og du vil være kjapp og klar i hodet. Det ER jo ikke noe som tilsider at man må drikke bare fordi det er helg eller en eller anledning som det blir servert alkohol. Man må da respektere at man ikke har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. februar 2010 #1125 Del Skrevet 17. februar 2010 Eller så kan du si at du går på medisiner som helst ikke bør blandes med alkohol... noe antibiotika eller noe Det er vel ikke folk som spekulerer i det vel... jeg brukte den og da fikk jeg bare at det var bra jeg tenkte på den måte etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. februar 2010 #1126 Del Skrevet 17. februar 2010 Kos deg på hjemtraktene Du finner nok en løsning til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 18. februar 2010 #1127 Del Skrevet 18. februar 2010 :dåne: Herreguuuuud!!! Honning!!! Du har jo fått det til!!! Åh! Her gråtes det og les det når jeg har lest gjennom boka di siden sist jeg var her! Gratulerer så utrolig mye!! Først av alt: Jippi, SøsterLiten er gravid!!!! Søtingen!! :rødme: Takk.. Tenk vi går nesten HELT likt!! 18 dagers forskjell eller no? Første gangen så tok jeg test og det ga ikke utslag, var så lite HCG i urinen, så jeg trodde jeg ikke var gravid. Det var ikke før jeg ringte sykehuset og de sa at blodprøven var positiv jeg fant det ut, men hadde ikke noe stikkning i magen/underlivet etc og så bare blødde jeg noen dager etter. Andre gangen var alt anderledes. Har ikke hatt noe særlig ømme pupper, hadde faktisk super ømme sist, men hadde jo så mange hormoner i kroppen i forhold til 2 gang. OG så hadde jeg konstant stikkning og små diffuse smerter i magen/underliv. Dette er visst vanlig Ble sulten som bare det med en gang, det var jeg ikke første gangen og for å ikke glemme TRØTT SOM EN DUPP!!! Det var jeg heller ikke første gangen. Så ikke vær bekymret, gled deg heller over den ekstra streken på testen Og du... du må fortelle mannen! Dette er helt sykt men ALT Devilina har skrevet her gjelder meg også! bare at jeg først hadde en runde IVF uten resultater. Men etter det har jeg fulgt Devilina til punkt og prikke! :klø: Visste at vi hadde veldig like erfaringer Devilina, men dette er jo nesten skremmende! Jeg har jo tilogmed blødd lit AKKURAT som du gjorde!! (sorry kupping her altså) Uansett poenget mitt er at dine symptomer er prikk like som mine. Trøtt og sulten og stikkninger. Jeg har mye "mens"smerter også da. Det er visst livmoren som vokser og nå har jeg funnet ut at ALLE jeg kjenner har opplevd det! så er du forberedt! Dette kommer til å gå kjempe bra Honning! Mange mange mange klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1128 Del Skrevet 19. februar 2010 Tusen takk for tips og gratulasjoner Devilina Jeg er vel 4+2 på vei i dag tenker jeg Det er godt å få litt tips til oster, og det er som du sier ikke noe som tilsier at man må drikke heller. Jeg vet uansett om noen få timer om jeg kjører eller ei annen kjører, og får heller finne på en unnskyldning da. Hun serverer nok ikke bare rare oster heller nei, og så har jeg med en jeg liker veldig godt, så det ordner seg på et vis Stor tilbake til pusilus. Jeg sitter og jobber hjemme hos mine foreldre nå, og skal bare jobbe halv dag i dag og kose meg resten av dagen Ja tenk, SøsterLiten, nå har vi klart det begge to :hoppe: Og tusen takk for gratulasjon :kle: Du er nok litt over 2 uker foran meg nå ja, så da kan vi følge hverandre ganske bra framover Godt å høre at dine og Devilina sine erfaringer er like, og det høres betryggende ut!! Dette kommer nok til å gå kjempebra for oss begge ja, det må vi gå ut ifra. Kjenner at jeg verker litt etter å fortelle det til noen, men jeg kan jo ikke gjøre det heller, for jeg vil vente egentlig. Mange mange klemmer tilbake Litt over en time igjen med jobbing her nå, så jeg får kanskje prøve å gjøre litt igjen... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 #1129 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Det var helt ille å ikke få si noe til noen... sa så klart ifra til mamma, pappa og svigers, for de viste hva vi holdt på med, men ikke når ting skjedde Så de fikk vite det når jeg var litt over 5 uker Men da jeg kom til litt over 9 da sprakk boblem... var lei av å lyve til folk og finne på unnskyldninger, så jeg sendte ut mld til de som skulle bli tante og onkler og annonserte det på facebook.... jeg følte meg 10 ganger lettere da. Da hadde jeg jo fått se at :hjertet: dunket og alt så følte meg litt tryggere da. Kos deg på ost og vann/brus kveld i dag Endret 19. februar 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. februar 2010 #1130 Del Skrevet 19. februar 2010 God helg vennen Håper du finner en god løsning på alkohol og ostmysteriet i kveld Ha en fin kveld og kos deg masse med venninnene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. februar 2010 #1131 Del Skrevet 19. februar 2010 Leste i Happy Feets dagbok at her var det gode nyheter! Det er jo rett og slett fantastisk! Ha en fin helg borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 19. februar 2010 #1132 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg var den første som fikk vite at en venninne av meg var gravid, da hun var bare 4+1, og det var et slit tilogmed for meg å holde det skjult i så mange uker Får håpe du koser deg masse ikveld, og i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #1133 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei Devilina, Lucky, Missiw og frkhøne Det var utrolig koselig i går, og alt gikk smertefritt. Det ble til at jeg kjørte, og fikk ingen spørsmål rundt det. I tillegg så var det så masse oster, at jeg spiste meg mett på de jeg visste skulle være trygge Forferdelig å holde dette skjult ja Jeg har så lyst til å si noe hele tida, men kan jo ikke. Ca i uke 9-10 så skal vi til syden med min familie og foreldrene hans, så da kommer vi nok til å fortelle det til de tipper jeg. Men så har kjære lova at vi skal være med og male hos svigers som skal pusse opp, men vi vet ikke når de skal begynne med det enda, og finner nok en måte å vri oss unna det på også I kveld skal mor lage til fisk, og jeg måtte akkurat inn på matportalen for å sjekke at fisken er noe jeg kan spise. Og nå ser jeg at ørret over en kilo skal jeg ikke spise, og det er det hun har kjøpt... Ååååh... Jeg kan jo ikke snike meg unna den på noen enkel måte, for jeg var jo med på butikken og handla uten å si noe for da visste jeg ikke helt. Hm... Jeg får ringe til kjære og høre om han har noen tips så jeg kan snike meg unna... I morgen blir det indrefilet av svin til middag, og mor pleier heldigvis å steke det helt gjennom og ikke rosa/rød som jeg liker den best, så det kommer nok til å gå bra. Jeg hadde aldri kommet på at det var så mye å tenke på som gravid utenom alkoholen. Men jeg skal ikke klage Nå skal vi snart til søster og tantebarn på besøk, og det blir veldig koselig! God helg videre alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. februar 2010 #1134 Del Skrevet 20. februar 2010 Uff så trasig med alt man ikke kan spise da Håper du klarer å vri deg unna denne også Høres ut som om du hadde en fin kveld i går og deilig å slippe unna mistanker Kos deg videre hos mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. februar 2010 #1135 Del Skrevet 20. februar 2010 Høres ut som du har det bra på tur Kos deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. februar 2010 #1136 Del Skrevet 21. februar 2010 Superdupertregangertre HURRA for Honning som er Gratulerer så mye, veldig glad på dine vegne, Blåmann hilser også Håper jeg kan følge ditt eksempel om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 22. februar 2010 #1137 Del Skrevet 22. februar 2010 Har lest gjennom dagboka di og vile bare si GRATULERER Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 22. februar 2010 #1138 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvordan løste du fiskemysteriet Honning? Vi ville egentlig holde det hemmelig vi også, men jeg måtte si det på jobben (pga pasientfordeling osv..) og de nærmeste visste jo mye allerede så nå vet nesten alle det. Det er fortsatt ikke offisielt da... Er innmari koselig å gå rundt og ha en liten hemmlis inni magen! hehe!! Kos deg videre på besøk! Eller har du kommet hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #1139 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei Lucky, pusilus, Blåmor, pinkpus og Søsterliten Tusen takk for gratulasjoner til Blåmor, Blåmann og pinkpus Håper virkelig at dere følger vårt eksempel snart Blåmor!! Krysser alt jeg kan for deg Koselig med besøk fra pinkpus også, og imponerende at du har lest gjennom boka mi Jeg hadde ei veldig koselig helg hjemme, og klarte å løse fiskemysteriet på et vis... Jeg sa til mor at jeg skulle spise hos venninne, og da blei hun skuffa fordi hun hadde kjøpt inn til meg også, så det blei til at jeg spiste ei lita potet, saus og pirka i fisken som havna i søplet etterpå... Og så dro jeg ned til venninne og typen, og der kunne jeg også få mat, men måtte si at jeg hadde spist for de hadde biff... Så da satt jeg og såg på at de spiste en deilig biff... Så egentlig satt jeg omtrent og såg på at andre spiste to gode måltider på rad Heldigvis var jeg ikke noe særs sulten i utgangspunktet. Det er veldig koselig å ha en hemmlis i magen også ja! Litt rart er det enda, og det kommer det nok til å være en del uker til tipper jeg.. Jeg kom hjem igjen i går kveld, og tilbake på jobb igjen og travel dag i dag. Mannen koser seg med boka han fikk av meg, og sitter og flirer når han leser i den. Og så har han begynt å se på babyklær på nettet :rødme: Jeg tør ikke å begynne å se på sånt enda og syns fremdeles at alt er veldig uvirkelig. Har noen noen tips til å være gravid forresten? Jeg mener, er det noe spesielt jeg bør tenke på i forhold til mat, vitaminer, trening, osv? Jeg tar tran og folat, og ellers gjør jeg ikke noe spesielt. Nå må jeg visst snart skjerpe meg og oppdatere meg i andres dagbøker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. februar 2010 #1140 Del Skrevet 22. februar 2010 Så egentlig satt jeg omtrent og såg på at andre spiste to gode måltider på rad Heldigvis var jeg ikke noe særs sulten i utgangspunktet. Det er ikke bare-bare å være hemmelig gravid. Koselig å lese om de nygravide dagene dine! Det er så fantastisk at det endelig er din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå