Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

3 arbeidsdager igjen til helg, og 8 arbeidsdager igjen til ferie! :hoppe:

Gynekologen ringte meg tilbake igjen i dag, og da sa h*n at jeg hadde fått positiv eggløsningstest på blodprøvene både 29.mai og 3.juni, så jeg hadde EL en eller annen gang mellom der. Og det var visst fullt mulig å få positiv test etter EL også (hvertfall på blodprøvene), så da kan det være at jeg ikke bomma helt på EL likevel da :) Henvisning var også sendt videre til sykehuset og fertilitetsklinikken, så da satser jeg på brev derfra i løpet av sommeren en gang.

Nok en dag hvor det var rett hjem fra jobb, grille og så male. Kommer til å male i ukesvis føles det som, for jeg er utrolig treig til å male vinduer og sprosser :fnise:

Neste tirsdag har vi 2-års bryllupsdag, så da tenkte jeg å dra med meg mannen ut og spise. I fjor fikk han papirfly av meg, siden det var papirbryllup. Nå ser jeg det er bomullsbryllup i år, så jeg får kanskje gi han en bomullsdott :ler: Lærbryllup neste år høres mer skremmende ut!! Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du har hatt el når du trodde det var da :) Håper gullegget er lagt nå ;)

Lærbryllup ja, det kan bli spennende :lur:

Slitsomt å male vinduer....uff....men blir veldig fint når det blir ferdig da :) 8 dager igjen til jeg går til ferie også, det skal bli deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv EL-blodprøve!! :hoppe:

10 dager til ferie her, frykter feriemoduset slår inn tidlig! :ler:

Enig med Licky?, lærbryllup kan bli speeennende! :lur: Da kommer jo 3-årskrisa, så kanskje det er smart å ha lærbryllup det tredje året! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med positiv EL-test! :hoppe: Å male vinduer og sprosser er utrolig kjedelig, misunner deg ikke det akkurat. :dåne: Trøsten er at det blir veldig fint når det er ferdig og det er veldig godt å få gjort.

Håper du får tid til å slappe av og kose deg litt også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper at jeg slipper den operasjonen ;) Men jeg tror mannen syns det høres verre ut enn meg. Han blei ble veldig overraska når han hørte at de går inn gjennom navlen. Jeg hadde jo blitt litt forberedt på det her på KG allerede :fnise:

Er det ikkje rart med mennene som synst det er sååå fælt å spruta i ein liten kopp. Tru om dei føler seg små når dei ser kva damene må gjennom? :fnise:

:duskedame: på at EL har gitt resultater! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å gå inn her og lese hilsener syns jeg :)

Hei Lucky, trinemor, Happy Feet og dreia!

Lærbryllupet blir spennende ja. Hihi. Jeg får lage en plan til den tid ;)

Her har allerede feriemoduset slått inn merker jeg. Roligere på jobb nå etterhvert, og mer tiltak å gjøre noe på jobb.

Krysser fingrene for at gullegget er lagt nå ja :fnise:

Å male vinduer og sprosser er ikke det mest spennende man kan finne på nei, og så går det så utrolig treig. Blir hvertfall fint ja, og håper at jeg får gjort masse i helga. I dag jobba jeg overtid (i det fine været - ørk), og så var jeg så trøtt da jeg kom hjem at jeg la meg i hengekøya og duppa av litt der. Utrolig deilig, så jeg får slappa av litt også. Frista mer med sløving enn maling i kveld :)

Dei mennene syns det er fælt å spruta i ein liten kopp ja... Jeg vil si at lap'en er en god del ganger verre :fnise:

Jeg fikk forresten brev fra sykehuset i dag allerede, og fikk innkallelse til forundersøkelse 30.september, og når den er over så får jeg time til lap. Greit at det blir i høst og ikke på sensommeren syns jeg. Tida kommer til å gå ganske fort etter ferien uansett tipper jeg. Noen som vet hva de gjør/sjekker på forundersøkelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei fin helg er over, og hadde besøk i helga som var veldig koselig. Merker også at det har roa seg veldig ned på jobb for tida, og jeg får gjort unna ting som jeg normalt sett aldri har tid til. Det gjør veldig godt, og er godt å ligge bra an før jeg tar ferie også syns jeg, så det ikke flyter helt over før jeg drar :)

I går kveld begynte jeg å skrive ned liste over ting å ta med meg på turen, og hva jeg må fikse før vi drar. Jeg er en skikkelig liste-person altså. Må ha to-do-lister titt og ofte. Og når jeg hadde lagt meg i går så låg jeg og tenkte på å finne på noe som bursdagsgave til min kjære når vi er på tur, for han har bursdag da. Vurderer en tur i varmluftballong faktisk. Er dyrt, så jeg får se litt på alternativene og priser. Hadde vært utrolig kult tror jeg. Han pleier alltid å gi meg så fine gaver at jeg må prøve å få gitt en del tilbake :rødme:

1 uke igjen til IKM nå... Uff så seint tida går. Det burde ikke være lov med mer enn en uke mellom EL og IKM syns jeg. Merker at jeg kjenner litt for mye etter denne PP også, og føler at jeg kjenner noe slags småprikking helt nederst i magen av og til, men det er nok uten tvil jeg som kjenner så godt etter. Tviler sterkt på flaks denne PP og har ikke hele trua på vitexen. Jeg er egentlig ikke en negativ person i det hele tatt og er i godt humør, men er lei av falske forhåpninger bare... Ser veldig fram til ferie uansett. 3 uker på langtur blir bra. Skal sitte så lenge på fly at jeg vurderer faktisk å kjøpe sånne støttestrømper for å holde blodomløpet i beina igang :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie snart på deg også da :) Hvor skal dere hen da?

Deilig å føle at man ligger godt ann på jobb før man går til ferie da, ingenting er bedre enn det ;)

en uke mellom el og ikm ja, støtter den :fnise:

Spennende med stikkinger og sånt da, skjønner veldig godt at du er lei falske forhåpninger ja :( Har hatt mange av dem de siste årene jeg også :( Uff...får håpe det blir klaff for dere denne gangen da, hadde jo vært en super bursdagsgave til sambo det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snaaaart ferie på oss begge nå!! :bolledeig:

Så gøy, vi har IKM neeesten samtidig jo!! :nigo:

Hos meg har det skjedd mye idag i forbindelse med det. :fnise:

Ferie og IKM i takt. Vi er synkronisert vi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det virkelig nedtelling til ferie her. 3 dager igjen nå :)

Og i dag har kjære og jeg 2 års bryllupsdag! Hadde egentlig tenkt å ut og spise, men jeg har moussaka i ovnen nå i stedet, så tar vi heller feiring en av middagene vi er ute og spiser i ferien. Blir en dyr ferie vi skal på, så da ble det litt fornuftig prioritering i dag;) Vi får heller kose oss hjemme i dag i stedet og slappe av.

Så deilig med ferie snart på deg også da :) Hvor skal dere hen da?

Deilig å føle at man ligger godt ann på jobb før man går til ferie da, ingenting er bedre enn det ;)

en uke mellom el og ikm ja, støtter den :fnise:

Spennende med stikkinger og sånt da, skjønner veldig godt at du er lei falske forhåpninger ja :( Har hatt mange av dem de siste årene jeg også :( Uff...får håpe det blir klaff for dere denne gangen da, hadde jo vært en super bursdagsgave til sambo det ;)

Hei Lucky :klem:

Kan sende deg en PM om hvor vi skal hen, for jeg har litt lite lyst å bli gjenkjent her på KG :fnise:

Ja det er noe rart nedi magen for tida, men det er sikkert ikke mer enn noe som kommer og går igjen, så jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Lettere sagt enn gjort da.. Hadde absolutt vært en super bursdagsgave om det hadde blitt klaff denne gangen ja :rødme:

Snaaaart ferie på oss begge nå!! :bolledeig:

Så gøy, vi har IKM neeesten samtidig jo!! :nigo:

Hos meg har det skjedd mye idag i forbindelse med det. :fnise:

Ferie og IKM i takt. Vi er synkronisert vi! :ler:

Hei trinemor!!

Hehe, jammen er vi synkroniserte ja :ler: Ferie og IKM i takt. Hihi. Hadde vært utrolig morro med klaff hos oss nå så vi kunne ha storkost oss i ferien enda mer enn vi forventa!

Må inn og lese i dagboka di nå. Ble nyskjerrig på hva som skjedde hos deg i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 2 års bryllupsdag :) Håper dere har hatt en koselig og romantisk kveld sammen hjemme :)

Tar gjerne imot en pm jeg vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer med byllupsdag og lykke til med pakking.. langtur høres spennende ut!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 2-års bryllupsdag. :blomst: Håper dere koser dere og har en fin kveld!

Krysser fingrene for at du bærer på tidenes bursdagsgave i magen. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for koselige hilsener Mayami, Lucky, pusilus, Aurelia, trinemor og Happy Feet :klemmer:

Vi hadde en fin bryllupsdag ja, men føles som en hvilken som helst annen dag da :) Vi er vel ikke de mest romantiske noen av oss, og ingen gaver ble det heller. Får heller feire det med turen som vi skal på tenker jeg ;)

Vi var innom hos noen venner i går kveld som hadde en liten fest og feira en bra eksamenskarakter. De andre som var der hadde ferie nå, og mannen fikk seg litt øl også mens jeg kjørte. Og da fikk jeg spørsmål om jeg var gravid med en gang... Ørk, at folk må spørre så direkte. Jeg er jo ikke gravid, men om jeg hadde vært det og ikke ville fortalt det, så hadde jeg jo ikke gjort det uansett.

Tidligere på dagen i går så chatta jeg med ei venninne på msn som også lurte på om det ikke var snart min tur. Da ble jeg litt irritert (for hun hinter og maser litt mye), så jeg svarte at vi får se, og at det spørs jo om vi får det til også. Da hadde hun plutselig ikke så mye mer å si den samtalen... Jeg sa det ikke på noen frekk måte, men følte at jeg trengte å si fra. Er utrolig irriterende at folk ikke kan tenke seg litt om. Samme venninna (hun har 3 unger) har masa på ei annen venninne av oss i flere år, og hun har prøvt i flere år også uten å fortelle det til noen. Nå er venninne 2 gravid til slutt heldigvis (etter 3 SAer), men det er veldig lite hensynsfullt å mase på folk om sånn, for man vet aldri hva de har vært gjennom.

Måtte bare få ut litt aggresjon på akkurat det nå, for til tider blir det alt for mye mas syns jeg. At ikke folk heller kan vente og se hva som skjer, så forteller folk ting når de selv vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Helt enig. Innimellom angrer jeg litt på at jeg fortalte til den ene venninna mi, for det blir mye spørsmål og "klapping på magen". :murvegg: Alvorlig talt, som om det ikke er ille nok å måtte si "Nei, jeg er ikke gravid" så må de atpåtil klappe på magen...De tror alt er så lett liksom, bare fordi de ikke prøver å bli gravide... :snurt:

Håper du får en flott onsdag! :klemmer: Snart ferie!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Helt enig. Innimellom angrer jeg litt på at jeg fortalte til den ene venninna mi, for det blir mye spørsmål og "klapping på magen". :murvegg: Alvorlig talt, som om det ikke er ille nok å måtte si "Nei, jeg er ikke gravid" så må de atpåtil klappe på magen...De tror alt er så lett liksom, bare fordi de ikke prøver å bli gravide... :snurt:

Håper du får en flott onsdag! :klemmer: Snart ferie!!! ;)

Hei trinemor!

Åh, klapping på magen hadde jeg blitt gal av. De forstår virkelig ikke hvordan det er nei. Svar tilbake: ser jeg så feit ut at jeg ser ut til å være gravid? :fnise: Hehe. Er vanskelig å bare smile tilbake og le av det, selv om det egentlig ikke er vondt ment i det hele tatt. Klart at vennene våre bare vil oss vel i bunn og grunn :)

Jeg har egentlig bare fortalt det til 3 venninner at vi prøver. Hun ene er hun som har hatt 3 SAer, så hun vet hvordan det er å prøve. De andre to maser ikke heller om sånt, så de fortalte jeg det til da vi var på fjelltur for noen uker siden.

Jeg må si at jeg blir egentlig ikke så støtt over at folk maser om det, for jeg vet at noen folk er bare sånn, men jeg syns bare at det er mange som bør skjerpe seg litt og holde kjeft ;)

Vanskelig å konsentrere seg om jobb for tida. Er rolig her nå som mange har ferie, så jeg sitter og surfer en del på utflukter å dra på når vi er på ferie osv. Men prøver å ikke ha oppe KG hele tida, for da begynner vel folk å lure hva jeg holder med på på KG hele tida.... Hehe. Snart bare 2 dager igjen på jobb nå!!

Etter jobb i dag skal jeg rett ut og golfe, og da går fort hele ettermiddagen og kvelden til det. Blir nok bra. Vi blir fire stykker som skal gå sammen, så da blir det sosialt og morro tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig at ferie nærmer seg!! ;) sommer er så deilig... kjekt når man har litt tid til og surfe og slikt på jobb da, men litt kjedelig også når ting er så rolige.. Men nå er det jo snart ferie, så!! Har selv ferie, nyter bare livet hjemme med sambo. Life is goooood!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...