Gå til innhold

Glabarn?


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

:hallo:

Innom og oppdaterer meg!! Tenk 15 UKER!!!

Moro at moren din koste seg med selskapet da, må :ler: litt av måten hun buset ut med nyheten! Kan tenke meg hun har trippet lenge for å få lov til å fortelle det! Koselig! :jepp:

Stas med venninnetur til London! Der er det lenge siden jeg har vært så kunne godt tenkt meg å reise tilbake snart!

Ha en fortsatt fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så gøy! :hoppe:

Jeg elsker London :) Når har du tenkt at dere skulle reise da? Og hvor skal dere bo?

Jeg har søkt på høyskolen i Ålesund, studiet heter Produktutvikling og design, det er en sånn ingeniør-greie...jeg regner med jeg kommer inn, det har vært lave grenser der før :) Så nå er jeg og samboer på full leilighetsjakt, skal på visning i dag og var i går. Det er gøy!

Det finnes sikkert mange greie deltidsjobber..jeg ser bare litt negativt på det nå, fordi jobben jeg har nå er relevant for studiet og jeg har fagbrev innenfor det fagområdet jeg jobber med, slik at en evt. deltidsjobb vil bli en del dårligere betalt. Det er jo litt irriterende å jobbe som ufaglært når man er faglært i noe annet ;) Men jeg får jobbe på nåværende arbeidsplass i ferier og slikt, så jeg har jo sjansen til å tjene litt penger da :)

Kjedelig at dere begge skal jobbe så mye..men det blir jo penger av det! :danse:

Min samboer jobber natt hele denne uken, så jeg er hjemme alene, og det synes jeg er drittkjedelig! Men sikkert litt lurt siden jeg har eksamen i morgen...ikke at jeg leser noe mer for det ;)

Når det gjelder den turen aner jeg virkelig ikke. Jeg må høre litt nærmere med ho og slikt ang. datoer, men det blir nok i starten av juli ville jeg tippe på. Og hotell er igrunn ikke så veldig viktig, egentlig. Jeg vil ha et hotell med eget bad tilknyttet rommet, og videre er igrunn ikke standard så viktig. Kommer mest sannsynlig ikke til å spise frokost der en gang (egg, bacon, bønner osv blir litt mye for meg på morgenen, og wienerbrød/croissanter er jeg heller ikke fan av på morgenen..) Det blir nok BigBite eller annen baguettsted tenker jeg. :Nikke: Har du noe billig og sentralt å anbefale eller? Det må jo ligge innenfor sone 1 eller 2 med tuben i alle fall. ;)

Ja, det er sikkert noe alá produktdesign her i Vestfold det da. Mye vanskelig matte og fysikk, men de andre fagene er jo veldig interessante! Ja, visninger kan være artige de! Er det snakk om å kjøpe eller å leie da? Første gang du flytter sammen med kjæresten eller bor dere sammen nå også? :)

Jeg skjønner at det er kjipt med "vanlig" deltidsjobb da, ja. Men det kan jo være at neste sommer får du en enda mer relevant sommerjobb da! Nå er du sikkert ferdig med eksamen også, så jeg :hoppe: litt for det, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Virik og Ranvik jeg da :) (en eks som gikk på Krokemoa og Bugår'n :gjeiper:) Hvor i byen holder du til nå da? Selv flytta jeg til Lasken/Bugår'n ifjor.

Ser du driver og styrer med Londontur, det gjør jeg også nå :) Eller turen er jo bestilt og betalt da, nå bare setter jeg av penger som jeg kan shoppe med :shoppe: Fikk feriepenger fra en gammel jobb her for litt siden, satte av 4000,- der til shopping, og skal sette av like mye fra feriepengene fra jobben jeg har nå, woho :) Har jo bursdag like før vi drar også, så blir bra detta :kul:

God helg til deg og dine! :babysmokk:

Å ja, Virik er en bra plass da. Jeg spilte fotball på Store Bergan i mange år når jeg var liten, så jeg har mange venner som gikk på Virik, Store Bergan og så Ranvik. :Nikke: Får håpe det var en grei eks som kommer herfra, da. :fnise: Det er jo et par bra folk som gikk her i alle fall ;) Moro at du bor så nærme da! :ler: Det kan jo hende jeg har sett deg på Bjørnars (kremt, Joker er det vel nå..) eller Kiwi! Vi kjøpte oss leilighet her i området vi også i fjor faktisk. Men det er vel mer Krokemoa/Bugården egentlig. Trives veldig godt her :)

Oioi! 8000,- + bursdagspenger er ikke dårlig shoppingbudsjett, nei! Er jo ikke så ofte man er der heller da, så jeg skjønner det jo ;) Vi får se an budsjettet litt her tror jeg. Det er jo så mange store utgifter som kommer snart.. :sukk:

Helgen var helt ok. Omtrent som jobbehelger pleier å være igrunn ;) Men jeg kom meg over 15 uker da. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom og oppdaterer meg!! Tenk 15 UKER!!!

Moro at moren din koste seg med selskapet da, må :ler: litt av måten hun buset ut med nyheten! Kan tenke meg hun har trippet lenge for å få lov til å fortelle det! Koselig! :jepp:

Stas med venninnetur til London! Der er det lenge siden jeg har vært så kunne godt tenkt meg å reise tilbake snart!

Ha en fortsatt fin kveld!

:klem:

:vinke: Hei!

Ja, tenk nå er det over 15 uker, og det er svimlende 11 uker siden jeg fant det ut. :sjokkert: Nei, tida flyr når man har det moro altså. Eller som samboer sier; Tida flyr når man jobber hele dagen. :ler:

De koste seg virkelig alle sammen tror jeg. Visste ikke det var så vanlig å ringe dagen "derpå" og takke for det fine selskapet, men gjorde de alle sammen! Helt uavhengig av hverandre ;) Og de takket også for den gode nyheten. Det er ikke dårlig. Mamma blir 50 og jeg får takk for "god innsats" :hoho:

Jeg håper virkelig at det blir noe av denne turen, ja! Vi har vært i London før, jeg og den samme venninnen, men det er jo over 3 år siden, og London står neppe stille. Gleder meg masse. Har ikke vært der så ofte, men jeg liker veldig godt byen sånn egentlig. Kunne godt ha bodd der også for å si det sånn ;) Kanskje ikke med barn, da.. Men sånn ellers. Studert f.eks.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hoppet! :)

:hoppe: tilbake for 15 uker! Hvordan ligger det an med jordmor/lege-timer?

Vi bor sammen nå også, men nå leier vi, så skal vi kjøpe i byen og flytte dit i begynnelsen av august.. Det var litt debatt om hvordan vi skulle gjøre det, fordi det er bare jeg som skal gå skole, han skal fortsette å jobbe og må da pendle en time hver dag.. Men nå er vi glade og fornøyde begge to :)

Vi bød på den leiligheten vi var på visning på, men vi hoppet av på 60000 over takst..skal på en ny i morgen.

Jeg var sammen med en venninne som fikk ei lita jente for en måned siden i går, og milde himmel så babysyk jeg blir! Simsemeg og simsesambo har fått 3 gutter og ei jente nå, haha! Nerd :fnise:

Ang. hotell så har jeg bodd på St. Giles, og det er jo gøy at det er så sentralt, det ligger i Tottenham court road. Jeg er ikke sikker på om det er billig, men det er ihvertfall ikke noe spesielt luksuriøst utenom beliggenheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 15 uker!! :klemmer::jepp: Hurra! Det går fort ja :)

Mamma og pappa og en gjeng bodde på St. Giles for noen år tilbake, det var vist helt grei standard, kjempesentralt og greier :) Men tror ikke det er så billig der nå, for det var vist ikke noe særlig dyrt når de var der. Sjekka ut hjemmesiden deres for en stund siden, så så jeg på september, og da var det IKKE billig. Men jeg tror det er lurt å lete etter hotell gjennom fks. hotels.com, eller tripadvisor og lignende sider, for da får man opp tilbud og rabatter! :)

Nå er det sent på natta for mitt sovehjerte, så du får ha god natta! Håper du, samboer og den lille har det bare bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hoppet! :)

:hoppe: tilbake for 15 uker! Hvordan ligger det an med jordmor/lege-timer?

Vi bor sammen nå også, men nå leier vi, så skal vi kjøpe i byen og flytte dit i begynnelsen av august.. Det var litt debatt om hvordan vi skulle gjøre det, fordi det er bare jeg som skal gå skole, han skal fortsette å jobbe og må da pendle en time hver dag.. Men nå er vi glade og fornøyde begge to :)

Vi bød på den leiligheten vi var på visning på, men vi hoppet av på 60000 over takst..skal på en ny i morgen.

Jeg var sammen med en venninne som fikk ei lita jente for en måned siden i går, og milde himmel så babysyk jeg blir! Simsemeg og simsesambo har fått 3 gutter og ei jente nå, haha! Nerd :fnise:

Ang. hotell så har jeg bodd på St. Giles, og det er jo gøy at det er så sentralt, det ligger i Tottenham court road. Jeg er ikke sikker på om det er billig, men det er ihvertfall ikke noe spesielt luksuriøst utenom beliggenheten ;)

Ja, 15 uker.. Og nå raser det jo bare videre mot 16 også ;) Første time hos jordmor er dagen etter St. Hans, 24. juni! Det er ikke så lenge til nå ;) Gruer meg litt til den vekta, men regner med at det går greit. Jeg har jo noen kilo "for mye" her og der fra før, så jeg kommer kanskje ikke til å gå opp så mye egentlig. Og det er jo fint, for jo mindre man legger på seg, jo mindre må man få vekk igjen etterpå. :fnise: Neste gynekologtime er den 2. juli på ettermiddagen. Da er det ordentlig ultralyd, (vet ikke om det er den ordinære, det trodde jeg var på sykehuset, jeg..:klø:) med samboer ved min side. Så da får han se den lille hoppe og sprette han også. Selv om den er langt fra så liten lenger da ;) Moro om vi får vite kjønn da!

Det er ikke noe moro å pendle, men en halvtime til jobben hørtes jo ikke så ille ut da ;) Jeg har jo pendla til både Porsgrunn og Horten for å gå på skole, samt Stokke for jobbens del, og det er ikke så ille det igrunn.

Leiligheter som går for over 60' over takst?! I disse tider? Det er jo ganske vilt. Jeg vet jo at boligmarkedet har gått oppover, men kjære tid. Han vi kjøpte denne leiligheten av, flyttet opp til naboen han. Han ble altså samboer med naboen. :fnise: Så vi ventet jo bare at den leiligheten også skulle bli lagt ut for salg, ettersom de sikkert skal finne seg noe større enn en to-roms. Den har blitt lagt ut nå til 70' mer enn det vi ga for denne, og denne var jo innflytningsklar! Det er jo den andre også forsåvidt, men jeg vet ikke hvor mange som ikke ville ha pusset opp både det ene og det andre der oppe før de faktisk flyttet inn. Jeg tenkte jo at det er lov til å prøve seg (ang. takst), men at det neppe kom til å gå. Kanskje de får solgt den til takst likevel nå da. ;) Jaja, det er nok en stund til vi skal flytte uansett, dessverre. Men det er veldig moro å eie fremfor å leie da! :Nikke: Det blir på en måte mer deres hjem, og dere kan gjøre akkurat det dere vil med maling/tapet osv. DIGG!

De er jo fine når de er såå små også da! :rødme: Men jeg må innrømme at jeg gruer meg litt til spedbarnstiden selv.. Liker at barna er litt mer "med" om du skjønner. Leker litt og sånn. Ikke bare ligger der på en måte ;) Men det er nok som de sier; Hver tid har sin sjarm. Haha, simsemegene har alltid hatt barn med simsegutten også! Haha, har igrunn aldri spilt det slik at de tar seg jobb og utdannelse osv heller.. Her starter man med to, og så blir det tre, fire, fem, osv. Barna får utdannelse og flytter på uni da. :fnise:

Tottenham Court Road er jo veldig sentralt, ja! Får se litt rundt omkring på nettet etter info om billig og bra hoteller tenker, jeg.

:vinke:

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 15 uker!! :klemmer::jepp: Hurra! Det går fort ja :)

Mamma og pappa og en gjeng bodde på St. Giles for noen år tilbake, det var vist helt grei standard, kjempesentralt og greier :) Men tror ikke det er så billig der nå, for det var vist ikke noe særlig dyrt når de var der. Sjekka ut hjemmesiden deres for en stund siden, så så jeg på september, og da var det IKKE billig. Men jeg tror det er lurt å lete etter hotell gjennom fks. hotels.com, eller tripadvisor og lignende sider, for da får man opp tilbud og rabatter! :)

Nå er det sent på natta for mitt sovehjerte, så du får ha god natta! Håper du, samboer og den lille har det bare bra!

Her går det unna i svingene, ja! :Nikke:

Å, ja. Ja, jeg må nok sjekke litt mer rundt når jeg har konkrete datoer og antall reisedager.

Halv ett er ikke så ille det du, jeg la meg kl. 23 igår! :fnise: Alt er bra, så vidt jeg vet i alle fall.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::duskedame: 15 uker :duskedame::strix:

(fra babyverden.no)

Fra 15 uker og 0 dager til 15 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 100 g

CRL: 10 cm

Full lengde: 12 cm

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 13 uker gammelt. Kroppen vokser i kjempefart. Beina blir lengre samtidig som skjelettet hardner. Musklene blir også sterkere slik at du snart vil kunne kjenne de livlige bevegelsene.

Denne uken når ørene nesten sin endelige plassering på hodet og er tydelig synlige. Øynene har vært rettet fremover og plassert i flere uker allerede. Nå ser den lille ut som en miniatyr-menneskebaby. Men huden er nesten gjennomsiktig, så alle blodårene skinner gjennom. Små dunhår kalt lanugo formes og vil dekke hele kroppen frem mot fødselen.

TIL MOR: Det kan komme mye ut av et godt måltid!

Mat er ikke bare næringsstoffer, men også en viktig kilde til daglig nytelse og sanselige opplevelser. Nå som du føler at du vender tilbake til "den gamle jenta" (hvis du noen gang blir den gamle jenta da), kan det være lurt å se på hva du faktisk spiser i løpet av en dag.

Dessverre er det ofte liten tid i hverdagen til å tilberede mat av friske råstoffer. Men, det er det dere trenger nå. Som du sikkert vet, har ferske råvarer et helt annet næringsinnhold enn ferdigprodusert og halvfabrikert mat. Kanskje er dette tiden da dere for alvor går inn for å få til et kosthold som dere vil bli fornøyd med? Passasjeren om bord er prisgitt det som blir servert.

Ønsker du å prate litt med jordmor om hvilken type mat som inneholder de næringsstoffene du trenger mest av, vil hun være behjelpelig.

Opplever du at det blir liten tid til "den gode samtalen" mellom deg og partneren din, kan jo gode måltider være en flott anledning til å bruke tid på hverandre.

TIL FAR: Svangerskapskontroll

For få år tilbake var det nærmest utenkelig at en vordende far var med sin gravide partner på svangerskapskontroll. I dag er det slett ikke uvanlig. Har du mulighet til å ta deg fri fra jobb eller studier, er det besøk som vil være til nytte for både deg og partneren din.

Kanskje har dere ikke tenkt tanken på om du skal være med på kontroller, men du skal vite at det blir mer og mer vanlig, og det er ønskelig at også far deltar. Jeg har bare positive erfaringer med dette!

En svangerskapskontroll er langt fra bare en fysisk kontroll av mor og barn. Det er like mye et informasjonsmøte der man snakker sammen om det meste rundt svangerskapet. Du får en fin anledning til å stille alle de spørsmålene du måtte ha både om fosterets utvikling og svangerskapet i seg selv. Samtidig vil du motta den samme informasjonen som partneren din, og er man to som både husker og stiller spørsmål, får man som regel mer ut av tiden man har til rådighet.

En av de morsomme tingene er muligheten du får til å høre hjerteslagene fra barnet ditt. Da min kone gikk gravid med vår nest yngste, lå fosteret plassert slik at det var vanskelig å høre hjertelyden uten å vite hvordan man brukte jordmorstetoskopet. For dem som ikke helt vet hva et jordmorstetoskop er, ser det ut som et gammelt bilhorn i tre. Av naturlige årsaker er det ikke lett for en kvinne å foreta testen på seg selv. Undersøkelsen endte derfor med at jeg fikk låne stetoskopet med meg hjem, og i lang tid hadde jeg direkte linje til min datters hjertelyd.

Ukens sitat:

"Kjærlighet er i de aller fleste tilfeller et resultat av gode middager."

Chamfort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg ser at det er en stund siden jeg oppdaterte her inne sånn egentlig, men jeg har jobbet ganske mye i det siste. Hadde kveldsvakt fra 15-22 på fredag, tidligvakt (07.30-15.00) på lørdag og søndag og kveldsvakt igår. Jeg merker at det tar på kroppen litt altså. :Nikke: Blir merkbart raskere sliten i ryggen og generelt egentlig, men det er jo også derfor jeg ikke vil si noe til kollegaene mine enda. Jeg vil ikke at de må ta hensyn til meg når jeg er på jobb, jeg vil ikke bli en belastning før jeg må på en måte.. Sånn privat kunne jeg godt ha sagt det til dem alle sammen, for jeg er sikker på at de kommer til å bli kjempeglade på våre vegne, men i jobbsituasjon er det viktig at alle bidrar like mye. :Nikke: Så jeg har tenkt til å si det på sommerfesten 3. juli, om ikke det sniker seg frem før. Sjefen har jeg planer om å fortelle det til litt før. Muligens allerede i morgen. Hun har jo taushetsplikt uansett, og jeg vil helst fortelle sjefen det først. Det føler jeg at hun har krav på. Jeg har veldig få vakter i juli uansett, så da passer det fint å si det da synes jeg.

Idag skal jeg på kurs på rådhuset, fra 08.30-15.30, men det er jo en stillesittende, notat-tagende greie, så det blir noe annet. I morgen er det videre kurs på sykehjemmet, torsdag og fredag er det tidligvakt. Så er det helg, og fri hele neste uke omtrent. :nigo:

24. er jo også første jordmortime, så det er greit jeg har fri den uka fra før av egentlig. Dessuten så kommer jo skatteberegningen inn på altinn.no den 24. så vidt jeg har fortstått det. :tommelsmil: Det gjør ikke noe det heller!

Jeg har brukt den Baby Watcheren litt til da. Jeg får det ikke ordentlig til egentlig. Først så finner jeg hjerteslagene, og den måler så fint, men så blir de borte og jeg klarer ikke finne de igjen. Jeg vet jo ikke helt hvor jeg skal lete heller, men leter naturlig nok der hvor jeg fikk resultat med én gang. Så igår lå slagene på 128-130. Så det er jo fint og flott det.

Videre kan jeg fortelle at pusejenta har blitt skikkelig kosepus, og ikke bare lekepus som hun har vært. Kjære tid. Skal nesten opp i fanget (vil ikke ligge på fanget enda, da.), men nesten. Hun legger seg oppmot låret mitt sånn at jeg ikke kan flytte meg. :fnise: Hun er jo fin også da. :catmilk:

Nå oppdaget jeg akkurat at samboer har spist opp brødet jeg hadde tenkt til å spise litt av til frokost, så nå må jeg ut litt før for å finne meg en baguett e.l. :sur: Synes han kunne ha sagt det igår gitt. ;)

Ooh! Og siden jeg er ferdig halv fire idag, så tar han seg "fri" fra overtiden han også, så idag kan vi spise middag sammen for første gang på leeenge! Lurer på hva vi skal ha for noe.. Enten potetmiddag, taco (flere måneder siden sist..) eller lasagne/ostesoufflé/annen mat laget av Glagutten. Gleder meg! Blir sikkert en film eller to også.

Snakkes plutselig! :nigo:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. hotell så har jeg bodd på St. Giles, og det er jo gøy at det er så sentralt, det ligger i Tottenham court road. Jeg er ikke sikker på om det er billig, men det er ihvertfall ikke noe spesielt luksuriøst utenom beliggenheten ;)

Tror ikke St Giles er såååå dyrt, mener det er nokså rimelig jeg. Booker det en del for kunder som ønsker seg noe sentralt men ikk så dyrt sentralt i London. har dessverre ikke vært der selv...

-----------------------------------------------

Så koselig med felles middag for engangs skyld! Kjenner til overtidsarbeid og lite kjærestetid... Grip sjansen mens den er der! :)

Blir sikkert fint å fortelle de på jobben om lille-bebis også, men skjønner at du vil vente litt... Vet ikke helt hvor tidlig man skal si det til sjefen heller jeg, når det gjelder søking om permisjon og sånn... :klø:

Kos deg masse med kjæresten i kveld!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått time til ultralyd forresten? Er jo ikke lenge til det nå!

Joja, jeg vet ikke helt. Jeg skal til gynekologen min igjen den 2. for en ultralyd, men om det er den ordinære eller om det bare er en til det vet jeg ikke.. :klø: Jeg trodde jo at den ordinære var på sykehuset, jeg da.

Tror ikke St Giles er såååå dyrt, mener det er nokså rimelig jeg. Booker det en del for kunder som ønsker seg noe sentralt men ikk så dyrt sentralt i London. har dessverre ikke vært der selv...

-----------------------------------------------

Så koselig med felles middag for engangs skyld! Kjenner til overtidsarbeid og lite kjærestetid... Grip sjansen mens den er der! :)

Blir sikkert fint å fortelle de på jobben om lille-bebis også, men skjønner at du vil vente litt... Vet ikke helt hvor tidlig man skal si det til sjefen heller jeg, når det gjelder søking om permisjon og sånn... :klø:

Kos deg masse med kjæresten i kveld!!

:klem:

Ja! Men nå kan det hende at en felles kompis kommer og "ødelegger" for oss.. :sukk: Han skal komme innom for å hente en gitar til guitar hero og for å levere et annet spill, men når sambo prata med han på tlf virket det som om han hadde tenkt til å bli en stund.. Jeg sa jo at jeg synes det var litt dårlig gjort, når vi ikke har sett hverandre på en stund. I alle fall ikke på ettermiddagen når vi begge er "opplagte" ;) Og sambo var enig i det, da. Så jeg ba han skylde på meg, jeg. At jeg var så sliten elns og ikke orker besøk idag. Synes man har lov til det når man er gravid altså. :Nikke: Vil jo se kjæresten min litt jeg og.

Loven sier vel at jeg må si ifra til arbeidsgiver tre måneder før jeg skal ut i permisjon. Så jeg har jo nesten 3 måneder på meg fortsatt da ;)

Håper jeg får kost meg likevel! Planer om å se en film også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ordinær UL det da, passer jo bra sånn tidsmessig. Ikke alle som har UL på sykehuset, hvis de går hos gynekolog til kontroll og det er UL-apparat der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joja, jeg vet ikke helt. Jeg skal til gynekologen min igjen den 2. for en ultralyd, men om det er den ordinære eller om det bare er en til det vet jeg ikke.. :klø: Jeg trodde jo at den ordinære var på sykehuset, jeg da.

Ja! Men nå kan det hende at en felles kompis kommer og "ødelegger" for oss.. :sukk: Han skal komme innom for å hente en gitar til guitar hero og for å levere et annet spill, men når sambo prata med han på tlf virket det som om han hadde tenkt til å bli en stund.. Jeg sa jo at jeg synes det var litt dårlig gjort, når vi ikke har sett hverandre på en stund. I alle fall ikke på ettermiddagen når vi begge er "opplagte" ;) Og sambo var enig i det, da. Så jeg ba han skylde på meg, jeg. At jeg var så sliten elns og ikke orker besøk idag. Synes man har lov til det når man er gravid altså. :Nikke: Vil jo se kjæresten min litt jeg og.

Loven sier vel at jeg må si ifra til arbeidsgiver tre måneder før jeg skal ut i permisjon. Så jeg har jo nesten 3 måneder på meg fortsatt da ;)

Håper jeg får kost meg likevel! Planer om å se en film også!

:klemmer:

Det er absolutt lov med hvite løgner i sånne situasjoner :jepp:

Oi, så det er så nærme ja! Trodde det kanskje var etter 12 uker eller noe jeg. Kjekt å vite ;)

Håper det ble kjærestekos på deg i kveld! Jeg skal kose meg med min mann og film på fredag kveld. Gleder meg :strix:

Fikk Max Manus på DVD i dag så da blir det nok den til fredag... Jeg har jo ikke fått sett den enda! :hakeslepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nok ordinær UL det da, passer jo bra sånn tidsmessig. Ikke alle som har UL på sykehuset, hvis de går hos gynekolog til kontroll og det er UL-apparat der :)

Jeg trodde vel det jeg også. Synes jeg får veldig lite informasjon egentlig. Ikke har jeg fått helsekort eller fått veid meg enda heller. Ikke søkt fødeplass eller noe. Jaja, det går nok greit for det da. Jordmor kan sikkert oppklare litt av hvert neste til onsdag tenker jeg. :Nikke:

Det er absolutt lov med hvite løgner i sånne situasjoner :jepp:

Oi, så det er så nærme ja! Trodde det kanskje var etter 12 uker eller noe jeg. Kjekt å vite ;)

Håper det ble kjærestekos på deg i kveld! Jeg skal kose meg med min mann og film på fredag kveld. Gleder meg :strix:

Fikk Max Manus på DVD i dag så da blir det nok den til fredag... Jeg har jo ikke fått sett den enda! :hakeslepp:

:klem:

Neinei, arbeidgiver har igrunn ikke krav på å få vite det før den tid. Gravidtet er en privatsak vet du. Men det er jo greit at han eller hun har litt tid på ordne med en som kan overta i permisjonstiden da.

Så koselig med kjærestetid til fredag! Det ble litt så som så igår. Mye misforståelser ute og gikk, og en hormonell gravid ei som ikke vil inngå kompromiss er ikke så lett å tilfredsstille. :fnise: Det endte med halvannen time på øyet for min del, så Quantum of Solace (elns..) og litt kos. Så det ble jo en vellykket kveld da. Sånn summasummarum. Bare jeg som ikke fikk den "kvelden jeg hadde planlagt". Jaja, sånn kan det gikk. Det kommer flere kvelder. :Nikke:

Jeg har heller ikke sett Max Manus.. :hysj: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Jeg stod i både org. fag og forretningsjus! :Nikke: Jus'en "visste" jeg jo på en måte at jeg kom til å stå i, men organisasjonsfag tenkte jeg bare fikk briste eller bære, men jaggu. Fikk en D i det også, faktisk. Er jo ikke akkurat en god karakter, men kjære tid så mye bedre enn F. :Nikke: Det var 15 som strøk, og 35 som fikk E, så jeg har jo gjort noe bedre enn de i alle fall! Det er godt at jeg ikke tok noen eksamener "forgjeves" i alle fall.

Også sånn i graviditetshenseende, så har jeg fått en enorm oppblåst mage nå på kvelden. Den bare kom sånn helt plutselig. Samboer mener at det er en fin gravidmage, mens jeg føler meg bare tjukk. Haha, det endrer seg vel etterhvert håper jeg. Den er ikke sånn ordentlig hard heller. Bare sånn "semi-hard".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for bestått eksamen!

Kjedelig med lite info, er det noen ganger. Du skulle jo i alle fall ha fått helsekort da... Ang fødeplass, så gjelder vel det mest Oslo. Resten av landet gir lege/jordmor bare beskjed til næmeste sykehus uten at du trenger å be dem om det. Så det er vel egentlig bare hvis du vil ha et annet sykehus enn det nærmeste du må gi noe beskjed :)

Snart kommer det nok ordentlig babymage ;) Jeg synes den tida av svangerskapet du er i nå er skikkelig kjip sånn utseendemessig - man føler man ser tjukk ut og vil liksom bare gå med en sånn lapp der det står at man ikke er feit, bare gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...