Gjest imli Skrevet 24. mai 2009 #241 Del Skrevet 24. mai 2009 Hehe, moro med mammaklær da. Husker jeg begynte tidligere med mammaklær sist gang enn denne gangen - selv om jeg egentlig trengte dem tidligere nå. Er noe med nyhetens interesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 24. mai 2009 #242 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei glajenta! Idag har jeg lest hele dagboken din! Jeg er et år yngre enn deg, og veeldig babysyk for tiden..så kanskje jeg klarer å dempe litt av det hvis jeg får lov til å følge med hos deg Du virker som en balansert og selvsikker jente, og jeg er sikker på at du blir en god mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 25. mai 2009 Hehe, moro med mammaklær da. Husker jeg begynte tidligere med mammaklær sist gang enn denne gangen - selv om jeg egentlig trengte dem tidligere nå. Er noe med nyhetens interesse Ja, det er nok det egentlig. Trenger jo ikke andre klær enda, heldigvis, men det jeg føler meg litt mer gravid med en sånn bukse. Kanskje ikke så rart Det er sikkert litt dumt å starte så tidlig da, ettersom jeg sikkert blir drittlei de klærne om noen måneder. Heldigvis er det sommer nå snart, så jeg kan jo bruke de vanlige kjolene mine! De er store og gode rundt magen (de fleste i alle fall) så de blir nok bare litt kortere tenker jeg Hei glajenta! Idag har jeg lest hele dagboken din! Jeg er et år yngre enn deg, og veeldig babysyk for tiden..så kanskje jeg klarer å dempe litt av det hvis jeg får lov til å følge med hos deg Du virker som en balansert og selvsikker jente, og jeg er sikker på at du blir en god mor! Oi, hele boka?! Jøsses! Ja, vil du være med, så heng på! Jeg har også gått og vært litt verpesyk sånn til og fra de siste årene, men så har jo "fornuften" seiret. Helt frem til nå i alle fall. Men var jo ikke vår skyld sånn direkte heller, så da var det vel bare meningen da. :rødme: Det var da voldsomt flotte ord da. Vet ikke helt hva jeg skal si, jeg. Takk i alle fall! Og jeg håper det Men man veit jo aldri.. Heldigvis er jeg ikke for stolt til å spørre om hjelp hvis det er noe jeg ikke får til! Så da ordner det seg nok sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Må bare slenge på en for at jeg er ferdig med vårens og skoleårets eksamener! Nå er det kun jobben å tenke på, og det skal gå fint. Jeg merker jeg gleder meg veldig til jeg er ferdig som student, og skal begynne å jobbe fulltid altså. Selv om det nå er 4-5 år til.. Det kommer til å bli så deilig å kunne dra hjem fra jobben, og så kunne gjøre hva man vil uten å ha eksamener og innleveringer hengende over seg. Jaja, men det er jo digg å være student også noen ganger. I alle fall idag. Nå har jeg sommerferie en god stund egentlig, fordi jeg fikk ikke noen dagvakter på sykehjemmet før 16. juni. Så da er det jo bare annenhver helg frem til det. Deilig, deilig! Edit: Må bare skryte litt av egen innsats idag også. Rett etter eksamen kjørte jeg hjem og henta noe søppel, og så kjørte jeg til søppelfyllingen (eller gjenvinningsstasjon som det så fint heter), så nå er det fint på verandaen. Skal høre med svigers om jeg kan få låne den terassevaskeren deres etterpå også. De har sånn fin høyttrykkspyler med såpedispenser og kost på! Bare den ikke er for tøff for platene på verandaen vår, så tror jeg den skal fungere fint. Nå skal jeg ta ned vaska, skifte sengetøy og vaske sengetøyet, samt rydde litt rundt her. Så skal jeg slappe av ute i sola med en god bok og masse solkrem. Kanskje jeg får til å henge opp hengekøya også? Er litt skeptisk til det tauet jeg har (sånn billig blått fra Biltema..), men kan jo alltids forsøke! Kanskje jeg tar meg en Munkholm også! Også kjøpte jeg en hel vannmelon på butikken! 10,- kr kiloen på Rema 1000! Snakkes plutselig! Endret 25. mai 2009 av GlaJenta88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #245 Del Skrevet 25. mai 2009 for ferdig med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 25. mai 2009 #246 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei glajenta! Idag har jeg lest hele dagboken din! Jeg er et år yngre enn deg, og veeldig babysyk for tiden..så kanskje jeg klarer å dempe litt av det hvis jeg får lov til å følge med hos deg Du virker som en balansert og selvsikker jente, og jeg er sikker på at du blir en god mor! Skriver virkelig under på dette her! Hva planlegger du å utdanne deg til, Glajenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. mai 2009 #247 Del Skrevet 25. mai 2009 Må bare si jeg fikk en skikkelig "glad-følelse" inni meg av å lese det siste innlegget ditt Hørtes så herlig ut alt sammen! Er så deilig å få gjort ting og at det også blir tid til å kunne slappe av og kose seg ordentlig etter på med god samvittighet! Håper du får en fortsatt super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. mai 2009 #248 Del Skrevet 25. mai 2009 for ferdig med eksamen! litt sammen med Imli jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 26. mai 2009 for ferdig med eksamen! Jaa!! :D Feerdig! Skriver virkelig under på dette her! Hva planlegger du å utdanne deg til, Glajenta? Tja, hva er det nå? Jeg startet på ingeniørutdanning, tok meg et års permisjon mens jeg studerte økonomi årsstudium i år, og har istedet for å vende tilbake til ingeniør valgt å søke meg inn på førskolelærer. Jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg noe voldsomt! Jeg tror jeg velger riktig denne gangen. Må bare si jeg fikk en skikkelig "glad-følelse" inni meg av å lese det siste innlegget ditt Hørtes så herlig ut alt sammen! Er så deilig å få gjort ting og at det også blir tid til å kunne slappe av og kose seg ordentlig etter på med god samvittighet! Håper du får en fortsatt super kveld Åh, så koselig! Ja, det er veldig deilig å kunne slappe av når man føler det er "fortjent". Dessuten fikk jeg opp hengekøya da! Og kjære tid så digg det var å ligge der i sola. Håper været blir bedre i morgen enn hva det var idag da litt sammen med Imli jeg også Jaa! Ferdig med eksamen! Også er det deilig å tenke på at det kun er én eller to eksamener til jul også (Hvis jeg kommer inn på førskolelærer, da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 26. mai 2009 Dagen idag har igrunn regnet bort. Igår var jeg så aktiv at klokka sju var jeg helt skutt Stakkars samboer, kommer hjem til det takraset Han bare; "Du ser litt sliten ut idag.." Ja, jeg var jo ganske så sliten! Sov leenge idag da, helt til klokka 11 elns. Så spiste jeg frokost, hentet posten, så at jeg hadde fått hentemelding på den Baby Watcheren, hentet den, prøvde den litt, (fant ikke hjertelyden med én gang så jeg har bestemt meg for å vente litt før jeg prøver igjen, skal jo til gynekologen på torsdag ), spiste en brødskive og dro på jobb. Det var personalmøte på avdelingen idag, så jeg jobba kun i 3 timer. Det var igrunn ganske deilig. Kom hjem, spiste middag og nå sitter jeg her. Haha, og det var hele dagen egentlig. Ikke så veldig spennende egentlig. Har bestemt meg for å klippe meg på fredag, da. Har bestemt meg for å klippe det ca. skulderkort, men oppklipt. Jeg vil ha muligheten til å sette det opp i en hestehale og få håret vekk fra ansiktet når jeg er på jobb og på trening og sånn, men også ha muligheten til å ha håret løst uten å tenke på at det floker seg osv. Ang. farge så tror jeg at jeg skal bestille time hvor det er blir tatt hensyn til om jeg skal farge/stripe det eller ikke, og så får jeg heller frisøren til å avgjøre hva som burde gjøres. Altså om jeg gjør noe med fargen nå, eller om jeg venter til høsten når jeg skal stusse tupper og sånn igjen. Jaja, får se hva de sier Gleder meg til jeg får litt fasong på håret igjen i alle fall. Er så lei av den rett-ned-sveisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 26. mai 2009 #251 Del Skrevet 26. mai 2009 Alltid spennende når man skal til frisøren! Og det er veldig deilig å få litt fasong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 27. mai 2009 #252 Del Skrevet 27. mai 2009 Heeei glae pia!! Nå har jeg ikke vært på KG på LENGE!! Så gøy å lese i boka di igjen Og gratulerer så mye med 12 uker, herlighet så fort tiden går! Jeg har vært i Oslo hos søskenbarnet mitt siden fredag, så har ikke vært på nett omtrent siden da, gøy å være litt på "ferie" da Høres ut som du har hatt det helt topp de siste dagene, og så deilig å være ferdig med eksamen da, det må jo være helt topp!! Du får nyte å ha fri, jeg gjør i allefall det Har ikke fått begynt på noe sommerjobb ennå, men håper jo det blir snart, kan ikke gå å vase heller sommeren heller, da blir jeg blakk gitt Håper du har en strålende onsdag! Og lykke til på frisøren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 27. mai 2009 #253 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei Artig å lese dagboka di, lykke til med morgendagen og videre i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 28. mai 2009 Alltid spennende når man skal til frisøren! Og det er veldig deilig å få litt fasong! Jaa, håper jeg får en flink frisør! Heeei glae pia!! Nå har jeg ikke vært på KG på LENGE!! Så gøy å lese i boka di igjen Og gratulerer så mye med 12 uker, herlighet så fort tiden går! Jeg har vært i Oslo hos søskenbarnet mitt siden fredag, så har ikke vært på nett omtrent siden da, gøy å være litt på "ferie" da Høres ut som du har hatt det helt topp de siste dagene, og så deilig å være ferdig med eksamen da, det må jo være helt topp!! Du får nyte å ha fri, jeg gjør i allefall det Har ikke fått begynt på noe sommerjobb ennå, men håper jo det blir snart, kan ikke gå å vase heller sommeren heller, da blir jeg blakk gitt Håper du har en strålende onsdag! Og lykke til på frisøren! Ja, tida flyr når man har det moro (med eksamensstress ). Så moro med Oslotur, da. Fikk shoppa litt da, kanskje? Jeg har jo den jobben på sykehjemmet jeg da, så har allerede jobbet én ektravakt og skal jobbe fredagskveld, lørdagsmorgen og søndagsmorgen denne helga.. Haha, men har jo fri igjen på mandag! Det er virkelig deilig å kun ha jobben og tenke på altså, ikke ha det lesepresset hengende over seg. Det er nesten som å ha ferie, selv om jeg jobber Da får jeg i alle fall utbyttet med én gang i form av lønn i alle fall. Vannmelon, Munkholm og hengekøye var ikke å forrakte, nei! Savner den muligheten til å skaffe seg sommerjobb, jeg. Siste direkte sommerjobben jeg hadde var når jeg var 16. Det var så moro å kunne få gjøre noe helt annet enn det man var vant til på en måte. Men er jo greit å vite at jeg har en jobb også da, at jeg er sikker på å ha en inntekt også på sommeren. Så du finner nok et eller annet du også Finn noe moro da! Kanskje du kan kjøre rundt fra strand til strand i løpet av sommeren med festivalflyers elns? Det har jeg alltid hatt lyst til! Men har ikke tid til å prioritere det i tillegg til jobben føler jeg. Vil jo se litt til samboer og familien også Tror jeg skal stikke innom frisøren idag og se om jeg får bestilt time på morgenen i morgen. Må jo være hjemme igjen til kl. 14 når jeg begynner på jobben kl. 15. Håper at jeg får med bestevenninna mi også. Hun vet fortsatt ikke at jeg er gravid, for vi har ikke egentlig vært alene sammen på eeevigheter. Så da skal hun få vite før hun drar til Egypt på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei Artig å lese dagboka di, lykke til med morgendagen og videre i svangerskapet. Heisann! Alltid hyggelig med lesere i boka, og enda mer hyggelig når man legger igjen en hilsen. Uff, jeg gruer meg skikkelig til etterpå, da. Jeg vet jo at alt er bra osv, men likevel. Er vel noe med det at jeg ikke har vært hos han gynekologen før, aldri hatt en gu sammenlagt med den evigvarende "frykten" for at det ikke skal stå bra til i magen. Jaja, det ordner seg jo etterhvert. Tiden sneiler seg sakte med sikkert mot halv to i alle fall. Tror jeg skal dra herfra kvart på ett, da. Må jo finne frem også. Tror det er ganske lett å finne frem sånn egentlig, men vet jo aldri. Gidder i alle fall ikke å komme for sent. :opplyse: Tusen takk for lykkeønskninger i alle fall! Oppdatering kommer så klart senere. Forhåpentligvis har jeg også med et bilde eller to i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 28. mai 2009 Jess, da er jeg back! Alt stod bra til med den lille i magen og generelt der nede Men jeg må innrømme at det var en noe merkelig opplevelse hele GU'en.. Jaja, det gikk bra fort da. Fikk med et bilde også, kan sees i bloggen! Han trodde jeg var ca. 12+3, så da lar jeg tickeren min stå på 12+5 frem til den ordinære ultralyden. Neste time er da altså 24. juni hos jordmor. Og så skal vi på ultralyd igjen den 2. juli. Så nå går det unna her! Det er mulig vi bestiller en ultralyd senere også, siden den ordinære ble så tidlig pga ferieavvikling osv. Glagutten er fortsatt overbevist om at det er en gutt, og kaller den lille for sønnen sin :rødme: Han er fin da Selv var jeg veldig glad for at den lille hoppet rundt der inne. Fikk ikke vite noe om hvor mange hjerteslag osv, men nå har jeg jo Baby Watcheren som jeg kan forsøke meg med litt senere. Tenkte å vente i alle fall i en ukes tid før jeg bruker den igjen. Så nå gleder jeg meg egentlig bare til jeg får litt mage å skryte av, jeg. Sambo var nede hos foreldrene sine istad, men det var bare faren hans som var hjemme. De skal visst nordover i morgen. Konfirmasjon i helga, også er det jo langhelg. Så sambo ga faren sin beskjed om at moren hans ikke skulle spre nyheten til halve Bodø. Så nå får vi se om vi får noen meldinger i løpet av helgen Har også fått bestilt time hos frisøren imorgen kl. 11. Tenkte jeg skulle legge ut før og etter bilder også i bloggen. Har ikke heelt bestemt meg ang. farge enda, men frisøren virket dyktig så da har hun sikkert noe konstruktive råd å komme med. Jess, nå skal jeg på do (igjen ) og så fortsette med albumene til mamma. Det nærmer seg veldig den bursdagen hennes nå, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 28. mai 2009 #257 Del Skrevet 28. mai 2009 Så hyggelig lesing og supert at alt stod bra til med den lille! Ingenting som er bedre enn det. Håper du kan bruke Baby Watcheren snart da, må være helt fantastisk å kunne ligge hjemme og høre på hjerteslagene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg testa jo Baby Watcheren for et par dager siden, men da fant jeg ingen hjertelyd. Dessuten så har jeg hørt litt av hvert om den nå i det siste, så jeg vil ikke bruke den så veldig mye. Men litt skal jeg jo bruke den, da. Gleder meg veldig til å ha sambo ved siden av meg mens vi hører på de raske hjerteslagene. :rødme: Må bare slenge med kommentaren til sambo når jeg sendte han bildet på mms; "Hehe, så der flyter sønnen min rundt altså?" Skjønnegutten min. Så gikk det omtrent 10 sekunder så kom: "Eller vet du at det er jente?" Så han er sikker i sin sak frem til det motsatte er bevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 28. mai 2009 #259 Del Skrevet 28. mai 2009 Nååå, så søt han er gutten din! Jeg må si det blir litt morsomt om det viser seg at det er en liten guttefant som er der inne Kjempebra at det gikk fint hos gynekologen! Sikkert deilig å få det bekreftet at alt står bra til der inne Tenk at du er over 12 uker, det er jo helt.. wow!! Når tror du det begynner å vise igrunn, når er det "vanlig"? Tenk så spennende! Veldig fint ultralydbilde forresten, så jo veldig tydelig hva det "var for noe".. Hhehe! Gi en lyd når du har hørt hjerteslag med den babywatcheren da! Det høres jo ut som en snerten oppfinnelse det da, som en liten betryggelse, og sikkert artig for far også å kunne få "ta del" i det som skjer på en litt mer håndfast måte Ha en fantastisk torsdagskveld sammen med den flotte gutten din og den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mai 2009 #260 Del Skrevet 29. mai 2009 Her fant jeg dagboka di og oppdatering, vettu Så deilig at alt var i orden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå